Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Adam1 írta:
Lejjebb esik a fordulatszám, nem feljebb.

A lényeg hogy nekem meg sem mozdul a fordulat,de mint írtam,nem is igazán működik a hátsó ablakfűtésem!

Elküldve

Ha nem működik akkor nem is terheli a motort ezért nem esik le a fordulatszám. Nekem is esik egy kicsit amikor bekapcsolom a hátsó ablak fűtést de nálam másodpercek alatt látszik is, hogy működik.

Elküldve
  _Seth_ írta:
Ha nem működik akkor nem is terheli a motort ezért nem esik le a fordulatszám. Nekem is esik egy kicsit amikor bekapcsolom a hátsó ablak fűtést de nálam másodpercek alatt látszik is, hogy működik.

Nekem is megy,csak nem az igazi még!Múltkori jegesedéssel simán elbánt,csak a vizes párával küzd szegénykém :o

Elküldve

Hali! Azt szeretném megkérdezni, hogy létezik e szerelési útmutató Vectrához, Astrához hallottam, hogy van. Ti tudtok vmit erről?

Elküldve
  akika írta:
Hali! Azt szeretném megkérdezni, hogy létezik e szerelési útmutató Vectrához, Astrához hallottam, hogy van. Ti tudtok vmit erről?

Privátban írj egy e-mail címet és elküldöm neked szívesen!Vectra B és Astra G van nekem!

Most nézem hogy Seth feltöltötte valakinek!Egyéb csevegésnél megtalálod a linket!

Elküldve
  Fort írta:
Privátban írj egy e-mail címet és elküldöm neked szívesen!Vectra B és Astra G van nekem!

Most nézem hogy Seth feltöltötte valakinek!Egyéb csevegésnél megtalálod a linket!

Köszönöm! Leszedtem, megvan!

Elküldve

visszatérve a vizes témára, akkor most ki melyik termoszt javasolná megvételre?

A sima bárdis kilőve. esetleg bárdinál olyat ami a termosz házzal együtt van? Vagy unix-ban? Nem szívesen adnék ki megint feleslegesen pénzt..:/

Elküldve

A szívósort mielőtt összerakom olajozzam be kicsit vagy jó szárazon? Főleg a benti billenőkre gondoltam, amik talán igényelhetnek olajozást..

Termoszból febi-t vettem a bárdiban házzal együtt, kíváncsi leszek rá.

Elküldve
  enemypett írta:
baján nincs bárdi se meg unix se.

Cég mellett van egy opel szervíz, bementem ma mert ingyenes átvizsgálás van, kértem időpontot. Holnap de míg melózok megcsinálják. Mondtam nekik lazítsák meg az üléseket is :o Kiderült Unixos cuccokat árulnak, pont ott volt a szállító. Azért jó hogy eddig nem tünt fel az agyonmatricázott autó :D

Elküldve

Hali! Van itt valakinek bordó B vectrája? Jól jönne nekem egy színkód, de nem találom sehol a kocsin az adatlapot....

Előre is köszi!

Elküldve

Motorháztetőt felnyitod és a zárhídon lesz a színkód egy alu lapon.

Ui.:

SOS!!!

Elromlott a vectra....

Kattog, nem megy minden baja van gyakorlatilag lerobbant.

Ha sebességbe van és gázt adok bentről nézve a bal oldalon kattog valami és sebességtől függ és rántja is a kormáy kb 30 fokkal balra de ott megáll a kormány elrántása. Nem kerék, nem futómű gond, hibakód nincs, motornak sem lehet baja szerintem bár néha üresben is elrhúzza a kormányt de csak nagyobb fordulaton. Kattog, de nem rángat, üresben és a kuplungot benyomva nincs hiba bár mintha olyankor is összezárna a kuplung mert nagyon magas fordulaton kicsit elhúzza a kormányt balra. A motor hangja teljesen rendben van, álló helyben ha a gázbowdent húzom a motor hangja olyan mint eddig nem történik olyankor semmi de most kb 40-50 km/h felett már nagyon kattog, mintha valami eltört volna.

Jól tippelek, hogy ez kuplung probléma lesz?

Talán annak annyi előzménye lenne, hogy ha a fordulatszámot 1500 körül tartottam és sokáig kellett így tartani és közben csúsztatni a kuplungot régen is volt némi kattogó hang de kizárólag ilyenkor és menettulajdonságait nem módosította nem úgy mint most.

Ötlet?

Égett szag nincs, nem folyik semmi...

Elküldve
  _Seth_ írta:
Motorháztetőt felnyitod és a zárhídon lesz a színkód egy alu lapon.

Ui.:

SOS!!!

Elromlott a vectra....

Kattog, nem megy minden baja van gyakorlatilag lerobbant.

