Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Én már nem egyszer cseréltem de soha nem tettem visszajelzőset.Mondjuk cserélsz vagy háromszor elsőt,mire egyszer kell a hátsót.De nekem olyan volt hogy hiába nyomtam meg a gombot,attól még a jobb alsó sarokban ott maradt a check ikon!

A Check ikon az ott van nekem is, de mivel kék led van benne még jót is mutat :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szóval akkor azt mondjátok, nem éri meg a visszajelzőset megvenni!

Szószerint! :huh:

Nekem meg 0 fűtésem volt.Egy kedves barátom segítségével szét lett borítva a középkonzol és környéke, mert én elsőre a terelőlapokra gyanakodtam.Megállapítást nyert, hogy nem az a hibás, mert teszi a dolgát.Így nem volt más hátra, ki kellett bontani a fűtőradiátort, amiből igenérdekes dolgok jöttek ki.Ilyen fekete trutyi.Úgyhogy felváltva volt háztartási vízkőoldó, nagynyomású víz és levegő használva, és szépen jött ki belőle a ganyé.

Most olyan meleg van az utastérben, hogy nagyon.Szó szerint égeti a kezem a kiáramló levegő.

Link to comment
Megosztás:

Szószerint! :huh:

Nekem meg 0 fűtésem volt.Egy kedves barátom segítségével szét lett borítva a középkonzol és környéke, mert én elsőre a terelőlapokra gyanakodtam.Megállapítást nyert, hogy nem az a hibás, mert teszi a dolgát.Így nem volt más hátra, ki kellett bontani a fűtőradiátort, amiből igenérdekes dolgok jöttek ki.Ilyen fekete trutyi.Úgyhogy felváltva volt háztartási vízkőoldó, nagynyomású víz és levegő használva, és szépen jött ki belőle a ganyé.

Most olyan meleg van az utastérben, hogy nagyon.Szó szerint égeti a kezem a kiáramló levegő.

A radiátor kibontása mivel jár? Ejsze nálam sem ártana egy mosás. Ki kell venni, vagy elég csak az odavezető csöveket lekapcsolni és átmosni-átfujni? Mert gondolom kiszerelni elég macerás.......

Link to comment
Megosztás:

Az biztos hogy ha minden rendben a fűtés körrel,akkor az Opelokban olyan fűtés van,hogy télen is pólóban vezethetsz :huh:

Szószerint! :lol:

Nekem meg 0 fűtésem volt.Egy kedves barátom segítségével szét lett borítva a középkonzol és környéke, mert én elsőre a terelőlapokra gyanakodtam.Megállapítást nyert, hogy nem az a hibás, mert teszi a dolgát.Így nem volt más hátra, ki kellett bontani a fűtőradiátort, amiből igenérdekes dolgok jöttek ki.Ilyen fekete trutyi.Úgyhogy felváltva volt háztartási vízkőoldó, nagynyomású víz és levegő használva, és szépen jött ki belőle a ganyé.

Most olyan meleg van az utastérben, hogy nagyon.Szó szerint égeti a kezem a kiáramló levegő.

Link to comment
Megosztás:

A radiátor kibontása mivel jár? Ejsze nálam sem ártana egy mosás. Ki kell venni, vagy elég csak az odavezető csöveket lekapcsolni és átmosni-átfujni? Mert gondolom kiszerelni elég macerás.......

Hát, úgy kezdődik, hogy rádió ki, és minden ami a környékén van, folytatva a középső boxxal amiben a váltókar ai helyet foglal.A többi adja magát, de jobb elöl oldalról tökéletesen ki lehet szedni.Célszerű mosogatóban v. ilyen helyen végezni a tisztítását, mert kell vele tornázni rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes ez a féknyerges problémád,ilyet még nem is halottam! :huh:

De szerintem a féknyerget nem nagyon tudod máshogy feltenni a helyére,arról nem is beszélve,hogy ha mondjuk ferdén lenne fent,akkor elképzelni sem akarom,hogy mi lenne egy emberes fékezésnél mondjuk 130-nál.Magát a tárcsát ugye egy csavarral teszed a helyére,és utána a többi cuccot.De azt még egy laikus sem tudná máshogy feltenni szerintem mert minden hely adott és nem tudod "arrébb" tenni.De kíváncsian várom,hogy mi a gond vele.

A fék probléma megoldva! Valami ügyes kezű szakbarbár rosszul rakta fel a tartórugót így az nem tarotta hanem szétfeszítette/ kinyomta a nyerget. Most már van hely a felni és a nyereg közt kb 4mm. Ráfékezgettem kibróbáltam és jól fog stabilan áll. Nemtudom hogy rakhatták össze szarul mert én is most láttam féket közelről és sikerült elsőre megoldani szerencsére. Hál istennek a tárcsáknak nincs válla: 24mm ,meg a pofák is jók így nem kell cserélni műszakira :lol: ami decemberben lesz(amúgy is kéne) mert jövőre állítólag már csak egy évre adják igaz ez?

Link to comment
Megosztás:

Na ha már ennyire a Board Computer is szóba került! Akkor én találtam egy motorkódos táblázatot ami alapján talán be lehet állítatni, hogy angol legyen és km/h-ban mérjen, ha jól nézem akkor nekem a 143-as kódot kell beadni és máris angol, km/h-ban mér és a külső kijelzőre nyomja a rádió nevét! Csak mi van akkor ha elszúrják?

Katt rám :huh:

Link to comment
Megosztás:

Na hát ha ilyen barbárnál volt ez a kocsi,akkor nézd át az első lökhárítótól a hátsóig hogy minden ott van-e ahol kell! :huh: :lol: :lol:

De örülök,hogy jó lett!

A fék probléma megoldva! Valami ügyes kezű szakbarbár rosszul rakta fel a tartórugót így az nem tarotta hanem szétfeszítette/ kinyomta a nyerget. Most már van hely a felni és a nyereg közt kb 4mm. Ráfékezgettem kibróbáltam és jól fog stabilan áll. Nemtudom hogy rakhatták össze szarul mert én is most láttam féket közelről és sikerült elsőre megoldani szerencsére. Hál istennek a tárcsáknak nincs válla: 24mm ,meg a pofák is jók így nem kell cserélni műszakira :D ami decemberben lesz(amúgy is kéne) mert jövőre állítólag már csak egy évre adják igaz ez?
Link to comment
Megosztás:

Hogy kell beütni a kódot?Nem úgy hogy egyszerre nyomod a két gombot,vagy csak géppel lehet?Mond meg és ha otthon lehet én kipróbálom!Ha már te nem mered! :huh: :lol:

Na ha már ennyire a Board Computer is szóba került! Akkor én találtam egy motorkódos táblázatot ami alapján talán be lehet állítatni, hogy angol legyen és km/h-ban mérjen, ha jól nézem akkor nekem a 143-as kódot kell beadni és máris angol, km/h-ban mér és a külső kijelzőre nyomja a rádió nevét! Csak mi van akkor ha elszúrják?

Katt rám :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen csak Tech 2-vel lehet programozni és a sok okos az opelba meg azt mondja hogy ők úgy tudják hogy nem lehet átállítani! Na ha ezt mondják akkor nekik nem is engedem hogy hozzá nyúljanak! Másodikán megyek egy szakihoz majd megkérdezem, hogy ő tudja-e! Ha igen akkor megcsináltatom vele! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Igen csak Tech 2-vel lehet programozni és a sok okos az opelba meg azt mondja hogy ők úgy tudják hogy nem lehet átállítani! Na ha ezt mondják akkor nekik nem is engedem hogy hozzá nyúljanak! Másodikán megyek egy szakihoz majd megkérdezem, hogy ő tudja-e! Ha igen akkor megcsináltatom vele! :huh:

:lol:

Én egyszer csináltattam ilyet, még a Calibrán. Elvittem a márkaszervizbe, mondtam hogy mi kell, ők meg erre: ok, megcsináljuk mi, csak az a bökkenő hogy nem tudjuk hogy kell mert ilyet még sosem csináltunk, pölö nem is tudjuk a kódokat. :lol:

Mondtam hogy semmi baj, a kódok itt vannak nálam. Normális volt a villamosságis srác, ketten kiagyaltuk 10perc alatt végül, és még pénzt sem fogadott el érte.

Link to comment
Megosztás:

:huh:

Én egyszer csináltattam ilyet, még a Calibrán. Elvittem a márkaszervizbe, mondtam hogy mi kell, ők meg erre: ok, megcsináljuk mi, csak az a bökkenő hogy nem tudjuk hogy kell mert ilyet még sosem csináltunk, pölö nem is tudjuk a kódokat. :lol:

Mondtam hogy semmi baj, a kódok itt vannak nálam. Normális volt a villamosságis srác, ketten kiagyaltuk 10perc alatt végül, és még pénzt sem fogadott el érte.

És végülis, hogy kell? Jó lett amúgy? Pontosan mért? Rádugtad a Tech-et és mit kellett csinálni utána? Csak hogy mit mondjak a szerelőnek mégis hogy álljon neki? Mert ők nemrég szereztek be TECH-2-t!

Link to comment
Megosztás:

Na én ezen nem megyek el hogy nekem melyik kéne. :huh:

Na ha már ennyire a Board Computer is szóba került! Akkor én találtam egy motorkódos táblázatot ami alapján talán be lehet állítatni, hogy angol legyen és km/h-ban mérjen, ha jól nézem akkor nekem a 143-as kódot kell beadni és máris angol, km/h-ban mér és a külső kijelzőre nyomja a rádió nevét! Csak mi van akkor ha elszúrják?

Katt rám :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma volt 1 utam Veszprémbe. Párás esős idő stb. Egy olyan problémám van, hogy nyomnám neki de felül alig érezhetően berángat, és nem is gyorsul úgy mint ahogy kéne, bár ez csak az én hülyeségem caravan x18xe.

