coupe Elküldve Augusztus20, 2007 Elküldve Augusztus20, 2007 Ha beletört a csavar a hengerfejbe,akkor elöbb vagy utobb úgy is le kell szedni a hengerfejet nem?Sajnos az a tapasztalatom hogy lehet most nem fúj ki ott a kipufogó,de kifog..... Nekem szerencsém van az 1.8al látszik rajta hogy új leömlő van rajta.Erre szerintem e legjobb megoldás a 4 leömlő.Ártani nem fog neki,és nem lesz rá gond többet.....
warwolf Elküldve Augusztus20, 2007 Elküldve Augusztus20, 2007 .Erre szerintem e legjobb megoldás a 4 leömlő.Ártani nem fog neki,és nem lesz rá gond többet..... Ne óccsáá'! :unsure: Amúgy én is inkább arrafelé hajlok, de a hengerfejdologgal is tisztában vagyok.Sajnos azt a csavart kihalászni...... :wacko: Viszont akkor a secunderlevegő dolgot v.hogy át kell hidalni.........
mackosajt Elküldve Augusztus20, 2007 Elküldve Augusztus20, 2007 Mé? nem gyári 4-2-1 kinézetű a rendszered? Vagy milyenre gondolsz?
warwolf Elküldve Augusztus20, 2007 Elküldve Augusztus20, 2007 Mé? nem gyári 4-2-1 kinézetű a rendszered? Vagy milyenre gondolsz? Első blikkre olyan, mnit ami az 1.6 16V-n volt...........De amúgy olyasmi......Tehát 4-2-1 ez is.........
Piás Pista Elküldve Augusztus26, 2007 Elküldve Augusztus26, 2007 Sziasztok! Lenne egy olyan problémám,hogy indításkor néha kattog az önindítóm és csak az után indít.A mágnes kapcsolót és a szénkeféket kicseréltettem és azóta is csinálja.Vectra B 1.6 Aki már találkozott hasonló jelenséggel és megtudta oldani a problémát,légyszi írjon!Előre is köszönöm!
J0hnny Elküldve Augusztus26, 2007 Elküldve Augusztus26, 2007 Új bendixet kapott vagy bontott? Az önidnító belseje zsírba lett rakva?Mármitn be lett zsírozva újra?
pjoc Elküldve Augusztus28, 2007 Elküldve Augusztus28, 2007 Sziasztok! Lenne egy olyan problémám,hogy indításkor néha kattog az önindítóm és csak az után indít.A mágnes kapcsolót és a szénkeféket kicseréltettem és azóta is csinálja.Vectra B 1.6 Aki már találkozott hasonló jelenséggel és megtudta oldani a problémát,légyszi írjon!Előre is köszönöm! Én találkoztam már ilyennel :wacko: A sógoromék Astráján. Csak kattogott, és egy idő után indított. De ott az akku járta a végét.... kicserélték az akksit és megjavult az önindító. :unsure:
Ace576 Elküldve Szeptember5, 2007 Elküldve Szeptember5, 2007 Sziasztok Remélem ti tudtok majd segíteni. A Vectrámban nem működik az ablakmosó. Egyáltalán nem szívja fel az ablakmosó folyadékot. A motortérben kb hol találom ezt a szivattyút?? Lehet az hogy ez csak elkoszolódott és csak ezért nem működik, vagy álltalában ezek egyből cserések???
tomi023 Elküldve Szeptember5, 2007 Elküldve Szeptember5, 2007 Sziasztok Remélem ti tudtok majd segíteni. A Vectrámban nem működik az ablakmosó. Egyáltalán nem szívja fel az ablakmosó folyadékot. A motortérben kb hol találom ezt a szivattyút?? Lehet az hogy ez csak elkoszolódott és csak ezért nem működik, vagy álltalában ezek egyből cserések??? A betöltőnyílás alatt jó méllyen lehet bontani, lehet alulról is érdemes megnézni nem-e egyszerűbb. Ki kell lámpázni. leveszed a csatikat beteszel egy izzót és ha világít elhajítod a szivettyút és veszel egy másikat. Ha nem világít mikor spriccelésre kapcsolsz akkor keresed a kábel-biztosító hibát... Ha normális ablakmosó van benne, pl nekem würth téli mindíg csak ez és semmi más, akkor nehezen tömődik el.
KCS Elküldve Szeptember6, 2007 Elküldve Szeptember6, 2007 Sziasztok! Az autóm típusa: Vectra B 2.0 16V CDX, aut. váltó Pár hete folyamatosan ég a motor diagnosztikai lámpa, 4500 fölé nem megy a fordulat. Több helyen olvastam, hogy a főtengely(vezérműtengely?) jeladót kell kicserélni. A kérdésem, hogy ez mennyire bonyolult művelet, házilag megoldható-e. Előre is köszönöm, KCS
mackosajt Elküldve Szeptember6, 2007 Elküldve Szeptember6, 2007 légszűrőház ki, kitámasztó motorbak ki, hosszbordásszíj le, vezérlés burkolata le, gyertyatakró le. azt hiszem a főtengely szíjtárcsát(hosszbordás) is le kell venni, hogy a burkolat lejöjjön. Ezek után már csak 1 csavar tartja a vezérműtengely jeladót. Nem olyan egyszerű, mint ahogy azt leírtam. Nem tudom, mennyire vagy műszaki, de egyedül nem biztos, hogy jó nekiesni. :unsure: főtengely jeladóhoz meg egy nőgyógyászi kéz kell, meg jó szerszám, és alulról lehet jobban megközelíteni. talán...
KCS Elküldve Szeptember6, 2007 Elküldve Szeptember6, 2007 légszűrőház ki, kitámasztó motorbak ki, hosszbordásszíj le, vezérlés burkolata le, gyertyatakró le. azt hiszem a főtengely szíjtárcsát(hosszbordás) is le kell venni, hogy a burkolat lejöjjön. Ezek után már csak 1 csavar tartja a vezérműtengely jeladót. Nem olyan egyszerű, mint ahogy azt leírtam. Nem tudom, mennyire vagy műszaki, de egyedül nem biztos, hogy jó nekiesni. :unsure: főtengely jeladóhoz meg egy nőgyógyászi kéz kell, meg jó szerszám, és alulról lehet jobban megközelíteni. talán... Köszönöm az "útmutatást"....:-) Akkor már csak egy hozzáértő bp.-i szakember kellene....
tomi023 Elküldve Szeptember6, 2007 Elküldve Szeptember6, 2007 ...én azért előbb kiolvanám Tech2-vel mi a baja... van ám abban a motorban pár trükk...
opel16v Elküldve Szeptember6, 2007 Elküldve Szeptember6, 2007 Sziasztok! Az autóm típusa: Vectra B 2.0 16V CDX, aut. váltó Pár hete folyamatosan ég a motor diagnosztikai lámpa, 4500 fölé nem megy a fordulat. Több helyen olvastam, hogy a főtengely(vezérműtengely?) jeladót kell kicserélni. A kérdésem, hogy ez mennyire bonyolult művelet, házilag megoldható-e. Előre is köszönöm, KCS Először is ki kéne olvasni a hibakódot, mielőtt kicserélsz egy jó alkatrészt feleslegesen :unsure:
mackosajt Elküldve Szeptember6, 2007 Elküldve Szeptember6, 2007 mondjuk tök igazatok van a kiolvasást illetően, én csak a jeladók cseréjét "felvázoltam". amúgy a jelenségek, amiket ír, valamint a fordulat leszabályzása elég gyanús a fent nevezett alkatrészekre.
tomi023 Elküldve Szeptember6, 2007 Elküldve Szeptember6, 2007 jah csak van ott még egy auto váltó ami ért kár lenne a motort megbontani
mackosajt Elküldve Szeptember6, 2007 Elküldve Szeptember6, 2007 ez nem megbontás, csak le. :unsure: pár burkolat mindössze. De ettől még a hibakód kiolvasás fontos lenne, ez egyértelmű.
KCS Elküldve Szeptember7, 2007 Elküldve Szeptember7, 2007 ez nem megbontás, csak le. :unsure: pár burkolat mindössze. De ettől még a hibakód kiolvasás fontos lenne, ez egyértelmű. Köszönöm a segítséget, a kódot majd kiolvasatom. Lenne egy másik "apróság": melegedett a motor a hütővíz hőmérsékletével együtt, leállítás után bugyogott a kiegyenlítőtartály, stb. -> hengerfejtömítés csere. Megtörtént, minden ok, de pár nap óta, igaz ugyan, hogy jóval kisebb mértékben, de újra gyanús jeleket tapasztaltam, pld.: 92 helyett kb. 94-95 körüli a hőmérséklet, leállítás után alig hallhatóan, de "kuruttyol" a hűtővíz. Van valakinek ötlete? Üdv, KCS
opel16v Elküldve Szeptember7, 2007 Elküldve Szeptember7, 2007 hengerfej lett nyomáspróbázva? vizedből nem fogyogat?
mackosajt Elküldve Szeptember7, 2007 Elküldve Szeptember7, 2007 HF meg lett síkolva? Nekem a tömítés átégésekor alap volt, hogy nem csak tömítést cserélek, hanem fel is újjíttatom a hengerfejet, hogy még véletlen se kelljen 2x szétszedni.
KCS Elküldve Szeptember7, 2007 Elküldve Szeptember7, 2007 HF meg lett síkolva? Nekem a tömítés átégésekor alap volt, hogy nem csak tömítést cserélek, hanem fel is újjíttatom a hengerfejet, hogy még véletlen se kelljen 2x szétszedni. Igen, ezt megcsináltattam... Most pedig, olyan, mintha jól működne...
KCS Elküldve Szeptember10, 2007 Elküldve Szeptember10, 2007 hengerfej lett nyomáspróbázva? vizedből nem fogyogat? Sziasztok, újra itt vagyok a problémámmal: a hétvégén vezettem kb. 600 km-t, a tapasztalt jelenségek: - nagyon sokáig 90-91 fokot mutat a műszer, lassítás v. piros lámpa után felmegy 94-re, és utána akármennyivel megyek, nem csökken - motor leállítás után bugyborékol a víz a kiegyenlítő-tartályban, de nem fogy, nem zavaros, a motorolaj szintén változatlan színű, stb. Idegesítő jelenség, mert nem így működött és a szerelőm sem tudja, hogy mi okozhatja. Van valakinek ötlete, vagy Budapest ill. környékén egy tuti hozzáértő szerelője? Üdv, KCS
KCS Elküldve Szeptember10, 2007 Elküldve Szeptember10, 2007 Ventillátor elindul? Igen, leállítás után is hallottam, hogy működik egy darabig.
mackosajt Elküldve Szeptember11, 2007 Elküldve Szeptember11, 2007 azt szeretném kérdezni a kecskeméti b vectrásoktól, hogy a kuplung, illetve hátsó szimmering cseréhez hogy fértek hozzá a szerelőitek? csak széthúzták a mocit+váltót, vagy bölcső le, és úgy?
Recommended Posts