Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszi a képeket és a segítséget!

Mepróbáltam hozzáférni az előtétellenállásokhoz, de ebben a hidegben a "kék-ég" garázsban elegem lett a kínlódásból...

Még nem tudom, mi lesz így...

Elküldve

Sziasztok!

Kb 3hónapja vettem egy B Vectrát- és az utóbbi hetekben nekiált üzemi hőfokon dadogni a motor ha hirtelen gázt adok.

Lenne valakinek tippje?, hogy mégis mi lehet a jelenség oka?

Elküldve
Sziasztok!

Kb 3hónapja vettem egy B Vectrát- és az utóbbi hetekben nekiált üzemi hőfokon dadogni a motor ha hirtelen gázt adok.

Lenne valakinek tippje?, hogy mégis mi lehet a jelenség oka?

Nekem is csinált ilyet, gyertyák, gyertyakábel. Már ha benzines, ugye.

Elküldve

Szia!

Igen benzines, és én is azt gondolom hogy a gyertyák lehetnek-mert ugye mint írtam most vettem és 4-pólusu gyertyákat tettem bele amikor a vezérlést cseréltettem.- de valaki azt mondta tipp ként hogy a benzinpumpa melegszik és akkor nem kap elég naftát a kocsi. nem tudom- lehet hogy a gyertyákat és a kábeleket kellene először megnézetnem?

Elküldve

Nekem is volt ilyen.Én a gyertyakábelt szaggattam meg.Egyet.Mérd ki ellenállásmérővel.Amúgy én gyári Opel gyertyát használok bele ami két pólusú.Teljesen tökéletes,szerintem nem kell bele 4 pólus.Bár ártani nem árt,csak nem tudom az mennyivel drágább.

Sziasztok!

Kb 3hónapja vettem egy B Vectrát- és az utóbbi hetekben nekiált üzemi hőfokon dadogni a motor ha hirtelen gázt adok.

Lenne valakinek tippje?, hogy mégis mi lehet a jelenség oka?

Elküldve

na voltam szerelőnél! Mostmár nem magas az alapjárat meg nem is ingadozik annyira, valami csavaron állítottak a pillangó szelepnél meg ki is pucolták! Most viszont néha gázadásra torpan ja meg 2X le is állt meg kigyuladt a check engine de el is aludt (Ezt eddig 2X csinálta). Ha jól emlékszem akkor valakinek volt itt ilyen problémája csak nem találtam! Mi volt rá a megoldás? please help! Nem értem mi lehet a gond! Használhatom így egyáltalán, mert holnap mennék vele vásárolni! :rolleyes:

Köszi

Elküldve
na voltam szerelőnél! Mostmár nem magas az alapjárat meg nem is ingadozik annyira, valami csavaron állítottak a pillangó szelepnél meg ki is pucolták! Most viszont néha gázadásra torpan ja meg 2X le is állt meg kigyuladt a check engine de el is aludt (Ezt eddig 2X csinálta). Ha jól emlékszem akkor valakinek volt itt ilyen problémája csak nem találtam! Mi volt rá a megoldás? please help! Nem értem mi lehet a gond! Használhatom így egyáltalán, mert holnap mennék vele vásárolni! :rolleyes:

Köszi

Áhh... ennek ezer oka lehet. Nekem pölö alapjárati motor miatt áll le néha, főleg, ha sokat ketyeg alacsony alapjáraton. (vagy ez inkább az EGR lenne?) Most pölö autókáztam szakadó hóban fél órát szépen lassan és most rendszeresen leáll, ha nem adok gázfröccsöt.

Csak sok sikert tudok kívánni.

Elküldve
Áhh... ennek ezer oka lehet. Nekem pölö alapjárati motor miatt áll le néha, főleg, ha sokat ketyeg alacsony alapjáraton. (vagy ez inkább az EGR lenne?) Most pölö autókáztam szakadó hóban fél órát szépen lassan és most rendszeresen leáll, ha nem adok gázfröccsöt.

Csak sok sikert tudok kívánni.

Az érdekes az egészben, hogy ma mondjuk semmi baja nem volt pedig igen csak 100 km mentem és egyetlen egyszer állt meg csak! Viszont olyanokat forogtam vele az Auchan parkolóba! :rolleyes: A hókotrós nem nagyon örült nekem! :blink: Nagyon zsír volt!

Elküldve
Viszont olyanokat forogtam vele az Auchan parkolóba! :blink: A hókotrós nem nagyon örült nekem! :lol: Nagyon zsír volt!

Én azt vettem észre, hogy inkább alulkormányzott az autó, a hátulját nem tudtam kicsapatni (kéfék nélkül) :rolleyes:

Elküldve
Én azt vettem észre, hogy inkább alulkormányzott az autó, a hátulját nem tudtam kicsapatni (kéfék nélkül) :rolleyes:

nekem úgyahogy ment kézifék nélkül is bár úgy nem annyira volt jó, de kézifékkel úgy pöpec!

De az auto megbosszulta magát ugyanis nem megy csak 3 hengerem! :lol:

Kivillogtattam és 0352 hibakód ami az én listám szerint P0352=Gyújtótekercs B primer/szekunder funkció-rendellenesség

Gondolom a gyújtó trafó lehet a szar! Ha szembe állok a motorral akkor balról a második halott! :D

Mitévő legyek így karácsony előtt? Nem tudja valaki, hogy mennyi lehet egy trafó bontottan vagy újonnan? Gyors és olcsó segítség kéne! :blink:

Bár a kettő együtt, necces!

Elküldve
Bontva olyan 5-10e.ft környéke.Az új árra nekem 30e.ft rémlik....

Akkor ez a hibakód amit kidobott az lehet ennek a következménye? Vagyis ha ezt írja akkor a trafónak van baja? Kiszedtük a gyertyákat 2 tök jó volt kettő meg ilyen kormos fekete volt! A javítási könyvben azt olvastam, hogy az gyujtás hibára utal! meg tudom valahogy nézni hogya trafó a rossz-e? Mert kipróbáltuk úgy hogy leszedtük a pipákat és ha a balról a másodikat szedtük le akkor ugyanolyan szarul remegve járt a motor, ha másikat szedtünk le akkor már be sem indult! Gondolom 2 hengerrel nem megy! így legyen az embernek boldog a karácsony :rolleyes:

Elküldve
Akkor ez a hibakód amit kidobott az lehet ennek a következménye? Vagyis ha ezt írja akkor a trafónak van baja? Kiszedtük a gyertyákat 2 tök jó volt kettő meg ilyen kormos fekete volt! A javítási könyvben azt olvastam, hogy az gyujtás hibára utal! meg tudom valahogy nézni hogya trafó a rossz-e? Mert kipróbáltuk úgy hogy leszedtük a pipákat és ha a balról a másodikat szedtük le akkor ugyanolyan szarul remegve járt a motor, ha másikat szedtünk le akkor már be sem indult! Gondolom 2 hengerrel nem megy! így legyen az embernek boldog a karácsony :rolleyes:

Ez a megszorítások éve! 4 henger helyett 3mal kell beérni! :blink:

Elküldve
Ez a megszorítások éve! 4 henger helyett 3mal kell beérni! :rolleyes:

Na jó de így nem lehet menni vele! Olyan lomha mint állat, és mindenki azt hiszi hogy egy traktor megy mögötte! :blink:

Elküldve

sziasztok

mintegy ötezer éve jártam erre utoljára :rolleyes:

ötleteket várok hogy hogy szedjem le a gyári váltógombot :blink: lehetőség szerint minimális rongálással..... help....

Elküldve
sziasztok

mintegy ötezer éve jártam erre utoljára :rolleyes:

ötleteket várok hogy hogy szedjem le a gyári váltógombot :blink: lehetőség szerint minimális rongálással..... help....

Úgy szedd le, hogy ha nem válik be az utólagos, gyárit csak ujjonan kapsz 20e.ft-ért.Amúgy csak roncsolással jön le, és soha vissza nem rakható.

A fabetét utánzatú pedig vagy 32e.ft.....

Elküldve
az utólagos az egy irmscher gomb, ne bántsuk :rolleyes:

Az határozottan nem gyári, de ahogy gondolod.A te autód, a te váltógombod, én csak segíteni akartam.

Elküldve
Úgy szedd le, hogy ha nem válik be az utólagos, gyárit csak ujjonan kapsz 20e.ft-ért.Amúgy csak roncsolással jön le, és soha vissza nem rakható.

A fabetét utánzatú pedig vagy 32e.ft.....

Ez esetben asszem lecsiszolom a bőrkeményedéseket a tenyeremről! :rolleyes: :blink:

Elküldve

a következő hiba mitől léphet fel? :

a fékpedál mostanában fura dolgokat csinál. véletlenszerű mikor csinálja, viszonylag ritkán, egy 10km-es út alatt kb 2x fordul elő a következő: fékezéskor a pedál sokkal lejjebb fog mint a megszokott, a hatása ugyan olyan, rendesen fékez, viszont ha pl ilyenkor padlózok, akkor majdnem a végénél van a maximum fogása a fékpedálútnak. ilyenkor a frász jön rám, mert nyomom semmi, tovább nyomom semmi és csak a vége fele fog, de mondom, ugyan úgy rendesen fog. Ha járó motornál nyomok egy féket álló helyzetben, akkor bár erővel de le tudom nyomni ütközésik. Viszont álló motornál miután a fékrásegítő kikapcsol a normálisnak mondható 1/3-ig tudom lenyomni.

Na ez mitől lehet? Ha levegős lenne akkor álló motornál is lejjebb tudnám nyomni pumpálva keményedne stb, nem?

Buzerálva nem volt rajta semmi amúgy.

Elküldve
a következő hiba mitől léphet fel? :

a fékpedál mostanában fura dolgokat csinál. véletlenszerű mikor csinálja, viszonylag ritkán, egy 10km-es út alatt kb 2x fordul elő a következő: fékezéskor a pedál sokkal lejjebb fog mint a megszokott, a hatása ugyan olyan, rendesen fékez, viszont ha pl ilyenkor padlózok, akkor majdnem a végénél van a maximum fogása a fékpedálútnak. ilyenkor a frász jön rám, mert nyomom semmi, tovább nyomom semmi és csak a vége fele fog, de mondom, ugyan úgy rendesen fog. Ha járó motornál nyomok egy féket álló helyzetben, akkor bár erővel de le tudom nyomni ütközésik. Viszont álló motornál miután a fékrásegítő kikapcsol a normálisnak mondható 1/3-ig tudom lenyomni.

Na ez mitől lehet? Ha levegős lenne akkor álló motornál is lejjebb tudnám nyomni pumpálva keményedne stb, nem?

Buzerálva nem volt rajta semmi amúgy.

Nem ereszt sehol? Van elég fékolaj? Lehet, hogy meg kéne próbálni fékolajcserét, utánna meg légtelenítést.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.