Big Boss Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Hát műszaki lapra 06os kategóriát írtak, szóval marad az :)
kocka Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Két hete voltam műszakin, engem is átsoroltak, kaptam kék matricát, új forgalmit meg fizettem 6 ezer pénzt plusz a matrica árát. Meg nekem volt vonóhorog szerelés is. X20XEV '96.08 havi
_Seth_ Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Hát műszaki lapra 06os kategóriát írtak, szóval marad az <_< "katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III.);" Ennyi :) A kategória nem ugyanaz mint az EURO besorolás. Pl a 12-es kategória az EURO V :D
Adam1 Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 "katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III.);" Ennyi :) A kategória nem ugyanaz mint az EURO besorolás. Pl a 12-es kategória az EURO V :D Az opelnél Z-s motorkóddal az Euro4-es motorokat jelölték. Ez biztos.
_Seth_ Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Az opelnél Z-s motorkóddal az Euro4-es motorokat jelölték. Ez biztos. Akkor mégsem jó besorolást kapott mert az Euro4: "9 katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás B. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-IV.); 10 az ENSZ-EGB 83.05 előírás C jóváhagyás (:D és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.); 11 az ENSZ-EGB 49.03 előírás II jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.); " Tehát 9-10-11-es kategória :) Egyébként innen okosodom: Link
Thor Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Hurrá ingyen kicserélték a forgalmit, most kék matricával virít az autó :) Mázlista :D
sgery Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 na, kiderült, hogy nem a katalizátor ami hangos, bár sajnos későn, mivel ki lett vágva és van helyette egy sima dob :/ remélem legalább annyi haszna volt hogy lemegy a fogyasztás. ha nem akkor idegbajt kapok :/ ami a zaj forrása az pedig a 3hónapja vásárolt ac pumpa. soha nem hittem volna, hogy egy ilyen kis motor ilyen hangosan tud zümmögni. nagyon idegesítő. mitől lehet? piszok ment bele esetleg vagy csak gyárilag rossz? Bárdi autó saját márkás terméke.
rattila Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 na, kiderült, hogy nem a katalizátor ami hangos, bár sajnos későn, mivel ki lett vágva és van helyette egy sima dob :/ remélem legalább annyi haszna volt hogy lemegy a fogyasztás. ha nem akkor idegbajt kapok :/ ami a zaj forrása az pedig a 3hónapja vásárolt ac pumpa. soha nem hittem volna, hogy egy ilyen kis motor ilyen hangosan tud zümmögni. nagyon idegesítő. mitől lehet? piszok ment bele esetleg vagy csak gyárilag rossz? Bárdi autó saját márkás terméke. Egy darab tőcsavar is olyanokat tud csinálni, hogy csak na. Nekem kiesett a kipufugócsonknál egy darab tőcsavar, így melléfújt egy nagyon minimálisan a csonknál, de komolyan mondom gázadásnál olyan csörgő hangja volt, mintha a fél motor összeesett volna, a kipufogó csörgött, durrogott, pattogott. 1 darab csavar miatt!!! :)
Thor Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 na, kiderült, hogy nem a katalizátor ami hangos, bár sajnos későn, mivel ki lett vágva és van helyette egy sima dob :/ remélem legalább annyi haszna volt hogy lemegy a fogyasztás. ha nem akkor idegbajt kapok :/ ami a zaj forrása az pedig a 3hónapja vásárolt ac pumpa. soha nem hittem volna, hogy egy ilyen kis motor ilyen hangosan tud zümmögni. nagyon idegesítő. mitől lehet? piszok ment bele esetleg vagy csak gyárilag rossz? Bárdi autó saját márkás terméke. Én visszavinném nekik... :)
sgery Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Én visszavinném nekik... :) az lesz, csak ugye nem olyan könnyű kivenni, valahogy elvinni nekik majd pár nap múlva visszaszerelni ha épp úgy döntenek hogy tényleg hibás.. :/ és addig se tudom használni a kocsit... de ha csak mondjuk egy kis piszoktól hangos akkor fognám és átmosnám és már jó is. ha lehet attól hangos..?
