tomi023 Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 Üdv néktek! tegyél egy próbalámpát a szivattyú kapcsaira és figyeld! Eljut-e odáig a pedró, ha nem akkor kell keresgélni előrébb. Ebben Wolfi többet tud majd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 Üdv néktek! Már elég régen írtam, de most Beütött a krak! :D Hétfőn meló után nem indult a vectra. Hazavontattuk ma volt egy kis időm megnézni. Olyan mintha nem kapna anyagot, így megnéztem az üzemanyagszivattyút megy e. külön akkurúl müködik. visszatettem, de még mindig nem indul. Kérdésem, honnan kap a szivattyú áramot, milyen biztosítékon van és hol található? SOS lenne mert melós autó is egyben. de ha nagyon nem boldogulok úgyis szerelő lesz a vége! :D köszi előre is a válaszokat! ( X20XEV ) AC relé...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
denevér Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 AC relé...... Hol? moci térben, vagy kormány alatt? nincs kézikönyvem hozzá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 külön immó vagy riasztó van a kocsiban? mert lehet az szivat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
denevér Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 külön immó vagy riasztó van a kocsiban? mert lehet az szivat :D Riasztó az van, immó hacsak nincs beépítve a kulcsba akkor nem tok róla! hogy tud keresztbe tenni nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 Riasztó az van, immó hacsak nincs beépítve a kulcsba akkor nem tok róla! hogy tud keresztbe tenni nekem? Bexarik, és meghülyíti az imót, és kéz a kézben letiltják az AC-t....De külön-külön is képesek rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 Az már elég ha a riasztód hülyéskedik, és tiltja az AC pumpát. De ahogy mondták, lehet az AC relé is ludas. Amúgy egy 20A-es biztosító van még a körben, FV6 pozícióban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fonix Elküldve Április18, 2008 Megoszt Elküldve Április18, 2008 Hy! Voltam állapotfelmérésen!Nem mondtak vmi jókat :lol: :sowwy: Hibakódom a légtömegmérőt írta P01000 hibával,meg vmi csati nem jó,szálszakadásos,mondták ha jó lenne 10-20 lóerő vissza jönne,sztem a tömegmérő,mert vmi kg/ vmi értéket mutatott,mikor gázt adott akkor mért értéket,az szarakodik! Meg allul szivárog a váltó és mociolaj picit,mondták főtengely szimering,tömítés csere 100-120ezer FT kb,mert az egész mocit ki kell emelni hozzá,meg a kuplungom nem emel ki jól!Ezek a nagyobb hibák így hírtelen! Meg kiszedték a pollenszűröm,az nem baj,ha nincs benne,ők azt mondták nem fontos bele,így jobban kapok levegőt:)?! X20XEV a gépem amugy! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április18, 2008 Megoszt Elküldve Április18, 2008 pollenszűrőt cserélni kell, nem kiszedni. és egy jobb helyen 20 körül max cserélik a főtengely hátsó szimmeringet... 100-ból kompletten megvan az új sachs kuplungszett is, meg minden anyag, tömítés is :sowwy: Légtömegmérő drága dolog... ha forrófilmes típusú, akkor meg lehet próbálni kicsit megtisztítani féktisztító sprével, illetve a kontaktjait is befújni kontaktsprével :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április18, 2008 Megoszt Elküldve Április18, 2008 Gabi! Ez B vectra. Bölcsős okosságos, hidrókuplungos állatságos. moci+váltó széthúzáshoz bölcső minimum hátul megbont, és leereszt. És akkor megy az anyázás, mert kevés a hely. Ha komplett leszedi, akkor azért anyázik, mert a kormánymű is útban van, meg a mocit is tartani kell, ha nem akar mindent elkötni. Aztán a kuplungba csak a tárcsa+szerkezet olyan 40-60. Hidraulikus