Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Adam1, warwolf(bár te úgy is eladod), Seth kicsit edzetek még hogy utolérjetek! :lol: :D :D

Tulajdonképp kisebb hibákat leszámítva üzembiztos, strapabíró és megbízható volt ez alatt a nem kevés idő alatt. Az Astrám is ugyanilyen jó volt.Nem mondom hogy nem lehetne rá költeni, de melyik tizenévesre nem lehetne? Abszolút nem csalódtam benne engem eddig maximálisan kiszolgált. Az elektronikai dolgaival sincs semmi bajom. A gyári felszereltségéből csak az ülésfűtésem nem működik. Szét kéne szednem az ülést már addig eljutottam, de az nem kis meló. Mindig megkapta ami járt neki. Normális minőségi alkatrészekből. Már tudom, hogy hova kell nyúlni ha valamit meghallok. Plusz normális szerelőkhöz kell vinni akik értenek is hozzá. Itt egy kép polírozás után. Szerintem még mindig nem csúnya autó. kép

Az szép. Ezt leszámítva is hibátlanul muzsikál az autó?
Link to comment
Megosztás:

Adam1, warwolf(bár te úgy is eladod), Seth kicsit edzetek még hogy utolérjetek! ;) :D :D

Tulajdonképp kisebb hibákat leszámítva üzembiztos, strapabíró és megbízható volt ez alatt a nem kevés idő alatt. Az Astrám is ugyanilyen jó volt.Nem mondom hogy nem lehetne rá költeni, de melyik tizenévesre nem lehetne? Abszolút nem csalódtam benne engem eddig maximálisan kiszolgált. Az elektronikai dolgaival sincs semmi bajom. A gyári felszereltségéből csak az ülésfűtésem nem működik. Szét kéne szednem az ülést már addig eljutottam, de az nem kis meló. Mindig megkapta ami járt neki. Normális minőségi alkatrészekből. Már tudom, hogy hova kell nyúlni ha valamit meghallok. Plusz normális szerelőkhöz kell vinni akik értenek is hozzá. Itt egy kép polírozás után. Szerintem még mindig nem csúnya autó. kép

Nekem nem kell edzeni :lol: Neked 7 év alatt 140 ami évi 20. Nekem 2,5 év alatt 51 ami 20,4 :D Na jó az éves közelít erőteljesen :D De ha belevenném az előző autómat úgy nekem már 4,5 év alatt: 33e C20ne motorral a kadett, 1.3s motorral 20e + vectra úgy már évi 23,33. e kilométer ;) Na mondjuk a kadettel nem volt hibamentes mivel ebben volt vagy fél év amíg állt a kadett pl a megfőtt motor miatt vagy más probléma miatt :D

Nekem a gyári felszerelésből minden működik sőt az utólagos 220V aljzat, csomagtéri szivargyújtós aljzat, stroboszkóp, utólag beépített gps, hifi, első-hátsó parkolóradar szettek mind-mind hibátlanul működik :D Egyedül az utólagos trixenonból szokott idővel a tompított elgyengülni de mivel mindig gari idő előtt történik így ezzel sincs gond :)

Link to comment
Megosztás:

Hát figyelj én már nem emlékszem a 12 év Opelos múltamra, de ha nagyon akarod összeadom a kilométereket! ;)

Nekem nem kell edzeni :D Neked 7 év alatt 140 ami évi 20. Nekem 2,5 év alatt 51 ami 20,4 :) Na jó az éves közelít erőteljesen ;) De ha belevenném az előző autómat úgy nekem már 4,5 év alatt: 33e C20ne motorral a kadett, 1.3s motorral 20e + vectra úgy már évi 23,33. e kilométer :D Na mondjuk a kadettel nem volt hibamentes mivel ebben volt vagy fél év amíg állt a kadett pl a megfőtt motor miatt vagy más probléma miatt :D

Nekem a gyári felszerelésből minden működik sőt az utólagos 220V aljzat, csomagtéri szivargyújtós aljzat, stroboszkóp, utólag beépített gps, hifi, első-hátsó parkolóradar szettek mind-mind hibátlanul működik :lol: Egyedül az utólagos trixenonból szokott idővel a tompított elgyengülni de mivel mindig gari idő előtt történik így ezzel sincs gond :D

Link to comment
Megosztás:

...Nekem a gyári felszerelésből minden működik sőt az utólagos 220V aljzat, csomagtéri szivargyújtós aljzat, stroboszkóp, utólag beépített gps, hifi, első-hátsó parkolóradar szettek mind-mind hibátlanul működik :lol: ...

_Seth_!

Ezt az utólagos parkradart láttam a képeid között a Cárst-on, ezzel kapcsolatos a kérdésem: mennyira gáz beépíteni a lökősbe őket előre-hátra? Jól működik, mármint pontosan, megbízhatóan? Mindkettő egy kijelzőn működik, vagy csak Te kötötted egyre őket?

Ja és mennyi volt? :D Köszi! :D

Link to comment
Megosztás:

Két külön szett. Az elejében csak 2 szenzor van és az csak hangot ad és a kormány alatt van egy rejtett kapcsolója (ki van mindig kapcsolva, csak azért került be ha esetleg barátnőm vezetné...) A hátuljában van 4 szenzor és az kijelzős. Szerelővel rakattam be bár nem nagy meló bekötni. A kettő együtt kb 15e volt és működik pontosan, megbízhatóan :D

Link to comment
Megosztás:

Két külön szett. Az elejében csak 2 szenzor van és az csak hangot ad és a kormány alatt van egy rejtett kapcsolója (ki van mindig kapcsolva, csak azért került be ha esetleg barátnőm vezetné...) A hátuljában van 4 szenzor és az kijelzős. Szerelővel rakattam be bár nem nagy meló bekötni. A kettő együtt kb 15e volt és működik pontosan, megbízhatóan :D

Köszi! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

Egy kis szakmai segítségre lenne szükségem .

Az autóm egy 96-os X16XEL motorkódú B Vectra . A következő hibajelenség előtt állok értetlenül:

Hosszabb állás után ( 1- 1,5 hét ) elindulok, és az első kb 300-500 m megtétele után megtorpan az autó . Kb olyan mint ha nem menne 1, vagy 2 henger. Remek a kasztni és füstöl a kipuff. kis idő után le is fullad, aztán újraindítva kicsit megjáratva egyszer csak megjavul. Az érdekes még az hogy hibakódot nem dob.!!! Ez csak huzamosabb állás után csinálja.

Kb Jan. közepén jelentkezett a probléma. Előtte egy hónappal cseréltem AGR ( EGR) -t De arra volt hibakódom és ki is tudtam villogtatni.

Mivel gyanakodtam a gyújtásra kicseréltem a gyertyákat, ill. gyertya kábeleket. Most a gyújtástrafóra tippelek. De produkálhat ilyet??

Kábelkötegeket is néztem mozgattam.

Eléggé idegesítő ez a dolog, pláne hóban egyszer majdnem össze is csuktam emiatt. :D

Segítségeteket előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok...

Nah elértem a szervibe :D

ráraktuk a gépre és láss csodát, "közepes" de durva mód jelezte a lambda szonda h a megengedett értéknek a 3xorosát mutatja és közbe ugrál az alapjárat...állítólag a max érték 2V lehet...nálam 4,5-től indult ....a diagram úgy ugrált h volt mikor kihagyott...szval ez lehet az oka annak h nem folyamatos az alapjárat, és ugrál...Holnap cseréljük szval akkor megírom majd h oké e vagy még lesz egy alapjárati is ... :lol:

Ui: ha netán még alapjárati motort kéne cserélnem, akkor azt nem szeretnék annyira drágán cserélni, tud vki vmi olcsóbb témát javasolni? netán bontót ahonnan tok rendelni venni mert a közelbe nincs ...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok...

Nah elértem a szervibe :lol:

ráraktuk a gépre és láss csodát, "közepes" de durva mód jelezte a lambda szonda h a megengedett értéknek a 3xorosát mutatja és közbe ugrál az alapjárat...állítólag a max érték 2V lehet...nálam 4,5-től indult ....a diagram úgy ugrált h volt mikor kihagyott...szval ez lehet az oka annak h nem folyamatos az alapjárat, és ugrál...Holnap cseréljük szval akkor megírom majd h oké e vagy még lesz egy alapjárati is ...:D

Kíváncsi vagyok megoldja-e. Nekem is produkál minimális szinten hasonlót. Igazából meg kéne néznem az értékeket, de az ebay-ről rendelt obd2-es kütyüvel eddig nem jutottam semmire :D

Link to comment
Megosztás:

Kíváncsi vagyok megoldja-e. Nekem is produkál minimális szinten hasonlót. Igazából meg kéne néznem az értékeket, de az ebay-ről rendelt obd2-es kütyüvel eddig nem jutottam semmire :D

Az a jó, hogy a tiétekbe egy vezetékes (lila) BOSCH lambda tökéletesen jó, és talán ilyen 9e.ft környéke.Sajnos X20XEV-nél ugyanez 4 vezeték, és majd 25e. az UGY.

Link to comment
Megosztás:

Azt mondták az okosok h elviekbe 160.000ént kéne cserélni, na most az enyémbe óra szerint 310van de még ebbe nem volt cserélve..bízok benne h megoldja a kérdést mert így akkor egy 20ból megvan a lambda szonda melódíjjal együtt..nah most az alapjárati újonnan UNIXnál 36.000...nem akarom kicserélni :D ha vki tud olcsóbb témát javasolni akkor elfogadom, mert mi felénk bontóba nincs .:S

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok...

No ami azt illeti jól felcseszte a gép az agyam...megjött az univerzális l.szonda, és láss csodás nem müxik vele, el se fogadja, kiírja h hiba, nincs érték...szval univerzálisnak is lőttek..beleraktunk egy bosch-t és azzal se ment pedig az már 30ért van...no most ott tartunk h gyári lesz a vége ami jelenleg 40rongyért kapható...de a hiba forrása az tuti ez..:D örülök neki...:lol: nem tud vki gyárit olcsóbban??

Link to comment
Megosztás:

Miért nem nézel bontottat? Berakás után arra is rá lehet mérni.

Sziasztok...

No ami azt illeti jól felcseszte a gép az agyam...megjött az univerzális l.szonda, és láss csodás nem müxik vele, el se fogadja, kiírja h hiba, nincs érték...szval univerzálisnak is lőttek..beleraktunk egy bosch-t és azzal se ment pedig az már 30ért van...no most ott tartunk h gyári lesz a vége ami jelenleg 40rongyért kapható...de a hiba forrása az tuti ez..:D örülök neki...:lol: nem tud vki gyárit olcsóbban??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok...

No ami azt illeti jól felcseszte a gép az agyam...megjött az univerzális l.szonda, és láss csodás nem müxik vele, el se fogadja, kiírja h hiba, nincs érték...szval univerzálisnak is lőttek..beleraktunk egy bosch-t és azzal se ment pedig az már 30ért van...no most ott tartunk h gyári lesz a vége ami jelenleg 40rongyért kapható...de a hiba forrása az tuti ez..:D örülök neki...:lol: nem tud vki gyárit olcsóbban??

Én már végigjártam ezt az utat: utángyártott halott ügy, nem működik benne

Bosch hamis adatokat küld

ami jó: gyári vagy Hella

Nekem Hella van, mert olcsóbb volt, de most már 3. éve van benne és jól működik. Ha teheted, próbálj használt gyárit venni, de mindenképpen hasonlítsd össze a számokat rajtuk, mert ezek típus specifikus szondák és egy típust több féle szondával is szereltek.

Link to comment
Megosztás:

nekem a BOSAL 16.450 Ft...:D sztem jó lesz az :lol:

Hali

Nekem ugyan nem Vectra van, de volt szerencsém 4 vezetékes BOSAL al, kb annyit ér mindha nem is lenne benne. Lassú a jel és össze -vissza jár tőle az alapjárat. Opel nem szívleli az "univerzális" alkatrészeket, tehát csak gyári!

Link to comment
Megosztás:

Bosch van a kocsimban, legalább másfél éve, de nem vettem észre semmi negatívumot a használata során. Beszerelés után ugyan dobott egy check engine-t, ezzel párhuzamosan úgy rángatott a motor, mint a bak kecske, de egy újraindítás megoldotta a gondot.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.