Thor Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 az lesz, csak ugye nem olyan könnyű kivenni, valahogy elvinni nekik majd pár nap múlva visszaszerelni ha épp úgy döntenek hogy tényleg hibás.. :/ és addig se tudom használni a kocsit... de ha csak mondjuk egy kis piszoktól hangos akkor fognám és átmosnám és már jó is. ha lehet attól hangos..? Nem hiszem hogy lehet akármilyen dzsuvától ekkora hangja. De azt mondjuk nem lenne rossz hallani, hogy milyen is ez a hang :)
cserbinszky Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 na, kiderült, hogy nem a katalizátor ami hangos, bár sajnos későn, mivel ki lett vágva és van helyette egy sima dob :/ remélem legalább annyi haszna volt hogy lemegy a fogyasztás. ha nem akkor idegbajt kapok :/ ami a zaj forrása az pedig a 3hónapja vásárolt ac pumpa. soha nem hittem volna, hogy egy ilyen kis motor ilyen hangosan tud zümmögni. nagyon idegesítő. mitől lehet? piszok ment bele esetleg vagy csak gyárilag rossz? Bárdi autó saját márkás terméke. A bárdis ac az amit sose szabad megvenni....Olcsó húsnak híg a leve...Rákell szánni a pénzt 30-40 és akkor 1 jó ideig nemlesz bajod vele...
Thor Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 A bárdis ac az amit sose szabad megvenni....Olcsó húsnak híg a leve...Rákell szánni a pénzt 30-40 és akkor 1 jó ideig nemlesz bajod vele... Akkor ez olyan mint némelyik unix márkás termék?
cserbinszky Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Akkor ez olyan mint némelyik unix márkás termék? Vmi olyasmi...
sgery Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 egyik autóboltos mondta, hogy nem lesz könnyű ez a ac pumpa garis csere, mivel szakszervizes beszerelést és a hibáról is egy szakvéleményt fognak kérni. Namármost, én szereltem be, szakszerviz vagyok?:) Ilyenkor mi van? menjek be egy szervizbe, adjak nekik 5e-ret hogy adjanak egy ilyen papírt és hátha cserélik? Ha nem, akkor meg kidobtam 5e-ret?..:/ 30-40e-ret nem adok ki egy ac pumpáért, egyszerűen nem ér annyit... azért mindjárt szétszedem, kicsit kitakarítom, hátha jobb lesz. aztán vettem egy új lambda szondát, hátha lenyomja a fogyasztást, mert a katalizátor nélkül se ment lejjebb :D
kelly Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Lambdát mennyiért vettél? Én már csináltam ilyen papírkéréses dolgot, és cserélték az alkatrészt utánna. egyik autóboltos mondta, hogy nem lesz könnyű ez a ac pumpa garis csere, mivel szakszervizes beszerelést és a hibáról is egy szakvéleményt fognak kérni. Namármost, én szereltem be, szakszerviz vagyok?:) Ilyenkor mi van? menjek be egy szervizbe, adjak nekik 5e-ret hogy adjanak egy ilyen papírt és hátha cserélik? Ha nem, akkor meg kidobtam 5e-ret?..:/ 30-40e-ret nem adok ki egy ac pumpáért, egyszerűen nem ér annyit... azért mindjárt szétszedem, kicsit kitakarítom, hátha jobb lesz. aztán vettem egy új lambda szondát, hátha lenyomja a fogyasztást, mert a katalizátor nélkül se ment lejjebb :D
sgery Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Lambdát mennyiért vettél? Én már csináltam ilyen papírkéréses dolgot, és cserélték az alkatrészt utánna. 20e ft volt gyári gm termék japánoknál gyártva. hol kértél papírt róla? és mennyiért adtak? amúgy megnéztem az ap pumpát, elég piszkos volt a szűrője, és elég sok a mocsok alatta :/ a tartályból leszívom ha nem lesz teli a tank, a pumpát meg a szűrőt pedig megtisztogattam. magát a pumpát hogy tudom esetleg átmosni?
kelly Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 óóóóóóó már vagy tíz éve kellett egy motorgenerálnál használt alkatrészhez papír. Bementem egy szervízbe és csináltunk hogy ott tették be az alkatrészt. Szerintem az ac-t benzinnel kitisztogathatod. 20e ft volt gyári gm termék japánoknál gyártva. hol kértél papírt róla? és mennyiért adtak? amúgy megnéztem az ap pumpát, elég piszkos volt a szűrője, és elég sok a mocsok alatta :/ a tartályból leszívom ha nem lesz teli a tank, a pumpát meg a szűrőt pedig megtisztogattam. magát a pumpát hogy tudom esetleg átmosni?
Bocsek Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 20e ft volt gyári gm termék japánoknál gyártva. hol kértél papírt róla? és mennyiért adtak? amúgy megnéztem az ap pumpát, elég piszkos volt a szűrője, és elég sok a mocsok alatta :/ a tartályból leszívom ha nem lesz teli a tank, a pumpát meg a szűrőt pedig megtisztogattam. magát a pumpát hogy tudom esetleg átmosni? Te most hogy állsz fogyasztással? Én is gondolkozom egy lambda szonda cserén, majd érdekelne mennyit segített.
Big Boss Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Vízhőfok jeladót hol keressem? Tudtok segiteni?:)
sgery Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Te most hogy állsz fogyasztással? Én is gondolkozom egy lambda szonda cserén, majd érdekelne mennyit segített. 12l körül. Bár tegnap városban 50km-en mértem egy fogyasztást, az 13l volt. persze dugóval és erős forgalomban. Fórumtárs ugyan ilyen automata x20xev motoros kocsija 8.7-et eszik, ami azért jóval kedvezőbb ennél.. remélem az új szondával lemegy 10l alá. ha nem, akkor jövőre eladom... ha bekerül a szonda, akkor majd írok mi lett az eredmény. sajnos én nem tudtam kicserélni, mert annyira szorul a mostani ami benne van, hogy nem tudtam kiszedni, erőltetni pedig nem akarom, még a végén elkopik a fogáspont és ki kellene vágni... hőmérséklet jeladó, ami a műszerfalba megy, nálam a motor blokk jobb oldalába van belecsavarva. egypólusú csúszócsatlakozóval van bekötve. a másik jeladó pedig a vízhűtő bal oldalába van becsavarva.
Big Boss Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Köszi. Csak azért kérdezem mer ugye cserélték az egyik vízhőfokjeladót, és most előlről nézve a hűtő környékének bal oldalán folyik ki a hűtőfolyadék >.< Megszüntették az összes gondot és csináltak volna egy újat?:)
sgery Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Köszi. Csak azért kérdezem mer ugye cserélték az egyik vízhőfokjeladót, és most előlről nézve a hűtő környékének bal oldalán folyik ki a hűtőfolyadék >.< Megszüntették az összes gondot és csináltak volna egy újat?:) lehet nem jól csavarták vissza, esetleg a tömítést kifelejtették.. vagy csak a hűtő folyik, én is most cseréltem le a hűtőt, mert már elég rendesen eresztett..:/
Big Boss Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Jó hát azelőtt 1 csepp nem folyt, azóta meg 1.5 litert öntöttem bele :) Csak nem véletlen...
_Seth_ Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Nekem meg a kiegyenlítő tartály sapkájánál ereszt de csak annyit, hogy letörlöm a tartályt majd 1-2 hét alatt már látszik, hogy nedves lehetett mert rá van száradva a hűtővíz de fogyást nem produkál ellenben majd veszek rá egy új sapkát :)
Recommended Posts