warwolf Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Mindig tanul valami újat az ember! :P Főleg, hogy a TC az nem motorkontrol lámpa..... :( Amúgy a Bremsbelage felirat is meszűnt.Össze lettek kötve a vezetékek amik csak úgy lógtak a semmiben.Oszt' annyi... :cry:
istván Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Apropó... fedélzeti komputer... van ötleltetek mit lehet csinálni egy olyannal, amelyik nem számolja ki helyesen a fogyasztást....4.6-ot számolt nekem átlagnak és mikor megmértem, hát 6.4 volt :(
J0hnny Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Apropó... fedélzeti komputer... van ötleltetek mit lehet csinálni egy olyannal, amelyik nem számolja ki helyesen a fogyasztást....4.6-ot számolt nekem átlagnak és mikor megmértem, hát 6.4 volt :P Újra kell kalibrálni! A hogyanjáról Opel16V-t kérdezd szerintem! :(
warwolf Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 Újra kell kalibrálni! A hogyanjáról Opel16V-t kérdezd szerintem! :cry: TECH2-vel kell bekalibrálni.Nekem is kellene, mert mikor tele tankolom, aszongya' nekem, hogy 174.5L benya van a gépben, és hosszútávon pl. 5.4L-t eszik...... :P :(
istván Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 TECH2-vel kell bekalibrálni.Nekem is kellene, mert mikor tele tankolom, aszongya' nekem, hogy 174.5L benya van a gépben, és hosszútávon pl. 5.4L-t eszik...... :cry: :( Akkor ugylátszik nem csak nekem ilyen.... de vajon miért romlott el a kalibrálása? Gondolom jó szakira is van szükség... hiába megyek be a márkaszervizbe, akárki nem fogja megcsinálni :P
adorjant Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 aszongya' nekem, hogy 174.5L benya van a gépben túratankos :(
opel16v Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 Újra kell kalibrálni! A hogyanjáról Opel16V-t kérdezd szerintem! :( Sajnos a gyári BC-k programozási lehetőségeit nem ismerem
tomi023 Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 A gyári BC-t Tech2 vel kalibrálható. minden értéke állítható + és - irányban is. Lehet hogy nem látja a Tech a BCt a helyes Tech 2 indítás esetén, akkor egy korábbi évjárattal kell próbálkozni.
warwolf Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 A gyári BC-t Tech2 vel kalibrálható. minden értéke állítható + és - irányban is. Lehet hogy nem látja a Tech a BCt a helyes Tech 2 indítás esetén, akkor egy korábbi évjárattal kell próbálkozni. Hát nekem lesz mit kalibrálni....... :P Amúgy az előző tankolás után amikor már csak kb. 20L volt a tankban, öntöttem bele PROTEC üza. adalékot, had tisztuljon a rendszer.Hát nemkicsit lehetett vadulni a Vekivel! :cry: Ment, mint a megveszekedett vadállat! :(
opel16v Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 akkó neked megéri 100-as benyát tankolni :( ugyanis a protec növeli az oktánszámot :P
warwolf Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 akkó neked megéri 100-as benyát tankolni :cry: ugyanis a protec növeli az oktánszámot :D A kövi tankolásnál kipróba! :P Asszem ugrik is majd a 7.8L-es fogyim! :(
Matyi Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Hali Mindenkinek! Én még új vagyok itt mert csak most regisztráltam magam. Nekem 2 éve van egy B vectrám amit tuningolgatok, persze ésszel. Nincsenek lángcsóvák meg elcseszett szárnyak rajta. A futómű tuning után most jutottam el a motor tuningig. Vettem egy 2.5 V6os mocit kompletten amit a 2.0-es helyett rakok be. Szomorú hír hogy sajna váltót is kell vennem pedig a 2.0-es váltója sokkal jobb. Van valaki itt aki esetleg jártas ilyen téren és eltud látni néhány hasznos infóval?Váltó és elektronika érdekel elsősorban. Majd képet is felrakok ha kész lesz. kb januárban. Előre is köszi a válaszokat. Hali mindenkinek!!!!!
warwolf Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Hali Mindenkinek! Én még új vagyok itt mert csak most regisztráltam magam. Nekem 2 éve van egy B vectrám amit tuningolgatok, persze ésszel. Nincsenek lángcsóvák meg elcseszett szárnyak rajta. A futómű tuning után most jutottam el a motor tuningig. Vettem egy 2.5 V6os mocit kompletten amit a 2.0-es helyett rakok be. Szomorú hír hogy sajna váltót is kell vennem pedig a 2.0-es váltója sokkal jobb. Van valaki itt aki esetleg jártas ilyen téren és eltud látni néhány hasznos infóval?Váltó és elektronika érdekel elsősorban. Majd képet is felrakok ha kész lesz. kb januárban. Előre is köszi a válaszokat. Hali mindenkinek!!!!! Hívd fel ezt az embert: Demjén Péter 0620/397-13-15 Nemrégen fejeztek be egy MV6 Astra GSi-t, szal körbejárta a V6 témát rendesen.
J0hnny Elküldve December7, 2007 Elküldve December7, 2007 Nemrégen fejeztek be egy MV6 Astra GSi-t, szal körbejárta a V6 témát rendesen. Na azért annyi hely nem maradt ott,hogy körbe lehessen járni! :(
Matyi Elküldve December26, 2007 Elküldve December26, 2007 Hívd fel ezt az embert: Demjén Péter 0620/397-13-15 Nemrégen fejeztek be egy MV6 Astra GSi-t, szal körbejárta a V6 témát rendesen. Köszi szépen. Megpróbálom. Hali
istván Elküldve December29, 2007 Elküldve December29, 2007 Mikor hideg van kint, ugy jópár minusz, akkor a müszerfal jól hallhatóan kattog, ropog stb. Ugy vettem észre, hogy a meleglevegőtől, amit a fütéstől kap. Ha jól bemelegedik az autó és ráengedem a hideglevegőt, akkor is elkezd jól hallhatóan ropogni. Gondolom valami tágulási dolgot nem számitottak ki, vagy esetleg megakad valami, mikor mozogna a múanyag. Ti is tapasztaltátok ezt?
mackosajt Elküldve December29, 2007 Elküldve December29, 2007 nekem is picit ropog.... de hát mit tegyek. 10 éves a lelkem. :huh: meg párszor már borítottam darabokra a műszerfalat.
tomi023 Elküldve December29, 2007 Elküldve December29, 2007 ez nekem is megvan, és ha belemegyek egy gödörbe akkor még néha okkor is csainálja. tud akkorát reccsenni mintha leszakadna az egész az ölembe :huh: dehát ezt elszámolták, vagy valami szivacsozás az évek alatt elporladt...
warwolf Elküldve December29, 2007 Elküldve December29, 2007 Egyelőre csak melegedésnél, de az enyém is elég jól hallhatóan recseg.............
istván Elküldve December29, 2007 Elküldve December29, 2007 Akkor belenyugszom a recsegésbe.... ez van.... és ennél nagyobb baja se legyen soha.... :huh: Más... nálatok a kormány közepén, ott ahol a műanyag ki van vékonyitva egy csikban, hogy elszakadjon ha begyul a légzsák.... szóval ott benyomható a múanyag? Mert szerintem ott keménynek kellene lennie..... sokszor azon gondolkodom, hogy vajon ki van véve a légzsák, mert kb 5-6 milimétert benyomható.... mintha ott nem lenne semmi. Szerintetek?
tomi023 Elküldve December29, 2007 Elküldve December29, 2007 nekem is ilyen és benne a lufi :D talán ez a gyári? :huh: bocsi a vigyorért :lol: :D :D
istván Elküldve December30, 2007 Elküldve December30, 2007 nekem is ilyen és benne a lufi :P talán ez a gyári? :lol: bocsi a vigyorért :D :D :D Ezt nem értettem :huh: magyarázd lécci :P
warwolf Elküldve December30, 2007 Elküldve December30, 2007 Ezt nem értettem :huh: magyarázd lécci :D Valszeg Tomi a gyáriságra utalt! :D Én még nem mertem nyomkodni, sőt eszembe sem jutott.Nehogymá'orrbavágjon! :lol:
tomi023 Elküldve December30, 2007 Elküldve December30, 2007 Ezt nem értettem :huh: magyarázd lécci :D A kormánykeréken az airbag felítar alatt vagy felett :D van egy vízszintes kikönnyítés ha egyenesbe áll a kormány akkor vízszintes :lol: Ez azért van ott, hogy ha a lufi begyújt akkor a műbőr (műanyag) meghatározott ponton szakadjon szét így segítve a lufi felfújódását, pozícionálását és az esetleges sérülések csökkentését.
tomi023 Elküldve December30, 2007 Elküldve December30, 2007 itt egy auto ezen megfigyelhető a lufi nyitott állapota. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024
Recommended Posts