Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szerintem az gyárilag olyan. Mert az enyémnél is belátni a generátorhoz, ékszíjhoz a kerékdobnál.

Látni lehet a felületén hogy ki van vágva!Néztem egy új alkatrészt és azon sem volt ott hely!

Egy kis módosítás!Van ott hely gyárilag,viszont egy másik műanyag van odahelyezve ami takarja azt a részt!

Nekem ezt valószínűleg nem kivették,hanem kitörték onnan azért látszik úgy mint ha vágták volna!

Kézifék bowdent mennyire körülményes bekötni?

Link to comment
Megosztás:

Azt hogy kiveszem a régit és bekötöm az újat!A hosszú hátramenőt!

Hátul kerék le, tárcsa (dob) le, kiakaszt- beakaszt és ennyi. A szivatósabb része elöl van, nekem le kellett szedni a középső dobot, mert a fölötte lévő burkolat levétele után tudtam csak kicserélni és beállítani az újat.

Link to comment
Megosztás:

Hátul kerék le, tárcsa (dob) le, kiakaszt- beakaszt és ennyi. A szivatósabb része elöl van, nekem le kellett szedni a középső dobot, mert a fölötte lévő burkolat levétele után tudtam csak kicserélni és beállítani az újat.

Igen,azért kérdeztem mert láttam hogy a középső dobnál nem lesz lehet egyszerű a dolog... :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az gyárilag olyan. Mert az enyémnél is belátni a generátorhoz, ékszíjhoz a kerékdobnál.

Csak az egyik oldalra kell ez a műanyag rész,hogy az ékszíjhoz és a generátorhoz ne verje fel a vizet!

Állítólag a benzinesnél az utastér felé van elhelyezve a generátor,a dízelnél meg a hűtő felé!

Csináltam 2 képet róla hogyan is néz ki és majd az első nagyobb esőzésnél kiderül hogy használ e!

Szerencsére az autó aljára is eléggé kinyúlik,így onnan sem engedi majd felverődni a vizet!Remélem!

KÉP1

KÉP2

Link to comment
Megosztás:

Ott nekem is van burkolat.

Csak az egyik oldalra kell ez a műanyag rész,hogy az ékszíjhoz és a generátorhoz ne verje fel a vizet!

Állítólag a benzinesnél az utastér felé van elhelyezve a generátor,a dízelnél meg a hűtő felé!

Csináltam 2 képet róla hogyan is néz ki és majd az első nagyobb esőzésnél kiderül hogy használ e!

Szerencsére az autó aljára is eléggé kinyúlik,így onnan sem engedi majd felverődni a vizet!Remélem.

Link to comment
Megosztás:

Nekem viszont ilyenem nincs...

Ha nem nyekereg tőle az ékszíj meg nem világít a generátor lámpád akkor szerencsés vagy,mert nekem mindkettőt elkezdte csinálni és jobbnak láttam inkább ezt beszerezni mint az előzőeket cserélni...

Nem adják olcsón,mert állítólag "ritka" de lehet hogy megérné utána nézned....

Link to comment
Megosztás:

Ha nem nyekereg tőle az ékszíj meg nem világít a generátor lámpád akkor szerencsés vagy,mert nekem mindkettőt elkezdte csinálni és jobbnak láttam inkább ezt beszerezni mint az előzőeket cserélni...

Nem adják olcsón,mert állítólag "ritka" de lehet hogy megérné utána nézned....

Esős időben csúszik az ékszíjam, de töltés lámpa felvillanás még nem volt.

Hol tudok beszerezni ilyen cuccot, és kb mennyiért? Bontóban?

Link to comment
Megosztás:

Az egyik hátsó fék nyikorgott mostanában, kifújtam belőle a koszt és kapott egy új rugót a kézifék része ami a kívül van a hátulján.

Oldalindex helyére téve, mióta ki lett cserélve minidig kicsúszott mert nem jól volt hajlítva a műanyag a hátulján.

Hátramenet érzékelője kitakarítva visszarakva most nagyon hamar érzékeli még mielőtt sebességben lenne de ha mégsem működne rendesen van egy pót is a kocsiban :D

Hátulja nyikorog itt-ott de nem tudom mi lehet mert akkor is hallani ha csak álló helyzetbem megmozgatom, semmi sem lötyög vagy mozog mindkét oldalt megnéztem de semmi. Szilent lehet? És lehet, hogy pár kilométer eltéréssel megy ki mindkét oldalon?

Leömlő el van repedve középen ahol takarja az alu védő lemez.... hegesztés lesz belőle de lehetséges, hogy már így vettem... ki tudja, alig van repedés de azért érezni, hogy ott is jön ki kipuff gáz de csak ha nincs rajta a sapka ha ott van még csak azt sem lehet érezni, hogy büdös lenne...

Ezzel kapcsolatban tapasztalata van valakinek, meddig bírja a hegesztés? Vagy érdemes inkább kicserélni?

Link to comment
Megosztás:

Ezzel kapcsolatban tapasztalata van valakinek, meddig bírja a hegesztés? Vagy érdemes inkább kicserélni?

Van akinek meg lett hegesztve itt a fórumon is, és azóta is bírja.Van akinek meg lett szintén hegesztve, és a heegesztés mellett repedt el.Az utángyári torok kb. 40e.ft magassága.A gyári+20e.ft.

Nekem is repedt, én majd 4-2-1 verziót fogok választani.

Link to comment
Megosztás:

Van akinek meg lett hegesztve itt a fórumon is, és azóta is bírja.Van akinek meg lett szintén hegesztve, és a heegesztés mellett repedt el.Az utángyári torok kb. 40e.ft magassága.A gyári+20e.ft.

Nekem is repedt, én majd 4-2-1 verziót fogok választani.

Én már úgy vettem, hogy hegesztve volt az enyém. Igaz csak 3000 km-t mentem vele, de addig tökéletesen bírta, azóta meg a C20XE leömlő teljesít elég jól :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem kb négy éve bírja.

Az egyik hátsó fék nyikorgott mostanában, kifújtam belőle a koszt és kapott egy új rugót a kézifék része ami a kívül van a hátulján.

Oldalindex helyére téve, mióta ki lett cserélve minidig kicsúszott mert nem jól volt hajlítva a műanyag a hátulján.

Hátramenet érzékelője kitakarítva visszarakva most nagyon hamar érzékeli még mielőtt sebességben lenne de ha mégsem működne rendesen van egy pót is a kocsiban :D

Hátulja nyikorog itt-ott de nem tudom mi lehet mert akkor is hallani ha csak álló helyzetbem megmozgatom, semmi sem lötyög vagy mozog mindkét oldalt megnéztem de semmi. Szilent lehet? És lehet, hogy pár kilométer eltéréssel megy ki mindkét oldalon?

Leömlő el van repedve középen ahol takarja az alu védő lemez.... hegesztés lesz belőle de lehetséges, hogy már így vettem... ki tudja, alig van repedés de azért érezni, hogy ott is jön ki kipuff gáz de csak ha nincs rajta a sapka ha ott van még csak azt sem lehet érezni, hogy büdös lenne...

Ezzel kapcsolatban tapasztalata van valakinek, meddig bírja a hegesztés? Vagy érdemes inkább kicserélni?

Link to comment
Megosztás:

Első akkor a hegesztés lesz :D Jó szakemberem van rá ^_^

Köszi a tippeket!

Amúgy a C20XE leömlő teljesen jó a helyére?

Egyébként észre lehet ezt valahogy venni rajta vagy van valami jele? Csak mert 40e kilométernél járok a vectrával de semmi sem tűnt fel... csak a kíváncsiság miatt vettem le most is a burkolatot...

Link to comment
Megosztás:

Amúgy a C20XE leömlő teljesen jó a helyére?

Egyébként észre lehet ezt valahogy venni rajta vagy van valami jele? Csak mert 40e kilométernél járok a vectrával de semmi sem tűnt fel... csak a kíváncsiság miatt vettem le most is a burkolatot...

Az XE leömlőhöz kell vágatni egy talpat, arra lehet felhegesztetni a a leömlő csöveit.

A repedést pedig úgy lehet észrevenni, hogy hidegindításkor nagyon lekvár hangja van az egésznek kipufogóilag.... :D

Link to comment
Megosztás:

Az XE leömlőhöz kell vágatni egy talpat, arra lehet felhegesztetni a a leömlő csöveit.

A repedést pedig úgy lehet észrevenni, hogy hidegindításkor nagyon lekvár hangja van az egésznek kipufogóilag.... :P

Én nem vettem észre semmilyen hangot vagy ilyen volt amikor megvettem is :D De kadettből átülve ez mindig halk ;)

Akkor az XE macerás de az úgysem játszik csak érdekelt ^_^

Link to comment
Megosztás:

pár napja feltöltöttem a klímát és azt vettem észre, hogy nagyon meglomhul a kocsi, ha bekapcsolom a klímát. Ez mitől lehet? Tavaly nem terhelte meg ennyire a kocsit :/ Én olyan 30% erő visszaesésre saccolom kb.

Ja igen, 2.0 benzines és automata.

Link to comment
Megosztás:

Esős időben csúszik az ékszíjam, de töltés lámpa felvillanás még nem volt.

Hol tudok beszerezni ilyen cuccot, és kb mennyiért? Bontóban?

Én egy bontóban vettem 3000 Ft-ért!Azt mondta egy szerelő hogy ezeknél ha csúszik az ékszíj,hamarabb

tönkremegy az ékszíj tárcsája mint maga a szíj!Persze a generátortól jobban tartok! :D

Unixban láttam dobbetétet,lehet hogy ott is lehet külön kapni,de a vaterán vagy a racing bazáron

sokan hirdetnek bontódó vectrákat!Érdemes többet felhívni,mert vannak akik a bolti ár kétszereséért akarják

adni a használt cuccokat!Mondanám hogy ha van még ott,ahonnan én szereztem,akkor szerzek neked egyet,de a távolság miatt ha elpostázom neked,ugyan ott vagy mint ha boltban veszed meg!

Link to comment
Megosztás:

Akkor is gondolom valami az érintkezőnél kopott ki!Szét lehet szedni?Lehet hogy csak egy kis igazítás kell neki!Vagy

valamit teszel oda hogy később tudjon rövidre zárni!Szigetelő szalag?Nem tudok mást mondani,mert még nem láttam az enyém szétszedve!

A múlt hétvégén kiszereltem, s kicsit jobban megnéztem azt az index kapcsolót. Szétszedni nem mertem, mert ha nem tudom összerakni - elugrik egy kis rugó, vagy valami érintkező - akkor nagy szívás van, folyamatosan kell az autó.

Újat honnan tudnék beszerezni? Mert a bontottal csak az a problémám, hogy lehet, hogy ugyanez a baja, vagy rövidesen így fog járni. És kipróbálni ott nemnagyon tudnám...

Link to comment
Megosztás:

Mióta a féket rendbetettem hátul sok nyikorgás is megszűnt és pl eddig ha kiengedtem akkor is fogta még a kézifék az autót most ha kiengedem már gurul is, behúzni is nehezebb jóval mint eddig és eddig amelyiknek el volt törve a rugó sokkal hamarabb fogott és félrehúzta az autót most pedig csak kicsivel fog előbb mint a másik oldali kerék. (ellenőriztem, mindkettő fog csak kb 1 kattanással hamarabb fog a jobb oldali.

Link to comment
Megosztás:

pár napja feltöltöttem a klímát és azt vettem észre, hogy nagyon meglomhul a kocsi, ha bekapcsolom a klímát. Ez mitől lehet? Tavaly nem terhelte meg ennyire a kocsit :/ Én olyan 30% erő visszaesésre saccolom kb.

Ja igen, 2.0 benzines és automata.

Én is most töltettem, mert nem fújt már elég hideget. Enyémet is egy kicsit jobban megfogja most, de azért nem ennyire. Normál esetben 3-5 LE-t szokott elcsenni a motortól. Ha igaz a 30%, akkor ott valami nem frankó.

Link to comment
Megosztás:

Valószínű kezd haldokolni.

pár napja feltöltöttem a klímát és azt vettem észre, hogy nagyon meglomhul a kocsi, ha bekapcsolom a klímát. Ez mitől lehet? Tavaly nem terhelte meg ennyire a kocsit :/ Én olyan 30% erő visszaesésre saccolom kb.

Ja igen, 2.0 benzines és automata.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.