Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A kormánykeréken az airbag felítar alatt vagy felett :lol: van egy vízszintes kikönnyítés ha egyenesbe áll a kormány akkor vízszintes :huh:

Ez azért van ott, hogy ha a lufi begyújt akkor a műbőr (műanyag) meghatározott ponton szakadjon szét így segítve a lufi felfújódását, pozícionálását és az esetleges sérülések csökkentését.

Köszi... éertem... akkor fogadjam el normálisnak, ha nyomkodom, akkor itt horpad :D Na jó na, többet nem tévesztem össze a dudával.

Szóval onnan jön az egész, hogy ki volt gyulva a légzsákvisszajelző és elmentem kiolvasatni. És nem tudták kiolvasni, sőt a szerelő azt mondta, hogy szerinte ott még légzsák sincsen, hiszen enyhe nyomásra a kormány közepe horpadozik. Utána elmentem máshova hibakódot kiolvasatni, és rendbe is jött minden, miután átforrasztottam a csatikat az ülések alatt.

Elküldve

Ma reggel sikerült a gépsasnak produálnia egy hibakódot.

0130 Lambdaszonda problem......

Köszönöm Mackósajt cartársnak a gyors telefonos segítságet a kivillogás és hibakód terén!!

Elküldve

Nincs mit, bár nem örülök, hogy ilyen hiba kivillogását hozta a géped.

Annyit még, hogy mivel fűtött szonda, ezért ha a fűtésre panaszkodna, azt külön kódon teszi. Szóval biztos a szondára panaszkodik, nem a fűtésére.

ui: most jut eszembe, hogy azért kódokkal nem mindig variáltak opelék, mert mintha ismim C20NE a vecijében meg 13-as kóddal jött volna elő a lambda. (13-0130 :huh: )

Elküldve
Nincs mit, bár nem örülök, hogy ilyen hiba kivillogását hozta a géped.

Annyit még, hogy mivel fűtött szonda, ezért ha a fűtésre panaszkodna, azt külön kódon teszi. Szóval biztos a szondára panaszkodik, nem a fűtésére.

ui: most jut eszembe, hogy azért kódokkal nem mindig variáltak opelék, mert mintha ismim C20NE a vecijében meg 13-as kóddal jött volna elő a lambda. (13-0130 :huh: )

Én arra gyanaxom, hogy a 4-2-1 tréfálta meg a lambdát, v. esetleg vezetékgond lehet.Ha nem, tehát fenáll majd a hibakód, akkor asszem meglátogatom a kipuffost, hogy villogjon 1t, és ha valóban gáz a szonda, akkor még mindig ott van Udinak a megoldása, ami v.mi chip v. ilyesmiről szól......

Majd kiderül. :lol:

Elküldve
Én arra gyanaxom, hogy a 4-2-1 tréfálta meg a lambdát, v. esetleg vezetékgond lehet.Ha nem, tehát fenáll majd a hibakód, akkor asszem meglátogatom a kipuffost, hogy villogjon 1t, és ha valóban gáz a szonda, akkor még mindig ott van Udinak a megoldása, ami v.mi chip v. ilyesmiről szól......

Majd kiderül. :huh:

ezt a megoldás dolgot elmesélhetnétek, mert hengerfurat és hengerfejtömítést leszámítva 2 egyforma mocival rendelkezünk. Még a vezérlő is ugyanaz. :lol:

Elküldve
Én arra gyanaxom, hogy a 4-2-1 tréfálta meg a lambdát, v. esetleg vezetékgond lehet.Ha nem, tehát fenáll majd a hibakód, akkor asszem meglátogatom a kipuffost, hogy villogjon 1t, és ha valóban gáz a szonda, akkor még mindig ott van Udinak a megoldása, ami v.mi chip v. ilyesmiről szól......

Majd kiderül. :lol:

Mintha mondtad volna múltkor, hogy mostanában szinte csak rövidtávon járkálsz vele, lehet, hogy csak ki kéne kormolni egy kicsit :huh:

Elküldve
Mintha mondtad volna múltkor, hogy mostanában szinte csak rövidtávon járkálsz vele, lehet, hogy csak ki kéne kormolni egy kicsit :huh:

Szombaton megvolt.Tekintve, hogy Kiskőrösről kb. 28-30 perc alatt viszaértem Kmétre! :lol:

Elküldve
Szombaton megvolt.Tekintve, hogy Kiskőrösről kb. 28-30 perc alatt viszaértem Kmétre! :lol:

Lehet, hogy akkor az a baj, hogy kapott a jóbol és most panaszkodik, hogy "még, még, még!!!" :huh:

Elküldve
az az olykor az mit takar? Mert kb, mint egy ekg kéne kinézzen a jel, nem?

Az EKG dolog helytálló, csak sokkal magasabb értékeket produkál, mint amit kellene.Meg olykor úgy nem mozdult nagyon semerre sem a jel.........de csak egy picit! :huh:

Elküldve
Az EKG dolog helytálló, csak sokkal magasabb értékeket produkál, mint amit kellene.Meg olykor úgy nem mozdult nagyon semerre sem a jel.........de csak egy picit! :huh:

Na az kb. annyira jó, mint az index.

Most jó, most nem jó, most jó, most megint nem jó :lol: :D

Elküldve

Sziasztok!

Még meg sincs a kocsi, de már hülyeségeken jár az agyam. :huh:

Kérdések, melyek nem hagynak nyugodni: manuális tükrös kocsit mennyire bonyolult átalakítani elektromosra? Manuális klímás, automatára? És az utcsó: hátsó ablakemelőt elektromossá varázsolni?

Illetve félig meddig végig turtam a forumot, de chiptuningos embert nem nagyon írtatok (benzineshez). Nem tanácsolt, vagy nem tudtok?

Mindnen választ előre is köszönök!

Elküldve
Sziasztok!

Még meg sincs a kocsi, de már hülyeségeken jár az agyam. :huh:

Kérdések, melyek nem hagynak nyugodni: manuális tükrös kocsit mennyire bonyolult átalakítani elektromosra? Manuális klímás, automatára? És az utcsó: hátsó ablakemelőt elektromossá varázsolni?

Illetve félig meddig végig turtam a forumot, de chiptuningos embert nem nagyon írtatok (benzineshez). Nem tanácsolt, vagy nem tudtok?

Mindnen választ előre is köszönök!

Mindent lehet, csak pénz kérdése.Főleg digitre varázsolni a manuális klímát.A többi "elvileg" 1Xű.

A csipptuning :D pedig önmagában kevés.Elég sok mindenbe bele kell nyúlni ahhoz, hogy érdemi is legyen.A varázslásos dolgot pedig nyugodtan felejtsd el. :lol:

Elküldve

Én Omiba gondolkodtam a digitesítésen, de inkább marad a manuális, ráadásul az megbízhatóbb, és a valag lóvét másra költöm.

Elküldve
Mindent lehet, csak pénz kérdése.Főleg digitre varázsolni a manuális klímát.A többi "elvileg" 1Xű.

A csipptuning :lol: pedig önmagában kevés.Elég sok mindenbe bele kell nyúlni ahhoz, hogy érdemi is legyen.A varázslásos dolgot pedig nyugodtan felejtsd el. :huh:

Csákány.. Kérdés: Fedélzeti computert utólag berakni??? Lehetséges?? Drága mulatság??

Elküldve
Csákány.. Kérdés: Fedélzeti computert utólag berakni??? Lehetséges?? Drága mulatság??

2 megoldás létezik:

1. gyári BC: MID bezserzés, bekötés, tech2 programozás, ablaktörlő kapcsoló, jeladók beszerzése, bekötése

kicsit hosszadalmasabb művelet, és kérdés mennyiért kapod meg a dolgokat

2. http://www.bcweb.hu ez egyszerűbb

ilyen van nekem, és még rengeteg embernek.

Bármilyen kérdésed van vele kapcsolatban keresd meg nyugodtan opel16v kollégát a fórumon. :huh:

Elküldve

Nekem sikerült!

Gyári BC a TID helyett MID plusz Check Control

Tökéletes csak a fogyasztási adataim kb 1,5l-el magasabbak a valódinál.

De nagyon klassz dolog. Bár az előzőben bcweb-es volt és az is király, talán gazdaságosabb.

Elküldve
Utánahúz a műszerfalrögzítő csavarnak?Vagy csak én vagyok túl fantáziátlan? :huh:

Aha.... holnap megpróbálom... és majd az első fagyos reggelen meg is mondom az eredményt

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.