Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Na, eddig tartott örömöm... :)

Ma egy kis favágás végett kiálltam az udvarról, hogy ne legyen baja a kocsinak... erre a helyén olajos folt... :D

Viszont nem igazi olajos... mintha vizes lenne... meg pár óra alatt szinte fel is száradt... :unsure:

Kartel alja nedves, olajos is... ami aggaszt, hogy mintha enné a vizet. A víz nem olajos, és az olaj sem vizes...

Hogy is tudom ezt kideríteni, hogy mi a helyzet? Kemény lesz a vízcső vagy mi?

Link to comment
Megosztás:

szóval hogy pontosítsak kicsit!

A 4es hengerben 50%-os nyomásveszteségem volt, nem volt gyűrűbaj, a hiba a hengerfejben volt. A dugattyúk, gyűrűk rendben voltak, de azért kicseréltük a gyűrűket meg a csapágysort is. A hengerfejet ma kapom vissza a telefonban azt mondták, hogy szinte nem is volt szelepszár-szimeringem :unsure: felújították.

Már összefelé szereljük...

Akkor ez most murvanagy mák! :) Hogy csak "ennyi" volt a baja............
Link to comment
Megosztás:

Na, eddig tartott örömöm... :)

Ma egy kis favágás végett kiálltam az udvarról, hogy ne legyen baja a kocsinak... erre a helyén olajos folt... :D

Viszont nem igazi olajos... mintha vizes lenne... meg pár óra alatt szinte fel is száradt... :unsure:

Kartel alja nedves, olajos is... ami aggaszt, hogy mintha enné a vizet. A víz nem olajos, és az olaj sem vizes...

Hogy is tudom ezt kideríteni, hogy mi a helyzet? Kemény lesz a vízcső vagy mi?

Először a hf tömítés környékét nézném meg, ez inkább szerintem ilyen jellegű hiba. Anitnak is kb. ugyan ez van, csak jóval nagyobb létékben.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj, hogy valami biztos van... csak hát most nagyon nem jókor jött.

(vizet már egyszer pótoltam... :unsure: ) az olajam meg kicsit jobban fogyott eddig is, mint kéne...

de nemsokára letakarítom a mocit, aztán figyelek... meg vizet is pótoltam már, azt is figyelem... Ma meg holnap már senki sem akarja esetleg megbontani errefelé, szóval lehet necces lesz a BW túra.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj, hogy valami biztos van... csak hát most nagyon nem jókor jött.

(vizet már egyszer pótoltam... :wub: ) az olajam meg kicsit jobban fogyott eddig is, mint kéne...

de nemsokára letakarítom a mocit, aztán figyelek... meg vizet is pótoltam már, azt is figyelem... Ma meg holnap már senki sem akarja esetleg megbontani errefelé, szóval lehet necces lesz a BW túra.

Na van valami infó a motorról?

Link to comment
Megosztás:

Na van valami infó a motorról?

Egyelőre nem látom, hogy csökkenne a vízszint. De eddig keveset is használtam.

Csövek nem fújódnak...

Olajcsepegés-folyás kedden el lesz hárítva a karternál. Meg olajcsere is lesz, utána már csak felülről ázhat a verda. Meg esetleg belülről...

Szemesen vagy -ig kiderül. Vagy csak hazafelé, hogy van-e víz bajom is. :wub:

Link to comment
Megosztás:

Tegnap este beindult a motor!

Az első 30km kiváló!

Csendes és nagyon harap!

Vigyázok rá! Most én vagyok a legboldogabb opeles :P szerintem...

Berakok egy nagy fatestápolót az anyósra,hogy ha meghajtod ráb@szok a jobb lábadra! :wub:

Bánj vele végre úgy mint egy szüzzel,ahhoz értesz amúgy is! :P

Link to comment
Megosztás:

Ma megejtettem a szerelőnél a karter tömítések cseréjét, valamint olajat is cseréltünk.

Az atyaúristen is tömítővel volt bekenve... szépen le lett takarítva mindenről, aztán új tömítéssel összerakva, és láss csodát, nem ereszt... viszont lehet lesz egy főtengelyszimmering cserém... csak az váltó lehúzás árán mehet majd... de ez csak gyanú... BW út során kiderül...

MInt a víz is... lehet termosztát ház tömítés bajom lesz... de nem kiabálom el.

Most nagyon szépen megy az ótó. :wub:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A Jancsika beteg és nem tom mi a baja! Pénteken megállt alattam, észrevettem, hogy az adagolótól kijön 4 fémcső az egyiknek eltört a nyaka és nyomta ki a go-at, másnap irány a csergő megvettem kicseréltem és nem indult be, pedig indításkor szépen jön belőle a go. Kb. 10 km-t, húztuk és akkor sem, mivel nincs rajta légtelenítő, ezért gondolom, hogy levegős a rendszer! De ennyi húzogatástól nem kellett volna neki beindulni?

Link to comment
Megosztás:

  • 8 months later...

IWIW-en kapta a klub:

Tisztelt Klubb elnök úr/hölgy!

Szeretném segítséged kérni! Nekem egy 98-as opel vectra B 2.5 v6 benzines autóm van " motorkód X25XE" ehhez keresnék használt 3-1 kipufogóleömlöt, mindkét oldalra ,sajnos a gyári tul drága! sajnos az én kapcsolataim kimerültek, és ezért fordulok hozzád hogy esetleg tovább tudnád e küldeni ezt az e-mailt a tagjaid közöd!

Elöre is köszönöm!

Horváth Gergely!

Választ az -en vagy a Gerimacko@freemail.hu címen tudok fogadni

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Okositsatok ki egy kicsit légysz. Belenéztem a Vectra hátsó futóművébe és elborzadtam. Szerintem nagyon agyon van komplikálva.... legalábbis ha a javitás szemszögéből nézem. Persze kotyog rendesen. Mi is szokott itt kimenni? És milyenek az alkatrészárak? Hirtelen ugy tünik, hogy drágább mint egy első futómű rendbetétel... . Na igen, ha rendbetetetem, fog tartani? Vagy készüljek fel az állandó cserélgetésre a hátsó részen... (és a pénztárcában).

Talán valami tipushibákat is hallottam ezen a részen....

Link to comment
Megosztás:

hátul a 4 kisszilent, és a 2 kitámasztó nagyszilent szokott kimenni. Valamint a stabilizátor szilentek. ez utóbbiak pár100-as tételek. előbbiek közül a kicsik 4e, nagy 6-8e... azért illik 2 évet kibírniuk minimum. :) nekem tavaly voltak cserélve a kicsik, elől-hátul. idén a nagyok... elől-hátul... jövőre nem tervezek ilyet. B) optimista vagyok.

No ezért nem vennék vekit vagy omit,mert sokkal több és drágább cucc kell hozzá! :)

a kényelemnek ára van...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.