Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Kicseréltem az alapjárati léptetőt.Viszonylag kedvező áron sikerült újhoz jutnom.Egészen kultúrált lett az alapjáratom végre.Nem ejti hiretelen vissza a gépsas, hanem szépen visszaengedi ahogy azt kell......

Nemsokára megjön az új lambda is......Remélem.Dini Intézte. :huh: Ebayről, gyárit, és házhoz jön 10euróért....

Elküldve
Utánahúz a műszerfalrögzítő csavarnak?Vagy csak én vagyok túl fantáziátlan? :huh:

Na utánahúztam. Igaz nem 10-es, de a 30-as torx talált bele. A baloldali kissé megvolt ereszkedve, a másik kettőn nem sokat tudtam húzni. Azóta nem hallottam reccsenni, de minusz sem volt. Na ha majd hidegebb lesz, megmondom.... de reménykedek, hogy sikerült eltüntetni...

Elküldve

Sziasztok.

Van egy komoly problémám. Ha jól tudom ki lehet kapcsolni a légzsákot a jobb oldali ülésnél, hogy a gyerekülést be lehessen rakni, és elméletileg benne van a használati útmutatóban, csak az a baj hogy nekem csak németül van meg. Ha valaki meg tudná nekem nézni nagyon megköszönném.

Elküldve
Sziasztok.

Van egy komoly problémám. Ha jól tudom ki lehet kapcsolni a légzsákot a jobb oldali ülésnél, hogy a gyerekülést be lehessen rakni, és elméletileg benne van a használati útmutatóban, csak az a baj hogy nekem csak németül van meg. Ha valaki meg tudná nekem nézni nagyon megköszönném.

Nekem is benne van..........a kapcsoló helye.Rendszeresen elöl ül a nagyobbik lányom, és olyankor jó lenne kikapcsolni a lufit.De gyárilag nincs benne....

Amúgy azért ül elöl, mert hátul hányingere van. :huh:

Elküldve
Nekem is benne van..........a kapcsoló helye.Rendszeresen elöl ül a nagyobbik lányom, és olyankor jó lenne kikapcsolni a lufit.De gyárilag nincs benne....

Amúgy azért ül elöl, mert hátul hányingere van. :huh:

És még szoftból sem lehet kikapcsolni....állitólag... legalábbis mikor mondtam, hogy nézzék meg nekem, be van-e kapcsolva, azt mondták, nem lehet kikapcsolni. Ha hazudtak, én is hazudok... :lol:

Elküldve

Állítólag ki kell mérni a lufi ellenállatát, aztán váltókapcsolóval bekötni egy olyan értékű ellenállatot, mint a lufi, és ha gyerek van elől, akkor gyújtás adása előtt átkapcs, és rendszer azt hiszi, hogy ott a lufi, közben meg nem. Tehát valahogy a lekapcsolt lufit az ellenállat helyettesíti a rendszernek. Így nincs hibakód, és a lufi sem nyílik. Másik fórumon megcsinálta ezt valaki, ha kell jobban utána nézek.

Elküldve
Másik fórumon megcsinálta ezt valaki, ha kell jobban utána nézek.

hasznos infó lenne, mert nekem jól jönne.Aztán majd Udit megkérem, hogy tegye be a kapcsot a gépsasba!

Elküldve

Meg kell nézni a kapcsi rajzon, ez gyárilag hogyan van megoldva. Passzív vagy aktív elem a lelke.

Ha aktív akkor cumi. De nem lehetetlen. majd hétvégén megnézem.

Elküldve
Meg kell nézni a kapcsi rajzon, ez gyárilag hogyan van megoldva. Passzív vagy aktív elem a lelke.

Ha aktív akkor cumi. De nem lehetetlen. majd hétvégén megnézem.

Thx! :huh:

Elküldve
Akkor gyárilag nem lehet kikapcsolni? Nem szivesen buherálnám meg a jószágot.

A jelek szerint nem, de nem kell félni az utólagos kikapcsolós dologtól sem.Mert gyakorlatilag gyári módon lesz megoldva.

Elküldve
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy az utasoldali légzsákot ki lehet-e iktatni házilag?(gyerekülés miatt)

Elég egy sima ohmos ellenállás a csatira a légzsák helyett? Mert én hallotam ilyesmit egy autóműszerésztől, de ha én is megtudnám oldani nem kéne fizetni érte :huh:

Előre is köszönöm.

válasz:

Elvileg igen!

Áramtalaníts, húzd szét a csatiját, mérd meg a patron elleállását és ahhoz közeli (pár ohm) ellenállást tegyél a kapcsoló másik pontjára.

Gondolom kapcsolhatóvá szeretnéd tenni...

ismét a kérdés feltevő:

Köszönöm a gyors segitséget! Nem mertem csak úgy nekiugrani gondoltam elöbb kérdezek. Amúgy a kapcsolóval az a baj, hogy lehet kontakthibás, vagy egy rossz időben történő átkapcsolás aztán rögtön világít a lámpa. Úgy gondoltam arra az időre kikötöm amíg igy kell hordani a picit, (mert ha az asszony viszi akkor jobb ha elöl van a gyerek). Aztán ha nagyobb lesz, akkor visszakötöm. (Gondoltam én) Mosolyog

Mégegyszer köszönöm!

válasz ismét:

Örülök, hogy segíthettem.

TapasztalataINK szerint a kapcsoló átkapcsolásakor fellépő igen rövid idejű szakadást a vezérlő nem veszi hibának. Tovább fenn kell állnia a szakadásnak, hogy kijelezze a hibát. Persze CSAK NAGYON JÓ MINŐSÉGŰ KAPCSOLÓT szabad használni erre a célra.

az eredmény:

"Hali!

Ma végre kikötöttem az utasoldali légzsákot (asszem).

2.5 ohm-ot mértem a patron ellenállásának, ez lehetséges?

Remélem a légzsákot találtam meg! A keztyűtartót kivettem és fölötte levő csatin mértem, volt benne egy rövidrezáró "lemezke" azt kivettem és ez az eredmény. Helyette bekötöttem egy ellenállást, és a lámpa üzemszerüen működik.

Ha valamit nem jól csináltam, akkor írjatok!

Ha jól akkori is, hogy megnyugodjak! :lol:

Köszi! Mosolyog"

ezt találtam most, szóval a jelek szerint ki lehet iktatni. A lényeg, hogy magát a patront kell kiiktatni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.