kinyomó 30-60. főtengely szimmering megint vagy 4-6, Ha már ott áll, akkor esetleg kartertömítések. Meg ugye a váltója is csepeg, az megint 2 liter váltóolaj+1 alsó deknitömítés. De akkor már ha olajcs+dekni megbont, ki lehet cserélni a féltengely szimmeringeket is. Húú... megyek, mert túl maximalistán írok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fonix Elküldve Április18, 2008 Megoszt Elküldve Április18, 2008 Gabi! Ez B vectra. Bölcsős okosságos, hidrókuplungos állatságos. moci+váltó széthúzáshoz bölcső minimum hátul megbont, és leereszt. És akkor megy az anyázás, mert kevés a hely. Ha komplett leszedi, akkor azért anyázik, mert a kormánymű is útban van, meg a mocit is tartani kell, ha nem akar mindent elkötni. Aztán a kuplungba csak a tárcsa+szerkezet olyan 40-60. Hidraulikus kinyomó 30-60. főtengely szimmering megint vagy 4-6, Ha már ott áll, akkor esetleg kartertömítések. Meg ugye a váltója is csepeg, az megint 2 liter váltóolaj+1 alsó deknitömítés. De akkor már ha olajcs+dekni megbont, ki lehet cserélni a féltengely szimmeringeket is. Húú... megyek, mert túl maximalistán írok. Mackó jól beszél!Ez B Vectra!Te elmondtad,hogy nem filléres dolog!Sajna:( Nem baj,írj csak:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április18, 2008 Megoszt Elküldve Április18, 2008 Nekem nem kell mondani, ugyanez a metódus az F astrák többségén is :sowwy: Ugyanígy motort felül fel kell kötni (spéci híd, és arra), gólyalábak kiköt, bölcső leereszt, váltó le... Nekem egyszer a pécsi szerelőm 2(!!!) óra alatt megkuplungozta így az astrát, és ebben már benne volt a ki és beállás a műhelybe :lol: Ja, és egyedül, nem is kellett segítenem :lol: Szóval attól hogy B Vectra, még nem lesz világ vége... :lol: Alkatrészárban pedig kérni kell Viktortól árajánlatot, nem lesz az 100... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április18, 2008 Megoszt Elküldve Április18, 2008 akkor másképp fogamazok. szerelőm, mikor nekem a váltó miatt volt levéve a bölcső, közölte, hogy ezután még nekem is drágább lesz a bölcső le-fel. Nemhogy idegennek. Mondjuk a történethez hozzátartozik, hogy ugye teljesen le volt szedve. Aztán még 1 hetet állt is a csáposon a gép. :sowwy: ui: a kuplung meg sajna igen drága. Hiába Viktor nagyúrtól származtatik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április18, 2008 Megoszt Elküldve Április18, 2008 Nem kell teljesen leszedni, és nincs gond. Kuplungozás könnyebben megy azért :lol: Egy rutintalan szerelőnek is belefér fél napjába egy doboz cigivel :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április18, 2008 Megoszt Elküldve Április18, 2008 Patyi biztos otthon van a dologban, na de nem mindenki csak opeleket szerel. :lol: A lényeg, azért nem nevezném éppen egyszerű műveletnek, bár kétség kívül a szerelőm lehet 1 doboz cigit is elszívott közben. Mondjuk volt rá 1 hete. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
denevér Elküldve Április18, 2008 Megoszt Elküldve Április18, 2008 Hali! Nem sokra jutottam vectraval, úgyhogy ma elvontattam szerelőhöz. :lol: első ránézésre ő is az AC pumpára gyanakszik. Holnap megnézi és majd kiderül. aszem ez nem lesz olcsó. :sowwy: nekem alvázszámtól függően mondtak 35e 54e ftos árat! persze nem utángyártottat. aszem bosch. van konkrét tipus amit ajánlani tudtok? (ha tényleg ezzel van a bibi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április19, 2008 Megoszt Elküldve Április19, 2008 Hali! Nem sokra jutottam vectraval, úgyhogy ma elvontattam szerelőhöz. :lol: első ránézésre ő is az AC pumpára gyanakszik. Holnap megnézi és majd kiderül. aszem ez nem lesz olcsó. :sowwy: nekem alvázszámtól függően mondtak 35e 54e ftos árat! persze nem utángyártottat. aszem bosch. van konkrét tipus amit ajánlani tudtok? (ha tényleg ezzel van a bibi) A bontott nagynyomású ami neked kell kb. 15e.ft-ba kerül.Nem kell a komplett házát kicserélni, elég csak magát a szivattyút.Kell hozzá némi kreativitás, de nem vészes..