zaza73 Elküldve Július25, 2009 Megoszt Elküldve Július25, 2009 http://www.autoalkatresz.com/keres.htm Próbáld meg itt, hátha... Vagy autósboltban alváz- és motorszám alapján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Július25, 2009 Megoszt Elküldve Július25, 2009 Szia! Megnéztem Bárdi alkatrészesnek az oldalát hogy kb. tudjam mibe kerül és ott kétféle van de évjárat '96-2000-ig szóval nemtudom és a szerelő sem tudta. Én szeretném magamnak kicserélni és csak a futómű állításért fizetni,de így nemtudom melyiket rendeljem meg. Ez a probléma, és ráadásul a belső menetméret a különböző,nehogy egyszerű legyen. Puff neki, akkor tévedtem. Másik cég oldalán nem próbáltad? Unix, Start, Láng? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Tudja valaki, hogy a motorhűtő műanyag része javítható-e, vagy sem? Műszakira felkészíteni szerelőhöz vittem, hibalistára a víz szivárgását is felírtam. Műszaki/zk már megvan, viszont az előbb hívott, hogy megtalálta a szivárgás helyét, méghozzá a hűtő menetirány szerinti jobb oldala, ahol a ventilátor fel van fogatva rá. Kiszedetem vele, aztán a szaki vagy rábólint, vagy nem. Mire készülhetek? Ja, és egyéb kérdések: - Klíma ventilátor motorjának csapágyazása cserélhető, vagy sem? - Ha a venti ki van szedve, csatlakozó széthúzva, az befolyásolja-e a motor ventijének kapcsolását? Bocs mindenkitől, hogy mostanában csak kérdezek, de állandóan van valami apró izé, ami előtt tanácstalan állok, viszont a normális működést befolyásolja. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Július29, 2009 Megoszt Elküldve Július29, 2009 Tudja valaki, hogy a motorhűtő műanyag része javítható-e, vagy sem? Műszakira felkészíteni szerelőhöz vittem, hibalistára a víz szivárgását is felírtam. Műszaki/zk már megvan, viszont az előbb hívott, hogy megtalálta a szivárgás helyét, méghozzá a hűtő menetirány szerinti jobb oldala, ahol a ventilátor fel van fogatva rá. Kiszedetem vele, aztán a szaki vagy rábólint, vagy nem. Mire készülhetek? Ja, és egyéb kérdések: - Klíma ventilátor motorjának csapágyazása cserélhető, vagy sem? - Ha a venti ki van szedve, csatlakozó széthúzva, az befolyásolja-e a motor ventijének kapcsolását? Bocs mindenkitől, hogy mostanában csak kérdezek, de állandóan van valami apró izé, ami előtt tanácstalan állok, viszont a normális működést befolyásolja. Köszi. Én úgy emlékszem, hogy amikor szétszedtem a klímaventit, hátul a ház foglalata tartja a tengelyt, szerintem elől meg persely van benne és nem csapágy. Amikor nekem megvolt szorulva a klímaventi, akkor helyette a másik indult el. Nekem is eresztett jobb oldalon a hűtő, de van ott 2db gomba és az egyiknek kellett utánahúzni. Ha a hűtőd ereszt, azt úgy tudom hogy csak valami hozzávaló spéci anyaggal lehet ragasztani. De valaki hozzáértőt kellene megkérdezni. Hát ennyit tudtam segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Én úgy emlékszem, hogy amikor szétszedtem a klímaventit, hátul a ház foglalata tartja a tengelyt, szerintem elől meg persely van benne és nem csapágy. Amikor nekem megvolt szorulva a klímaventi, akkor helyette a másik indult el. Nekem is eresztett jobb oldalon a hűtő, de van ott 2db gomba és az egyiknek kellett utánahúzni. Ha a hűtőd ereszt, azt úgy tudom hogy csak valami hozzávaló spéci anyaggal lehet ragasztani. De valaki hozzáértőt kellene megkérdezni. Hát ennyit tudtam segíteni. Au, gondolom a persely királyul be van sajtolva. :( A hűtő eresztésre mi is először a két gombára gyanakodtunk, de sajna nem ott ereszt. Szerencsére itt Győrben van egy Hűtő Műtő, ha minden igaz, nincs olyan számára, hogy lehetetlen. Hegeszt, ragaszt mindent, feltéve, hogy nincs nagyon rossz helyen elrepedve. Nagyon remélem, hogy megint remekelni fog. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Au, gondolom a persely királyul be van sajtolva. :( A hűtő eresztésre mi is először a két gombára gyanakodtunk, de sajna nem ott ereszt. Szerencsére itt Győrben van egy Hűtő Műtő, ha minden igaz, nincs olyan számára, hogy lehetetlen. Hegeszt, ragaszt mindent, feltéve, hogy nincs nagyon rossz helyen elrepedve. Nagyon remélem, hogy megint remekelni fog. :) Hát nem tudom, de a barátom Peugeotjának is ez volt a baja, szétszedtük, aztán a végén inkább beleraktuk a régi Mazdámét mert nemigen tudtunk mit kezdeni vele. Kikopott benne a persely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Hát nem tudom, de a barátom Peugeotjának is ez volt a baja, szétszedtük, aztán a végén inkább beleraktuk a régi Mazdámét mert nemigen tudtunk mit kezdeni vele. Kikopott benne a persely. Igen, nekem is ez a gyanúm. Mindegy, tegnap este elvileg már kiszedte a szerelő, meló után elmegyek és elhozom, aztán megvan az esti bütykölés. Elrontani nem fogom, az biztos. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibcsu Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 szerusztok. mi lehet a problema, ha egyszeruen nemgyul a kocsi de az alternatorrommal nincsen gond es az aksi is uj.kossz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 szerusztok. mi lehet a problema, ha egyszeruen nemgyul a kocsi de az alternatorrommal nincsen gond es az aksi is uj.kossz Úgy érted nem indul a motor? Gyertya, gyertyakábel, AC-pumpa, ECU, plusz még ezernyi egyéb lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozi82 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Tudja valaki, hogy a motorhűtő műanyag része javítható-e, vagy sem? ... Bocs mindenkitől, hogy mostanában csak kérdezek, de állandóan van valami apró izé, ami előtt tanácstalan állok, viszont a normális működést befolyásolja. Köszi. Ne idegeskedj sztem! Nekem is szinte naponta csinál valami új hülyeséget, amin gondolkodni, bütykölni birok. És mivel nem értek semmihez, folyton kérdezek. A legújabb probléma: a bal hátsó ajtót nem nyitja a centrálzár. Most, hogy a generátor rendben kellett valami ami nem működik. Pedig mondtam szépen: "múkodj!" és nem. Na majd holnap szétrángatom. Vazzeg a 2t trabival soha sincs gond. Csak tankolok bele, meg néha motort cserélek, de az ingyen van és kb fél óra alatt kész. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Hát igen, a Veci egyben kihívás is, de mindenért kárpótól, amikor felmész vele az autópályára és kicsit elnehezíted a jobb lábad. Legalább is engem igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Ne idegeskedj sztem! Nekem is szinte naponta csinál valami új hülyeséget, amin gondolkodni, bütykölni birok. És mivel nem értek semmihez, folyton kérdezek. A legújabb probléma: a bal hátsó ajtót nem nyitja a centrálzár. Most, hogy a generátor rendben kellett valami ami nem működik. Pedig mondtam szépen: "múkodj!" és nem. Na majd holnap szétrángatom. Vazzeg a 2t trabival soha sincs gond. Csak tankolok bele, meg néha motort cserélek, de az ingyen van és kb fél óra alatt kész. :hiya: Na jah... én is elpasszoltam gombokért az 1.5TDi Kadettomat, mondván sokat kéne rá költeni, hogy tipp-topp állapotba kerüljön. (kb. 150-ból kész lett volna) Aha, azóta a Vectrára annak az összegnek többszörösét költöttem, amiből azt gyári állapotra össze lehetett volna hozni. Az az egy megnyugtató van, hogy nem csak én vagyok ilyen láma. :( Bocs mindenkitől. :P Egyébként gondoltam már rá, hogy alapos bukóval megválok a Vectrától és beruházok egy kombi Caravan Kadettra, megint 1.5-ös Turbós motorral, azt jólvan. Költök rá egy százast, max. kettőt, és még marad is lóvém a Vectrából. Csak a klíma hiányozna... :) A hűtőfolyást pedig egészen egyszerűen megoldotta a szerelőm: kicserélte a komplett hűtőt, mert a hűtős szakinál volt egy javított verzió és az ipse ugyanannyiért javította volna, mint amennyiért a jót ideadta. Ezt legalább tudom, én is jártam már az ipsénél, tudom mennyiért dolgozik. Egyébként az elrepedt műanyag hűtőt nem lehet se ragasztani, se hegeszteni, mert a hőterhelés miatt kikeményedik és nekiáll repedni, porladni. Ettől teljesen készen voltam, hogy a hőterhelést nem bírja egy olyan alkatrész, amit hőleadásra terveznek. Ááááhh... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Akkor én a szerencsésebbek közé tartozom, mert 3 év használat és 140.000Km+ 2 műszaki után 50.000- ért vettem 1 komplett motort, +kb. 100ezret költöttem rá mindennel együtt. Most voltam 3 nap alatt kétszer németbe, aza mentem 4szer 900Km-t és meg sem kottyant neki. De aztán ki tudja mi lesz holnap... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Nem tudom miért szidjátok a Vekiket.Nekem majd hat év,és több mint 100 ezer km megtétele után sem jött még ki rajta olyan huuuu de nagy gond.Nem hiszem,hogy más márkájú és hasonló évjáratú autókra egyáltalán ne kéne költeni csak erre.Vagy lehet hogy csak nekem van szerencsém,de én pl a műszakira sem költöttem egy fillért se pluszba ami most volt júniusban.És nem át tolták,csak rendben van tartva minden rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Szerintem igaza van Kelly-nek, ha valaki nem csak hajtja az autóját hanem karban is tartja, sokkal kisebb a hibák lehetősége. Ha egy autó rendben működik, az nem jelenti azt, hogy néha azért nem árt felnyitni a motorháztetőt és bekukucskálni alája+ olajcserék, szíjcserék, szűrőcserék stb., ahogy illik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 Hát igen, a Veci egyben kihívás is, de mindenért kárpótól, amikor felmész vele az autópályára és kicsit elnehezíted a jobb lábad. Legalább is engem igen. N Kihívás? Áh... kopp kopp kopp :P Autópálya: mentem rajta most egy keveset de annyit nevettem az autós társadalmon... 1.6-os 1.9 tonnás alfa villog meg régi swift meg ignis!!! 1.6-os nagy audik, 316-os bmwk.... :hiya: Nekem villoghat... ha én kamiont előzök nincs az az isten, hogy csak miatta elkezdjek száguldozni :lol: A max volt 140 fölött kicsivel de volt ahol csak 110-zel jöttem, akkor már fáradtam + volt időm is mint a tenger + javítottam a fogyasztásomon is egy kicsit :D (M3 autópálya feletti híd vasbeton tartószerkezet leszakadás... 3,5 óra.... rendőrök meg az autópálya zrt elmehet oda ahova gondolom.... kilométeres sor az autópályán erre ahova kitereltek kis falu ott nem az autópályát hanem a főutat részesítették előnyben és engedték a forgalmát.... no komment....). Egyébként meg ha kell oda lehet lépni neki bőven bár azért éreztem azt a plusz súlyt ami ültette a fenekét még kb 4-5 centit :) (4 fő + csomagtartó tele úgy, hogy nyomni kellett le az ajtót és nagy része üdítő :( ) Majd folyt köv :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Július30, 2009 Megoszt Elküldve Július30, 2009 N Kihívás? Áh... kopp kopp kopp :P Autópálya: mentem rajta most egy keveset de annyit nevettem az autós társadalmon... 1.6-os 1.9 tonnás alfa villog meg régi swift meg ignis!!! 1.6-os nagy audik, 316-os bmwk.... :hiya: Nekem villoghat... ha én kamiont előzök nincs az az isten, hogy csak miatta elkezdjek száguldozni :lol: A max volt 140 fölött kicsivel de volt ahol csak 110-zel jöttem, akkor már fáradtam + volt időm is mint a tenger + javítottam a fogyasztásomon is egy kicsit :D (M3 autópálya feletti híd vasbeton tartószerkezet leszakadás... 3,5 óra.... rendőrök meg az autópálya zrt elmehet oda ahova gondolom.... kilométeres sor az autópályán erre ahova kitereltek kis falu ott nem az autópályát hanem a főutat részesítették előnyben és engedték a forgalmát.... no komment....). Egyébként meg ha kell oda lehet lépni neki bőven bár azért éreztem azt a plusz súlyt ami ültette a fenekét még kb 4-5 centit :) (4 fő + csomagtartó tele úgy, hogy nyomni kellett le az ajtót és nagy része üdítő :( ) Majd folyt köv :D Minden elismerésem, hogy ránézésre megmondod egy autó súlyát... pláne hogy a legnagyobb alfa is kb 7 mázsa cementtel nyom ennyit. Másik, hogy a 1.6 ts lehet hogy ha nem is verné meg, de tuti megizzasztaná, a gm x20xev olajzabálóját. 