Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nemrég rendeltem első fékbetéteket. ATE márkájú, német ebay, 8.5Euró! (itthon 10345Ft-ért találtam legolcsóbban) Igaz erra még rájött a szállítási költség, ami 19 euró, de mivel mást is rendeltem onnan másnak, így a postaköltséget feleztük. Még így is csak 4600Ft volt, ami kevesebb mint fele az itthoninak. :D

Elküldve

Én Juridot vettem most. 6000 volt

  Bocsek írta:
Nemrég rendeltem első fékbetéteket. ATE márkájú, német ebay, 8.5Euró! (itthon 10345Ft-ért találtam legolcsóbban) Igaz erra még rájött a szállítási költség, ami 19 euró, de mivel mást is rendeltem onnan másnak, így a postaköltséget feleztük. Még így is csak 4600Ft volt, ami kevesebb mint fele az itthoninak. :D
Elküldve

Sziasztok

Segítségre lenne szükségem.

Vettem a napokban egy opel vectrát.

16 szelepes 1.6os benzines, injektroros, 1996. 6.-hó

Kérdésem az lenne,hogy minek tudható be az,hogy rángat.

Ha szépen lassan adagolom a gázt akkor nincs gond,de ha odalépek akkor erőteljesen rángat az auto.

Gyorsulgat,de rángat közbe! Ha dombnak megyek,akkor talán jelentősebb ez a jelenség,de sík terepen is mindig csinálja!

Légyszi segítsetek,hogy mi lehet a gondja!

Előre is köszönöm.!

Elküldve
  baluinopel írta:
Sziasztok

Segítségre lenne szükségem.

Vettem a napokban egy opel vectrát.

16 szelepes 1.6os benzines, injektroros, 1996. 6.-hó

Kérdésem az lenne,hogy minek tudható be az,hogy rángat.

Ha szépen lassan adagolom a gázt akkor nincs gond,de ha odalépek akkor erőteljesen rángat az auto.

Gyorsulgat,de rángat közbe! Ha dombnak megyek,akkor talán jelentősebb ez a jelenség,de sík terepen is mindig csinálja!

Légyszi segítsetek,hogy mi lehet a gondja!

Előre is köszönöm.!

Üdv. a fórumban ,mindjárt jönnek a benzines cartársak ,Ők biztos tudnak segíteni :D

Elküldve

Ugyanilyen hibánál nekem egyszer gyertyakábel bajom volt.

  baluinopel írta:
Sziasztok

Segítségre lenne szükségem.

Vettem a napokban egy opel vectrát.

16 szelepes 1.6os benzines, injektroros, 1996. 6.-hó

Kérdésem az lenne,hogy minek tudható be az,hogy rángat.

Ha szépen lassan adagolom a gázt akkor nincs gond,de ha odalépek akkor erőteljesen rángat az auto.

Gyorsulgat,de rángat közbe! Ha dombnak megyek,akkor talán jelentősebb ez a jelenség,de sík terepen is mindig csinálja!

Légyszi segítsetek,hogy mi lehet a gondja!

Előre is köszönöm.!

Elküldve
  kelly írta:
Ugyanilyen hibánál nekem egyszer gyertyakábel bajom volt.

Vagy maga a gyertya is lehet a hiba forrása, nekem is így végezte az előző szett gyertya.

Elküldve
  Bocsek írta:
Nemrég rendeltem első fékbetéteket. ATE márkájú, német ebay, 8.5Euró! (itthon 10345Ft-ért találtam legolcsóbban) Igaz erra még rájött a szállítási költség, ami 19 euró, de mivel mást is rendeltem onnan másnak, így a postaköltséget feleztük. Még így is csak 4600Ft volt, ami kevesebb mint fele az itthoninak. :D

HátITT nem jártál ?

Elküldve
  _Seth_ írta:
Vagy maga a gyertya is lehet a hiba forrása, nekem is így végezte az előző szett gyertya.

NAGYON KÖSZÖNÖM A VÁÁLASZOKAT.

AKKOR KICSERÉLEM A GYERTYÁLAT ÉS A KÁBELT.

HA VAN MÉG ÖTLET,AKKOR SZÍVESEN VÁROM :D

ÜDV

Elküldve
  baluinopel írta:
NAGYON KÖSZÖNÖM A VÁÁLASZOKAT.

AKKOR KICSERÉLEM A GYERTYÁLAT ÉS A KÁBELT.

HA VAN MÉG ÖTLET,AKKOR SZÍVESEN VÁROM :D

ÜDV

Előtte egy gyertya tisztítás,szemrevételezés,kábelek csatlakozásának ellenőrzése nem árthat!Lehet meg is lesz a hiba!

Autóvillamosági ki tudja mérni a kábeleket,nem?

Elküldve
  Hanguci írta:
Ha jól emléxem ,régebben vki irta a pontos adatokat ,menni ohm-nak kell lennie 1 gy.kábelnek .

köszi,akkor holnap leellenörzöm ezeket.

köszönöm szépen.

akkor ez nem egy komoly motorikus baj?

üdv

Elküldve
  baluinopel írta:
köszi,akkor holnap leellenörzöm ezeket.

köszönöm szépen.

akkor ez nem egy komoly motorikus baj?

üdv

Ha szerencséd van akkor nem, ha a gyújtás jó és mégis rángat az már valószínűleg nagyobb hiba lehet :D

Elküldve
  _Seth_ írta:
Ha szerencséd van akkor nem, ha a gyújtás jó és mégis rángat az már valószínűleg nagyobb hiba lehet :D

Hello mindenkinek!

Sikerült orvosolni a problémát!!

A gyertya volt a ludas.

Miután kiszereltük a gyertyákat 2ben állt az olaj,folyt le róla,magyarul uszott benne:(

ez gondolom azért lehetett,mert az előző tulaj cserélt rajta hengerfejtömítést,és gondolom odafojt az olaj.

Kipucoltuk a gyertyákat és annak a helyét is ahova ,megy,és már nem rángatott annyira!

Vettem bele új GM gyertyákat, (alapból is az volt benne,de pl a porcelán is sárga volt már rajta,szóval elég régen lehetett cserélve)

és mostmár jól megy a gépezet,és nem rángat.

Köszi mindenkinek a tippeket.

Kérdésem még az lenne,hogy tudtok-e valami helyet ahol vehetnék egy középdobot,mert az lyukas...nagyon oda van...

vagy tegyek bele gázgyorsítót?

Üdv

Elküldve
  baluinopel írta:
Hello mindenkinek!

Sikerült orvosolni a problémát!!

A gyertya volt a ludas.

Miután kiszereltük a gyertyákat 2ben állt az olaj,folyt le róla,magyarul uszott benne:(

ez gondolom azért lehetett,mert az előző tulaj cserélt rajta hengerfejtömítést,és gondolom odafojt az olaj.

Kipucoltuk a gyertyákat és annak a helyét is ahova ,megy,és már nem rángatott annyira!

Vettem bele új GM gyertyákat, (alapból is az volt benne,de pl a porcelán is sárga volt már rajta,szóval elég régen lehetett cserélve)

és mostmár jól megy a gépezet,és nem rángat.

Köszi mindenkinek a tippeket.

Kérdésem még az lenne,hogy tudtok-e valami helyet ahol vehetnék egy középdobot,mert az lyukas...nagyon oda van...

vagy tegyek bele gázgyorsítót?

Üdv

Az, hogy olajban állt a gyertya, nem hengerfejtömítés, hanem szelepfedél tömítés gond. Ami fontos, hogy az új gyertya is nemsokára olajban fog állni, valamint hogy ezt a tömítést sokkal könnyebb és olcsóbb cserélni. Legalábbis 2.0 16V-nél így van, de gyanítom a tiednél sem lehet sokkal másképp.

Sok problémamentes km-t a verdával! :D

Elküldve
  Zsomat írta:
Az, hogy olajban állt a gyertya, nem hengerfejtömítés, hanem szelepfedél tömítés gond. Ami fontos, hogy az új gyertya is nemsokára olajban fog állni, valamint hogy ezt a tömítést sokkal könnyebb és olcsóbb cserélni. Legalábbis 2.0 16V-nél így van, de gyanítom a tiednél sem lehet sokkal másképp.

Sok problémamentes km-t a verdával! :D

Köszönöm a jókívánságot!

Nem lesz oljaos megint (remélem) mert elírtam. Nem hengerfej,hanem szelepfedéltömítés volt cserélve.

Középdob vásárlásában tudtok segíteni?

Vagy inkább gázgyórsítót tegyek a helyére?

üdv

Elküldve
  baluinopel írta:
Köszönöm a jókívánságot!

Nem lesz oljaos megint (remélem) mert elírtam. Nem hengerfej,hanem szelepfedéltömítés volt cserélve.

Középdob vásárlásában tudtok segíteni?

Vagy inkább gázgyórsítót tegyek a helyére?

üdv

Olyan középdobot keress aminek a formája megegyezik a gyárival, valami 20e körül volt 1 éve amikor nekem is cserélve lett és az még nem kezdett el rozsdásodni sem. Gázgyorsító suzuki swiftre kell ezekre nem :D

Elküldve
  _Seth_ írta:
Olyan középdobot keress aminek a formája megegyezik a gyárival, valami 20e körül volt 1 éve amikor nekem is cserélve lett és az még nem kezdett el rozsdásodni sem. Gázgyorsító suzuki swiftre kell ezekre nem :D

Az nagyon kell rájuk :D :)

baluinopel:Ha nincs nagy kedvezményed valahol,szerintem a Bárdi-Unixban találni fogsz jó áron középdobot!

Elküldve

Emberek! Hogy tudom kicserélni a tetőantenna talp alatt lévő gumitömítést? Kicsavartam az antennát, alatta van egy kis csillagfejű csavar- elég azt kiszedni hozzá, vagy le kell bontani a tetőkárpitot? Mármint a hátsó részét?Meg ugye kellene ilyen a gumitömítést szereznem, de eddig nem kaptam itt nálunk.

Elküldve
  zozor írta:
Emberek! Hogy tudom kicserélni a tetőantenna talp alatt lévő gumitömítést? Kicsavartam az antennát, alatta van egy kis csillagfejű csavar- elég azt kiszedni hozzá, vagy le kell bontani a tetőkárpitot? Mármint a hátsó részét?Meg ugye kellene ilyen a gumitömítést szereznem, de eddig nem kaptam itt nálunk.

Nekem sedan kivitelen le kellett bontani hozzá a 3. féklámpát és a tetőkárpitot. Az más kérdés, hogy utána sem lehetett leszedni az antennát, mert úgy össze volt rohadva a csavar. :D :D :)

Elküldve

Nekem nagyon profi cápauszony antennám van ami bár láttam ugyanilyet egy másik vekin nem hinném h gyári :D Le kéne festeni mer a szine már nem az igazi :D

Elküldve

Nekem (4 ajtós sedan) a hátsó ablakfűtés az antenna.

Ez az egyik legprofibb dolog amit ennél az autónál kitaláltak :D

Elküldve
  Adam1 írta:
Nekem (4 ajtós sedan) a hátsó ablakfűtés az antenna.

Ez az egyik legprofibb dolog amit ennél az autónál kitaláltak :D

Szintén :D

Elküldve
  _Seth_ írta:
Szintén :D

Ha annyira jó, akkor nem értem, B2-re miért tették át a tetőre? :D Így egy rohadási ponttal több, nekem is azért piszkáltuk.

Elküldve
  Zsomat írta:
Ha annyira jó, akkor nem értem, B2-re miért tették át a tetőre? :D Így egy rohadási ponttal több, nekem is azért piszkáltuk.

Passz... amiért a C vectrának pálcás tartója van a motorháztetőnek :D

Elküldve
  Adam1 írta:
Nekem (4 ajtós sedan) a hátsó ablakfűtés az antenna.

Ez az egyik legprofibb dolog amit ennél az autónál kitaláltak :D

Mindíg tanul az ember...Akkor a tetőantenna csak a telefon miatt(már ha lenne benne) van rajta?Arra nem lehetne rákötni az antennát?

Nem értem hogy van összefüggésben az ablakfűtés és az antenna,pedig már szedtem szét ott a csatlakozókat!Leírnád?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.