Ha sebességbe van és gázt adok bentről nézve a bal oldalon kattog valami és sebességtől függ és rántja is a kormáy kb 30 fokkal balra de ott megáll a kormány elrántása. Nem kerék, nem futómű gond, hibakód nincs, motornak sem lehet baja szerintem bár néha üresben is elrhúzza a kormányt de csak nagyobb fordulaton. Kattog, de nem rángat, üresben és a kuplungot benyomva nincs hiba bár mintha olyankor is összezárna a kuplung mert nagyon magas fordulaton kicsit elhúzza a kormányt balra. A motor hangja teljesen rendben van, álló helyben ha a gázbowdent húzom a motor hangja olyan mint eddig nem történik olyankor semmi de most kb 40-50 km/h felett már nagyon kattog, mintha valami eltört volna.

Jól tippelek, hogy ez kuplung probléma lesz?

Talán annak annyi előzménye lenne, hogy ha a fordulatszámot 1500 körül tartottam és sokáig kellett így tartani és közben csúsztatni a kuplungot régen is volt némi kattogó hang de kizárólag ilyenkor és menettulajdonságait nem módosította nem úgy mint most.

Ötlet?

Égett szag nincs, nem folyik semmi...

Nem találom ott azt az alulapot! Majd megnézem még 1szer.

Apám astrája is kattog bal oldalt- ő azt mondta szerinte valamelyik relével lehet gond, de nagyjából leszarta.

Lehet ez az 1ik probléma... csak 1 tipp.

Elküldve
  _Seth_ írta:
Motorháztetőt felnyitod és a zárhídon lesz a színkód egy alu lapon.

Ui.:

SOS!!!

Elromlott a vectra....

Kattog, nem megy minden baja van gyakorlatilag lerobbant.

Ha sebességbe van és gázt adok bentről nézve a bal oldalon kattog valami és sebességtől függ és rántja is a kormáy kb 30 fokkal balra de ott megáll a kormány elrántása. Nem kerék, nem futómű gond, hibakód nincs, motornak sem lehet baja szerintem bár néha üresben is elrhúzza a kormányt de csak nagyobb fordulaton. Kattog, de nem rángat, üresben és a kuplungot benyomva nincs hiba bár mintha olyankor is összezárna a kuplung mert nagyon magas fordulaton kicsit elhúzza a kormányt balra. A motor hangja teljesen rendben van, álló helyben ha a gázbowdent húzom a motor hangja olyan mint eddig nem történik olyankor semmi de most kb 40-50 km/h felett már nagyon kattog, mintha valami eltört volna.

Jól tippelek, hogy ez kuplung probléma lesz?

Talán annak annyi előzménye lenne, hogy ha a fordulatszámot 1500 körül tartottam és sokáig kellett így tartani és közben csúsztatni a kuplungot régen is volt némi kattogó hang de kizárólag ilyenkor és menettulajdonságait nem módosította nem úgy mint most.

Ötlet?

Égett szag nincs, nem folyik semmi...

Uhh,de sz@rul hangzik... :o csak nem valami komoly!

Lehet hülye kérdés,nem értek hozzá,de ha a futóművel minden rendben,akkor miért húz el az egyik irányba?Féltengely???

Nem írtad le pontosan,de gondolom el sem akar indulni sebességben sem!Skoda Fabianál volt ugyan ez sebességbe rak,de csak kattog és nem megy!

Szétesett a féltengelynél valami belül!Vontatásnál is kerregett kattogott!

Elküldve

Féltengely, kuplung, váltó, ezek közül lesz valamelyik ez 100%.

Elhúzhat ha nem vált szét teljesen a kuplung gondolom én de lehet, hogy csak balos féltengely baja lesz :o

Elküldve
  _Seth_ írta:
Féltengely, kuplung, váltó, ezek közül lesz valamelyik ez 100%.

Elhúzhat ha nem vált szét teljesen a kuplung gondolom én de lehet, hogy csak balos féltengely baja lesz :o

Javítottam csak kicsit gyorsan írtam!

Elküldve

Őőő, ez megy, indul simán és kezdem inkább azt gondolni, hogy féltengely hiba lehet vagy csukló mert csak bal oldalon jelentkezik a hiba, kis sebességnél nincs gond olyan 20-30-ig csak felette, ha tartom a sebességet akkor nem ráz annyira de akkor is érezhetően ráz eddig pedig egyáltalán nem rázott. És a kuplunggal tudok játszani, indulni tehát akkor inkább valami más hiba lehet. Felnik centírozva vannak de ugye ha kerék hiba lenne az még attól nem kattogna hangosan...

Elküldve
  _Seth_ írta:
Őőő, ez megy, indul simán és kezdem inkább azt gondolni, hogy féltengely hiba lehet vagy csukló mert csak bal oldalon jelentkezik a hiba, kis sebességnél nincs gond olyan 20-30-ig csak felette, ha tartom a sebességet akkor nem ráz annyira de akkor is érezhetően ráz eddig pedig egyáltalán nem rázott. És a kuplunggal tudok játszani, indulni tehát akkor inkább valami más hiba lehet. Felnik centírozva vannak de ugye ha kerék hiba lenne az még attól nem kattogna hangosan...

Meg azt észrevetted volna ha a kerékkel valami történik!Én azért a helyedben nem mennék vele,nehogy valami szétdaráljon közben és még nagyobb legyen a baj!Világosban nézd meg szerintem a féltengelyt meg azért a felnit is...

Elküldve
  Fort írta:
Meg azt észrevetted volna ha a kerékkel valami történik!Én azért a helyedben nem mennék vele,nehogy valami szétdaráljon közben és még nagyobb legyen a baj!Világosban nézd meg szerintem a féltengelyt meg azért a felnit is...

Felnit néztem, semmi sem látszik + ha felni gond lenne az nem kattog és adott sebességen annak mind1, hogy a sebességben van-e vagy sem :o

Elküldve
  _Seth_ írta:
Felnit néztem, semmi sem látszik + ha felni gond lenne az nem kattog és adott sebességen annak mind1, hogy a sebességben van-e vagy sem :o

Próbáld meg mindkét oldalra kitekert kormánynál nagyobb gázt adni. Ha kattog, akkor féltengely lesz.

Elküldve
  Adam1 írta:
Próbáld meg mindkét oldalra kitekert kormánynál nagyobb gázt adni. Ha kattog, akkor féltengely lesz.

Ezt még ugyan nem próbáltam de ott már volt féltengely kattogás anno ahonnan most a zaj jön akkor lyukas volt a gumiharang... ki tudja mennyit kopott az úgy már teljesen száraz volt utána meg megcsináltattam de kifolyt a zsír mert nem passzolt valami... most jött ez az újabb probléma és úgy tűnik, hogy valóban féltengely lesz mert hazajöttem vele barátnőmtől (140km) és amikor elkezdett kattogni nekem is eszembe jutott ez a kitekerős dolog, kitekertem és utána nem kattogott, az út alatt ezt 2x kellett megcsinálni összesen és utána úgy ment mintha semmi baja sem lenne.... persze van csak ideiglenesen "eltűnik" :o

Ilyenkor mi az ami cserés? Kompletten cseréljem le a kerékagy és a váltó közötti részt? Úgy látom bontókban mert újra több mint 40e forintom most nincs :D

Elküldve
  _Seth_ írta:
Ezt még ugyan nem próbáltam de ott már volt féltengely kattogás anno ahonnan most a zaj jön akkor lyukas volt a gumiharang... ki tudja mennyit kopott az úgy már teljesen száraz volt utána meg megcsináltattam de kifolyt a zsír mert nem passzolt valami... most jött ez az újabb probléma és úgy tűnik, hogy valóban féltengely lesz mert hazajöttem vele barátnőmtől (140km) és amikor elkezdett kattogni nekem is eszembe jutott ez a kitekerős dolog, kitekertem és utána nem kattogott, az út alatt ezt 2x kellett megcsinálni összesen és utána úgy ment mintha semmi baja sem lenne.... persze van csak ideiglenesen "eltűnik" :D

Ilyenkor mi az ami cserés? Kompletten cseréljem le a kerékagy és a váltó közötti részt? Úgy látom bontókban mert újra több mint 40e forintom most nincs :)

Nem kell kicserélni az egész féltengelyt elég, hogy ha csak a külső csuklót(vagyis ami a kerékagy felőli részen van)az boltba kb 10-12ezer forint gumiharanggal együtt "örök élet", de ahhoz ki kell venned az egész féltengelyt, mert ugy könnyebb és gyorsabb.Lehet, hogy a váltoból ki fog folyni egy-két deci olaj :o Ez kb max 3óra Neked, szervizbe pedig 20000ft

Elküldve
  Hanguci írta:
Nem kell kicserélni az egész féltengelyt elég, hogy ha csak a külső csuklót(vagyis ami a kerékagy felőli részen van)az boltba kb 10-12ezer forint gumiharanggal együtt "örök élet", de ahhoz ki kell venned az egész féltengelyt, mert ugy könnyebb és gyorsabb.Lehet, hogy a váltoból ki fog folyni egy-két deci olaj :o Ez kb max 3óra Neked, szervizbe pedig 20000ft

Megírnád nekem hol kerül ennyibe,mert azon van rajta az ABS gyűrű is,amiből nekem le van törve!Nem nagyon láttam még 20 alatt és érdekelne!

Elküldve

Úgy tűnik, hogy a belső csukló lesz a ludas mert a kormányt teljesen eltekerve jobbra-balra nincs semmi zaj sem kattanás.

Mekkora meló lenne kicserélni??

Lépésről lépésre le tudja írni valaki? Kivitelezhető betonon egyszerűen megemelve?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.