1.6 os nagy audi, szerintem a legnagyobb audi az az A4 amibe rakták az 1.6 os fosvágen motort, és az még kb vectra kategória. A 316 meg lehet csalóka, ugyanis az nem feltétlen jelent 1.6-os motort...(1.8, és 1.9 is lehet)... Mintha kicsit rosszul érintett volna az, hogy sok autós tempósabban közlekedett mint TE!! Oké, hogy hülye a magyar autós társadalom... de azért néha mi is(én is)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozi82 Elküldve Július31, 2009 Megoszt Elküldve Július31, 2009 Nem tudom miért szidjátok a Vekiket.Nekem majd hat év,és több mint 100 ezer km megtétele után sem jött még ki rajta olyan huuuu de nagy gond.Nem hiszem,hogy más márkájú és hasonló évjáratú autókra egyáltalán ne kéne költeni csak erre.Vagy lehet hogy csak nekem van szerencsém,de én pl a műszakira sem költöttem egy fillért se pluszba ami most volt júniusban.És nem át tolták,csak rendben van tartva minden rajta. Bocs Kelly! Még véletlen sem szerettem volna a vectrát szidni. Volt már öregebb autóm (csak az volt) egyáltalán nem meglepő, ha néha vmi tönkremegy. Én általában figyelek az autóim műszaki állapotára meg a karbantartásra, hogy ne az árokparton keljen kulcsolni. Ez az autó pár hónapja van nálam, folyamatosan dob vmi hibát, de remélem lassan elfogynak. Meg emellett van sok más amire most hirtelen költeni kell, kellett (másik autó, motor, jogsi...stb) ezért került közelebb a család az éhenhaláshoz és ezért vagyok kevésbé toleráns a folyamatosan fellépő apró hibákkal szemben. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve Július31, 2009 Megoszt Elküldve Július31, 2009 Bocs Kelly! Még véletlen sem szerettem volna a vectrát szidni. Volt már öregebb autóm (csak az volt) egyáltalán nem meglepő, ha néha vmi tönkremegy. Én általában figyelek az autóim műszaki állapotára meg a karbantartásra, hogy ne az árokparton keljen kulcsolni. Ez az autó pár hónapja van nálam, folyamatosan dob vmi hibát, de remélem lassan elfogynak. Meg emellett van sok más amire most hirtelen költeni kell, kellett (másik autó, motor, jogsi...stb) ezért került közelebb a család az éhenhaláshoz és ezért vagyok kevésbé toleráns a folyamatosan fellépő apró hibákkal szemben. :) Alapvetően én se szidni akartam az autót, csak fárasztó, hogy egyszer ráköltök sokezer Ft-ot, hogy pl. a motor rendbe jöjjön, aztán rá két hónapra megint lehet nyitni a zsebet, mert éppen más olyan alkatrész adja meg magát, amit nem feltétlen lehet betudni üzemszerű kopásnak, lásd hűtő műanyag része. Mint kiderült, most rakták az autóba legalább a harmadik hűtőt, mert már nem a gyárilag beszerelt volt benne, és az is elfáradt. A most bekerült új hűtővel talán már nem lesz ilyen gond, a műanyag rész aluminiummal helyettesítve, nincs műanyag alkatrésze. Na, az fáradjon el a hőterheléstől. Egyébként az összes többi kopó alkatrész cseréje teljesen rendben van, de az eddig szervizben töltött órák és Ft-ok töredéke volt ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibcsu Elküldve Július31, 2009 Megoszt Elküldve Július31, 2009 szevasz koszi az infot de most honan tudom mi a hibas?hallotam olyat hogy lehet venni hozza kabelt es rateni gepre letezik ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Július31, 2009 Megoszt Elküldve Július31, 2009 Minden elismerésem, hogy ránézésre megmondod egy autó súlyát... pláne hogy a legnagyobb alfa is kb 7 mázsa cementtel nyom ennyit. Másik, hogy a 1.6 ts lehet hogy ha nem is verné meg, de tuti megizzasztaná, a gm x20xev olajzabálóját. 1.6 os nagy audi, szerintem a legnagyobb audi az az A4 amibe rakták az 1.6 os fosvágen motort, és az még kb vectra kategória. A 316 meg lehet csalóka, ugyanis az nem feltétlen jelent 1.6-os motort...(1.8, és 1.9 is lehet)... Mintha kicsit rosszul érintett volna az, hogy sok autós tempósabban közlekedett mint TE!! Oké, hogy hülye a magyar autós társadalom... de azért néha mi is(én is)... Nem velem kell kötekedni :lol: A legújabb 159-es alfa volt arról olvastam tesztet ott írták a súlyát, így hát fogom magam, ránézek és megmondom a súlyát :D Most google alapján is 1,6 tonna a legkönnyebb belőle, egy összkerekes 2,4-es dízel súlya sem lehet csekély... Ezt említették megjelenésekor a legnagyobb hibájának egyébként, hogy hatalmas a súlya. TS vagy nem TS csak 1.6 felirat volta a seggén... utólért, lehúzódtam nincs ezzel baj, megtettem 100x is talán mégis csak párat említettem a vicceseket akiknél lehúzódtam de vagy épp kamiont előztem de lassítania kellett mögöttem majd lehúzódás után a nagy villogás meg index után fej fej mellett és kb 5km/h sebességtöbblettel nem ritkán filmes effektbeli koromfelhővel oldották meg a hihetetlen nagy sietést.... ezek a lendületből autózók :-) Nyomja ő neki meg lesajnálóan át is néz de utána 110-130-as tempóról már gyorsulni is alig bír :D (egyébként jelen esetben ha 1,6 tonna volt üresen ez a legkönnyebb + benzin + volt 4 utas + láthatóan tele csomagtér.... számolj :) ). X20XEV olajzabáló???? Hát maradjunk annyiban, hogy nekem majs 14e kilométer alatt ment bele pluszba 7 dl! Szerintem ez nem az az olajzabálós motor jó persze lehet szerencsés vagyok, hogy még nem eszi az olajat de ezt én el tudom viselni. Lehet akkor ez is csak A4 volt de akkora mint az enyém ha nem nagyobb a hasonló helyzetben az sem húzott olyan húú de nagyot amiért annak is ki kellett égetnie a retinámat :D (megjegyzem csak egyik refije égett de sebaj :P nekem a vectra kiírja ha kiég egy izzó vagy valami hiba van) Amikor még az E30-as BMW-k készültek valamint az E36-osak akkor még a 316 az 3-as 1,6-os volt tudom, hogy ma már nem így van de ezek azok voltak :( (örök kedvencem az E30-as, anno kadett helyett 320-ast akartam venni ). Rosszul érint? :P Nem ismersz :hiya: Nem azért írtam mert zavar hanem mint írtam viccesek Akkor rosszul érinthetne az M6-os új bmw meg 4,2 meg 3.0 tdi audik de megértem az villog rám messziről (egyébként nem szokásom feltartani senkit sem, most sem tettem még akkor sem ha ignis jött mögöttem... egyedül akkor tartottam fel ha kamiont előztem és úgy ért utánam de az normális.... Egyébként még főúton is indexelek, hogy előzzenek nyugodtan stb... Sikerült kiélnem magam a kadettben, c20ne gsi.... könnyű, gyors... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zaza73 Elküldve Július31, 2009 Megoszt Elküldve Július31, 2009 Hát igen, a Veci egyben kihívás is, de mindenért kárpótól, amikor felmész vele az autópályára és kicsit elnehezíted a jobb lábad. Legalább is engem igen. Bocs, hozzáteszem hogy ez az autópálya németben volt és azon a szakaszon csak ajánlott sebesség volt. Ami a lényeg, hogy 4000ford/perc felett azért előjöttek a tartalékok, ami volt még bőven. Szerintem itt az autó nagyon is dinamikus még és 200 körül már senki sem villogtat le az útról. Persze azért egy Mustang és egy Porsche versenye 250 körül azért már felelőtlenség volt. Száguldjon az ember, de versenyezni nem az autópályán kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aron80 Elküldve Július31, 2009 Megoszt Elküldve Július31, 2009 Üdv! Opel vectra b- be az eco kapcsoló megvilágitásához milyen led (égő) jár?? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 Bocs, hozzáteszem hogy ez az autópálya németben volt és azon a szakaszon csak ajánlott sebesség volt. Ami a lényeg, hogy 4000ford/perc felett azért előjöttek a tartalékok, ami volt még bőven. Szerintem itt az autó nagyon is dinamikus még és 200 körül már senki sem villogtat le az útról. Persze azért egy Mustang és egy Porsche versenye 250 körül azért már felelőtlenség volt. Száguldjon az ember, de versenyezni nem az autópályán kell. x18xe , és elég dinamizmussal... Hát szerintem 1.8-al épphogy nem alul motorizált, mert ugye 1.6-al már bőven az. Valóba jól megy 4000-től, de alatta meg halott ügy! Lehet jól megy 1-2 be, de 4000 től sajna nincs elég kraft benne, hogy 4-be vagy 5-be olyan gyorsulást produkáljon amitől nagyon hanyat kéne esni. 8V rulez..:huh::) A cserbinszky féle i500, na az már elég dinamikus és abba van tartalék is. De az se veheti fel a versenyt egy turbóssal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Augusztus1, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2009 Nem velem kell kötekedni :lol: A legújabb 159-es alfa volt arról olvastam tesztet ott írták a súlyát, így hát fogom magam, ránézek és megmondom a súlyát :D Most google alapján is 1,6 tonna a legkönnyebb belőle, egy összkerekes 2,4-es dízel súlya sem lehet csekély... Ezt említették megjelenésekor a legnagyobb hibájának egyébként, hogy hatalmas a súlya. TS vagy nem TS csak 1.6 felirat volta a seggén... utólért, lehúzódtam nincs ezzel baj, megtettem 100x is talán mégis csak párat említettem a vicceseket akiknél lehúzódtam de vagy épp kamiont előztem de lassítania kellett mögöttem majd lehúzódás után a nagy villogás meg index után fej fej mellett és kb 5km/h sebességtöbblettel nem ritkán filmes effektbeli koromfelhővel oldották meg a hihetetlen nagy sietést.... ezek a lendületből autózók :-) Nyomja ő neki meg lesajnálóan át is néz de utána 110-130-as tempóról már gyorsulni is alig bír :D (egyébként jelen esetben ha 1,6 tonna volt üresen ez a legkönnyebb + benzin + volt 4 utas + láthatóan tele csomagtér.... számolj :huh: ). X20XEV olajzabáló???? Hát maradjunk annyiban, hogy nekem majs 14e kilométer alatt ment bele pluszba 7 dl! Szerintem ez nem az az olajzabálós motor jó persze lehet szerencsés vagyok, hogy még nem eszi az olajat de ezt én el tudom viselni. Lehet akkor ez is csak A4 volt de akkora mint az enyém ha nem nagyobb a hasonló helyzetben az sem húzott olyan húú de nagyot amiért annak is ki kellett égetnie a retinámat :D (megjegyzem csak egyik refije égett de sebaj :D nekem a vectra kiírja ha kiég egy izzó vagy valami hiba van) Amikor még az E30-as BMW-k készültek valamint az E36-osak akkor még a 316 az 3-as 1,6-os volt tudom, hogy ma már nem így van de ezek azok voltak :lol: (örök kedvencem az E30-as, anno kadett helyett 320-ast akartam venni ). Rosszul érint? ^_^ Nem ismersz B) Nem azért írtam mert zavar hanem mint írtam viccesek Akkor rosszul érinthetne az M6-os új bmw meg 4,2 meg 3.0 tdi audik de megértem az villog rám messziről (egyébként nem szokásom feltartani senkit sem, most sem tettem még akkor sem ha ignis jött mögöttem... egyedül akkor tartottam fel ha kamiont előztem és úgy ért utánam de az normális.... Egyébként még főúton is indexelek, hogy előzzenek nyugodtan stb... Sikerült kiélnem magam a kadettben, c20ne gsi.... könnyű, gyors... Most lehet én értek félre valamit mert nehéz a gondolkodás:), kövezzetek meg ha igen, de ha alfa 159 volt akkor az min 1.8-as lehetett, de abba is van ló bőven. ha meg 156, akkor elég masszív emberek és betonkockák lehettek benne, ha összesen kiadtak 800 kg, mert az olyan 1100 kg körül van üresen. Rosszul tudod, e30-ba is volt 316 os 1.8-as motorral szerelve...:P Még nem eszi az olajat?? Akkor az a 7 dl hová lett? Könyörgöm, ha egy suzukis (ezer éves vagy új, most lényegtelen)meghallaná, hogy az autója 14 ezer alatt megevett 7 dl olajat, alighanem sírva fakadna, majd fogná, leengedné a benzintankot, és azzal a benyával felgyujtaná, majd betolná a dunába közbe anyázva, hogy hogy vehetett meg ilyen fostalicskát... Bocs, lehet túl racionális vagyok. SZP Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts