lacika7676 Elküldve Március5, 2016 Megoszt Elküldve Március5, 2016 Sziasztok vettem egy vectra c-t és cd 70 navi van benne de a board computert nem tudom elö hivni mert a BC gomb meg nyomására csak valami stoppper félét lehet elinditani alapból a főkijelzön csak 2 dolgott tudok választani zene és navit hianyzik az autós ikon.nem tudom miért és kérnék egy kis segitséget. köszönöm szépen elöre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
OPToTo Elküldve Március12, 2016 Megoszt Elküldve Március12, 2016 Sziasztok! Milyen sűrűn ajánlott olajat cserélni, illetve milyen olajat öntsek bele? 96os B Vectra 1.6. ToTo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március12, 2016 Megoszt Elküldve Március12, 2016 min 10, max 15 ezer km vagy 1 év, (amelyiket előbb eléred), 5W40 vagy 10W40 olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FaithE Elküldve Március15, 2016 Megoszt Elküldve Március15, 2016 Hali. 3 kérdésem volna; 1.: Miért nem működik a vízhőfokmérő? Meg se moccan, fűtés van. 2.: Utólagosan lett beszerelve a két elektromos tükör és a kapcsolója, be volt vezetékelve gyárilag, nem működik, a kapcsoló nem is világít, amiből ki lett bontva abba működött szóval mi lehet a probléma? 3.: Miért nem működik a köztponti zár? Egyik este lezártam akkor zárta az összeset, reggel nyitom már csak a vezetőoldalit és azóta se jó, a biztosítéka nem ment ki. Vectra B, Motorkód : X17TD Légyszíves válaszoljátok mert fontos lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Március15, 2016 Megoszt Elküldve Március15, 2016 Sziasztok! Kaptam két hibakódot: P0130, P0135 Lambdaszonda. Működésben, fogyasztásban még nem tapasztalok eltérést. Kérdésem lenne, érdemes-e gyárit venni, vagy megfelel valami olcsóbb helyettesítő is? Vectra B V20XEV Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2016 Megoszt Elküldve Március15, 2016 8 órája, FaithE írta: Hali. 3 kérdésem volna; 1.: Miért nem működik a vízhőfokmérő? Meg se moccan, fűtés van. 2.: Utólagosan lett beszerelve a két elektromos tükör és a kapcsolója, be volt vezetékelve gyárilag, nem működik, a kapcsoló nem is világít, amiből ki lett bontva abba működött szóval mi lehet a probléma? 3.: Miért nem működik a köztponti zár? Egyik este lezártam akkor zárta az összeset, reggel nyitom már csak a vezetőoldalit és azóta se jó, a biztosítéka nem ment ki. Vectra B, Motorkód : X17TD Légyszíves válaszoljátok mert fontos lenne. üdv, igazából ezek olyan hibák amiket távsegítséggel nem lehet javítani...vízhőfokmérőnél: meg kell keresni a jeladót a hengerfej környékén meg kell nézni nincs-e lecsúszva a csati, megmozgatni. Ha nincs változás lehet kábel, vagy a műszer rossz. Elektromos tükör: béna kérdés, ha ki is volt kábelezve és csak rá kellett dugni a csatira a tükröket ,biztosítéka biztos nem volt ...ez be lett dugva a helyére? Kp zár: központi zár vezérlő ment tönkre, vagy a vezetőoldali zármotor rossz, vagy az átvezetőnél kábelhiba...szerintem keress fel egy autóvillamossági szerelőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március15, 2016 Megoszt Elküldve Március15, 2016 1 óra, kocka írta: Sziasztok! Kaptam két hibakódot: P0130, P0135 Lambdaszonda. Működésben, fogyasztásban még nem tapasztalok eltérést. Kérdésem lenne, érdemes-e gyárit venni, vagy megfelel valami olcsóbb helyettesítő is? Vectra B V20XEV Köszönöm. Tudom, piszok drága, de lambdaszondából nekem eddig csak a gyári vált be hosszú távon, sőt bárkinél akit ismerek, az utángyártott szonda max. egy évig bírta. A gyári egyébként Bosch. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Március15, 2016 Megoszt Elküldve Március15, 2016 3 órája, tgabika76 írta: Tudom, piszok drága, de lambdaszondából nekem eddig csak a gyári vált be hosszú távon, sőt bárkinél akit ismerek, az utángyártott szonda max. egy évig bírta. A gyári egyébként Bosch. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FaithE Elküldve Március15, 2016 Megoszt Elküldve Március15, 2016 Igen a tükör biztosítékja is be lett dugva a helyére Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március16, 2016 Megoszt Elküldve Március16, 2016 11 órája, FaithE írta: Igen a tükör biztosítékja is be lett dugva a helyére Hát akkor vagy szerzel kapcsolási rajzot ( ehhez sajna nekem sincs) és felderíted a kábelkorbácsot hol-merre megy, meddíg van benne táp, esetlege egy csati nincs valahol összedugva , vagy egy testkábel nincs lefogatva a bódéhoz mondjuk, ehhez ugye bontani kell vagy elviszed egy autóvillamossági szerelőhöz. Ha van multimétered vagy próbalámpád azt megnézheted bontás nélkül is hogy a biztinél még van-e táp. Ha kézközelben van a régi autó amiből kivettétek ( feltételezem bontódik) akkor azon kezd a keresgélést így a tiéden már tényleg csak azt kell lebontani ami szükséges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FaithE Elküldve Március16, 2016 Megoszt Elküldve Március16, 2016 A vízhőfokmérő megoldódott, le volt csuszva a kábel Link to comment Megosztás: More sharing options...
OPToTo Elküldve Március20, 2016 Megoszt Elküldve Március20, 2016 Az mitől lehet, hogy legutóbb mikor egy nagy dombon mentem lefele az autóval egyből kivillant a motor visszajelző lámpa. Megnéztem az olajszintet és csont száraz volt. Öntöttem bele 2 litert akkor a 2 vonal közé került az érték. Ma megnéztem, ha jól olvastam le most nagyon sok olajat jelez, bőven a bevágások fölött. 2x töröltem szárazra, és úgy toltam be a pálcát a helyére, majd úgy olvastam le. 1.6 B Vectra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
OPToTo Elküldve Március20, 2016 Megoszt Elküldve Március20, 2016 Az mitől lehet, hogy legutóbb mikor egy nagy dombon mentem lefele az autóval egyből kivillant a motor visszajelző lámpa. Megnéztem az olajszintet és csont száraz volt. Öntöttem bele 2 litert akkor a 2 vonal közé került az érték. Ma megnéztem, ha jól olvastam le most nagyon sok olajat jelez, bőven a bevágások fölött. 2x töröltem szárazra, és úgy toltam be a pálcát a helyére, majd úgy olvastam le. 1.6 B Vectra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FaithE Elküldve Március25, 2016 Megoszt Elküldve Március25, 2016 Üdv. Van egy 1.7TD Vectra b-m és szivárog az olaj a szelepfedelnel. Mit lehet tenni? 4hónapja volt cserélve a tömítés, lehet a szerelő túlságosan ráhuzta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március28, 2016 Megoszt Elküldve Március28, 2016 El van vetemedve a szelepfedél. Kell a tömítés alá és fölé egy kis tömítőpaszta. (Loctite5910 például, vagy ennek megfelelő tudású) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opizse Elküldve Március28, 2016 Megoszt Elküldve Március28, 2016 Üdv Következő problémám adódott.Egyszer csak menet közben megállt az autóm egy garázs feljárón.(üzemanyag volt benne igaz nem tele de még a piros jel felett)Azóta nem indul be,gyújtás stb van inditózik de semmi.Addig eljutottam hogy megnéztem hogy az üzemanyag szivattyú nem kap feszültséget.Sajnos nem tudom melyik biztosíték tartozik hozzá illetve a relét is csak sejtem.Tudna valaki segíteni? b vectra 1999 2.0 dti x20dth Link to comment Megosztás: More sharing options...
luigi74 Elküldve Április8, 2016 Megoszt Elküldve Április8, 2016 (edited) Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, új felhasználóként. Nemrégiben vettem egy Vectra B Caravant X20DTL motorral. A hibajelző időnként kigyullad, ilyenkor az autó megy ugyan, de nem húz, nehezebben pörög fel a motor. Gázlevételre általában kialszik a lámpa, újabb gázadáskor már rendesen húz a gép. Voltam vele dízel szakszervizben, a következő hibakódokat olvastatták ki: 0400 - Kipufogógáz-visszavezetés - Szabályzási eltérés 1220 - Befecskendezés kezdet szabályozás - Szabályzási eltérés 0195 - Motorolaj hőmérséklet - A jel túl magas Törölték a hibakódokat, mentem vele egy kört, újra kiolvasva ugyan ezeket a hibákat írta ki. Nagyjából elhajtottak a szervizből, hogy ez annyi minden lehet...... Otthon EGR szelep pucolása megtörtént (bár nem volt különösebben elkoszolódva, vákuumot tartja.) Légtömegmérő szintén kitakarítva (nem tudom ér-e valamit), vákuumcsövek átnézve, egy része kicserélve. A hibajelenség ha kicsit ritkábban is, de jelen van. Úgy vettem észre, hogy leginkább városi közlekedéskor jelentkezik (2000/perc fordulat körül vagy alatt), ha kimegyek országútra és 100-110 felett csapatom, akkor megszűnik. Nem tudom, van-e valakinek valami jó ötlete, hogy mit lenne érdemes megnézni. Már mindenféle fórumot, blogot, oldalt elolvastam, amit csak felleltem az elmúlt 2 hétben a neten. Még valami: próbáltam itthon kivillogtatni a hibát, de sajnos nem működik (jó lenne, mert nem szívesen fizetnék minden alkalomért 4 ropogós ezrest.) Megnéztem egy erről szóló leírást itt a fórumon, hogy melyik 2 pólust kell összekötni hozzá, de nekem más a csatlakozóm, mint az ott megadott képen. Egyébként hibát törölni házilag gondolom nem lehet, Nekem ilyen van (nem saját fotó, letöltött). Mindennemű segítséget nagyon megköszönök! Lajos Módosítva Április8, 2016 : luigi74 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április9, 2016 Megoszt Elküldve Április9, 2016 "dízel szakszerviz ... elhajtottak a szervizből, hogy ez annyi minden lehet...... " Vicc. Ez OBD2-es csatlakozó. Veszel egy ELM327-et, vagy valami hasonló obd2 adaptert. Okostelefonra Torque free (vagy valami hasonló). Így tudsz olvasni és törölni is, meg élő adatot nézni. Ha közel vagy adok egyet kölcsön kipróbálásra. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
luigi74 Elküldve Április9, 2016 Megoszt Elküldve Április9, 2016 Szia! Barátom próbálta kiolvasni ELM327-tel, de valami oknál fogva nem sikerült neki sem PC-vel, sem androidos telóval. Ezután vittem szervizbe. A szerviz valóban vicc, piszokul nem volt kedvük foglalkozni velem (vagy inkább egy öreg autóval, mikor tele volt az udvar csilli-villi drága járgányokkal.) Köszönöm a próba lehetőségét, de sajnos 180 km-re laksz tőlem (én máriakálnoki vagyok), úgyhogy a közeljövőben nem valószínű, hogy be tudok ugrani Hozzád. Úgy tűnik, egyelőre marad a próbálkozás ezzel meg azzal, nem akarnám egyből a motorvezérlőt cseréltetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április10, 2016 Megoszt Elküldve Április10, 2016 Először is nem opelszervizbe kell menni, mert szerintem nem érteken annyira hozzá, vagy látják, hogy komolyabb probléma, és nincs kedük szórakoznia hibakereséssel. Egy megbízható márkafüggetlen szerelő, autóvillamossági szerelő, vagy hozzáértő haver, ez a legjobb megoldás. Otthoni használatra kínai klón OP COM való, laptoppal. Ez bevált már minden topiktársnál, aki beruházott ilyenbe. Szerintem felesleges egyebekkel próbálkozni. Lehet, hogy működnek, de az OP COM a biztos. Ugyanazt tudja, mint a gyári OP COM. Csak ugye nem hivatalos eszköz, ezért szervizek nem használhatják pénzkeresésre. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Április10, 2016 Megoszt Elküldve Április10, 2016 (edited) 58 perce, Adam1 írta: Először is nem opelszervizbe kell menni, mert szerintem nem érteken annyira hozzá, vagy látják, hogy komolyabb probléma, és nincs kedük szórakoznia hibakereséssel. Egy megbízható márkafüggetlen szerelő, autóvillamossági szerelő, vagy hozzáértő haver, ez a legjobb megoldás. Otthoni használatra kínai klón OP COM való, laptoppal. Ez bevált már minden topiktársnál, aki beruházott ilyenbe. Szerintem felesleges egyebekkel próbálkozni. Lehet, hogy működnek, de az OP COM a biztos. Ugyanazt tudja, mint a gyári OP COM. Csak ugye nem hivatalos eszköz, ezért szervizek nem használhatják pénzkeresésre. Támogatom, nekem is kínai OP-COM van, és még mindent amire szükségem volt meg tudtam oldani vele. Néhány hete volt egy kérdésem, lambda szondával kapcsolatosan, nem cseréltem (sokalltam a gyárira a több mint 50 ezret) és más hibát a működésben nem tapasztaltam, nos a hiba egyik napról a másikra megszűnt, hibakódot töröltem, és azóta sem jött vissza. Bár a hibát ki lehet olvasni házilag is, de élő adatokat nézni, törölni már nem, erre nagyon jó az OP-COM, a néhány ezres beruházást megérte. Módosítva Április10, 2016 : kocka Link to comment Megosztás: More sharing options...
luigi74 Elküldve Április10, 2016 Megoszt Elküldve Április10, 2016 Nem Opel szervizben voltam vele, hanem márkafüggetlen (Bosch) dízel szervizben. Sajnos a városban senki más nincs, aki komolyabban értene a dízel autókhoz. Eddig mindig benzines autóm volt, ez az első dízel, így ismeretségem sincs ezen a területen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
luigi74 Elküldve Április10, 2016 Megoszt Elküldve Április10, 2016 Rendeltem is gyorsan egy OP-COM klónt aliexpress-ről. Már csak ki kell várnom, míg ideér.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kroy0402 Elküldve Április20, 2016 Megoszt Elküldve Április20, 2016 Sziasztok! Van egy 97-es, 1.6 16v, x16xel vectrám. És sehol nem találom az ecu-t (motorvezérlőt) valaki árulja el legyen kedves hogy hová dugták, mert már őszülök! Köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április22, 2016 Megoszt Elküldve Április22, 2016 Szerintem a kesztyűtartó mögött van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts