Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szevasztok, ismét én?

Ti hogy vagytok a klímával? Mert nekem tavaly egy feltöltés és egy biztosítékcsere után működött, sőt még télen is be-be kapcsoltam nehogy leapadjon(mellesleg ezt ajánlotta valaki) de mán meg, meg sem mukkan....

Elküldve (edited)
Csövi.

Vettem egy új hangszórókat a régiek helyett. Nem tudom, hogy cserélte-e már valaki ki őket, de a gyárinak van egy tokja ami egybe van öntve a hangszóróval, az újakon meg csak a peremén van néhány csavarnak hely. Lényeg hogy leszedtem a kárpitot ami mögött van a lemez és abba volt a régi lefogatva,( a kárpit és a lemez közöt van kb 2 cm, amennyit kb a régi tok kitart. http://kepfeltoltes.hu/080405/DSCF1869_www...ltoltes.hu_.jpg A gáz az hogy a lemezbe nem tudom berakni mert az újnak a hátán évő merevítők miatt nem, a kárpitba meg nem tudom ugye berakni mert akkora pont a lyuk mint a hangszóró. szal van valakinek valami ötlete?

Ez az új:

http://www.blaupunkt.com/hu/7606473000_zoom.html

lehet különkapni ojan müa. elemet és akor ugynézki mint az erdeti.

Módosítva : mackosajt
Képpel nem idézünk, hanem ki kell törölni az IMG részt az idézetből! ;)
Elküldve
lehet különkapni ojan müa. elemet és akor ugynézki mint az erdeti.

Jaja, már megoldottam, igaz vártam rá egy hetet, de megvan, nem is ez a fő probléma, hanem besaruzni a kábeleket, rájönni hogy a beszerelő keretet csak egyféleképp lehet berakni, meg nem férsz hozzá a csavarokoz a kárpit miatt, aztán tömítővel körbekentem hogy nehogy rezegjen, mire kész voltam a tököm is olyan volt. lol:

Visszatérve a légkondira, szerintem kompresszor be sem kapcsol.... a motoron se látom hogy a fordulatszám visszaesne, és nem is hallom, az is lehet azért mert lyukas?

Elküldve

Ha elmegy a nyomás, nem kapcsol be a kompresszor. Ismerősöm Vekijénél a légszűrőház alatti csőszakasz volt kilyukadva. De klímás ezt úgyis ki tudja deríteni.

Elküldve

nekem sütötte a nap az autót, volt benne 40 fok, beülök, automata gomb benyom és kellemes 22 lett hírtelen :D

Tavaly meg kellett heggeszteni egy csőcsatlakozást a hűtőnél és ennyi.

automata RLZ :D

Elviszed klímáshoz az megnyomatja nitrogénnel és már hallod is hol szelel...vagy jelzőfestéket neki meg UV lámpa

Elküldve
Oksa holnap reggel megoperálom :D

nem lesz egyszerű, kb 1,5cm a távolság a két fül között, egy kiscsavarhúzód legyen ott mert ha kibikik a vége, egyből akaszd meg.

És sok, nagyon sok türelem...nem egyszerű elsőre :D

Elküldve

ajánlom a rtomi-féle módszert. 1 db rongy be a tekerő mögé, és szépen "megtekerni" a rongyot, mintha ékszíj lenne. Az omega gyűrű 1 szára ilyenkor beleakad, és kifordul a ronggyal. :D

Elküldve
Loctite

mellesleg ha cseréled az egr-t, akkor már zárd is le, és örökre jó lesz. :D

na ja nem tudom a zőődkártyán megfelene e ha lezárom,

nekem mikor megragadt sztem zárt állásban? akkor vagy 16 litertz fogyasztott a vas

meg fekete volt minden mint egy dííííííízzelen.

szval én nem hinném hogy beválna, az ifjú orosz mérnökök nem véletlenül tették bele.:D

de köszi akkkor marad a loctite

üdv:

A.

Elküldve
na ja nem tudom a zőődkártyán megfelene e ha lezárom,

nekem mikor megragadt sztem zárt állásban? akkor vagy 16 litertz fogyasztott a vas

meg fekete volt minden mint egy dííííííízzelen.

szval én nem hinném hogy beválna, az ifjú orosz mérnökök nem véletlenül tették bele.:D

de köszi akkkor marad a loctite

üdv:

A.

Simán átmegy lezárva a zöldkártyán, ha a motornak más baja nincs, ezt saját tapasztalatból mondom :D

Amúgy meg a fogyasztást nem befolyásolja, úgyhogy ott más gondod is volt, illetve talán az is belejátszott,

ha az AGR megszorulása miatt vészprogramra váltott a vezérlő (sárga lámpa).

Elküldve
viszont így a legkisebb az esély, hogy megsértsd a kárpitot. :D

A húsvillás módszer volt a legjobb, :D asszem de szerintem csak szerencsém volt elsőre sikerült:) De ezzel a hifi beszereléssel egyfolytában szopok, előre már sikerül 3 nap alatt, de a hátsóhoz amit adtak keretet nem jó mert nagyon kiemeli a hangszórót és nem menne vissza a kárpit, amúgy sem ment bele a 13-as hangszóró, mert hátul pont ellenkezőleg van mint elöl mert itt a gyári be van süllyesztve, és itt ugye már az ablak sem zavarja. Nem tudom hogy cserélte már valaki a hangszórókat de már bánom hogy nem bíztam a hifisre :D . Na mindegy, vágok bútorlapból formát, vagy belefúrom a lemezbe.

Elküldve
Hello

Lehet hülyeséget kérdezek. B2 vectra elsö fényszorót be lehet rakni b1 vectrába vagy inkább ne is probálozzak?

be, csak ha jól tudom, valamit az index környékén kell mókolni, meg a csatlakozóval, mert más a b1 és a b2 elektromos csati. :D

Elküldve
be, csak ha jól tudom, valamit az index környékén kell mókolni, meg a csatlakozóval, mert más a b1 és a b2 elektromos csati. :D

Köszi

Csak meg tudom oldani jobb lenne 1 xenonos mert ez a gyári nagyon szörnyü sajna. Milyen izzót vegyek ami nem ilyen sárga hanem inkább fehér és nem égeti szét a foncsort? köszi

Elküldve
Köszi

Csak meg tudom oldani jobb lenne 1 xenonos mert ez a gyári nagyon szörnyü sajna. Milyen izzót vegyek ami nem ilyen sárga hanem inkább fehér és nem égeti szét a foncsort? köszi

nekem 6000-es van, majdnem fehér, picit kékes

a legjobb a 4300 környéke lenne

de most nem kaptam kisebbet

szerintem semmijen kárt nem csinál, 35w még a BC is látja :D

Elküldve

Üdv néktek!

Már elég régen írtam, de most Beütött a krak! :D

Hétfőn meló után nem indult a vectra. Hazavontattuk ma volt egy kis időm megnézni. Olyan mintha nem kapna anyagot, így megnéztem az üzemanyagszivattyút megy e. külön akkurúl müködik. visszatettem, de még mindig nem indul.

Kérdésem, honnan kap a szivattyú áramot, milyen biztosítékon van és hol található?

SOS lenne mert melós autó is egyben. de ha nagyon nem boldogulok úgyis szerelő lesz a vége! :D

köszi előre is a válaszokat!

( X20XEV )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.