Feri9118 Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Nem tudja véletlenül valaki hogy Pest környékén javítanak-e valahol központizár vezérlő távírányitot mert az enyém nem működik! Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tkvectra Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Üdv mindenkinek Ha valaki tudna tanácsot adni megköszönném. 96 os b vectrám van x18 xe motorral cd változatban minden szép és jó kivéve, hogy melegen csak köszörülve indul meg gázt is kell neki adni hidegen az első dugattyúfordításra pöccen de amint melegszik csak köszörüléssel és mind mondtam gázadással mindha fölhúznám indulás előtt. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Nem nagyon kéne gázzal indítani sem hidegben sem melegben. Nem lehet hogy valamiért nincs megfelelő üzemanyag nyomásod? Üdv mindenkinek Ha valaki tudna tanácsot adni megköszönném. 96 os b vectrám van x18 xe motorral cd változatban minden szép és jó kivéve, hogy melegen csak köszörülve indul meg gázt is kell neki adni hidegen az első dugattyúfordításra pöccen de amint melegszik csak köszörüléssel és mind mondtam gázadással mindha fölhúznám indulás előtt. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tkvectra Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Hát az a helyzet valahogy melegen is el kell indítani. Megcsinálni meg tudnám de a hibát megtalálni nehéz nem megjavítani de az az érdekes minél hidegebb van annál könnyebben indul. Utána minden ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszilíj Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Hát az a helyzet valahogy melegen is el kell indítani. Megcsinálni meg tudnám de a hibát megtalálni nehéz nem megjavítani de az az érdekes minél hidegebb van annál könnyebben indul. Utána minden ok. Az első amit próbálj meg vele hogy amikor melegen akarod indítani akkor az injektor soron levő szeleppel engedd el a nyomást belőle egy kulcsal vagy valamivel a szelepet megnyomod de csak óvatosan mert fogy prickolni össze vissza ha elengedted a nyomást így próbáld meg indítani ha igy elindul rendesen akkor kevés az üzemanyag szállítás ,valószínű AC csere lessz a vége.Ez tapasztalat nekem is ez volt a gond,mivel nem volt megfelelő a nyomás , melegen begőzösödött az üzemanyag a csőben és nem akart indulni,Ac csere és azóta gondom nincs vele,persze gőzösödhet akkor is ha a rendszerben valahol valamelyik cső eltömödött valamenyire vagy megtört stb ezek ellenőrizendők. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tkvectra Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Köszi a tanácsot hétvégén ráérek kiprobálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszilíj Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Köszi a tanácsot hétvégén ráérek kiprobálom. És addig szenvedsz minden indításnál?? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tkvectra Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Álltalában dolgozni járok vele akkor meg reggel ey pöccre indul amikor jövök haza akkor is hideg és akkor is jó. Nagyritkán melegen is az első dugattyúra indul de az nem jellemző. Tavaly nyáron vettem volt vele egykét hiba delco generátor van rajt ki kellett cserélni a szabályzót a műszerfalat kellett megjavítani mert egy idióta szerelő átforrasztotta a kontrollámpát az olajnyomásvisszajelzőre, hogy ne hozzon hibát persze csak át kellett nézni a rendszert oszt már nem is hoz hibát az alapjáratmotort kicseréltették a tulajjal közbe csak ki kellett takarítani a gyári rádiót nem tudták használni mert a kódot nem tudták persze ott volt beírva a gyári szervízkönyvbe meg tettek bele egy másik váltót aszt hiszem a 2000 .-esét 90 nél pördül a motor 2000 et de mondjuk így egész nyáron 6,5 volt az átlagfogyasztásom. mondjuk én nem megyek 80 90 nnél többel. De mindent egybevetve nem bántam meg mert nagyon stabil meg csöndes meg kényelmes. Szerintem amig megtudom fizetni a benyát addig ez engem kiszolgál mindent tud amit egy új akár 5 millás akármi is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tkvectra Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Ja bocsi még egy ha valaki tud lcd panelt akkor írjon légyszi mert viszont azt sikeresen elb....tam eltört oszt van rajta egy nagy folt a sarkán a nagyobbik fajta van a három részes. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Na akkor ez is egy hozzáértő szerelő tulaj kombó volt :rolleyes: Álltalában dolgozni járok vele akkor meg reggel ey pöccre indul amikor jövök haza akkor is hideg és akkor is jó. Nagyritkán melegen is az első dugattyúra indul de az nem jellemző. Tavaly nyáron vettem volt vele egykét hiba delco generátor van rajt ki kellett cserélni a szabályzót a műszerfalat kellett megjavítani mert egy idióta szerelő átforrasztotta a kontrollámpát az olajnyomásvisszajelzőre, hogy ne hozzon hibát persze csak át kellett nézni a rendszert oszt már nem is hoz hibát az alapjáratmotort kicseréltették a tulajjal közbe csak ki kellett takarítani a gyári rádiót nem tudták használni mert a kódot nem tudták persze ott volt beírva a gyári szervízkönyvbe meg tettek bele egy másik váltót aszt hiszem a 2000 .-esét 90 nél pördül a motor 2000 et de mondjuk így egész nyáron 6,5 volt az átlagfogyasztásom. mondjuk én nem megyek 80 90 nnél többel. De mindent egybevetve nem bántam meg mert nagyon stabil meg csöndes meg kényelmes. Szerintem amig megtudom fizetni a benyát addig ez engem kiszolgál mindent tud amit egy új akár 5 millás akármi is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszilíj Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Na akkor ez is egy hozzáértő szerelő tulaj kombó volt :rolleyes: Egyre több ilyet hallani.Még jó hogy nekem nem kell szerelőhöz hordani :lol: ,mert ilyenek után vagy az autót vagy a szerelőt gyújtanám fel :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaszilíj Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Álltalában dolgozni járok vele akkor meg reggel ey pöccre indul amikor jövök haza akkor is hideg és akkor is jó. Nagyritkán melegen is az első dugattyúra indul de az nem jellemző. Tavaly nyáron vettem volt vele egykét hiba delco generátor van rajt ki kellett cserélni a szabályzót a műszerfalat kellett megjavítani mert egy idióta szerelő átforrasztotta a kontrollámpát az olajnyomásvisszajelzőre, hogy ne hozzon hibát persze csak át kellett nézni a rendszert oszt már nem is hoz hibát az alapjáratmotort kicseréltették a tulajjal közbe csak ki kellett takarítani a gyári rádiót nem tudták használni mert a kódot nem tudták persze ott volt beírva a gyári szervízkönyvbe meg tettek bele egy másik váltót aszt hiszem a 2000 .-esét 90 nél pördül a motor 2000 et de mondjuk így egész nyáron 6,5 volt az átlagfogyasztásom. mondjuk én nem megyek 80 90 nnél többel. De mindent egybevetve nem bántam meg mert nagyon stabil meg csöndes meg kényelmes. Szerintem amig megtudom fizetni a benyát addig ez engem kiszolgál mindent tud amit egy új akár 5 millás akármi is. Ja értem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
euwin Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Sziasztok még új vagyok a forumon és még a vectrások közt is. Nemrég vettem '96 os 2000 16v-s gépet és olyan problémám van vele, hogy mikor bemelegszik akkor csak rángatva megy néha néha abba marad akkor meglódul az autó aztán újra jelentkezik a probléma. (hidegen szerintem jól meg bár még 2000 es opelel nem volt dolgom) segítségeteket előre is köszönöm ja és nincs hibajelzés Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Sorolnám a lehetséges okokat, legalábbis amiket én ismerek: -Lambda szonda -Motor jeladói is bezavarhatnak, ebből van több is -EGR szelep bár ez, hogy kinél milyen hatással van kérdéses -A pillangó szelep körüli vákum és egyéb apró csövek is szívhatnak plusz levegőt -Gyújtás gond is lehet -Túl sok benzin szintén bár ez ritka Hibakód villogtatás volt már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothi_87 Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Megcsináltam ma a váltókaromat a zsugorcsöves módszerrel, Mintha egy új autóban ülnék :D nagyon jó lett és nagyon tetszik, annyira passzos lett hogy úgy kellett a helyére ütni hogy bepattanjon :D Köszönet Krisz 16V-nek! :shame: :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Megcsináltam ma a váltókaromat a zsugorcsöves módszerrel, Mintha egy új autóban ülnék :D nagyon jó lett és nagyon tetszik, annyira passzos lett hogy úgy kellett a helyére ütni hogy bepattanjon :D Köszönet Krisz 16V-nek! :shame: :icon13: Itt van a régebbi típusú váltó kulissza javítása Nekem ilyen van a kocsiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 A 97-es évjáratú donor vekiben már a másik fajta van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisz 16V Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 Megcsináltam ma a váltókaromat a zsugorcsöves módszerrel, Mintha egy új autóban ülnék :D nagyon jó lett és nagyon tetszik, annyira passzos lett hogy úgy kellett a helyére ütni hogy bepattanjon :D Köszönet Krisz 16V-nek! :shame: :icon13: örülök h Neked is bevált :) Nekem azóta sem változott... vagyis ugyan olyan jó mint mikor rátettem a csövet. Max egy picit zsírzok rajta hogy hátha finomabb lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothi_87 Elküldve Január20, 2012 Megoszt Elküldve Január20, 2012 örülök h Neked is bevált :) Nekem azóta sem változott... vagyis ugyan olyan jó mint mikor rátettem a csövet. Max egy picit zsírzok rajta hogy hátha finomabb lesz. én bezsíroztam vastagon, remélem hogy évekig bírja, még maradt annyi zsugorcsövem hogy vagy 3X megtudom ismételni a dolgot. Remélem hogy 10 évre el vagyok látva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 1 éve hibátlanul teszi a dolgát nálam. Elsők között voltam aki így megcsinálta, szóval tartós a dolog. De ha csak 1 évet is bír, az sem vészes mert 10 perc alatt orvosolható a dolog. Megcsináltam ma a váltókaromat a zsugorcsöves módszerrel, Mintha egy új autóban ülnék :D nagyon jó lett és nagyon tetszik, annyira passzos lett hogy úgy kellett a helyére ütni hogy bepattanjon :D Köszönet Krisz 16V-nek! :shame: :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothi_87 Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Nem tudom hogy ki volt az ötlet szerzője, de nagyon köszsönöm neki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 A héten megvolt a műszaki. 31-et fizettem összesen. Ez tartalmozott egy alapos átnézést szerelőm részéről, fékpados mérést, kézifékjavítást, valamint el is mentek helyettem okmányirodába. Természetesen a környezetvédelmi átsorolás is megtörtént ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
euwin Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 Sorolnám a lehetséges okokat, legalábbis amiket én ismerek: -Lambda szonda -Motor jeladói is bezavarhatnak, ebből van több is -EGR szelep bár ez, hogy kinél milyen hatással van kérdéses -A pillangó szelep körüli vákum és egyéb apró csövek is szívhatnak plusz levegőt -Gyújtás gond is lehet -Túl sok benzin szintén bár ez ritka Hibakód villogtatás volt már? Hibát nem jelez autó. holnap nekiállok átnézem a vákumcsöveket mert más is mondta hogy lehet azért csinálja mert valamelyik cső sérült. Köszönöm segítséged! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunny1.4 8V Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 Az injektor soron lévő szelepet lehet cserélni? Mert a múltkor amikor volt problémám az alapjárattal, ami hála az égnek megoldódott, (folytószelep érzékelő pucolása WD-40-el) akkor probáltam azt a szelepet, megnéztem hátha a benzin mennyiséggel van-e a baj! Megnyomtam és nem is volt gond, viszont amióta megnyomtam azóta benzines az a rész és néha lehet is az utastérben érezni a benzin szagot! Lehet az cserélni csak magát a szelepet mint a bicikli kerekénél? Köszi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
straega Elküldve Január23, 2012 Megoszt Elküldve Január23, 2012 Az injektor soron lévő szelepet lehet cserélni? Mert a múltkor amikor volt problémám az alapjárattal, ami hála az égnek megoldódott, (folytószelep érzékelő pucolása WD-40-el) akkor probáltam azt a szelepet, megnéztem hátha a benzin mennyiséggel van-e a baj! Megnyomtam és nem is volt gond, viszont amióta megnyomtam azóta benzines az a rész és néha lehet is az utastérben érezni a benzin szagot! Lehet az cserélni csak magát a szelepet mint a bicikli kerekénél? Köszi! :) Te kiszerelted az egészet vagy csak úgy ahogy értedf felülről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts