warwolf Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Első körben ha benzines az autód alapjárati motor, és fojtószelep tisztítás. Alapjárati motor leszerel, féktisztítóval megnyomat többször, de ne közelről mert átszakadhat a membrán, ja és hagyd hogy kifolyon belőle a szmötyi, és hagyd megszáradni kb 15 perc. Nyugodtan el lehet áztatni, semmi baja nem lesz tőle.Én féktisztiítóval ill. nitrohígítóval csináltam, óvatiban a belsejét lehet mókolni csavarhúzóval.Ha nem lesz jó, akkor lehet keresni hozzá bontottat, v. pedig újat.Utóbbit célszerű gyáriban venni, mert bár drága, legalább jó. Viszont lehet még egy okosság, a motortéri kábelköteget alaposan át kell nézni, mert, főleg ami az alapjárati csatiját illeti, ugyanis előszeretettel szeret eltörni a szigetelése közvetlenül az apaljáratira menő csati tövénél, és olyankor nincs alapjárat. A vekinél (X20XEV) szívtam én is ilyennel.........aztán a végén meguntam, és eladtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stargazer Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Nyugodtan el lehet áztatni, semmi baja nem lesz tőle.Én féktisztiítóval ill. nitrohígítóval csináltam, óvatiban a belsejét lehet mókolni csavarhúzóval.Ha nem lesz jó, akkor lehet keresni hozzá bontottat, v. pedig újat.Utóbbit célszerű gyáriban venni, mert bár drága, legalább jó. Viszont lehet még egy okosság, a motortéri kábelköteget alaposan át kell nézni, mert, főleg ami az alapjárati csatiját illeti, ugyanis előszeretettel szeret eltörni a szigetelése közvetlenül az apaljáratira menő csati tövénél, és olyankor nincs alapjárat. A vekinél (X20XEV) szívtam én is ilyennel.........aztán a végén meguntam, és eladtam. nem igazán értek az autókhoz de nekem ez a fojtószelep tisztítás meg alapjárati nem tűnik... nem igaz hogy egy pillanat alatt leáll ettől a motor, mitha valaki leoltaná a villanyt. ez valami elektronyos probléma lesz sztem, annak ellenére hogy ez a szerelő akihez vittem nem talált hibát. elviszem egy másikhoz, állítólag az a legprofibb itt a környéken. meglátjuk mit tud vele kezdeni. lehet hogy kapásbol tudni fogja mi a gond. remélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Lenne egy érdekes kérdésem: Az inverternek akarok behúzni bentre kábelt az akkuról. Hol tudom behúzni egyszerüen?:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Lenne egy érdekes kérdésem: Az inverternek akarok behúzni bentre kábelt az akkuról. Hol tudom behúzni egyszerüen?:D Szerintem vedd le inkább a szivargyujtórol.... elég az, nekem is onnan van Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Szerintem vedd le inkább a szivargyujtórol.... elég az, nekem is onnan van szivargyújtóról max 150W jön le, nekem pedig 300 kell.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Na megvannak az alkatrészek: Vezműszíj: Gyári Opel ( Igaz, hogy Gates de legalább számlával tudom igazolni ha idő előtt elszakad és a dugók szétverik a szelepeket. Az Opel ad rá 2 év gar-t plusz ott az eredeti jelzés a számlán, és akkor megúszható a 200000 e forintos szerelés kb 0 Ft ból ) 20% Kövesdán kedvesség ( mindenkinek !!! ) 6899 Ft csak 1 ezressel drágább mint a Meteoros Igaz, hogy már picit régi hozzászólás, de gondoltam inkább most szólok, ne a legrosszabbkor lyukadjon ki a lufid- :D A garancia a szíjra vonatkozik, nem a motorra. Ha elszakad, ingyen kapsz egy másik ilyen szíjat. Az, hogy közben kuka lett a motor, nekimentél egy fának, stb. már nem lesz megtérítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
okiman Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Igaz, hogy már picit régi hozzászólás, de gondoltam inkább most szólok, ne a legrosszabbkor lyukadjon ki a lufid- :D A garancia a szíjra vonatkozik, nem a motorra. Ha elszakad, ingyen kapsz egy másik ilyen szíjat. Az, hogy közben kuka lett a motor, nekimentél egy fának, stb. már nem lesz megtérítve. Akkor rá lesz lépve a farkukra! ;) a másik meg az hogy az eredetit azért vettem meg, mert anagykerekbe szétszórva létezik 1 olyan szállítmány Gates szíj, ami Csájnába készült: Ezek előszeretettel szeretnek szakadni. Ez eredetivel legalább( lekopogom ) 60000 km-ig nincs gond. De ahogy az 1 dolcsison is írva vagyon: In God we trust Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október24, 2008 Megoszt Elküldve Október24, 2008 Ez eredetivel legalább( lekopogom ) 60000 km-ig nincs gond. Bizony-bizony. Inkább cseréld előbb, mint hogy a garira számíts. Annyira nem nagy tétel, mint amekkora kárt tud okozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 szivargyújtóról max 150W jön le, nekem pedig 300 kell.. én a fékpedál mellett jöttem be vagy a kuplungnál? már nem emlékszem, de a gumin egy pici vágás és bent a kábel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Sziasztok! Mivel jönnek a hűvösebb idők, érdeklődnék, hogy fagyállót hogyan cserélhetek - jelenleg 0°C-os a hűtővizem - igaz, hogy csak utántölteni lehet, van valami házi módszer a leengedéshez? Sajna akna fölé itthon nem tudok állni, olyan megoldás kellene ami felülröl végezhető. Az alsó hűtőcső levétele a hűtőröl eredményes lehet? A lényeg, hogy lehetőleg a teljes mennyiséget le szeretném cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 tökéletes megoldás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Ugyan nem ismerem a Vectra B-t, de erős a gyanúm hogy itt sem a hűtő legalsó pontján van az alsó vízcső becsatlakozási pontja, és ha így van akkor a teljes mennyiséget csak úgy fogod tudni lecserélni, ha kiveszed a hűtőt. Mindazonáltal a módszer amit leírtál a téliesítésre abszolút megfelelő, csak épp nem cserélődik le a teljes hűtőközegmennyiség, de a megfelelő fagyállóságot azért így is be lehet állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Ugyan nem ismerem a Vectra B-t, de erős a gyanúm hogy itt sem a hűtő legalsó pontján van az alsó vízcső becsatlakozási pontja, és ha így van akkor a teljes mennyiséget csak úgy fogod tudni lecserélni, ha kiveszed a hűtőt. Mindazonáltal a módszer amit leírtál a téliesítésre abszolút megfelelő, csak épp nem cserélődik le a teljes hűtőközegmennyiség, de a megfelelő fagyállóságot azért így is be lehet állítani. Köszönöm a válaszokat, jövő héten nekiállok és majd beszámolok róla Link to comment Megosztás: More sharing options...
gligeti Elküldve November3, 2008 Megoszt Elküldve November3, 2008 Sziasztok, Z18XE: ABS lámpám néha égve marad (relé-hiba a TECH szerint; ebben külön nem cserélhető). Reggeli első indulásnál mindig OK, de később melegen újraindításkor azonban néha fennmarad, olyan is volt, hogy menet közben kigyulladt, de ez nem jellemző. Feszültségre gyanakszom, bár az akku/generátor nem valószínű (hiszen reggel előszörre mindig jó). Olvastam itt hil1-től egy tippet még 2005-ből, hogy a motorhoz vezető kanóc kontaktja lehet beteg, ez megnézném, ha valaki megsúgná pontosan mit kell keresni (kép, ilyesmi). (más lámpa nem hülyéskedik, illetve nem ezért hülyéskedett, a hülye Vectra B "Check Oil Level"-je bejelzett már féltávnál, a német vectra-forum szerint ez "ein bekanntes und "normales" Problem beim Vecci" :D ) g Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November3, 2008 Megoszt Elküldve November3, 2008 Le kell utazni Kecskemétre a mazda szalonba, és ott kinyitják az abs dobozát, megforrasztják amit kell, majd visszazárják, és lőn boldogság. Ha még ott van a szaki. Ebben egy kedves kecskeméti kolléga segítségét kérném, erősítsen meg, ha így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 Na akkor, megvolt a fagyálló feltöltésem. Tapasztalatok, nem lehet a teljes mennyiséget leengedni, nekem kb 4,5 litert sikerült. A hűtő alsó vastag tömlőjét vettem le, hát nem kis kinlódásal. Hűtőventi levesz, akku félrerak (mert nem kockáztattam, hogy jó-e a rádiókódom, nem vettem ki). Visszarakáskor az eredeti bilincset cseréltem AWAB-ra, ezt később könnyebb oldani mint a régit. Piros színű fagyállóval feltöltöttem, majd néhány napi járkálás után mérés, az eredmény 32 fokos lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 én a fékpedál mellett jöttem be vagy a kuplungnál? már nem emlékszem, de a gumin egy pici vágás és bent a kábel. és ott hol? felkapom a szőnyeget és alatta? ilyen kábelt hol kapok hozzá, aminek egyik vége akkura harapós másik sima, és nem ilyen böhöm nagy vastag? unixban pl? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gligeti Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 Le kell utazni Kecskemétre a mazda szalonba, és ott kinyitják az abs dobozát, megforrasztják amit kell, majd visszazárják, és lőn boldogság. Ha még ott van a szaki. Ebben egy kedves kecskeméti kolléga segítségét kérném, erősítsen meg, ha így van. Köszi, lehet, hogy ez lesz a nyerő. Csak szeretném körüljárni, mert itt már hil1 írta, meg a németeknél is olvastam ilyet, hogy vett nem kevés pízért a zember bontott (vagy új) modult, és nem is az volt a baj, hanem valami kontakt, tök hasonló sporadikus abs-lámpa jelenségnél. Az meg már milyen bosszantó, hogy kifizetsz 50 meg százezreket és nem javul meg, aztán egy fújás wd40 megoldja... Persze gondolom a kecskeméti szaki ezt is kideríti... Közben meg az derült ki, hogy a Check Oil Level nem féltávnál jelez, hanem az is hazudik, feljebbtöltve is ugyanúgy sír a szája, szóval lehet, hogy inkább feszültségszint probléma van, és attól hülyélkedik a rencer. Első körben megyek uhuhuékhoz, és aztán okosodunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 Ha jól emlékszem uhuhu is tudja az abs-es megoldásban az illetékes személy elérhetőségét. Ha mégsem, akkor talán majd válaszol valaki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 és ott hol? nem tom, volt ott valami átvezető kb 5cm átmérőjű gumi és azon pici vágást ejtettem asszem a devander alatt volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 nem tom, volt ott valami átvezető kb 5cm átmérőjű gumi és azon pici vágást ejtettem asszem a devander alatt volt... mi az a devander?:D bocsi, tényleg hülye vagyok ;) azért utána néztem, a fékrásegítő kerek fekete izé az? Ja, és egy bika kábel vastagság befér ott? a motortér felől sajna nem látok semmit, mert annyi xar van ott, hogy nemigaz.. múltkor beejtettem egy csavart, és sehogy se tudtam rábírni hogy kiessen alul... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 mi az a devander?:P az a fékrásegítő igen ;) az alatt van valami de éne nagyon látszik inkább csak érezni. Én bentről kidugtam egy csavarhúzót jó erőszakosan és ott jött ki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve November4, 2008 Megoszt Elküldve November4, 2008 az a fékrásegítő igen ;) az alatt van valami de éne nagyon látszik inkább csak érezni. Én bentről kidugtam egy csavarhúzót jó erőszakosan és ott jött ki :D megvan, bár kicsit bontogatnom kellett hozzá, hogy megtaláljam. be is húztam mindent, szépen eldugtam a kábeleket, szóval pöpec lett:D most már bent van a logitech z5300-as hangfal, szóval happy :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 megvan, bár kicsit bontogatnom kellett hozzá, hogy megtaláljam. be is húztam mindent, szépen eldugtam a kábeleket, szóval pöpec lett:D most már bent van a logitech z5300-as hangfal, szóval happy :D akkojóvanakko ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
phoboss Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Segítség kellene. Vectra B 1.6 16v benzines 5 napig nem nyúltam a kocsihoz és ma este pár kilométer megtétele után felment a vízhőfok majdnem 100 fokra. hűtőventi bekapcsolt rendesen. (semmi hirtelen elfolyás vagy ilyesmi) Ablak párás volt mikor beültem a kocsiba (mikor megvettem a kocsit is kicsit fura volt a párás ablak) és mielőtt elment a víz, a hőfok sosem ment feljebb 80 foknál, igaz meleg sem volt a kocsiban bármennyire is szerettem volna. Langyosat fújt csak. Valaki aki volt már hasonló cipőben tudna segíteni?? Erös a gyanum hogy a radiátor lesz a felelös de bizom benne hogy nem az, viszont akkor menetközben is párásnak kellene lennie a kocsi ablakának, nem??? Köszönöm. Jani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts