warwolf Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 És milyen árban lenne a másik fajta kb.? Vasárnap megyek egy calibra F-18-as váltójáért 25000-ért adják. F18+ annyiért sztem jó ár......
mélykék76 Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 F18+ annyiért sztem jó ár...... Lehet sima F18 is :) Nekem olyan volt Caliból a kocsiban.
warwolf Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 Lehet sima F18 is :) Nekem olyan volt Caliból a kocsiban. Értem. :) Lehet, majd idővel nekem is kelleni fog.Nincs gond, csak lehet.....
Alex.79 Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 Értem. :) Lehet, majd idővel nekem is kelleni fog.Nincs gond, csak lehet..... Az enyém minden előjel nélkül esett szét. Egyenesben kb. 60-nál. Csak a nagy daráló hang és semmi más,a sebeségeket ugyan úgy veszi. Még szerencse hogy a csoportkerekek és a szinkronok nem kaptak,nem jutott be a letört bolygókerék darab mert szerencsére beszorúlt.
mackosajt Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 "mázlista"... neken oda is jutott. Mondjuk ha jól sejtem, ti is a teljes belét cserélitek ki ugye?
istván Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 Be vagyok én is egy kicsit parázva emiatt a váltódolog miatt. 160 ezerben van. az autóm.... szerintem reális, mert nem behozott autó. A multkor mikor vezérlést cseréltem, megnézettem, hogy van-e olaj benne... az OK volt.... Mennyi esélyem van, hogy bekövetkezzen a krach? Valami előjel? Van olyan Vectra F18, amelyiknél semmi gond sem volt?
J0hnny Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 Be vagyok én is egy kicsit parázva emiatt a váltódolog miatt. 160 ezerben van. az autóm.... szerintem reális, mert nem behozott autó. A multkor mikor vezérlést cseréltem, megnézettem, hogy van-e olaj benne... az OK volt.... Mennyi esélyem van, hogy bekövetkezzen a krach? Valami előjel? Van olyan Vectra F18, amelyiknél semmi gond sem volt? Én nem nevezném tipushibának.
istván Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 Én nem nevezném tipushibának. Ez igy jólhangzik, de már háromról is hallottam igy hirtelen a fórumon....
mackosajt Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 Ez igy jólhangzik, de már háromról is hallottam igy hirtelen a fórumon.... vegyük úgy, hogy kifogtuk. :) (Nekem mikor szétment, Tascona írta, hogy nem vagyok ritka eset a bolygómű tönkremenetellel. Szóval, van benne némi típusiba dolog, de az is lehet, hogy csak egy adott szériánál.) ui: Nekem 97 novemberi a gép elvileg, ha jó emléxem. Alex.79-nek mikori?
Korzika Elküldve Február16, 2008 Elküldve Február16, 2008 vegyük úgy, hogy kifogtuk. :) (Nekem mikor szétment, Tascona írta, hogy nem vagyok ritka eset a bolygómű tönkremenetellel. Szóval, van benne némi típusiba dolog, de az is lehet, hogy csak egy adott szériánál.) ui: Nekem 97 novemberi a gép elvileg, ha jó emléxem. Alex.79-nek mikori? 79-es! :) :) :D
mackosajt Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Honnan tudod, hogy 97 novemberi? Miböl??? nah ez az, hogy eddig olyan magabiztos vagyok, vagy mégsem? :) Asszem az alváz és mociszám alapján derítettem ki. :)
Alex.79 Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 79-es! :) :D :D Az enyém 96. decemberi de már a 97-es model.
lujo1 Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Hali, tudnátok segiteni? 2.0 DTI Vectrám van, 97-es a hőfok mérőm, alig mozdul meg, mikor megyek vele. Egy idö után kigyullad a control lámpa, és nem akar menni, aztán egy bizonyos fordulaton újra megindul. A légtömegmérőt kicseréltem, de még mindig csinálja. Ha valaki tudna segiteni, megköszönném.
J0hnny Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Hali, tudnátok segiteni? 2.0 DTI Vectrám van, 97-es a hőfok mérőm, alig mozdul meg, mikor megyek vele. Egy idö után kigyullad a control lámpa, és nem akar menni, aztán egy bizonyos fordulaton újra megindul. A légtömegmérőt kicseréltem, de még mindig csinálja. Ha valaki tudna segiteni, megköszönném. Termosztát csere és rákéne tenni tech2-re,megnézni mi a hiba. Vákumcsőrendszert is érdemes átnézni,hátha valami elrepedt vagy kilukadt.
Aron Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Köszke mindenkinek a segítséget a műszerfalhoz! Kb. 2 óra alatt meglett a nézelődéssel együtt! :)
lujo1 Elküldve Február17, 2008 Elküldve Február17, 2008 Hali, tudnátok segiteni? 2.0 DTI Vectrám van, 97-es a hőfok mérőm, alig mozdul meg, mikor megyek vele. Egy idö után kigyullad a control lámpa, és nem akar menni, aztán egy bizonyos fordulaton újra megindul. A légtömegmérőt kicseréltem, de még mindig csinálja. Ha valaki tudna segiteni, megköszönném. Köszi holnap megprobálom
lujo1 Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 Hali Nemsikerült,megnéztem a vákum csöveket ,egyik jukasvolt kicseréltem, de még mindig hibavan valamivel, Tech 2-re tettük, kipufogo szelepet irt ,megtisztitottam de még selett jo, van valami ötletetek még ?
warwolf Elküldve Február18, 2008 Elküldve Február18, 2008 Hali Nemsikerült,megnéztem a vákum csöveket ,egyik jukasvolt kicseréltem, de még mindig hibavan valamivel, Tech 2-re tettük, kipufogo szelepet irt ,megtisztitottam de még selett jo, van valami ötletetek még ? Nem AGR? Mert ha tisztítás után továbbra is fenáll a dolog, akkor cserézni kell majd...........
lujo1 Elküldve Február19, 2008 Elküldve Február19, 2008 Nem AGR? Mert ha tisztítás után továbbra is fenáll a dolog, akkor cserézni kell majd........... Az AGR a kipufogo vákum szelepet jelenti ? Mert ha igen akkor az csinálhat ojan hibát hogy magasfordulat után(80km/h)lassitok és vagy megállok kigyzlad a kontroll lámpa és nemakar menni utána egyenletes gázadás után elol és simán megy ugyhogy utána megint semmi gond mert ha szerintetek az a gond akkor veszek bele
warwolf Elküldve Február19, 2008 Elküldve Február19, 2008 Az AGR a kipufogo vákum szelepet jelenti ? De igen.Mondjuk nekem 1.6 16Vnél csinálta azt, hogy egyentlen volt az alapjárat, rángatott a gép, majd lámpánál elejtette az alapjáratot, és leállt a gép.A Vekinél, igaz ez X20XEV, de én lehúztam róla a vákumcsövet, szal nem működik.De mivel érzékeli a vezérlő az e.csati miatt, így nem küldi a hibajelet.....
lujo1 Elküldve Február19, 2008 Elküldve Február19, 2008 De igen.Mondjuk nekem 1.6 16Vnél csinálta azt, hogy egyentlen volt az alapjárat, rángatott a gép, majd lámpánál elejtette az alapjáratot, és leállt a gép.A Vekinél, igaz ez X20XEV, de én lehúztam róla a vákumcsövet, szal nem működik.De mivel érzékeli a vezérlő az e.csati miatt, így nem küldi a hibajelet..... Szoval probáljam meg lehuzni a vákum csövet?
warwolf Elküldve Február19, 2008 Elküldve Február19, 2008 Szoval probáljam meg lehuzni a vákum csövet? Első körből mindenféleképpen, de kérdés, hogy ha megragadt, azt milyen állapotban tette.Ha zárt állapotban, akkor királyság.ha nyitottba, akkor továbbra is fenáll majd a hiba.Aztán a vákumcsövet dugózd le.remélem a működési elv egyezik a benzines szakaszéval...... :)
lujo1 Elküldve Február19, 2008 Elküldve Február19, 2008 Első körből mindenféleképpen, de kérdés, hogy ha megragadt, azt milyen állapotban tette.Ha zárt állapotban, akkor királyság.ha nyitottba, akkor továbbra is fenáll majd a hiba.Aztán a vákumcsövet dugózd le.remélem a működési elv egyezik a benzines szakaszéval...... :) Megprobáltam de ugyan azt csinálja szerinted milehet még??
Recommended Posts