Garos Elküldve Január8, 2020 Megoszt Elküldve Január8, 2020 Nagyon szépen köszönöm a segítséget. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Január8, 2020 Megoszt Elküldve Január8, 2020 A 171-es hibakód az mit jelent? Azt tárolta az f Astrám.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2020 Megoszt Elküldve Január9, 2020 10 órája, Garos írta: A 171-es hibakód az mit jelent? Azt tárolta az f Astrám.? A középkijelzőnek saját hibakódjai vannak amik nem függnek össze a motorvezérlővel, és a motor tényleges működésével. A 171-es hibakód: Outside temp sensor failure: high signal =Külső hőérzékelő hiba: magas jel Ugye a kijelzőn látható a külső hőmérséklet, ennek a problémáját jelzi csak ez a kód. Ha megszeretnéd nézni van-e tárolt hibakódja a motorvezérlőnek: https://www.opelforum.hu/topic/1823-hibakód-leolvasás/ A leírásból már sajna hiányzik a kép: http:// Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Január9, 2020 Megoszt Elküldve Január9, 2020 Akkor a képen látható módon össze kötöm és mutatja a kijelzőn a hiba kódokat? Azt esetleg meg tudod nekem mondani hogy ha felkapcsolom a világítást miért sötètedik el a kilyelző? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2020 Megoszt Elküldve Január9, 2020 55 perce, Garos írta: Akkor a képen látható módon össze kötöm és mutatja a kijelzőn a hiba kódokat? Azt esetleg meg tudod nekem mondani hogy ha felkapcsolom a világítást miért sötètedik el a kilyelző? Gyujtást kell adni és számolni a motorvezérlő ikonnak a felvillanásait a leírásban szereplő módon. Nézd meg nincs-e letekerve a világítás kapcsoló alatti potméter. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Január9, 2020 Megoszt Elküldve Január9, 2020 És a 100 feletieket pl.: 175 1villanàs.....7villanàs.....5 villanás? Így fogja mutatni. Esetleg még abban tudnál segíteni hogy a hátsó ajtó karpitott hogyan tudom le szedni és az ablak tekerőt.es meg esetleg egy videót vagy képeket tudnál nekem küldeni hogy azt a sebesség jeladó-t hogy kell ki varázsolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2020 Megoszt Elküldve Január9, 2020 2 órája, Garos írta: És a 100 feletieket pl.: 175 1villanàs.....7villanàs.....5 villanás? Így fogja mutatni. Esetleg még abban tudnál segíteni hogy a hátsó ajtó karpitott hogyan tudom le szedni és az ablak tekerőt.es meg esetleg egy videót vagy képeket tudnál nekem küldeni hogy azt a sebesség jeladó-t hogy kell ki varázsolni? Igen pont úgy villogja ki ahogy írod. A hátsó kárpitnál az ajtó alsó élén vannak csavarok és a kapaszkodó alatt ha jól rémlik ( mindegyik jól látszik) a tekerőt Omega gyűrű fogja amit egy drótkampóval lehet kihúzni és utána lejön a tekerő. Ezután a kárpitot el kell húzni az ajtótól, már csak műanyag patentok fogják. http:// A műszeregység majd az útjeladó kiszedéséhez, használhatod ezt a leírást: https://www.opelforum.hu/topic/1797-műszeregység-csere-bere/, de ha neked rendesen kiírta a sebességet a középkijelző, akkor valószinűleg jól működik, így kár kibontani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Január10, 2020 Megoszt Elküldve Január10, 2020 Nem tudja valaki milyen fajta izzó kell opel f Astra kilométer óra vilagitashoz.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január10, 2020 Megoszt Elküldve Január10, 2020 T10 B8.5D a becsületes neve, így néz ki: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Január15, 2020 Megoszt Elküldve Január15, 2020 Valaki tudna nekem abban segíteni hogy a jobb hátsó ajtót központi zár miért nem nyitja ki, kàbeleknek semmi baja Szerintem le fagy a motor mert ha az utastér be melegszik tökéletesen működik de ha hideg van akkor nem nyílik ebben tudna segíteni valaki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január15, 2020 Megoszt Elküldve Január15, 2020 9 órája, Garos írta: Valaki tudna nekem abban segíteni hogy a jobb hátsó ajtót központi zár miért nem nyitja ki, kàbeleknek semmi baja Szerintem le fagy a motor mert ha az utastér be melegszik tökéletesen működik de ha hideg van akkor nem nyílik ebben tudna segíteni valaki. Simán lehet, nekem is csinálta a Calibránál. A legtöbb amit tehetsz hogy amikor egyszer sikerül kinyitni, akkor leveszed az ajtókárpitot és megjáratod/megkened a zár működtető rudazatokat egy kis fújható zsírspray-vel vagy legrosszabb esetben WD-40-el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Január17, 2020 Megoszt Elküldve Január17, 2020 Valaki tudja mi a 149 hibakód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Január17, 2020 Megoszt Elküldve Január17, 2020 2 órája, Garos írta: Valaki tudja mi a 149 hibakód? http://budavill.hu/pages/OBD-kódok-magyarul!.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Január18, 2020 Megoszt Elküldve Január18, 2020 (edited) Fordulatszám jeladónak van hiba kódja? Csak azért hogy biztosan azért csinálja e azt az opelom hogy ha a be nyomom a kuplungot akkor le áll menetközben rá inditok akkor megy tovább. 1.6 GL C16Nz motorkóddal rendelkezik. Módosítva Január18, 2020 : Garos Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2020 Megoszt Elküldve Január19, 2020 15 órája, Garos írta: Fordulatszám jeladónak van hiba kódja? Csak azért hogy biztosan azért csinálja e azt az opelom hogy ha a be nyomom a kuplungot akkor le áll menetközben rá inditok akkor megy tovább. 1.6 GL C16Nz motorkóddal rendelkezik. Nincs, a motorvezérlőtől kapja a jelet, akkor is ha nem fordulatszám mérős óra van a kocsiban, ( csak ugye akkor nincs bekötve a szál) és úgy is rendesen működik. Forgásjel alapján számol, ami vagy a vezérmű tengelyt, vagy a főtengelyt figyeli, nem tudom ennél a motornál melyiket. Úgy rémlik az elsőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
IstvanQ Elküldve Január27, 2020 Megoszt Elküldve Január27, 2020 Üdvözlet Uraim! Jó öreg VECTRA B, X20XEW motorral szerelt autómban nem találom, hol van az ECU elrejtve, és hol találom a kopogás-szenzort? Tudna valaki segiteni? Hálásan köszönöm: István Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január28, 2020 Megoszt Elküldve Január28, 2020 10 órája, IstvanQ írta: Üdvözlet Uraim! Jó öreg VECTRA B, X20XEW motorral szerelt autómban nem találom, hol van az ECU elrejtve, és hol találom a kopogás-szenzort? Tudna valaki segiteni? Hálásan köszönöm: István Az ECU-t passzolom, a kopogás szenzor általában a blokk közepén van a motor hátulján. Két fagydugó között kissé azok alatt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január28, 2020 Megoszt Elküldve Január28, 2020 17 órája, IstvanQ írta: Üdvözlet Uraim! Jó öreg VECTRA B, X20XEW motorral szerelt autómban nem találom, hol van az ECU elrejtve A motorvezérlő a szélvédő előtti burkolat alatt van az anyósoldalon, a motortér felől hozzáférhető. Itt egy videó a pontos elhelyezkedéséról, ez ugyan 1.6-osé, de az X20XEV-nek is itt van, csak nem két kis csatlakozó megy rá, hanem egy nagy. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garos Elküldve Február1, 2020 Megoszt Elküldve Február1, 2020 On 2020. 01. 19. at 8:41, zotya975 írta: Nincs, a motorvezérlőtől kapja a jelet, akkor is ha nem fordulatszám mérős óra van a kocsiban, ( csak ugye akkor nincs bekötve a szál) és úgy is rendesen működik. Forgásjel alapján számol, ami vagy a vezérmű tengelyt, vagy a főtengelyt figyeli, nem tudom ennél a motornál melyiket. Úgy rémlik az elsőt. Sziasztok a óra csoport hátuljába honnan lehet venni azt a T alakú jeladót.? Opel f Astra-ba.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február2, 2020 Megoszt Elküldve Február2, 2020 11 órája, Garos írta: Sziasztok a óra csoport hátuljába honnan lehet venni azt a T alakú jeladót.? Opel f Astra-ba.? Szerintem boltban sehonnan, óraegységgel együtt tudsz venni bontóban. Nem valószínű hogy kiszerelik és külön adják el, mert akkor nélküle nem tudja eladni az órát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február2, 2020 Megoszt Elküldve Február2, 2020 5 perce, zotya975 írta: Szerintem boltban sehonnan, óraegységgel együtt tudsz venni bontóban. Nem valószínű hogy kiszerelik és külön adják el, mert akkor nélküle nem tudja eladni az órát. ...Illetve lehet venni külön is újonnan (a cikkszáma GM 90296122), de sztem drágább mint bontóban egy használt óracsoport amiben eleve benne van Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február2, 2020 Megoszt Elküldve Február2, 2020 1 órával ezelőtt, tgabika76 írta: ...Illetve lehet venni külön is újonnan (a cikkszáma GM 90296122), de sztem drágább mint bontóban egy használt óracsoport amiben eleve benne van Nem gondoltam volna hogy lehet kapni újonnan. De valóban olcsóbb egy bontott óracsoport mert a sima fordulatszám mérő nélküli már 3-5 ezerért van ezt meg 45 Euróért