Fojtószelep tisztítás már 2 hónappal ezelőtt megvolt, alapjárattal semmi probléma, gyertyák kb 15e km-esek lehetnek. Valószínűleg el van repedve a kipu leömlő mert hangosabb és leállításkor hallani, hogy lefúj. Mi lehet a gond? Koszos a benya? Párás az idő? A repedés miatt lehet valami változás a motorvezérlésben ( lambda jel )? Ja légszűrő 5e km es olajcsere szintén, vizet nem eszi, olaj= csak annyit amennyit minden opel ecotec megeszik. check engine lámpa nem gyullad ki.

Link to comment
Megosztás:

Repedt leömlő nem hiszem hogy zavarna,nekem sme zavart pedig jó ideig repedt volt.Mikor nekem ilyen gondom volt,hogy magas fordulaton picit be be rángatott meg nem gyorsult csak mikor nagyon finoman nyomtam neki,akkor gyertyakábel gondom volt,igaz az egyből gyertya csere után.

Ma volt 1 utam Veszprémbe. Párás esős idő stb. Egy olyan problémám van, hogy nyomnám neki de felül alig érezhetően berángat, és nem is gyorsul úgy mint ahogy kéne, bár ez csak az én hülyeségem caravan x18xe.

Fojtószelep tisztítás már 2 hónappal ezelőtt megvolt, alapjárattal semmi probléma, gyertyák kb 15e km-esek lehetnek. Valószínűleg el van repedve a kipu leömlő mert hangosabb és leállításkor hallani, hogy lefúj. Mi lehet a gond? Koszos a benya? Párás az idő? A repedés miatt lehet valami változás a motorvezérlésben ( lambda jel )? Ja légszűrő 5e km es olajcsere szintén, vizet nem eszi, olaj= csak annyit amennyit minden opel ecotec megeszik. check engine lámpa nem gyullad ki.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Harom honapja -jelenleg kevesbe boldog- tulaja lettem egy x20xel-es vekinek. Tulajdonkeppen teljesen elegedett vagyok a geppel, a problemam annyi, hogy egyik naprol a masikra a kormanymuvem elkezdte folyatni a olajat. Elkezdtem utannanezni a dolgoknak es az arak miatt csak a botottra torteno csere johet szoba, vallalva az ezzel jaro kockazatot.

Namost a kerdes a kovetkezo: a B-II veki es a G-astra kormanymuve kozott van-e kulombseg, -ugyanis egy ilyen kormanymure lenne lehetosegem szert tenni (nagyon fiatal, keveset futott=alacsony kockazat), csak nem tudom biztosan hogy csereszabatos-e a ket tipus kormanymuve.(szemre rohadtul hasonlo, de amig nincs az automban levo kiszedve, addig nem tudom komolyabban osszehasonlitani)

Tehat ha valaki erdemben tudna segiteni, az kerem ne fogja vissza magat, ragadjon billentyuzetet!

Elore is koszonettel: M.Tibor

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Harom honapja -jelenleg kevesbe boldog- tulaja lettem egy x20xel-es vekinek. Tulajdonkeppen teljesen elegedett vagyok a geppel, a problemam annyi, hogy egyik naprol a masikra a kormanymuvem elkezdte folyatni a olajat. Elkezdtem utannanezni a dolgoknak es az arak miatt csak a botottra torteno csere johet szoba, vallalva az ezzel jaro kockazatot.

Namost a kerdes a kovetkezo: a B-II veki es a G-astra kormanymuve kozott van-e kulombseg, -ugyanis egy ilyen kormanymure lenne lehetosegem szert tenni (nagyon fiatal, keveset futott=alacsony kockazat), csak nem tudom biztosan hogy csereszabatos-e a ket tipus kormanymuve.(szemre rohadtul hasonlo, de amig nincs az automban levo kiszedve, addig nem tudom komolyabban osszehasonlitani)

Tehat ha valaki erdemben tudna segiteni, az kerem ne fogja vissza magat, ragadjon billentyuzetet!

Elore is koszonettel: M.Tibor

Javaslok valamit, szerintem fogadd meg. Nekem is ugyanilyen gondom volt. Sajnos erre kénytelen az ember beruházni 68.000.- Ft-ot, de elmondom mit kapsz ezért: Szakszerűen gyorsan felújitott kormányművet, ha nagyon szar 1 az 1 be cserélik ugyanezért az összegért. Reggel viszed délután hozod, Komplett futóműbeállitást ami szintén nem olcsó, 2 év teljes körű garanciát, és 1 H biztonsági jelölésű szerelést amiről papirt is kapsz, meg hát ebben az összegben benne van a munkadij is ( minimum 4 órás meló ) . Én nagyon meg vagyok velük elégedve. De számoljunk 1 kicsit. Bontott kormánymű, minimum 20000, szerelés, kb 10000, futóműállitás 5000-10000ig plusz még a 2.5 liter ATF olaj ( literje kb 2000 ft ). Spórolsz kb 15000-et de nem tudod a bontott mikor szarik be, nincs garanciád, Nem biztos hogy biztonságosan szerelik be. Én a kormányművel mint a fékkel is, nem szórakoznék.

A webcim: www.kormanymu.hu

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.