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április19, 2008 Megoszt Elküldve Április19, 2008 azért előbb érdemes ránézni, hogy legalább a delej eljut-e odáig :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
denevér Elküldve Április19, 2008 Megoszt Elküldve Április19, 2008 A bontott nagynyomású ami neked kell kb. 15e.ft-ba kerül.Nem kell a komplett házát kicserélni, elég csak magát a szivattyút.Kell hozzá némi kreativitás, de nem vészes..... Kész a kocsi! Kontakt hiba volt a bibi, nem volt test a szivattyúnál. még működik de azt monta nem egy százas, csereérett! Belevaló bosch 45000 huf. van olcsóbb is de azokról nem sok jót mondanak. Úgyhogy maradok a boschnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április19, 2008 Megoszt Elküldve Április19, 2008 Kész a kocsi! Kontakt hiba volt a bibi, nem volt test a szivattyúnál. még működik de azt monta nem egy százas, csereérett! Belevaló bosch 45000 huf. van olcsóbb is de azokról nem sok jót mondanak. Úgyhogy maradok a boschnál. Vagy a gyári bontottnál...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Április19, 2008 Megoszt Elküldve Április19, 2008 pollen az kell! nehogymá kiszedjék a motort egy szimering miatt. én a helyén kuplongoztam, és csak le kell engedni a bölcsőt. nem egyszerű de meg lehet csinállni. LUK kuplung 40 pár ezer volt de ha kell megnézem pontosan (X20DTH) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fonix Elküldve Április19, 2008 Megoszt Elküldve Április19, 2008 pollen az kell! nehogymá kiszedjék a motort egy szimering miatt. én a helyén kuplongoztam, és csak le kell engedni a bölcsőt. nem egyszerű de meg lehet csinállni. LUK kuplung 40 pár ezer volt de ha kell megnézem pontosan (X20DTH) Enyim az X20XEV. Akkor nem tudom miért mondta a szerelő,hogy nem fontos bele,azt mondja így több levegőt kapok,gondolom az utastérre gondolt!Pedig elég neves szerelő,de hát ilyet mondani :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Április19, 2008 Megoszt Elküldve Április19, 2008 a pollenszűrő lényege, hogy megszűri az utastérbe áramló levegőt portól, koromtól, bogaraktól, falevelektől...etc. Ha ezeket be akarod engedni majd letekered az ablakot. Ha meg nem teszed bele, gyorsan le fog porosodni a műszerfalad és a szellőző rendszer ami pici nedvesség (reggeli pára, klíma) hatására kiváló táptalaj a gombáknak, aztán veheted a klímatisztítókat mert olyan dohos penész szag lesz mint állat...de a szerelőd ki is veheti a szűrőt. :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április19, 2008 Megoszt Elküldve Április19, 2008 Egy új szűrő kb annyi levegőt enged át magán, mintha nem lenne benne :sowwy: Én itt Pest közelében minden olajcserével cserélem azt is, mert úgy néz már addigra ki, mint egy dohányos tüdeje :lol: Egyébként van vagy 2000 ft :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április19, 2008 Megoszt Elküldve Április19, 2008 Egy új szűrő kb annyi levegőt enged át magán, mintha nem lenne benne :sowwy: Én itt Pest közelében minden olajcserével cserélem azt is, mert úgy néz már addigra ki, mint egy dohányos tüdeje :lol: Egyébként van vagy 2000 ft :lol: 1530ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts