Adam1 Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 És ez jó a Vectrához tuti? Ugyanaz a két motor. Astra F-hez jó mindkettő a kereső szerint, akkor B vekihez miért ne lenne jó?
Adam1 Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 Köszönöm,valószínűleg ilyennek kellene gyárilag benne lenni!Egyenlőre nem veszek csak egy tömítést és megnézem milyen állapotban van a benne levő és egyáltalán milyen van benne!A vizet teljesen leengedted vagy csak amennyi kifolyt belőle és utána töltötted? Le kell engedni. Jobban mondva csak ajánlott. Ha nem akarod, hogy mindent elöntsön ott a hűtővíz, akkor érdemes. Ráadásul a leengedett vizet egy kis szűrés után vissza is lehet önteni.
kelly Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 A mihez jó? Fülnél nem láttam B Vectrát csak azért kérdem. Ugyanaz a két motor. Astra F-hez jó mindkettő a kereső szerint, akkor B vekihez miért ne lenne jó?
kelly Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 Én nem engedtem le. Kupakot nem szedtem le a kiegyenlítőtől, ami meg kifolyt az elpárolog oszt kész. Le kell engedni. Jobban mondva csak ajánlott. Ha nem akarod, hogy mindent elöntsön ott a hűtővíz, akkor érdemes. Ráadásul a leengedett vizet egy kis szűrés után vissza is lehet önteni.
Adam1 Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 Én nem engedtem le. Kupakot nem szedtem le a kiegyenlítőtől, ami meg kifolyt az elpárolog oszt kész. Motorja válogatja, attól függ, hol van a termosztát. Fort-nak Isuzuja van, akárcsak nekem, ennél érdemes. De persze nem kötelező. Csak nekem rohadtul nincs kedvem mindent szarrá áztatni fagyállóval, utánna meg várni, hogy párologjon el. Meg minek dobjak el 2-3 liter fagyállót? Inkább leengedem, utánna meg egy rongyon keresztül (mint szárő) visszaöntöm.
Adam1 Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 A mihez jó? Fülnél nem láttam B Vectrát csak azért kérdem. X17DT-ről van szó.
adidas4death Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 Üdv Mindenkinek! Még új vagyok itt a fórumban, de gondoltam nem fogom elvinni a verdát szerelőhöz, hátha itthon meg tudom oldani a dolgot ezért fordulok hozzátok, remélem fogtok tudni segiteni. Egy Opel Vectra 1.6 16v (1996)-ról lenne szó. Az első gondom olyan lenne, hogy nem olyan rég vettem a telóhoz autós töltőt, de az a gáz vele hogy a szivargyújtóban lötyög a töltő, olyan mintha a töltő kisebb lenne mint a szivargyújtó hely. Kipróbáltam egy ismerősömtől kapott töltővel és ugyanez a helyzet(nem bóvli utángyártott töltővel lett próbálva természetesen), hallottam egy olyat, hogy ez régebbi fajta szivargyújtó és ki lehet cserélni, igaz ez? Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm. Üdv.: adidas4death
Timer Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 Hát, azt nem tudom, hogy cserélni lehet-e, de az én kocsimban lévő szivargyújtóban is lötyögött eddig minden eszköz, amit csatlakoztattam hozzá.
Adam1 Elküldve November25, 2011 Elküldve November25, 2011 Az első gondom olyan lenne, hogy nem olyan rég vettem a telóhoz autós töltőt, de az a gáz vele hogy a szivargyújtóban lötyög a töltő, olyan mintha a töltő kisebb lenne mint a szivargyújtó hely. Kipróbáltam egy ismerősömtől kapott töltővel és ugyanez a helyzet(nem bóvli utángyártott töltővel lett próbálva természetesen), hallottam egy olyat, hogy ez régebbi fajta szivargyújtó és ki lehet cserélni, igaz ez? Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm. Üdv.: adidas4death Mindent lehet cserélni természetesen, csak kérdés, hogy mire, és érdemes-e. Miért baj az, ha lötyög? Érintkezzen rendesen aztán kész. Ha nagyon szar, akkor vegyél egy 3-as szivargyújtó elosztót, és használd azt. Azok nem kifejezetten a cigaretta gyújtóhoz lettek kitalálva, hanem szűkebb a dugaljuk. Alapból ez a szivargyújtós utólagos fogyasztó, töltő, meg GPS csatlakoztatás szerintem egy igencsak elbaszott dolog. Azt konkrétan a szivargyújtónak találták ki 25-30 éve, nem pedig fogyasztók táplálására. Csak mivel áramforrás volt, és szinte minden nyugati autóba be volt építve, elkezdték erre is használni, fabrikáltak hozzá dugaszokat, de az egész olyan, amilyen. Jobb nem beszélni róla. Kellett volna helyette valami más, szabványos csatlakozót meg aljazatot kitalálni és beépíteni, ami minden autóban ugyanaz, és nem ilyen szarra való. Van egy hűtőtáskám, ami egyik napról a másikra elkezdte kiverni a szivargyújtó biztosítékát az autóban. Már vagy 5-ször cseréltem, de nem jöttem rá a hibára. Szétszedtem a hőtőtáskát, a hűtő motornál, meg a hűtő elemnél nézegettem, de semmi baja nem volt. Aztán rájöttem hogy a csatija a rossz, ahogy benyomom a szivargyújtóba, a két oldalán lévő test érintkező ahogy benyomódik, hozzáér középen a pozitívhoz...
Timer Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 A gond szerintem az, hogy nem is érintkezik rendesen. Nálam is hasonló a probléma: a telefonom, a néhai PDA-m, a PNA, egyszóval bármilyen eszköz töltője lötyög benne, így hol érintkezik, hol nem.
Adam1 Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 A gond szerintem az, hogy nem is érintkezik rendesen. Nálam is hasonló a probléma: a telefonom, a néhai PDA-m, a PNA, egyszóval bármilyen eszköz töltője lötyög benne, így hol érintkezik, hol nem. De ezzel nem tudsz semmit kezdeni. Milyenre cseréled ki a gyári beépített szivargyújtót?
tothi_87 Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 Üdv Mindenkinek! Még új vagyok itt a fórumban, de gondoltam nem fogom elvinni a verdát szerelőhöz, hátha itthon meg tudom oldani a dolgot ezért fordulok hozzátok, remélem fogtok tudni segiteni. Egy Opel Vectra 1.6 16v (1996)-ról lenne szó. Az első gondom olyan lenne, hogy nem olyan rég vettem a telóhoz autós töltőt, de az a gáz vele hogy a szivargyújtóban lötyög a töltő, olyan mintha a töltő kisebb lenne mint a szivargyújtó hely. Kipróbáltam egy ismerősömtől kapott töltővel és ugyanez a helyzet(nem bóvli utángyártott töltővel lett próbálva természetesen), hallottam egy olyat, hogy ez régebbi fajta szivargyújtó és ki lehet cserélni, igaz ez? Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm. Üdv.: adidas4death Heló. Nekem is lötyög benne minden. Ez sajnos ilyen. De a G Astra szivargyujtójában nem, esetleg arra lehet hogy ki lehetne cserélni. Ha tudsz szerezni akkor egy próbát szerintem meg ér. Engem is bosszant hogy tölteném a telóm vagy esetleg a gps-t használnám és hol érintkezik hol nem. Ha esetleg megpróbálod a cserét léci írd meg hogy sikerült-e vagy nem.
Red-B Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 Sziasztok! Van egy B Vectra-m x25xe mocival és F25 5 gangos váltóval.Egy olyan kérdésem lenne, hogy passzolna-e rá az F28-as 6 gangos váltó tökéletesen? Köszönöm előre is a választ/válaszokat. Zsolt
Adam1 Elküldve November26, 2011 Elküldve November26, 2011 Heló. Nekem is lötyög benne minden. Ez sajnos ilyen. De a G Astra szivargyujtójában nem, esetleg arra lehet hogy ki lehetne cserélni. Ha tudsz szerezni akkor egy próbát szerintem meg ér. Engem is bosszant hogy tölteném a telóm vagy esetleg a gps-t használnám és hol érintkezik hol nem. Ha esetleg megpróbálod a cserét léci írd meg hogy sikerült-e vagy nem. Nekem nincsenek érintkezési gondjaim. Műszaki szemmel nézve egy szar persze, de legalább érintkezik benne minden rendesen. Üléafűtést rendszeresen használom, meg GPS, meg telefon töltőt is.
Zsomat Elküldve November27, 2011 Elküldve November27, 2011 Sziasztok! Van egy B Vectra-m x25xe mocival és F25 5 gangos váltóval.Egy olyan kérdésem lenne, hogy passzolna-e rá az F28-as 6 gangos váltó tökéletesen? Köszönöm előre is a választ/válaszokat. Zsolt Nos, az elmúlt 3 éveben te vagy a második ember, akinek V6-osa van, szóval nem egy sűrűn emlegetett verzió. Cserbinszky cartárs talán tud majd segíteni, ő az I500-assal eléggé sok tapasztalatra tett szert, bár mostanában nem nagyon láttam erre.
straega Elküldve November27, 2011 Elküldve November27, 2011 Enyémben is mozog bármilyen töltő amit beledugok. Le aztán kicsit jobbra feszítve :lol: ;) tökéletesen megáll és tölt - ismerősök B Vectráinál is ez a helyzet :)
Red-B Elküldve November27, 2011 Elküldve November27, 2011 Nos, az elmúlt 3 éveben te vagy a második ember, akinek V6-osa van, szóval nem egy sűrűn emlegetett verzió. Cserbinszky cartárs talán tud majd segíteni, ő az I500-assal eléggé sok tapasztalatra tett szert, bár mostanában nem nagyon láttam erre. Köszönöm szépen a válaszodat!Próbálok egyéb helyeken is érdeklődni hátha lesz valami konkrétum. :lol:
vaszilíj Elküldve December1, 2011 Elküldve December1, 2011 Sziasztok Nektek mennyi idő allat melegszik fel az autó tegnap nekem este 6 körül majdnem 17 km kellett hogy megközelítse a 80 c ot ez normális ??
Fort Elküldve December1, 2011 Elküldve December1, 2011 Sziasztok Nektek mennyi idő allat melegszik fel az autó tegnap nekem este 6 körül majdnem 17 km kellett hogy megközelítse a 80 c ot ez normális ?? Szerintem nem!Nekem (X17DT) 6-10 kilométer kell,hogy amíg a kék mezőben van 1000-1500-as,majd 1500-2000-es fordulat között elérje az üzemi hőfokot!
_Seth_ Elküldve December1, 2011 Elküldve December1, 2011 X20XEV: 2 km mire a 80 alját eléri és már meleg levegőt fúj be. Ebben van két piros lámpa, egy hosszú 30-as övezet.
vaszilíj Elküldve December1, 2011 Elküldve December1, 2011 Köszönöm gyors válaszotokat akkor ebből termo csere lesz ,nekem is gyanús volt,én forgattam 2000-2500 at is de tesco oda vissza út kellett hogy majdnem 80 ig felmenjen.ebből hazafelé kb 700 métert jövök 1 es be, murván felfelé na ekkor elindul melegedni de egyenesbe elég sok idő kell ha van piros lámpa ha nincs,Miskolcon nekem a városon kell keresztül mennem ahol azé van pár piros lámpa Hozzám a BÓT :lol: 14KM Meleget nyomja kb 5-6 km után de mutató kék csikozott részben .
straega Elküldve December1, 2011 Elküldve December1, 2011 Sziasztok ?? X20XEV: 2 km mire a 80 alját eléri és már meleg levegőt fúj be. Ebben van két piros lámpa, egy hosszú 30-as övezet. ehhez csatlakozom kb nekem is ez a helyzet
vaszilíj Elküldve December1, 2011 Elküldve December1, 2011 ehhez csatlakozom kb nekem is ez a helyzet Na ma kicseréltem a termo-t meglátom mi lesz a helyzet jó lenne ha kicsit hamarabb melegedne meee jön a cug .Az meg nem buli hogy kabátba kell vezetni :lol:
corze Elküldve December3, 2011 Elküldve December3, 2011 Üdv mindenkinek! Megint csak kérdéseim lennének (1996 1.7 td isuzu) Ha fel villan a kevés üzemanyag szint lámpája, akkor mennyi gázolaj van még benne? 60 litert ír a műszer, annyi is megy bele? Mekkora fordulatszámon indul el a turbó? A porlasztómat állítólag 180 bárra állították ez jó? 1000 km után 1 liter olajat kell töltsek, ez normális? Bár már itt a forumban már valaki feszegette a témát de az benzines autó volt...(azt olvastam,) Szeretnék alufelnit venni rá, 15" mekkora méretű gumi érdemes feltenni hogy kényelmes legyen? Mi az ET szám? (nem akarom hogy beleérjen a gumiba a kaszni ha 4 ülnek bele (Suzukimnál volt ilyen gond), sokat fogyasszon) Hogyan lehet csökkenteni a fogyasztást? érdemes bele prolongot tenni? Aztán mára abba hagyom... : )
Recommended Posts