árulják. Érdemes azért csere-vásárlás előtt lekötni a kilométer óra bowdent, ( le kell tekerni a váltóról) ami az órát és egyben a jeladót hajtja. Ha ugyanazok a tünetek maradnak akkor esélyes hogy valóban a jeladó a hibás. Érdekes különben hogy mennyire más hiba jön elő ilyenkor mert általában bowden szakadáskor váltáskor-motorféknél előfordul a lefulladás, de nekem csak a hibalámpát dobta be, egyéb tünetem nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február9, 2020 Megoszt Elküldve Február9, 2020 Üdv mindenkinek. Fékkel kapcsolatos problémám van. A jelenség a következő. Időnként határozott a fékem kis fékpedál lenyomásnál is (amilyen volt is mindíg) de van amikor meg keményebben kell nyomnom és akkor sem elég hatásos. Ez az állapot így nem biztonságos. Tárcsák betétek teljesen újak (brembo). Féknyergek teljesen felújítottak, fékolaj is új. Ezeket kizártam a hibalehetőségekből. Marad a főfékhenger (lehet a belső tömítések nem az igaziak már), abs egység esetleg panel rész forrasztásai lazák, fékrásegítő bár én azt is kizárnám. És van még egy kis alkatrész aminek nem tudom a nevét és a pontos szerepét. Csináltam róla képet. Esetleg ennek a nevét is elárulhatná aki tudja (már keresgéltem a neten alkatrészek közt de sikertelenül) http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=48520200209_113140.jpg <----- a karikázott alkatrész. Pontosan melyik irányból engedi a levegőt illetve a fékrásegítő honnan kapja a levegőt (a rajta lévő nyíl a szívóház felé mutat). Egyébként jobban húzatva az autót utána jobb a fék is, olyan mintha jobb levegő ellátottsága lenne a fékrásegítő rendszernek. Olyan mintha a fotón lévő bekarikázott alkatrész hibájából nem adna kellő levegő vákumot a féknek ... Ha esetleg valakinek lenne ötlete annak örülnék Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február9, 2020 Megoszt Elküldve Február9, 2020 12 perce, gyuros írta: Üdv mindenkinek. Fékkel kapcsolatos problémám van. A jelenség a következő. Időnként határozott a fékem kis fékpedál lenyomásnál is (amilyen volt is mindíg) de van amikor meg keményebben kell nyomnom és akkor sem elég hatásos. Ez az állapot így nem biztonságos. Tárcsák betétek teljesen újak (brembo). Féknyergek teljesen felújítottak, fékolaj is új. Ezeket kizártam a hibalehetőségekből. Marad a főfékhenger (lehet a belső tömítések nem az igaziak már), abs egység esetleg panel rész forrasztásai lazák, fékrásegítő bár én azt is kizárnám. És van még egy kis alkatrész aminek nem tudom a nevét és a pontos szerepét. Csináltam róla képet. Esetleg ennek a nevét is elárulhatná aki tudja (már keresgéltem a neten alkatrészek közt de sikertelenül) http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=48520200209_113140.jpg <----- a karikázott alkatrész. Pontosan melyik irányból engedi a levegőt illetve a fékrásegítő honnan kapja a levegőt (a rajta lévő nyíl a szívóház felé mutat). Egyébként jobban húzatva az autót utána jobb a fék is, olyan mintha jobb levegő ellátottsága lenne a fékrásegítő rendszernek. Olyan mintha a fotón lévő bekarikázott alkatrész hibájából nem adna kellő levegő vákumot a féknek ... Ha esetleg valakinek lenne ötlete annak örülnék Köszi Ez egy visszacsapószelep ami a szívósorról a devanderre (vákuumdobra) vezető levegőcsövön van. Nem szokott elromlani, anno én is megvettem a Claibrához, aztán nem is ez volt a baj... A tünetek alapján a fékrásegítő lesz a rossz, abban szokott a membrán átszakadni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Február9, 2020 Megoszt Elküldve Február9, 2020 6 órája, tgabika76 írta: Ez egy visszacsapószelep ami a szívósorról a devanderre (vákuumdobra) vezető levegőcsövön van. Nem szokott elromlani, anno én is megvettem a Claibrához, aztán nem is ez volt a baj... A tünetek alapján a fékrásegítő lesz a rossz, abban szokott a membrán átszakadni. Köszönöm a választ. Igen nekem is ez volt az elméletem annak a visszacsapószelepnek a működéséről.. Előzőekben lemaradt, hogy nincs hibakód az abs részen.. A vákumdob ha lukas akkor abszolút nem lenne jó, nem? Vagy csak olyan pici luk lenne rajta ami időnkénti problémát produkál? De annak az ellenőrzéséhez ki kell szerelnem és szétbontanom h ellenőrizhessem a benne lévő membránt... Egyébként levegő szivárgás hangot sem hallani.. Marad a bontás.. Köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts