_Seth_ Elküldve November10, 2008 Megoszt Elküldve November10, 2008 B1-es vectrához melyik lenne jó? 11-es? link Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurcidzsi Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Sziasztok. lenne egy gondom hátha tudtok segíteni. egy '98-as opel vectra b-ről lenne szó. ingadozik az alapjáratom, de nagyon durván. az egész kasztnit rángatja. alapjárati motrot tisztitottam vagy 3-szor de semmi. szerelők felsoroltak mindenféle cserét de ez kb 120e forintot kostál. segithet az alapjárati motor cseréje vagy egyáltalán nem biztos h az? ja és észrevettem azt ha lehuzom rola a csatlakozóját akkor beáll az alapjárat nagyon szép egyenletesre(persze tudom h ez nem tesz jot a motornak csak proba volt) nem értem mi a baj és h lehet orvosolni. köszi előre is. Üdv.: Gyurci Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Sziasztok. lenne egy gondom hátha tudtok segíteni. egy '98-as opel vectra b-ről lenne szó. ingadozik az alapjáratom, de nagyon durván. az egész kasztnit rángatja. alapjárati motrot tisztitottam vagy 3-szor de semmi. szerelők felsoroltak mindenféle cserét de ez kb 120e forintot kostál. segithet az alapjárati motor cseréje vagy egyáltalán nem biztos h az? ja és észrevettem azt ha lehuzom rola a csatlakozóját akkor beáll az alapjárat nagyon szép egyenletesre(persze tudom h ez nem tesz jot a motornak csak proba volt) nem értem mi a baj és h lehet orvosolni. köszi előre is. Üdv.: Gyurci Nekem ezt anno az astránál csinálta. Alapjárati motor csere után teljesen jó lett. De egy alapjárati motor nem olyan drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 bontott, vagy valakitől keríteni egyet cserébe, próbára. Ha megjavul, akkor csere újra, vagy nagyon jó bontottra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurcidzsi Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 höhö. cseles vagyok. Mentem ma bontóba, mert ugye haldoklik a jelenlegi váltóm is... párbeszéd: -F16-F18-F20 váltót keresnék. -mibe kell? -nekem mindegy. Van, vagy nincs? -Nem mindegy, mert f astra 20e, b vectra 70, és semmi köze sincs egymáshoz a kettőnek. -Van, vagy nincs? -Van. -Milyen, és mennyi? -F16 20e, F20 picit felette, F18 afelett. Ezek f astra, a vectra váltók. -Kösz. Csak azért írom le, mert egy A vectra F16 is felrakható az én X18XE-mre az F18 helyett. Max. a motor alján nem lesz összecsavarozva a karteremmel(ami lehet annyira nem is baj, mert nem terheli) A lényeg, ezek a hivatalos bontós árak... Ja meg annyi, hogy a bowdenes kinyomót ki kell szerelni. Annak a helyén bemegy a hidraulikus csöve, a nyelestengelyre, meg fel lehet fogatni, vagyis a váltóra a hidraulikus kinyomót. A tartóbakok átszerelhetőek az F18-ról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Nekem meg 25e Ft-ot akartak kérni a helyi bontóban a Nokedlibe való F10/5-ös váltóért... amikor meg kérdeztem hogy abból a drága holland anyagból is ad-e hozzá egy fél kilónyit ezért a pénzért, akkor bezzeg nem szólt semmit... Ennyit a hivatalos bontós árakról. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve November21, 2008 Megoszt Elküldve November21, 2008 na, ledezgettem a héten, 1 egész nap alatt kemény 5gombot és az ablakemelőket haladtam... először forrasztottam, szóval azért...de megutáltam rendesen:D az ablakemelőt amúgy a legegyszerűbb, mert csak kihúzod és bedugod az újat:) holnap jön a kijelző, ha sorba vagy hogyan kötöm őket, akkor minden egyes ledhez kell ellenállás, vagy csak az eslő elé, ahol csatlakozik a +-hoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve November24, 2008 Megoszt Elküldve November24, 2008 holnap jön a kijelző, ha sorba vagy hogyan kötöm őket, akkor minden egyes ledhez kell ellenállás, vagy csak az eslő elé, ahol csatlakozik a +-hoz? bizony ez is egy szakma! A pákával jól melegítsd át a lábakat akkor könnyen futja au ón, és nem lesz hidegforrasztásod ami a rázkódástól eltörhet. Ha a ledeket sorba szeretnéd kötni akkor csak egy áramkorlátozó kell ( 1k ) mert sosos kapcsolásnál az áram ua, párhuzamosnál a feszültség egyforma a fogyasztók kapcsain. Arra számíts, ha egy led kimegy, mert azért elege lehet :lol: akkor a soros kapcs miatt egysem fog világítani. Én a párhuzamost javaslom, ott minden ledhez kell előtét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolbo Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 A haveromnak bejött! Sikerült megoldania a Vectrán a holland Koltec-Necam autógázrendszerének a problémáját. Ő nagyon elégedett a mesterrel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Ma egy forgalmi helyzet úgy alakult, hogy egy rövidet kellett dudálnom, erre azonnal kiírta a BC, hogy Wash Fluid Check. Érdekes parajelenség... Már majdnem boldog voltam, hogy immmáron 2 hete nem írja ki folyamatosan, függetlenül az ablakmosó szintjétől, erre most egy rövid kürt, és egyből előjön. Gondolom most megint hónapokig jelezni fog, egyféle indítás utáni jóváhagyásként. Mennyire kell szétbombázni az elejét, ha ki akarom cserélni a szintjelzőt? Vagy legalábbi ellenőrizni a csatlakozót, mert ez így enyhén zavaró. Vagy nézzem a jó oldalát, hogy az autó figyelmeztet, nehogy elfelejtsek egy csekket befizetni? Check, check, check... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ma egy forgalmi helyzet úgy alakult, hogy egy rövidet kellett dudálnom, erre azonnal kiírta a BC, hogy Wash Fluid Check. Érdekes parajelenség... Már majdnem boldog voltam, hogy immmáron 2 hete nem írja ki folyamatosan, függetlenül az ablakmosó szintjétől, erre most egy rövid kürt, és egyből előjön. Gondolom most megint hónapokig jelezni fog, egyféle indítás utáni jóváhagyásként. Mennyire kell szétbombázni az elejét, ha ki akarom cserélni a szintjelzőt? Vagy legalábbi ellenőrizni a csatlakozót, mert ez így enyhén zavaró. Vagy nézzem a jó oldalát, hogy az autó figyelmeztet, nehogy elfelejtsek egy csekket befizetni? Check, check, check... :lol: Nagyon egyszerü.... feküdj be alája baloldalt a ködlámpa alatti részen a spojler alatt megtalálod a tartályt és az alsó részén az érzékelőt. Ovatosan csavargatva kijön.... vigyázz mert a nyakadba ömölhet a lé. Majd tanulmányozd egy kicsit, és ha rájössz a müködésére (uszós) akkor ha kiróbálod, hogy müködik és megkell találni a jó pozicióját s vissza kell szerelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
józsi488 Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 sziasztok opelesek! segitséget szeretnék kérni.2éve vettem egy vectra x20dth-t .összességében meg vagyok vele elégedve,de van egy visszatérő probléma, a reggeli inditás.őszi és tavaszi gondom ez amikor a hőmérseklet kb.+2és+15fok között van.ilyenkor hosszan,nagyon hosszan kell inditóznom, ami nem kiméli az akkut és az öninditót sem.előbbit már ki is kellett cserélni.ha kb+2foktól hidegebb van akkor kigyullad az izzitás(akár 1másodpercre is)és a második forditásra beindul .+15fok felett ismét jól indul. a szerelőm azt mondja,kellene bele egy kütyü ami inditáskor becsapja az agyát,hogy ne azt a hőfokot érezze ami van hanem azt amin jól indul.igéri is már egy ideje de ez már attól tartok ,hogy csak igéret marad. ha valaki járt már igy,szivesen venném ha megirná,vagy ha van jó ötlet azt is. azt hiszem nagyjából sikerült felvázolni a problémát,segitséget előre is köszönöm. józsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 sziasztok opelesek! vectra x20dth-t . józsi. az izzítógyertyákat mikor cserélted? mert amíg én nem cseréltem, addig voltak izzítási hibák, utána elmúlt. Bár kiszerelve mind felizzott de nem egyforma idő alatt. Ez lehet hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolbo Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Sziasztok! A Vectrám egy 1,6 16v 1997-es, és gondom akadt az üzemanyagtöltés során, történetesen nagyon lassan veszi az üzemanyagot. A benzinkutas valami szellőztető eldugulását emlegette. Szerintetek? Az lehet a gond? Ha az akkor azt könnyű orvosolni? Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsomat Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 Nagyon egyszerü.... feküdj be alája baloldalt ... Igazán köszönöm, ha kicsit lejjebb megy a lötyinek a szintje, aláfekszem egy lavorral a kezemben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
józsi488 Elküldve December2, 2008 Megoszt Elküldve December2, 2008 az izzítógyertyákat mikor cserélted? mert amíg én nem cseréltem, addig voltak izzítási hibák, utána elmúlt. Bár kiszerelve mind felizzott de nem egyforma idő alatt. Ez lehet hiba. szia tomi023. az izzitógyertyák állitólag jók,de megnézethetem mással is. az izzitás+2+4körül még kigyullad és akkor pöccre indul.a baj akkor van ha ennél melegebb van. magyarul jó időben nem indul. de azért köszi,megnézzük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve December6, 2008 Megoszt Elküldve December6, 2008 Sziasztok. B Vectra 1997. bár szerintem évjárat mindegy ebben a kérdésben. 1.6os moci vízhőfok mérő meg se moccan a műszerfalon. Valakinek ötlete?? Melyik szenzor lehet a gond?? a 2 érintkezős vagy csak a sima 1 érintkezös? Köszönöm mindenkinek aki válaszol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve December7, 2008 Megoszt Elküldve December7, 2008 Sziasztok. B Vectra 1997. bár szerintem évjárat mindegy ebben a kérdésben. 1.6os moci vízhőfok mérő meg se moccan a műszerfalon. Valakinek ötlete?? Melyik szenzor lehet a gond?? a 2 érintkezős vagy csak a sima 1 érintkezös? Köszönöm mindenkinek aki válaszol. Az egy érintkezős az, az ad jelet a vízhőfok mérő műszernek. A kétérintkezős az ECU-nak kell, ha lehúzod akkor ki is villan a check engine lámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve December7, 2008 Megoszt Elküldve December7, 2008 Az egy érintkezős az, az ad jelet a vízhőfok mérő műszernek. A kétérintkezős az ECU-nak kell, ha lehúzod akkor ki is villan a check engine lámpa. Köszönöm a választ. sikerült megoldani a gondot. Ki kellett cserélni a piszkot, :rolleyes:))) most már jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve December7, 2008 Megoszt Elküldve December7, 2008 Még egy utolsó kérdés. Miért nem világit a tolató lámpám rükvercbe?? Minden izzó cserélve lett. Viszont nem tudom hol van az a kapcsoló ami ezért felelős. Valaki ezt megtudja nekem mondani esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaszarmate Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Hi All! VAlaki legyenszíves megírni nekem h nagy átalakítást igényelne ha calibra sportüléseket szeretnék belerakni a b vectrámba??!! Köszönöm! Ide is írhatsz csaszarmate@gmail.com köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 Még egy utolsó kérdés. Miért nem világit a tolató lámpám rükvercbe?? Minden izzó cserélve lett. Viszont nem tudom hol van az a kapcsoló ami ezért felelős. Valaki ezt megtudja nekem mondani esetleg? A váltóban van a tólatólámpa kapcsoló.Azt cseréld ki.Elvileg előről látni fogod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve December8, 2008 Megoszt Elküldve December8, 2008 A váltóban van a tólatólámpa kapcsoló.Azt cseréld ki.Elvileg előről látni fogod. Köszönöm szépen. :rolleyes:)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Timer Elküldve December9, 2008 Megoszt Elküldve December9, 2008 Az mitől lehet, hogy az ötajtós Bémben a kalaptartó elkezdett csörögni, meg kopogni? :rolleyes: Rohadt idegesítő, pedig látszólag minden a helyén van, nem értem, mi lehet vele. Az ülés nyiszorgását már kezdem megszokni, de ez, olyan, mint a lőcsöskocsi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts