Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Üdv néktek!

Már elég régen írtam, de most Beütött a krak! :D

Hétfőn meló után nem indult a vectra. Hazavontattuk ma volt egy kis időm megnézni. Olyan mintha nem kapna anyagot, így megnéztem az üzemanyagszivattyút megy e. külön akkurúl müködik. visszatettem, de még mindig nem indul.

Kérdésem, honnan kap a szivattyú áramot, milyen biztosítékon van és hol található?

SOS lenne mert melós autó is egyben. de ha nagyon nem boldogulok úgyis szerelő lesz a vége! :D

köszi előre is a válaszokat!

( X20XEV )

AC relé......

Link to comment
Megosztás:

Hy!

Voltam állapotfelmérésen!Nem mondtak vmi jókat :lol: :sowwy:

Hibakódom a légtömegmérőt írta P01000 hibával,meg vmi csati nem jó,szálszakadásos,mondták ha jó lenne 10-20 lóerő vissza jönne,sztem a tömegmérő,mert vmi kg/ vmi értéket mutatott,mikor gázt adott akkor mért értéket,az szarakodik!

Meg allul szivárog a váltó és mociolaj picit,mondták főtengely szimering,tömítés csere 100-120ezer FT kb,mert az egész mocit ki kell emelni hozzá,meg a kuplungom nem emel ki jól!Ezek a nagyobb hibák így hírtelen!

Meg kiszedték a pollenszűröm,az nem baj,ha nincs benne,ők azt mondták nem fontos bele,így jobban kapok levegőt:)?!

X20XEV a gépem amugy! :lol:

Link to comment
Megosztás:

pollenszűrőt cserélni kell, nem kiszedni.

és egy jobb helyen 20 körül max cserélik a főtengely hátsó szimmeringet...

100-ból kompletten megvan az új sachs kuplungszett is, meg minden anyag, tömítés is :sowwy:

Légtömegmérő drága dolog... ha forrófilmes típusú, akkor meg lehet próbálni kicsit

megtisztítani féktisztító sprével, illetve a kontaktjait is befújni kontaktsprével :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gabi! Ez B vectra. Bölcsős okosságos, hidrókuplungos állatságos.

moci+váltó széthúzáshoz bölcső minimum hátul megbont, és leereszt.

És akkor megy az anyázás, mert kevés a hely.

Ha komplett leszedi, akkor azért anyázik, mert a kormánymű is útban van, meg a mocit is tartani kell, ha nem akar mindent elkötni.

Aztán a kuplungba csak a tárcsa+szerkezet olyan 40-60. Hidraulikus kinyomó 30-60.

főtengely szimmering megint vagy 4-6, Ha már ott áll, akkor esetleg kartertömítések.

Meg ugye a váltója is csepeg, az megint 2 liter váltóolaj+1 alsó deknitömítés. De akkor már ha olajcs+dekni megbont, ki lehet cserélni a féltengely szimmeringeket is.

Húú... megyek, mert túl maximalistán írok.

Link to comment
Megosztás:

Gabi! Ez B vectra. Bölcsős okosságos, hidrókuplungos állatságos.

moci+váltó széthúzáshoz bölcső minimum hátul megbont, és leereszt.

És akkor megy az anyázás, mert kevés a hely.

Ha komplett leszedi, akkor azért anyázik, mert a kormánymű is útban van, meg a mocit is tartani kell, ha nem akar mindent elkötni.

Aztán a kuplungba csak a tárcsa+szerkezet olyan 40-60. Hidraulikus kinyomó 30-60.

főtengely szimmering megint vagy 4-6, Ha már ott áll, akkor esetleg kartertömítések.

Meg ugye a váltója is csepeg, az megint 2 liter váltóolaj+1 alsó deknitömítés. De akkor már ha olajcs+dekni megbont, ki lehet cserélni a féltengely szimmeringeket is.

Húú... megyek, mert túl maximalistán írok.

Mackó jól beszél!Ez B Vectra!Te elmondtad,hogy nem filléres dolog!Sajna:(

Nem baj,írj csak:D

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem kell mondani, ugyanez a metódus az F astrák többségén is :sowwy:

Ugyanígy motort felül fel kell kötni (spéci híd, és arra), gólyalábak kiköt, bölcső leereszt, váltó le...

Nekem egyszer a pécsi szerelőm 2(!!!) óra alatt megkuplungozta így az astrát,

és ebben már benne volt a ki és beállás a műhelybe :lol:

Ja, és egyedül, nem is kellett segítenem :lol:

Szóval attól hogy B Vectra, még nem lesz világ vége... :lol:

Alkatrészárban pedig kérni kell Viktortól árajánlatot, nem lesz az 100... :P

Link to comment
Megosztás:

akkor másképp fogamazok.

szerelőm, mikor nekem a váltó miatt volt levéve a bölcső, közölte, hogy ezután még nekem is drágább lesz a bölcső le-fel. Nemhogy idegennek.

Mondjuk a történethez hozzátartozik, hogy ugye teljesen le volt szedve. Aztán még 1 hetet állt is a csáposon a gép. :sowwy:

ui: a kuplung meg sajna igen drága. Hiába Viktor nagyúrtól származtatik.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nem sokra jutottam vectraval, úgyhogy ma elvontattam szerelőhöz. :lol: első ránézésre ő is az AC pumpára gyanakszik. Holnap megnézi és majd kiderül. aszem ez nem lesz olcsó. :sowwy: nekem alvázszámtól függően mondtak 35e 54e ftos árat! persze nem utángyártottat. aszem bosch.

van konkrét tipus amit ajánlani tudtok? (ha tényleg ezzel van a bibi)

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nem sokra jutottam vectraval, úgyhogy ma elvontattam szerelőhöz. :lol: első ránézésre ő is az AC pumpára gyanakszik. Holnap megnézi és majd kiderül. aszem ez nem lesz olcsó. :sowwy: nekem alvázszámtól függően mondtak 35e 54e ftos árat! persze nem utángyártottat. aszem bosch.

van konkrét tipus amit ajánlani tudtok? (ha tényleg ezzel van a bibi)

A bontott nagynyomású ami neked kell kb. 15e.ft-ba kerül.Nem kell a komplett házát kicserélni, elég csak magát a szivattyút.Kell hozzá némi kreativitás, de nem vészes.....

Link to comment
Megosztás:

A bontott nagynyomású ami neked kell kb. 15e.ft-ba kerül.Nem kell a komplett házát kicserélni, elég csak magát a szivattyút.Kell hozzá némi kreativitás, de nem vészes.....

Kész a kocsi! Kontakt hiba volt a bibi, nem volt test a szivattyúnál. még működik de azt monta nem egy százas, csereérett! Belevaló bosch 45000 huf. van olcsóbb is de azokról nem sok jót mondanak. Úgyhogy maradok a boschnál.

Link to comment
Megosztás:

pollen az kell!

nehogymá kiszedjék a motort egy szimering miatt.

én a helyén kuplongoztam, és csak le kell engedni a bölcsőt. nem egyszerű de meg lehet csinállni.

LUK kuplung 40 pár ezer volt de ha kell megnézem pontosan

(X20DTH)

Enyim az X20XEV.

Akkor nem tudom miért mondta a szerelő,hogy nem fontos bele,azt mondja így több levegőt kapok,gondolom az utastérre gondolt!Pedig elég neves szerelő,de hát ilyet mondani :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

a pollenszűrő lényege, hogy megszűri az utastérbe áramló levegőt portól, koromtól, bogaraktól, falevelektől...etc.

Ha ezeket be akarod engedni majd letekered az ablakot. Ha meg nem teszed bele, gyorsan le fog porosodni a műszerfalad és a szellőző rendszer ami pici nedvesség (reggeli pára, klíma) hatására kiváló táptalaj a gombáknak, aztán veheted a klímatisztítókat mert olyan dohos penész szag lesz mint állat...de a szerelőd ki is veheti a szűrőt. :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.