warwolf Elküldve Szeptember11, 2007 Elküldve Szeptember11, 2007 azt szeretném kérdezni a kecskeméti b vectrásoktól, hogy a kuplung, illetve hátsó szimmering cseréhez hogy fértek hozzá a szerelőitek? csak széthúzták a mocit+váltót, vagy bölcső le, és úgy? Leengedték a bölcső hátsó részét, és úgy fértek hozzá érdemileg........
mackosajt Elküldve Szeptember11, 2007 Elküldve Szeptember11, 2007 oksa. akkor "elkerülhetetlen" a jelek szerint.
tomi023 Elküldve Szeptember11, 2007 Elküldve Szeptember11, 2007 elég meglazítani a bölcső csavarokat akkor már mozdul eleget. a hűtő felső csavarjai ki ne essenek közben!
mackosajt Elküldve Szeptember11, 2007 Elküldve Szeptember11, 2007 thx! Ja Tomi! el tudod küldeni a cikkszámait stb. a kuplungodnak?
tomi023 Elküldve Szeptember11, 2007 Elküldve Szeptember11, 2007 A LUK kuplung szett gyári száma: 623221433 F18-as váltóba az X20DTH motorhoz 1999. 06-ban
istván Elküldve Szeptember14, 2007 Elküldve Szeptember14, 2007 Nem tudjátok, merre van az (vagy azok) a jeladók, amelyek az olajszintről tájékoztatják a gyári BC-t? Megjelenik néha-néha az Ölmangel és a Motoröl Stand jelzés, de az olajnivó rendben van....
tgabika76 Elküldve Szeptember15, 2007 Elküldve Szeptember15, 2007 Olajteknő oldalában esetleg? (csak tipp, Calinál ot van)
istván Elküldve Szeptember15, 2007 Elküldve Szeptember15, 2007 Az egyiket megtaláltam, azt amelyik az Ölmangel jelet irja ki. Ez a nivópálca mellett található. Tulajdonképpen a motorblokk vizszintes nyulványán van és belelóg a karterbe. De a másikat nemtalálom.... :unsure: Azt amelyik a másik olajhibaüzenetet adja.... és az elektromos rajzokban sem találom. ????????????
warwolf Elküldve Szeptember15, 2007 Elküldve Szeptember15, 2007 Nem tudjátok, merre van az (vagy azok) a jeladók, amelyek az olajszintről tájékoztatják a gyári BC-t? Megjelenik néha-néha az Ölmangel és a Motoröl Stand jelzés, de az olajnivó rendben van.... Ha a GSi-ből indulok ki, akkor haldoklik a jeladód, ami a szintet nézi.Ma nekem is kiírta szüretbe menet, hogy oelmangel.Para 1000rel, szőlőbe kiérve géptető feltép, aztán szintet megnéz.Mondanom sem kell, bő 3/4-ig volt a szint.Szal mondtam a BCnek, hogy ne szop@ssuk 1mást, mert van más dolgom is.Azóta nem írta ki. :unsure:
istván Elküldve Szeptember16, 2007 Elküldve Szeptember16, 2007 Ha a GSi-ből indulok ki, akkor haldoklik a jeladód, ami a szintet nézi.Ma nekem is kiírta szüretbe menet, hogy oelmangel.Para 1000rel, szőlőbe kiérve géptető feltép, aztán szintet megnéz.Mondanom sem kell, bő 3/4-ig volt a szint.Szal mondtam a BCnek, hogy ne szop@ssuk 1mást, mert van más dolgom is.Azóta nem írta ki. :unsure: Nekem is csak néha... hosszu utakon általában jön be. Levettem a jeladó csatlakozóját. befujom kontaktspray-el, hátha... de ha azt mondod, hogy tipikus GSI-re akkor itt sem adok nagy reményt a megjavulásra. Ami viszont zavar, hogy egyszer a másik jelzés is bejött (Motoröl Stand), vajon ez honnan veszi a jelet?
warwolf Elküldve Szeptember17, 2007 Elküldve Szeptember17, 2007 Motoröl Stand), vajon ez honnan veszi a jelet? Ugyanúgy a szintjeladótól. Nálam viszont a hang azt mondja, hogy cserélnem kell a kipuff. torkot.Vagy csak rémeket hallok! :unsure:
J0hnny Elküldve Szeptember17, 2007 Elküldve Szeptember17, 2007 Nálam viszont a hang azt mondja, hogy cserélnem kell a kipuff. torkot.Vagy csak rémeket hallok! :wacko: Már mondják a hangok: C20XE!!! :unsure:
warwolf Elküldve Szeptember18, 2007 Elküldve Szeptember18, 2007 Már mondják a hangok: C20XE!!! :unsure: Meg azt is, hogy most nicss'a rá pééz! :wacko:
J0hnny Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Meg azt is, hogy most nicss'a rá pééz! :wacko: A lányoknak mesélj este otthon,ne nekem Papa! :unsure:
mackosajt Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 miért akartok abból C20XE-t? Lehet, hogy tengely+okosítások jobban jönne ki a dolog...
J0hnny Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 miért akartok abból C20XE-t? Lehet, hogy tengely+okosítások jobban jönne ki a dolog... Egészségesebb lenne szerintem,egy "gyári" C20XE-t csinázni belőle.
warwolf Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 miért akartok abból C20XE-t? Lehet, hogy tengely+okosítások jobban jönne ki a dolog... Mert a C20XE nincs lebutítva ECOTEC cuccal.Amúgy ezzel a motorral sincs gond, egyelőre.De 2000rpm alatt halálos.Utána már éled, de az 1410kg az csak 1410kg na...Az Xe meg eléggé hirtelen motor....
istván Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Mert a C20XE nincs lebutítva ECOTEC cuccal.Amúgy ezzel a motorral sincs gond, egyelőre.De 2000rpm alatt halálos.Utána már éled, de az 1410kg az csak 1410kg na...Az Xe meg eléggé hirtelen motor.... Hm.... s mit szóljanak azok, akiknek 1.6-os van, ha te a 2 literrel nem vagy elégedett :unsure: De tény, hogy az enyémet is az izmosabb 1.9-es csodaTDI-k simán legyorsulják. Jába na, késön ébred a ménes. Pedig azt hittem, hogy gyorsabb egy 1.8 benzinesbe mint az 1.9 dizelbe - lóerőben ugyanott vannak.
mackosajt Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Azért az sem mellékes, hogy azoknak kicsit több a nyomatéka, meg van rajtuk egy csigabiga. :unsure: Ez így erősen előnyt kovácsol nekik.
istván Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Jó az a csigabiga, csak ne kerüljön javitásra.... sok ismerősöm cserélt már turbót.... na igen az olaj meg a hajtás OFF vége
codin Elküldve Szeptember30, 2007 Elküldve Szeptember30, 2007 Sziasztok! Van egy 2.0 dti B Vectrám. Kifogyott az üzemanyag; hoztam kb. 5l, amit bele is öntöttem, de nem indul. A szomszédom állítása szerint légteleni kell. Mit jelent ez, ill. hogyan kell megtenni ? Köszönöm, Csaba
J0hnny Elküldve Szeptember30, 2007 Elküldve Szeptember30, 2007 Sziasztok! Van egy 2.0 dti B Vectrám. Kifogyott az üzemanyag; hoztam kb. 5l, amit bele is öntöttem, de nem indul. A szomszédom állítása szerint légteleni kell. Mit jelent ez, ill. hogyan kell megtenni ? Köszönöm, Csaba Azok a mocik nagyon nehezen türik,ha szárazra járatják őket!tegyél még bele legalább 5lityót és próbálj meg indítózni,de csak rövideket,nehogy kinyírd az önindítót!
tgabika76 Elküldve Szeptember30, 2007 Elküldve Szeptember30, 2007 Amennyire én tudom, nem csak azok a mocik tűrik nehezen, hanem a tendencia egyre inkább ebbe az irányba halad, a mai közös nyomócsöves dízelek például súlyosan károsodhatnak amennyiben teljesen kifogy belőlük a gázolaj, tehát tessék leszokni erről hogy az utolsó cseppet is kiautózzuk a tankból.
tomi023 Elküldve Szeptember30, 2007 Elküldve Szeptember30, 2007 Sziasztok! Van egy 2.0 dti B Vectrám. Kifogyott az üzemanyag; hoztam kb. 5l, amit bele is öntöttem, de nem indul. A szomszédom állítása szerint légteleni kell. Mit jelent ez, ill. hogyan kell megtenni ? Köszönöm, Csaba javaslom a gázolajszűrő feltöltését mert az fent van a motornál és lehet tök üres. ha nem megy akkor kettesben húzathatod. nekem mikor egy hétig állt a DTI hengerfej nélkül akkor kb 300m-t húztuk mert a bika sem bírta a tekerést.
Recommended Posts