Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Még egy utolsó kérdés.

Miért nem világit a tolató lámpám rükvercbe??

Minden izzó cserélve lett.

Viszont nem tudom hol van az a kapcsoló ami ezért felelős.

Valaki ezt megtudja nekem mondani esetleg?

Tolatólámpa-kapcsoló lehet a rossz. Én is most cseréltem nemrég. Szemből nézve jobb oldalon, a sebességváltón, a kocsi eleje felé áll. Viszonylag könnyen meg lehet találni. 19-es kulccsal lehet kilazítani. Multiméterrel ha rámérsz, lehet hogy jónak mutatja, de nagyobb áramerősségnél már nem jó. Kb. 1500 Ft. Fél óra a csere elpakolással együtt.

Link to comment
Megosztás:

Tolatólámpa-kapcsoló lehet a rossz. Én is most cseréltem nemrég. Szemből nézve jobb oldalon, a sebességváltón, a kocsi eleje felé áll. Viszonylag könnyen meg lehet találni. 19-es kulccsal lehet kilazítani. Multiméterrel ha rámérsz, lehet hogy jónak mutatja, de nagyobb áramerősségnél már nem jó. Kb. 1500 Ft. Fél óra a csere elpakolással együtt.

köszönöm a választ. Hétvégén neki esek.:rolleyes:) most már nincs rá idöm:))))

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok.

Nekem egy 96'-os 2.0i 16v-es B vectrám van.Nagyon jó kis kocsi,megvagyok vele elégedve.

Csak,mostanában az alapjáratom elég alacsony (mintha dízel lenne 500-600).

Az alapjárati motor nincs bekötve,mert mikor a csatit rádugom (egyébként új a motor),a motor 3500 körül forog.

A gyertyák újak,a kábelek is,a trafó is.

Nem tudom mi lehet a gond.

Olyat is csinál,hogy gáz elvételkor leesik a fordulatszám 500 alá.

Meg ha lefullad,akkor utána nem tud első pöcre indulni.(köszörülni kell)

Kanyarodásnál,ritkán leáll.

Ez egy kicsit idegesítő.

Tudna valaki ebben segíteni?

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem egy 96'-os 2.0i 16v-es B vectrám van.Nagyon jó kis kocsi,megvagyok vele elégedve.

Csak,mostanában az alapjáratom elég alacsony (mintha dízel lenne 500-600).

Az alapjárati motor nincs bekötve,mert mikor a csatit rádugom (egyébként új a motor),a motor 3500 körül forog.

A gyertyák újak,a kábelek is,a trafó is.

Nem tudom mi lehet a gond.

Olyat is csinál,hogy gáz elvételkor leesik a fordulatszám 500 alá.

Meg ha lefullad,akkor utána nem tud első pöcre indulni.(köszörülni kell)

Kanyarodásnál,ritkán leáll.

Ez egy kicsit idegesítő.

Tudna valaki ebben segíteni?

Előre is köszönöm.

Hibakód van?Légtömegmérőt néztétek?Fogyasztása?Lambda esetleg ki lett mérve?

Link to comment
Megosztás:

Aham... csak azért kérdezem mert mint az kiderült ahogy leszakadt az első lökösöm a felfogatói is eltörtek amik pont a fényszóróban vannak így azok is cserések... akkor pedig miért is ne legyen valami jobb... Akkor a B2-t berakni végülis annyira nem nagy meló ha jól értem. Lököst most éppen 6 gyorskötöző és a gravitáció tartja a helyén így a levétele nem okoz problémát :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

saját érdekedben jobban jársz, ha nem csak átmegy, hanem jó is.

Szal ha így állsz hozzá, akkor légyszi inkább ne közlekedj vele.

Tessék komolyan venni, és felelősségteljesnek lenni az autó tekintetében. :rolleyes:

Egyetértek a hozzászólásoddal. Sok gondtól és sok felesleges ide oda kapkodástól kíméled meg magad és autódat ha a vizsgán elmondják mi a gond a kocsival.

Megértem ha nincs rá pénz persze hogy olcsón szeretnéd megúszni. De szerintem ha tudod mi a baj az lehet jóval olcsóbb lesz mit darabonként fizetni mindenért és minden alkalommal a szerelőt is fizetni kell.

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek a hozzászólásoddal. Sok gondtól és sok felesleges ide oda kapkodástól kíméled meg magad és autódat ha a vizsgán elmondják mi a gond a kocsival.

Megértem ha nincs rá pénz persze hogy olcsón szeretnéd megúszni. De szerintem ha tudod mi a baj az lehet jóval olcsóbb lesz mit darabonként fizetni mindenért és minden alkalommal a szerelőt is fizetni kell.

nem mondtam hogy baj van vele:D csak olyan hogy nem megy az első kp zár, meg jobb első keréknél vmi zörög néha, de most ilyen szerelésre nincs pénzem, csak tavasszal. amúgy pedig még összel át volt néznve, fékcsere, szíjak meg minden, szóval sok gond nem lehet..

Link to comment
Megosztás:

:rolleyes: Ilyenekkel nem foglalkoznak... kpzár nélkül is biztonságos az autó a zörgést meg úgysem hallják meg bár érdemes lenne megtudni mi is az ami okozza. Kpzárnak a motorja szokott meghalni az ajtóban az lesz cserés szerintem, nekem bal hátsóban kellett cserélni.

Amit néznek: fékrendszer, erő, eloszlás, stb..., felfüggesztés azaz a gátlók, rugók állapota ha nem jó a rázópadon akkor cserés (ha nem jó a felfüggesztés akkor ugye a fékút nő, a stabilitás csökken de ezt tudja mindenki :) ), megnézik az autót alulról ha olyan helyre viszed, keresnek rajta rozsdát de B vectránál még nem láttam olyat ami rozsdás lenne (lehet csak én vagyok ilyen szerencsés :) ) kb ennyit néznek ha maszek vizsgáztatóhoz viszed és ha minden rendben van át is megy. Ha a kf-hez viszed azok megnézik az összes lámpát van-e benne "E" betű és azok valóban megnéznek mindent...

Debrecenben pl +10e az okosított műszaki... nekem is lett volna még e kadettel de nem azért mert bármi baja lett volna csak az 13S=>C20NE átépítést nem nézték volna jó szemmel úgy egyébként :)

Link to comment
Megosztás:

:rolleyes: Ilyenekkel nem foglalkoznak... kpzár nélkül is biztonságos az autó a zörgést meg úgysem hallják meg bár érdemes lenne megtudni mi is az ami okozza. Kpzárnak a motorja szokott meghalni az ajtóban az lesz cserés szerintem, nekem bal hátsóban kellett cserélni.

Amit néznek: fékrendszer, erő, eloszlás, stb..., felfüggesztés azaz a gátlók, rugók állapota ha nem jó a rázópadon akkor cserés (ha nem jó a felfüggesztés akkor ugye a fékút nő, a stabilitás csökken de ezt tudja mindenki :) ), megnézik az autót alulról ha olyan helyre viszed, keresnek rajta rozsdát de B vectránál még nem láttam olyat ami rozsdás lenne (lehet csak én vagyok ilyen szerencsés :) ) kb ennyit néznek ha maszek vizsgáztatóhoz viszed és ha minden rendben van át is megy. Ha a kf-hez viszed azok megnézik az összes lámpát van-e benne "E" betű és azok valóban megnéznek mindent...

Debrecenben pl +10e az okosított műszaki... nekem is lett volna még e kadettel de nem azért mert bármi baja lett volna csak az 13S=>C20NE átépítést nem nézték volna jó szemmel úgy egyébként :)

köszi az infókat.

kp zár motor halt be, 1x már cseréltem, ez is behalt:/ már olyan rutinnal szedem szét az ajtót, hogy 5perc alatt ki tudom cserélni..:D

a lámpáknál biztos izélnének picit, mert az egyiket cseréltem, mert amikor vettem törött volt az egyik felfogatala, viszont picit mozog. tavasszal akarok venni angel eye-osat, de most nincs rá cash:/

a felfüggesztéssel nem lesz gond, azok még jók, rozsda nincs sehol nekem se szerencsére.

holnap meg aláfekszek végre és megnézem mitől zörög az a kerék, mert mindig csak este volt időm eddig, akkor meg nem láttam semmi extrát, minden a helyén volt.. lehet csak egy szögeket zabált mókus ragadt be:D

Link to comment
Megosztás:

te se vagy bőbeszédü, hallod-e :rolleyes:

azért egy sima müszaki vizsgára kicsit drága a 25e ft, nem?

Kinek mi a drága... én baromira örültem volna idén januárban ha a Calim átmegy ennyiért, de sajna ennek közel a háromszorosa(!) lett a végösszeg, pedig az is csak egy sima műszaki volt...

Link to comment
Megosztás:

Nekem 45 volt,dupla zk-val a gáz miatt,meg nyomáspróbával.Szerintem reális volt.Aprópénzért senki se fog műszakit bundázni lássuk be.Senki nem fogja fillérekért az állását kockáztatni.Ennek ennyi az ára,kész passz. :)

oké, a bundázottnak tényleg nem drága, csak mivel üresen állt az összeg, azt hittem egy sima kerül ennyibe, mert azt 8e-ért csináltatok, csak nem biztos hogy átmegy a lámpák miatt.

Na, megsasoltam a futómüvet most rendesen, jobb oldalt a felfüggesztésnél az ellenrugó vagy hogyhíjják van eltörve. ami nem túl örvendetes.

Úgyhogy ezt most cseréltetem is amint ráér a szerelő,gondolom én nem nagyon tudom cserélni.. Hol vegyek hozzá rugót? És mennyibe kerül? És akkor már érdemes mind a 4helyen cserélni?

De legalább megoldódott a kérdés, és nem kell bundásvizsga..:rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenki!!

Nincs valakinek eladó bal első központizár véletlenül???

Egyébként az a bizonyos rugó nekem is el volt törve, én 5000 ftért kaptam bontóban, avval 1ütt a hátsó kerékcsapágyak is tönkre mentek, vectra b nem tolerálja a nagyobb alufelnit és a /60-nnál kisebb gumit!

üdv

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.