Kiscsávó Elküldve Május31, 2006 Elküldve Május31, 2006 ááá, nem. Végülis gyorsban jó volt... a 2. De poénnak kissé drága. Majd még futok egy kört náluk, hátha kicserélik valami másra. :) valami hasonló értékben. pl. fékbetét... :) Ja-ja de ha már itt tartunk akkor tudsz ajánlani nekem egy jó minőségi fékbetétet? Lassan esedékes a cserém és nem igazán értek hozzá.
mackosajt Elküldve Május31, 2006 Elküldve Május31, 2006 Ja-ja de ha már itt tartunk akkor tudsz ajánlani nekem egy jó minőségi fékbetétet? Lassan esedékes a cserém és nem igazán értek hozzá. Ferodo-ból bármi... esetleg Textar... esetleg Gyári. :) Esetleg nem árt egyúttal a tárcsákat ha lehet szabályozni(elvileg kötelező), ill. ha nagyon ott vannak, akkor cserélni... abból meg Brembo vagy gyári.
Kiscsávó Elküldve Május31, 2006 Elküldve Május31, 2006 Ferodo-ból bármi... esetleg Textar... esetleg Gyári. :) Esetleg nem árt egyúttal a tárcsákat ha lehet szabályozni(elvileg kötelező), ill. ha nagyon ott vannak, akkor cserélni... abból meg Brembo vagy gyári. Köszi! A tárcsák még kibírnak 1 betét cserét arra még ráérek költeni!
mackosajt Elküldve Május31, 2006 Elküldve Május31, 2006 Egy szabályozás szerintem akkor sem árthat. :)
tomi023 Elküldve Június1, 2006 Elküldve Június1, 2006 Én néztem a tárcsádat, nem kell azt még szabályozni. menjen az új betét és gázt neki :) TEXTAR ból 23115 196 0 5 ez a jó a mérete: Width 1 [mm] 156,3 Width 2 [mm] 155 Height 1 [mm] 74 Height 2 [mm] 73,9 A Tárcsa: Brembo 09.6997.10 mérete: Diameter [mm] 288 Brake Disc Thickness [mm] 25 Height [mm] 42 Brake Disc Type Internally Ventilated Minimum Thickness [mm] 21 nekem ez van alatta :)
tgabika76 Elküldve Június1, 2006 Elküldve Június1, 2006 És hogyé' adták azt a tárcsát? Mer nekem is fáj a szívem egy Bremboért, de ha aranyárban van, akkor marad az ATE PowerDisc 2 38.000-ért a pár...
Kiscsávó Elküldve Június1, 2006 Elküldve Június1, 2006 Én néztem a tárcsádat, nem kell azt még szabályozni. menjen az új betét és gázt neki :) TEXTAR ból 23115 196 0 5 ez a jó a mérete: Width 1 [mm] 156,3 Width 2 [mm] 155 Height 1 [mm] 74 Height 2 [mm] 73,9 A Tárcsa: Brembo 09.6997.10 mérete: Diameter [mm] 288 Brake Disc Thickness [mm] 25 Height [mm] 42 Brake Disc Type Internally Ventilated Minimum Thickness [mm] 21 nekem ez van alatta :) Köszike szerintem sem kell azt még szabályozni.
tomi023 Elküldve Június12, 2006 Elküldve Június12, 2006 van ugye a kályha és van ugye a dieselmotor is namost az én autómban mindkettó van. Az egyik ma nem állt le. és nem a motor :huh: A gázolajkályhám nem állt le egész nap. A Tech2 lángérzékelő magas bemenet 582C-t jelzett. Kicsit magas hőmérséklet :lol: Kivettük az F28-as biztit (20A) és leállt de mi lehet a baja? Valami 5let? THX
paja Elküldve Június12, 2006 Elküldve Június12, 2006 Ráérsz majd az összel visszarakni azt a biztit, majd ha fagy..... :D :huh: :lol: Bocsi...értelmes nem jutott az eszembe... :)
FPepe Elküldve Augusztus1, 2006 Elküldve Augusztus1, 2006 Hi! Egyik kollégám nevében kérdeznék valamit, aki nemrég vett egy B Veki Caravant: történt egyszer, hogy hazaérve a feleségének kellett az autó, ezért előretolták a vezetőülést, majd utána visszaállította hátrébb a kolléga. Azóta folyamatosan világít a légzsák jelzőlámpája a műszerfalon. Ez mitől lehet? Találkozott már ilyesmivel valaki?
mackosajt Elküldve Augusztus1, 2006 Elküldve Augusztus1, 2006 a vezető ülés alatt vacakolni szokott a csatlakozó... mindenképp lekapcsolt akksival, és akkor is marha óvatosan érdemes vele babrálni... kontaktjavítás, csatlakozás megerősítése stb. és a lámpácskát szervízben tudják kilőni.... emiatt lehet érdemesebb eleve odavinni. :unsure: Remélem segítettem.
FPepe Elküldve Augusztus1, 2006 Elküldve Augusztus1, 2006 a vezető ülés alatt vacakolni szokott a csatlakozó... mindenképp lekapcsolt akksival, és akkor is marha óvatosan érdemes vele babrálni... kontaktjavítás, csatlakozás megerősítése stb. és a lámpácskát szervízben tudják kilőni.... emiatt lehet érdemesebb eleve odavinni. :unsure: Remélem segítettem. Igen, köszi szépen :) Ő arra gondolt, lehúzza az akksit fél órára, hátha így eltűnik a hibajelzés, de akkor mondom neki, inkább vigye szervízbe.
tomi023 Elküldve Augusztus3, 2006 Elküldve Augusztus3, 2006 A gyártó engedélyezi az oldallégzsák ülés alatti csatlakozó átforrasztását. Akku le (mindkét saru) vársz min 1 percet! kezdheted! Vagy forrasztod vagy veszel oda való csatit 3400HUF (1 érpár) ha kész TECH2 hibakód törlés. nekem már megvolt :unsure:
FPepe Elküldve Augusztus3, 2006 Elküldve Augusztus3, 2006 A gyártó engedélyezi az oldallégzsák ülés alatti csatlakozó átforrasztását. Akku le (mindkét saru) vársz min 1 percet! kezdheted! Vagy forrasztod vagy veszel oda való csatit 3400HUF (1 érpár) ha kész TECH2 hibakód törlés. nekem már megvolt :unsure: Kösz szépen :) Volt szervízben, ott Tech2-vel törölték neki a hibakódot (4000Ft-ért), és a szervizes srác mondta neki, hogy ha a jövőben el akarja kerülni ezt a hibát, vágja le a csatit és kösse össze a vezetékeket. A szervizes szerint elég, ha csak gyújtás nélkül csinálja, az akksisarut nem kell levenni, de én is azt javasoltam neki, inkább vegye le.
tomi023 Elküldve Augusztus7, 2006 Elküldve Augusztus7, 2006 vegye csak le a légzsák egyszer használatos :unsure:
mackosajt Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Aztat csináltassa Tomi... :unsure: Mert kicsit elfárasztotta a gépet a jobbik lába. :) Remélem nem baj, hogy én válaszoltam. :D
uhuhu Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 úúúú bazzz.... én még nem láttam sokszázezret futott motort, ami a gyürüzés után jo lett.... utána majd csapágyas lesz, mert a megnövekedett kompressziot nem bííírja majd a csapágy, meg sötöbö. szerintem érdemes lenne motort generálozni....... kicsit többe kerül, de ugy biztosabb..... szerintem.
mackosajt Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Ha jól tudom az is lesz... mármint csapágy csere is.... De a legjobb tényleg egy generál lenne.
warwolf Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Amúgy "csak" a 4. hengörben elfáradt az egyik gyűrű! :) Eddig a legjobb árajánlata 150e. volt.De legalább tuti lelkiismeretesen megcsinálják a srácok. A legvadabb pedig 4K.Ugyanarra a melóra.nemsemmi árdiferencia :unsure:
powerup Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Amúgy "csak" a 4. hengörben elfáradt az egyik gyűrű! :) Eddig a legjobb árajánlata 150e. volt.De legalább tuti lelkiismeretesen megcsinálják a srácok. A legvadabb pedig 4K.Ugyanarra a melóra.nemsemmi árdiferencia :unsure: Erről jut eszembe:x20xev -hez mennyibbe lenne a csapágysor- gyűrű-dugó ??Csak az anyagárat szeretném tudni nagyjából.
warwolf Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Erről jut eszembe:x20xev -hez mennyibbe lenne a csapágysor- gyűrű-dugó ??Csak az anyagárat szeretném tudni nagyjából. www.csergoe.hu
powerup Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 www.csergoe.hu Köszi!!Már keresem.. :unsure:
tomi023 Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 szóval hogy pontosítsak kicsit! A 4es hengerben 50%-os nyomásveszteségem volt, nem volt gyűrűbaj, a hiba a hengerfejben volt. A dugattyúk, gyűrűk rendben voltak, de azért kicseréltük a gyűrűket meg a csapágysort is. A hengerfejet ma kapom vissza a telefonban azt mondták, hogy szinte nem is volt szelepszár-szimeringem :unsure: felújították. Már összefelé szereljük...
Recommended Posts