zotya975 Elküldve Február10, 2020 Megoszt Elküldve Február10, 2020 11 órája, gyuros írta: Köszönöm a választ. Igen nekem is ez volt az elméletem annak a visszacsapószelepnek a működéséről.. Előzőekben lemaradt, hogy nincs hibakód az abs részen.. A vákumdob ha lukas akkor abszolút nem lenne jó, nem? Vagy csak olyan pici luk lenne rajta ami időnkénti problémát produkál? De annak az ellenőrzéséhez ki kell szerelnem és szétbontanom h ellenőrizhessem a benne lévő membránt... Egyébként levegő szivárgás hangot sem hallani.. Marad a bontás.. Köszönöm a segítséget Van amikor csak úgy veszed észre hogy lyukas a membrán hogy álló motornál nem tartja meg a vákumot. Normál esetben 3-4 fékpedál lenyomásig van fékrásegítés aztán már kemény a pedál, nem húzza be a vákum. Ha kicsi a lyuk akkor menet közben amikor állandóan szív a motor nem is lehet észrevenni, aztán ha nagyobb a lyuk akkor már ilyenkor is feltűnő a rásegítés hiánya. Tudomásom szerint roncsolás nélkül nem lehet bontani a vákumdobot. Egyszer hoztam haza egy diesel astrát Bécsből rásegítés nélkül, ott ugye külön vákumszivattyú van, na az rémálom volt. Két lábbal fék taposás meg kézifékkel rásegítés. A vontatás is ezért necces. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február10, 2020 Megoszt Elküldve Február10, 2020 11 órája, zotya975 írta: Van amikor csak úgy veszed észre hogy lyukas a membrán hogy álló motornál nem tartja meg a vákumot. Normál esetben 3-4 fékpedál lenyomásig van fékrásegítés aztán már kemény a pedál, nem húzza be a vákum. Ha kicsi a lyuk akkor menet közben amikor állandóan szív a motor nem is lehet észrevenni, aztán ha nagyobb a lyuk akkor már ilyenkor is feltűnő a rásegítés hiánya. Tudomásom szerint roncsolás nélkül nem lehet bontani a vákumdobot. Egyszer hoztam haza egy diesel astrát Bécsből rásegítés nélkül, ott ugye külön vákumszivattyú van, na az rémálom volt. Két lábbal fék taposás meg kézifékkel rásegítés. A vontatás is ezért necces. Köszönöm a választ Az nem lehetett egyszerű, na meg nem is volt veszélytelen.. Megoldódott a problémám ma rábukkantam a valódi hibára Szerencsére nincs baja a devandernek elég nagy meló lett volna kiszedni is és a visszacsapószelep is jó A probléma a szívóházzal van ahol csatlakozik a fék vákumcsöve kitört egy darab... Visszaragasztottam szóval addig kibírja amíg a motorfelújítás meg nem lesz és visszakerül a helyére a saját szívóházával együtt A fék ismét remekül működik http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=96620200210_104427.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február10, 2020 Megoszt Elküldve Február10, 2020 7 perce, gyuros írta: Köszönöm a választ Az nem lehetett egyszerű, na meg nem is volt veszélytelen.. Megoldódott a problémám ma rábukkantam a valódi hibára Szerencsére nincs baja a devandernek elég nagy meló lett volna kiszedni is és a visszacsapószelep is jó A probléma a szívóházzal van ahol csatlakozik a fék vákumcsöve kitört egy darab... Visszaragasztottam szóval addig kibírja amíg a motorfelújítás meg nem lesz és visszakerül a helyére a saját szívóházával együtt A fék ismét remekül működik http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=96620200210_104427.jpg Hát elég egy ekkora kis rés hogy a vákum gyengüljön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Február16, 2020 Megoszt Elküldve Február16, 2020 Sziasztok azt miért csinálja az opel 1.6i C16Nz hogy ki villan a kis motor icon ugrik egyet az autó és nem megy le áll és utána még nem indul csak akkor ha a traforol le veszem a kábelt rá inditok szikrazik vissza megy a kábel és ha mise történt volna el indul és megyek tovább hiba kódot nem jelez csak a 12-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2020 Megoszt Elküldve Február16, 2020 1 óra, Garos írta: Sziasztok azt miért csinálja az opel 1.6i C16Nz hogy ki villan a kis motor icon ugrik egyet az autó és nem megy le áll és utána még nem indul csak akkor ha a traforol le veszem a kábelt rá inditok szikrazik vissza megy a kábel és ha mise történt volna el indul és megyek tovább hiba kódot nem jelez csak a 12-es. Vedd le a fojtószelepházról a nagy műanyag fedelet, úgy rálátsz az injektorra. Ha indítózás közben látod hogy beporlasztja a benzint ( amikor nem indul) akkor az üzemanyag ellátást kábé ki is zárhatjuk. ( ha sikertelen indítózás után a kipufogó erősen benzinszagú akkor ugyanez van) . Marad tehát a gyujtószikra hiánya. Ha a trafó főkábel birizgálás után javul meg az autó akkor esélyes hogy ezzel a kábellal vagy a csatlakozásával van gond. Nézz bele a kábelbe a két végén tisztán fémes-e a csatlakozó vagy esetleg be van zöldülve vagy más szennyeződést látsz-e rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Február16, 2020 Megoszt Elküldve Február16, 2020 Meg nézem de ma úgy állt le hogy ki villant a kis motor icon elaludt de nincs tárolt hiba. Én meg a lambaszondara gondolok vagy a benzin szivattyúra ezek csinálnak olyat hogy néha működik néha nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2020 Megoszt Elküldve Február16, 2020 1 órával ezelőtt, Garos írta: Meg nézem de ma úgy állt le hogy ki villant a kis motor icon elaludt de nincs tárolt hiba. Én meg a lambaszondara gondolok vagy a benzin szivattyúra ezek csinálnak olyat hogy néha működik néha nem? Igazából amikor leáll a motor egyből kigyullad a motorhiba lámpa, szóval ez nem jelenti autómatikusan hogy van tárolva hibakód. Amit írtam ha megnézed azzal kiszűröd a benzinszivattyút. A lambda szondának van hibakódja, azt látnád. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Február17, 2020 Megoszt Elküldve Február17, 2020 Meg néztem a kábelt hát kicsit szenyeződött volt vettem bele újat de a hiba ugyan úgy meg maradt sikertelen inditasnal érezni a banzin illatát már nem tudom mi lehet a Baja egyik hibát meg oldom akkor jönn a másik esetleg ötlet hogy mi okozhatja még ezt a hibát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboz Elküldve Április12, 2020 Megoszt Elküldve Április12, 2020 On 2020. 02. 17. at 9:34, Garos írta: Meg néztem a kábelt hát kicsit szenyeződött volt vettem bele újat de a hiba ugyan úgy meg maradt sikertelen inditasnal érezni a banzin illatát már nem tudom mi lehet a Baja egyik hibát meg oldom akkor jönn a másik esetleg ötlet hogy mi okozhatja még ezt a hibát? Gyútásrendszert kompletten át kéne nézni, ott valami nem kerek (kábelek, csatlakozók, gyertyák etc.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Április18, 2020 Megoszt Elküldve Április18, 2020 Köszönöm a választ. Előző problémát meg oldottam most egy olyan problémám van a kocsival hogy üzemi hőfokon pár másodpercig magas az alapjàrat utána le esik normalisra ezt a hibát mi okozza. Köszönöm a válaszokat előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isvan79 Elküldve Június14, 2020 Megoszt Elküldve Június14, 2020 Sziasztok. B vectra 2001 és 2.0 DTI ydth mozórkód. Kérdésem a következő. KB 1 hónapja egy erős fékezés után kivillant a check engie lámpa majd elmúlt. Azóta minden fékezés után kivillan majd egy pár perc múlva elmúlik. Ha 2-be jobban kihúzatom eltűnik. Valaki járt már így? Tudna valaki segíteni? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joci 79 Elküldve November5, 2021 Megoszt Elküldve November5, 2021 On 2016. 05. 14. at 13:04, DögVectra írta: Köszönöm a választ, a vezetékeket átnézem. Igen, a kuplung benyomása gyakorlatilag együtt jár a gázelvétellel, és csak melegen csinálja. Egyébként előjele, ha sebességben gázelvételre elkezd dadogni a motor. Ma átnéztem a kábeleket, bár szétmállik a műanyagborítás, és a stekkerek szanaszét vannak, de amúgy minden ok. Porlasztk is jónak tűntek. Mintha az üzemagyagellátással lenne probléma Szia! Épp most küzdök én is ezzel a problémával.... Mi volt a baja az autónak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve November5, 2021 Megoszt Elküldve November5, 2021 11 perce, Joci 79 írta: Szia! Épp most küzdök én is ezzel a problémával.... Mi volt a baja az autónak? Hali.5 évvel ezelőtti kommentre reagáltál.Nem biztos hogy kapsz rá választ.Egyébként mi a gond az autóval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joci 79 Elküldve November5, 2021 Megoszt Elküldve November5, 2021 Meleg motornál megszűnik az alapjárat teljesen 0-ra. Már kitisztítottuk a fojtószelepház az EGR szelepet a map szenzort hibának csak az EGR dobta fel De mondjuk a motorvezérlő most lett javítva nemrég Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joci 79 Elküldve November5, 2021 Megoszt Elküldve November5, 2021 16 perce, kingblue írta: Hali.5 évvel ezelőtti kommentre reagáltál.Nem biztos hogy kapsz rá választ.Egyébként mi a gond az autóval? Helló! Igen tudom hogy régi sztorira reagáltam..... Meleg motornál elmegy az alapjárat teljesen nullára. Mindig leáll amikor kinyomom a kuplungot Hidegen nem csinálja vagyis hogy nem mindig tehát rapszódikus. Hibának feldobta az EGR szelepet aztán azt kitakarítottuk a fojtószelep házat is a map szenzort is ennyit tettünk egyelőre Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve November5, 2021 Megoszt Elküldve November5, 2021 34 perce, Joci 79 írta: Helló! Igen tudom hogy régi sztorira reagáltam..... Meleg motornál elmegy az alapjárat teljesen nullára. Mindig leáll amikor kinyomom a kuplungot Hidegen nem csinálja vagyis hogy nem mindig tehát rapszódikus. Hibának feldobta az EGR szelepet aztán azt kitakarítottuk a fojtószelep házat is a map szenzort is ennyit tettünk egyelőre Milyen motor? Dízel benzines stb.Motor kód esetleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joci 79 Elküldve November5, 2021 Megoszt Elküldve November5, 2021 1 órával ezelőtt, kingblue írta: Z16XE 16 BENZIN Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joci 79 Elküldve November5, 2021 Megoszt Elküldve November5, 2021 1 órával ezelőtt, kingblue írta: Hali.5 évvel ezelőtti kommentre reagáltál.Nem biztos hogy kapsz rá választ.Egyébként mi a gond az autóval? 19 perce, kingblue írta: Milyen motor? Dízel benzines stb.Motor kód esetleg. Z16XE 1,6 benzin Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts