Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Üdv mindenkinek

Ha valaki tudna tanácsot adni megköszönném.

96 os b vectrám van x18 xe motorral cd változatban minden szép és jó kivéve, hogy melegen csak köszörülve indul meg gázt is kell neki adni hidegen az első dugattyúfordításra pöccen de amint melegszik csak köszörüléssel és mind mondtam gázadással mindha fölhúznám indulás előtt.

Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Nem nagyon kéne gázzal indítani sem hidegben sem melegben. Nem lehet hogy valamiért nincs megfelelő üzemanyag nyomásod?

Üdv mindenkinek

Ha valaki tudna tanácsot adni megköszönném.

96 os b vectrám van x18 xe motorral cd változatban minden szép és jó kivéve, hogy melegen csak köszörülve indul meg gázt is kell neki adni hidegen az első dugattyúfordításra pöccen de amint melegszik csak köszörüléssel és mind mondtam gázadással mindha fölhúznám indulás előtt.

Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Hát az a helyzet valahogy melegen is el kell indítani. Megcsinálni meg tudnám de a hibát megtalálni nehéz nem megjavítani de az az érdekes minél hidegebb van annál könnyebben indul. Utána minden ok.

Az első amit próbálj meg vele hogy amikor melegen akarod indítani akkor az injektor soron levő szeleppel engedd el a nyomást belőle egy kulcsal vagy valamivel a szelepet megnyomod de csak óvatosan mert fogy prickolni össze vissza ha elengedted a nyomást így próbáld meg indítani ha igy elindul rendesen akkor kevés az üzemanyag szállítás ,valószínű AC csere lessz a vége.Ez tapasztalat nekem is ez volt a gond,mivel nem volt megfelelő a nyomás , melegen begőzösödött az üzemanyag a csőben és nem akart indulni,Ac csere és azóta gondom nincs vele,persze gőzösödhet akkor is ha a rendszerben valahol valamelyik cső eltömödött valamenyire vagy megtört stb ezek ellenőrizendők.

Link to comment
Megosztás:

Álltalában dolgozni járok vele akkor meg reggel ey pöccre indul amikor jövök haza akkor is hideg és akkor is jó.

Nagyritkán melegen is az első dugattyúra indul de az nem jellemző.

Tavaly nyáron vettem volt vele egykét hiba delco generátor van rajt ki kellett cserélni a szabályzót a műszerfalat kellett megjavítani mert egy idióta szerelő átforrasztotta a kontrollámpát az olajnyomásvisszajelzőre, hogy ne hozzon hibát persze csak át kellett nézni a rendszert oszt már nem is hoz hibát az alapjáratmotort kicseréltették a tulajjal közbe csak ki kellett takarítani a gyári rádiót nem tudták használni mert a kódot nem tudták persze ott volt beírva a gyári szervízkönyvbe meg tettek bele egy másik váltót aszt hiszem a 2000 .-esét 90 nél pördül a motor 2000 et de mondjuk így egész nyáron 6,5 volt az átlagfogyasztásom. mondjuk én nem megyek 80 90 nnél többel.

De mindent egybevetve nem bántam meg mert nagyon stabil meg csöndes meg kényelmes. Szerintem amig megtudom fizetni a benyát addig ez engem kiszolgál mindent tud amit egy új akár 5 millás akármi is.

Link to comment
Megosztás:

Na akkor ez is egy hozzáértő szerelő tulaj kombó volt :rolleyes:

Álltalában dolgozni járok vele akkor meg reggel ey pöccre indul amikor jövök haza akkor is hideg és akkor is jó.

Nagyritkán melegen is az első dugattyúra indul de az nem jellemző.

Tavaly nyáron vettem volt vele egykét hiba delco generátor van rajt ki kellett cserélni a szabályzót a műszerfalat kellett megjavítani mert egy idióta szerelő átforrasztotta a kontrollámpát az olajnyomásvisszajelzőre, hogy ne hozzon hibát persze csak át kellett nézni a rendszert oszt már nem is hoz hibát az alapjáratmotort kicseréltették a tulajjal közbe csak ki kellett takarítani a gyári rádiót nem tudták használni mert a kódot nem tudták persze ott volt beírva a gyári szervízkönyvbe meg tettek bele egy másik váltót aszt hiszem a 2000 .-esét 90 nél pördül a motor 2000 et de mondjuk így egész nyáron 6,5 volt az átlagfogyasztásom. mondjuk én nem megyek 80 90 nnél többel.

De mindent egybevetve nem bántam meg mert nagyon stabil meg csöndes meg kényelmes. Szerintem amig megtudom fizetni a benyát addig ez engem kiszolgál mindent tud amit egy új akár 5 millás akármi is.

Link to comment
Megosztás:

Álltalában dolgozni járok vele akkor meg reggel ey pöccre indul amikor jövök haza akkor is hideg és akkor is jó.

Nagyritkán melegen is az első dugattyúra indul de az nem jellemző.

Tavaly nyáron vettem volt vele egykét hiba delco generátor van rajt ki kellett cserélni a szabályzót a műszerfalat kellett megjavítani mert egy idióta szerelő átforrasztotta a kontrollámpát az olajnyomásvisszajelzőre, hogy ne hozzon hibát persze csak át kellett nézni a rendszert oszt már nem is hoz hibát az alapjáratmotort kicseréltették a tulajjal közbe csak ki kellett takarítani a gyári rádiót nem tudták használni mert a kódot nem tudták persze ott volt beírva a gyári szervízkönyvbe meg tettek bele egy másik váltót aszt hiszem a 2000 .-esét 90 nél pördül a motor 2000 et de mondjuk így egész nyáron 6,5 volt az átlagfogyasztásom. mondjuk én nem megyek 80 90 nnél többel.

De mindent egybevetve nem bántam meg mert nagyon stabil meg csöndes meg kényelmes. Szerintem amig megtudom fizetni a benyát addig ez engem kiszolgál mindent tud amit egy új akár 5 millás akármi is.

Ja értem :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok még új vagyok a forumon és még a vectrások közt is. Nemrég vettem '96 os 2000 16v-s gépet és olyan problémám van vele, hogy mikor bemelegszik akkor csak rángatva megy néha néha abba marad akkor meglódul az autó aztán újra jelentkezik a probléma. (hidegen szerintem jól meg bár még 2000 es opelel nem volt dolgom) segítségeteket előre is köszönöm ja és nincs hibajelzés

Link to comment
Megosztás:

Sorolnám a lehetséges okokat, legalábbis amiket én ismerek:

-Lambda szonda

-Motor jeladói is bezavarhatnak, ebből van több is

-EGR szelep bár ez, hogy kinél milyen hatással van kérdéses

-A pillangó szelep körüli vákum és egyéb apró csövek is szívhatnak plusz levegőt

-Gyújtás gond is lehet

-Túl sok benzin szintén bár ez ritka

Hibakód villogtatás volt már?

Link to comment
Megosztás:

Megcsináltam ma a váltókaromat a zsugorcsöves módszerrel, Mintha egy új autóban ülnék :D nagyon jó lett és nagyon tetszik, annyira passzos lett hogy úgy kellett a helyére ütni hogy bepattanjon :D Köszönet Krisz 16V-nek! :shame: :icon13:

örülök h Neked is bevált :) Nekem azóta sem változott... vagyis ugyan olyan jó mint mikor rátettem a csövet. Max egy picit zsírzok rajta hogy hátha finomabb lesz.

Link to comment
Megosztás:

örülök h Neked is bevált :) Nekem azóta sem változott... vagyis ugyan olyan jó mint mikor rátettem a csövet. Max egy picit zsírzok rajta hogy hátha finomabb lesz.

én bezsíroztam vastagon, remélem hogy évekig bírja, még maradt annyi zsugorcsövem hogy vagy 3X megtudom ismételni a dolgot. Remélem hogy 10 évre el vagyok látva :D

Link to comment
Megosztás:

1 éve hibátlanul teszi a dolgát nálam. Elsők között voltam aki így megcsinálta, szóval tartós a dolog. De ha csak 1 évet is bír, az sem vészes mert 10 perc alatt orvosolható a dolog.

Megcsináltam ma a váltókaromat a zsugorcsöves módszerrel, Mintha egy új autóban ülnék :D nagyon jó lett és nagyon tetszik, annyira passzos lett hogy úgy kellett a helyére ütni hogy bepattanjon :D Köszönet Krisz 16V-nek! :shame: :icon13:

Link to comment
Megosztás:

A héten megvolt a műszaki. 31-et fizettem összesen. Ez tartalmozott egy alapos átnézést szerelőm részéről, fékpados mérést, kézifékjavítást, valamint el is mentek helyettem okmányirodába. Természetesen a környezetvédelmi átsorolás is megtörtént ;)

Link to comment
Megosztás:

Sorolnám a lehetséges okokat, legalábbis amiket én ismerek:

-Lambda szonda

-Motor jeladói is bezavarhatnak, ebből van több is

-EGR szelep bár ez, hogy kinél milyen hatással van kérdéses

-A pillangó szelep körüli vákum és egyéb apró csövek is szívhatnak plusz levegőt

-Gyújtás gond is lehet

-Túl sok benzin szintén bár ez ritka

Hibakód villogtatás volt már?

Hibát nem jelez autó. holnap nekiállok átnézem a vákumcsöveket mert más is mondta hogy lehet azért csinálja mert valamelyik cső sérült. Köszönöm segítséged!
Link to comment
Megosztás:

Az injektor soron lévő szelepet lehet cserélni? Mert a múltkor amikor volt problémám az alapjárattal, ami hála az égnek megoldódott, (folytószelep érzékelő pucolása WD-40-el) akkor probáltam azt a szelepet, megnéztem hátha a benzin mennyiséggel van-e a baj! Megnyomtam és nem is volt gond, viszont amióta megnyomtam azóta benzines az a rész és néha lehet is az utastérben érezni a benzin szagot! Lehet az cserélni csak magát a szelepet mint a bicikli kerekénél?

Köszi! :)

Link to comment
Megosztás:

Az injektor soron lévő szelepet lehet cserélni? Mert a múltkor amikor volt problémám az alapjárattal, ami hála az égnek megoldódott, (folytószelep érzékelő pucolása WD-40-el) akkor probáltam azt a szelepet, megnéztem hátha a benzin mennyiséggel van-e a baj! Megnyomtam és nem is volt gond, viszont amióta megnyomtam azóta benzines az a rész és néha lehet is az utastérben érezni a benzin szagot! Lehet az cserélni csak magát a szelepet mint a bicikli kerekénél?

Köszi! :)

Te kiszerelted az egészet vagy csak úgy ahogy értedf felülről?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.