Thor Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Szia! beszéltem az üzletkötővel magánszemélyként nem lehet lekérni ezt az anyagot de ha van valami ismerős cég Ők le tudják kérni.Annyi a bibi,hogy az első áru rendelést kápé-ban kell kifizetni.Ha találsz akkor elküldöm az üzletkötő telefonszámát és rajta keresztül meg tudjátok rendelni. Okés! Köszönöm, hogy utánajártál :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hanguci Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Okés! Köszönöm, hogy utánajártál :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 A könyöktámaszt mivel kell a helyére ragasztani? Hogyan szereltétek be, akár utólag? Nálam átmásztak rajta a gyerkőcök és a ragasztások elengedtek..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 A könyöktámaszt mivel kell a helyére ragasztani? Hogyan szereltétek be, akár utólag? Nálam átmásztak rajta a gyerkőcök és a ragasztások elengedtek..... Én a kozépkonzollal együtt vettem. Egy gyárilag kartámaszos vekiből lett kibontva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 A könyöktámaszt mivel kell a helyére ragasztani? Hogyan szereltétek be, akár utólag? Nálam átmásztak rajta a gyerkőcök és a ragasztások elengedtek..... Én a középkonzolt kiszedtem, átfúrtam alulról (azt hiszem 4 helyen) ott ahol találkozik a könyöktámasz és a konzol rész, majd csavarral rögzítettem. Természetesen műanyagragasztót is kapott. Ha előre-hátra erősebben mozgatom, olyan mintha ki akarna esni, de tudom hogy nem fog :) Mikor beraktam elfelejtettem képeket csinálni, pedig egész addig eszembe volt míg neki nem álltam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Eddig csak sejtettem, ma már láttam is a reggeli hidegben, hogy kilyukadt a hátsó dobom... Pedig erre sem terveztem költeni mostanában :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Hali, az volt a gondom, hogy nehéz 1esbe, néha 2esbe is kapcsolni. Most nézte át a szerelőm és mondta, hogy a sebváltókar alján az a müanyag rész kikopott, ezér mocorog, és ezér nem tudok rendesen kapcsolni. Mivel elég drága egy új db, ezér azt javasolta, h keressek "f astra" váltókart ami belemegy és mivel van egy gumi a gömb rész felett, javítható is. Volt valakinek ilyen gondja/hogy oldottátok meg?:) Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 vizes problémám tovább nehezült. most már elég sok vizet nyel el a kocsi. ma sikerült azt meghatároznom, hogy menet irány szerinti jobb oldalt valószínüleg a hűtőborda aljánál ereszthet, mert ott vizes körülötte. viszont csak néha enged vizet, nem folyamatosan. ez mitől lehet? Nem hiszem hogy a hőmérséklettől lenne, mert próbáltam eléggé felmelegíteni a dolgot, hogy nagy nyomás alatt legyen, de akkor nem eresztett. tehát még csak azt láttam ,hogy jobb elől folyik elég erősen csöpögve, csak épp lökhárító rajta volt így nem látszott.. hol keressem a hibát? vegyem le a hűtőbordát és javíttassam meg, vagy 1 az 1be kéne betolni a hűtőshöz és úgy jobban meg tudja csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 vizes problémám tovább nehezült. most már elég sok vizet nyel el a kocsi. ma sikerült azt meghatároznom, hogy menet irány szerinti jobb oldalt valószínüleg a hűtőborda aljánál ereszthet, mert ott vizes körülötte. viszont csak néha enged vizet, nem folyamatosan. ez mitől lehet? Nem hiszem hogy a hőmérséklettől lenne, mert próbáltam eléggé felmelegíteni a dolgot, hogy nagy nyomás alatt legyen, de akkor nem eresztett. tehát még csak azt láttam ,hogy jobb elől folyik elég erősen csöpögve, csak épp lökhárító rajta volt így nem látszott.. hol keressem a hibát? vegyem le a hűtőbordát és javíttassam meg, vagy 1 az 1be kéne betolni a hűtőshöz és úgy jobban meg tudja csinálni? Nekem is ott volt nyoma, amikor a hőgombáknál eresztett. Én komplett hűtőt cseréltem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Nekem is ott volt nyoma, amikor a hőgombáknál eresztett. Én komplett hűtőt cseréltem. :) nem lett volna elég a hőgombát cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Big Boss Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Amikor üzemmeleg akkor is tuti, hogy ereszt, csakhogy valószinüleg el is párolog azonnal, azért nem látod :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Október9, 2010 Megoszt Elküldve Október9, 2010 vizes problémám tovább nehezült. most már elég sok vizet nyel el a kocsi. ma sikerült azt meghatároznom, hogy menet irány szerinti jobb oldalt valószínüleg a hűtőborda aljánál ereszthet, mert ott vizes körülötte. viszont csak néha enged vizet, nem folyamatosan. ez mitől lehet? Nem hiszem hogy a hőmérséklettől lenne, mert próbáltam eléggé felmelegíteni a dolgot, hogy nagy nyomás alatt legyen, de akkor nem eresztett. tehát még csak azt láttam ,hogy jobb elől folyik elég erősen csöpögve, csak épp lökhárító rajta volt így nem látszott.. hol keressem a hibát? vegyem le a hűtőbordát és javíttassam meg, vagy 1 az 1be kéne betolni a hűtőshöz és úgy jobban meg tudja csinálni? Vagy valahonnan oda folyik le a víz..Csak jobb lenne lekapnod az elejét,hátha látsz valamit és otthon is javítható! Álló helyzetben járó motornál kicsit mozgasd meg az autót,hátha! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Október9, 2010 Megoszt Elküldve Október9, 2010 vizes problémám tovább nehezült. most már elég sok vizet nyel el a kocsi. ma sikerült azt meghatároznom, hogy menet irány szerinti jobb oldalt valószínüleg a hűtőborda aljánál ereszthet, mert ott vizes körülötte. viszont csak néha enged vizet, nem folyamatosan. ez mitől lehet? Nem hiszem hogy a hőmérséklettől lenne, mert próbáltam eléggé felmelegíteni a dolgot, hogy nagy nyomás alatt legyen, de akkor nem eresztett. tehát még csak azt láttam ,hogy jobb elől folyik elég erősen csöpögve, csak épp lökhárító rajta volt így nem látszott.. hol keressem a hibát? vegyem le a hűtőbordát és javíttassam meg, vagy 1 az 1be kéne betolni a hűtőshöz és úgy jobban meg tudja csinálni? Az is lehet - mint ahogy már írta valaki - hogy csak odafolyik a lötyi. Nézd meg azon az oldalon a ventilátor rögzítési pontját, a hűtő műanyag részbe van belecsavarva. Vagy itt, vagy a gombánál szokott megrepedni, aztán ereszt. Hűtős szakik tudják javítani mindkettőt, csak kérdés, melyik éri meg jobban, javíttatni, vagy bontottat venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október9, 2010 Megoszt Elküldve Október9, 2010 Az is lehet - mint ahogy már írta valaki - hogy csak odafolyik a lötyi. Nézd meg azon az oldalon a ventilátor rögzítési pontját, a hűtő műanyag részbe van belecsavarva. Vagy itt, vagy a gombánál szokott megrepedni, aztán ereszt. Hűtős szakik tudják javítani mindkettőt, csak kérdés, melyik éri meg jobban, javíttatni, vagy bontottat venni. na most sikerült viszonylag eresztési időben megnéznem, ha minden igaz akkor valóban a hűtő felfogási pontjánál ereszti a vizet. köszönöm az ötleteket :) bp-en hol találok szakit aki megcsinálja és ajánljátok? mennyibe kerül kb? vagy bontottan jobb lenne venni másikat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stepy Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Helló. Egy kérdésem lenne valakihez, hogy tudom úgy levenni az olajteknőt a vectra b ről hogy ne törjön el? Minden csavart kivetem, megmozdul de valamiért nem akar lejöni...... Válaszokat előre is köszönöm..... Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Eddig csak sejtettem, ma már láttam is a reggeli hidegben, hogy kilyukadt a hátsó dobom... Pedig erre sem terveztem költeni mostanában :) Mégsem a dob lyukadt ki. A hátsó dobba menő csőnek a hegesztése adta meg magát. (elrohadt) Ma amikor nekiálltunk faterral megcsinálni, akkor vettük észre, hogy az a cső már teljesen elengedte, szóval a hátsó dobom már csak mintegy dísz lifegett a levegőbe, funkióját vesztve. (még jó hogy nem esik ki olyan könnyen a tartógumikból). Szerencsére fater meg tudta hegeszteni, így nem került semmibe a javítás, csak időbe. Legalább most megfelelő alkalom volt arra, hogy a hővédő lemezt (ami most szép fekete lett :D ) felfogattam a pótkerék felöli részen. Ott anno sikerült letörnöm a gyári menetes pöcköt (rozsda miatt). Most át lett fúrva a pótkeréknél a kasztni, és egy 6-os csavarral fogattam fel a lemezt. (előtte a lyukat lekentem egy kis festékkel, hogy ne induljon meg ott olyan könnyen a rozsda) Remélem így még egy potenciális zajforrást sikerült kiiktatnom hátulról. A másik amit ma csináltam meg, hogy ami a csomagtérajtóban van egy kis takaró műanyag, melyet kiszedve hozzá lehet férni a zárszerkezethez, körbetekertem textiles szigetelőszalaggal, majd úgy raktam vissza, most már az sem zöröghet. kb 2-3 óra múlva már okosabb leszek, hogy csökkent-e a zörgés hátulról a hővédő lemez jobb felfogatásával, illetve a zárszerkezet-takaró lemez zajmentesítésével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Egy pár hete vettem észre, hogy nagyobb a holtjátéka a kormányomnak, mint azelőtt. A hiba az volt, hogy a kardán a kormányműhöz való csatlakozásánál meg volt lazulva a szorítás, és ez adott 2-3 cm holtjátlkot a kormánynak. A torx csavaron tovább húzni nem tudtam (9-es csillag megy rá), úgyhogy kidobtam a fenébe, helyére bement egy 8as imbusz, amit jól megszorítottam. A másik kardán csatlakozásnál, ami a kormányrúdhoz megy, sziontén egy ilyen torx csavar volt, ami szintén repült a kukába, helyére egy sima 8-as csavar ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Egy pár hete vettem észre, hogy nagyobb a holtjátéka a kormányomnak, mint azelőtt. A hiba az volt, hogy a kardán a kormányműhöz való csatlakozásánál meg volt lazulva a szorítás, és ez adott 2-3 cm holtjátlkot a kormánynak. A torx csavaron tovább húzni nem tudtam (9-es csillag megy rá), úgyhogy kidobtam a fenébe, helyére bement egy 8as imbusz, amit jól megszorítottam. A másik kardán csatlakozásnál, ami a kormányrúdhoz megy, sziontén egy ilyen torx csavar volt, ami szintén repült a kukába, helyére egy sima 8-as csavar ment. Ugye azért nem 5.6-os csavarok mentek be? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Ugye azért nem 5.6-os csavarok mentek be? :) Az 5,6 os csavar az milyen? M8-as menetes, 30-40 mm hosszú, a végén trox fejű csavarok voltak benne, amire úgy ahogy jó a 9-es csillagkulcs. Nem tökéletes rá, de kicsavarni nagyjából ki lehet vele, rendesen meghúzni igazából nem. Ehelyett egy ugyanilyen hosszú, sima M8-as imbusz csavar ment, ezt rendesen meg tudtam húzni. A másik helyre meg egy sima M8as (sajna több imbuszt nem találtam itthon). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Szerencsére fater meg tudta hegeszteni, így nem került semmibe a javítás, csak időbe. Legalább most megfelelő alkalom volt arra, hogy a hővédő lemezt (ami most szép fekete lett :) ) felfogattam a pótkerék felöli részen. Ott anno sikerült letörnöm a gyári menetes pöcköt (rozsda miatt). Most át lett fúrva a pótkeréknél a kasztni, és egy 6-os csavarral fogattam fel a lemezt. (előtte a lyukat lekentem egy kis festékkel, hogy ne induljon meg ott olyan könnyen a rozsda) Remélem így még egy potenciális zajforrást sikerült kiiktatnom hátulról. Ha már ingyen volt és ott volt "faterod" a hegesztővel,miért nem pöttyintettetek oda egy menetes szárat?Nekem így lett felfogatva hogy ne kelljen fúrni,mert hasonlóan mint neked,az első érintésre letörött :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Ha már ingyen volt és ott volt "faterod" a hegesztővel,miért nem pöttyintettetek oda egy menetes szárat?Nekem így lett felfogatva hogy ne kelljen fúrni,mert hasonlóan mint neked,az első érintésre letörött :D Mert a fúró kéznél volt :D A hegesztő pedig a ház háta mögött van a sufniban, a garázsban nincs akkora áramú aljzat, ami elbírná a hegesztőt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fort Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Mert a fúró kéznél volt :D A hegesztő pedig a ház háta mögött van a sufniban, a garázsban nincs akkora áramú aljzat, ami elbírná a hegesztőt. :) Hasonló problémákkal küzdöttem én is a régi házi gyártású trafóval! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bocsek Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Hasonló problémákkal küzdöttem én is a régi házi gyártású trafóval! :) Pedig a miénk nem házi gyártású.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Nyáron én is így jártam. Kicsit sportosabb lett a kocsi hangja. :D Mégsem a dob lyukadt ki. A hátsó dobba menő csőnek a hegesztése adta meg magát. (elrohadt) Ma amikor nekiálltunk faterral megcsinálni, akkor vettük észre, hogy az a cső már teljesen elengedte, szóval a hátsó dobom már csak mintegy dísz lifegett a levegőbe, funkióját vesztve. (még jó hogy nem esik ki olyan könnyen a tartógumikból). Szerencsére fater meg tudta hegeszteni, így nem került semmibe a javítás, csak időbe. Legalább most megfelelő alkalom volt arra, hogy a hővédő lemezt (ami most szép fekete lett :) ) felfogattam a pótkerék felöli részen. Ott anno sikerült letörnöm a gyári menetes pöcköt (rozsda miatt). Most át lett fúrva a pótkeréknél a kasztni, és egy 6-os csavarral fogattam fel a lemezt. (előtte a lyukat lekentem egy kis festékkel, hogy ne induljon meg ott olyan könnyen a rozsda) Remélem így még egy potenciális zajforrást sikerült kiiktatnom hátulról. A másik amit ma csináltam meg, hogy ami a csomagtérajtóban van egy kis takaró műanyag, melyet kiszedve hozzá lehet férni a zárszerkezethez, körbetekertem textiles szigetelőszalaggal, majd úgy raktam vissza, most már az sem zöröghet. kb 2-3 óra múlva már okosabb leszek, hogy csökkent-e a zörgés hátulról a hővédő lemez jobb felfogatásával, illetve a zárszerkezet-takaró lemez zajmentesítésével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Pedig simán ki kéne jönnie. Eltörni azért olyan könnyen nem tudod. Helló. Egy kérdésem lenne valakihez, hogy tudom úgy levenni az olajteknőt a vectra b ről hogy ne törjön el? Minden csavart kivetem, megmozdul de valamiért nem akar lejöni...... Válaszokat előre is köszönöm..... Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts