tomi023 Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Sztem nem kell benne olajat cserélni. A surlódó hang bizti, hogy csapágy, de sztem nem érdemes foglalkozni vele, mert kicserélik, attól nem bizti hogy jó is lesz. Ja és szereztem vectra kezelési útmutatót, de ebben még nincs benne a digit klíma, de a magazinon van b omi kat. abban benne van. Ahogy engedi az időm beszkennelem. Az Omiét már letöltöttem, Ha be szkenneled az nagyon fain lesz! :P Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 A kuplungom szerintem OK holnap megmutatom Hagalex szerelőjének. A nívócsavart meglazítottam és mint állat csurgott az olaj gyors vissza, szerintem túl van töltve. A Tis is írja hogy hasonló hangot adhat a túltöltéskor. Azt nem tudom még hogy F18 vagy F23 van alatta. Szintén a tis szerint F23 Opeles helyi erő F18ra voksol. ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 A kuplungom szerintem OK holnap megmutatom Hagalex szerelőjének. A nívócsavart meglazítottam és mint állat csurgott az olaj gyors vissza, szerintem túl van töltve. A Tis is írja hogy hasonló hangot adhat a túltöltéskor. Azt nem tudom még hogy F18 vagy F23 van alatta. Szintén a tis szerint F23 Opeles helyi erő F18ra voksol. ? S, mi van a váltóra írva? :?: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 A kuplungom szerintem OK holnap megmutatom Hagalex szerelőjének. A nívócsavart meglazítottam és mint állat csurgott az olaj gyors vissza, szerintem túl van töltve. A Tis is írja hogy hasonló hangot adhat a túltöltéskor. Azt nem tudom még hogy F18 vagy F23 van alatta. Szintén a tis szerint F23 Opeles helyi erő F18ra voksol. ? akkor csurgSD ki a felesleget!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 Hát ugyi ha az enyim a"nagy" váltó akkor a tied nem lehet az, mert a tiedben mint láttuk az 1 -es mellett van a hátramenet... Az enyimben meg a 4 -es mellet... Asszem az enyim az F23 , de erre nem vennék mérget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október25, 2005 Megoszt Elküldve Október25, 2005 A régebbi Opeleknél (nemtom a fiatalabbaknál is így van-e) az volt a gyakorlat, hogy rá van írva a váltóra a típusa/kódja, azon a részen ahol a váltókar rudazata becsatlakozik a váltóházba. Ha ott jó alaposan letörlöd a koszt, akkor elvileg meg kell látnod a kódot a váltóházba beleütve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 van rajta : 90344582 + sebességfokozatok a tis asszongya rá hogy nincs ilyen csak 90344581 ez meg az F13-F18-ig de nagy a valószínűsége hogy F18 mert az alja sem egyforma a kettőnek. meg a nívó is más helyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október27, 2005 Megoszt Elküldve Október27, 2005 Sikerült beszkennelnem a kez. útmutatót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Kori :prayer: Dobd el emilben légyszi! köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 34.3 mb lett, így nem hinném, hogy bármelyik mail rendszer is átnyomná. Ftp elérést nem tudsz megadni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fedav Elküldve Október31, 2005 Megoszt Elküldve Október31, 2005 98-as x20 DTH Vectrám van, a váltó felől hidegen zörgó kopogó hangot hallok fölengedett kuplungnál. valamelyik csapágy az 5 közül? Foglalkozzak a témával vagy használjam aztán majd kiderül mi zörög? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október31, 2005 Megoszt Elküldve Október31, 2005 98-as x20 DTH Vectrám van, a váltó felől hidegen zörgó kopogó hangot hallok fölengedett kuplungnál. valamelyik csapágy az 5 közül? Foglalkozzak a témával vagy használjam aztán majd kiderül mi zörög? Tomi023 is ilyen gondal küzd, de neki is azt javallották, hogy ha majd nagyon fog zörögni, akkor szóljon, és kicserélik.Asszem v.mi 6 számjegyű az összeg, de baráti alapon talán 50e.-ből kijön.Szvsz amíg nem durva, kár bántani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve November1, 2005 Megoszt Elküldve November1, 2005 A zörgés. Felengedett kuplungnál kívülről hallhatő surlódó, zörgés forduélat függő. Benyomott pedálnál semmi hangja. Menet közben semmi rendellenességet nem mutat, a váltó jó, pontos. Mondtak olyat, hogy lehet a nyelestengely csapágya mert nincs megfelelően rőgzítve és a diesel szétrázza, de lehet a másik 4 csapágy is. Most a Valkai szerelő kolléga utánajár az áraknak és majd ha lesz pénzem felújítjuk a váltóm. kb 50e Huf a csapágyak +munkadíj, de lehet szimeringek és szinkrongyűrűk is cserések amit csak szétszedéskor lát az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wazeee Elküldve November19, 2005 Megoszt Elküldve November19, 2005 HI!!! van egy nagy problémám SEGITSETEK!!!!!!!!! Tönkrement a szervopumpa a vectrámba(2.0 DTI 16V x20dth) kicserélték. szernecsére tudtam szerezni egy gyári opelt olcson(zsir ÚJ) mert ugye csak ez jooo ebbe a tipusba, semmi más. Futott 20ezer km-t de megint olyan a hangja mint az állat és habosodik az olaj. megint gatterra fog menni. De nem hiszem el hogy ezek csak ennyit tudnak. Mivel 150ezer forint. Segitsetek kérlek. nem akarok 4 havont 150-ért szivattyukat vásárolni elöre is köszi...E-mail: wazeee@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 lehet hogy nem a belevaló szervoolaj van benne?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tasnádi Tamás Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 Szia uhuhu! köszönöm az infót de egy elég vékony Castrol olaj van a szervóban! az nem lehet hogy nagyon meg lett feszítve a hosszbordásszíj? és emiatt ennyi idő alatt elgörbült a szervopumpa tengelye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tasnádi Tamás Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 Remélem hog hamarosann meg fog oldodni mert igy nem tudom rendesen használni a kocsit Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 Szia uhuhu! köszönöm az infót de egy elég vékony Castrol olaj van a szervóban! az nem lehet hogy nagyon meg lett feszítve a hosszbordásszíj? és emiatt ennyi idő alatt elgörbült a szervopumpa tengelye? ok. ez is lehet a baj. a szervoba speciális szervoolaj kell. piros szinü, asszem dextron II-es, de ez nem biztos... ezen nem érdemes sporolni.... olaj csere, mert a nem belevalo olaj nem csak a szervot, hanem a kormánymüvet is tönkreteszi!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 ok. ez is lehet a baj. a szervoba speciális szervoolaj kell. piros szinü, asszem dextron II-es, de ez nem biztos... ezen nem érdemes sporolni.... olaj csere, mert a nem belevalo olaj nem csak a szervot, hanem a kormánymüvet is tönkreteszi!!! Van ám gyári szervóolaj is!Igaz kicsit "drága". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tasnádi Tamás Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 okés de vén ugy tudom hogy a bele valo olaj lett töltve. ezzel nem lehet gond. arra tudtok válaszolni hogy ebbe a tipusba miért csak agyárit lhet kompletten rakni és miért nincs ehhez is valamiféle felújjító készlet? másszor pedig ha már ennyire gyenge konstrukciót hoztak össze mi a fenéért nem olcsóbb? egyébkéntakkor sem hiszem el hogy kb 20000 km-enként cserélni kellene! ha valaki tud megoldást küldjön egy mailt pliz köszi! tasi303@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve November25, 2005 Megoszt Elküldve November25, 2005 Asszem baj lesz! Ma kigyulladt a légzsák kontroll lámpám és folyamatosan világít. Semmi rendelleneset nem tettem az autóval csk úgy mentem vele. Hiába indítottam újra nem aludt el. Ha ráadom a gyújtást elalszik kb 5s múlva és kb 2s múlva újra felvillan és így marad. Mi lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve November26, 2005 Megoszt Elküldve November26, 2005 Megjavítva a légzsák! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dnorb Elküldve December2, 2005 Megoszt Elküldve December2, 2005 hali mindenkinek, 1999-es 1.6 16v vectra b-n van. tegnap ledobta a generatorekszijjat,es beragadt az also gorgom,ami meghjtja a generatort. a kocsi nem is indul el,mivel a jelado letiltja az inditast. elofordult mar ilyen este valakinel? sajna a szerelom, csak vasarnap er ra megnezni,de addig tukon ulok.... szte nincs komolyabb hiba,csak kilazult a gorgo,es az ek miatt megszorult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
calimero Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Halihó Egy olyan kérdésem lenne, hogy 2000-es B vectrám van és a víz hőmérséklete 81C-nál nem akar feljebb menni még pályán sem. Nem rég vettem úgyhogy nem tudom mi a normális. THX a segítségeket előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisa008 Elküldve December6, 2005 Megoszt Elküldve December6, 2005 HELLÓ! Segítsetek légyszi! Vectra B-ben a kijelző(óra ,dátum ,stb.) egyre hiányosabban világít.Eddig elvoltam vele de most hogy tovább van sötét hiányzik az óra!Milyen megoldás van ennek a javítására? Előre is köszi:Kisa008 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts