Adam1 Elküldve Február19, 2015 Megoszt Elküldve Február19, 2015 Hát ezt sajnos rossz tudni :(Mért nem csinálnak normális akksikat elérhető áron....Jó ötlet mert én nemis néztemmég terhelve de megfogom :) Gondlom mert drágább előállítani, drágább alapanyagok kellenek hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztian880212 Elküldve Március13, 2015 Megoszt Elküldve Március13, 2015 Sziasztok. Nekem egy olyan problémám lenne , hogy beültem a kocsimba reggel Vectra 2.0 DTI ráadtam a gyújtást be is röffent kb 1 másodpercre, azt leállt. Többszöri indításra csak azt produkálja, hogy tekeri-tekeri majd egyszer csak kivillan a motorkód de nem röffen be. Szerintetek mi lehet a gond? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovi831 Elküldve Március21, 2015 Megoszt Elküldve Március21, 2015 Sziasztok. Van egy kis problémám a vectrámmal, önműködővé vált a befújó ventilátor.Kellene egy biztosítéktábla rajz vagy leírás, szeretném kivenni a betétet hogy ne működjön(csak azért mert egyelőre nem tudok vele foglalkozni, és zavar h minden indításnál már maxon pörög). 2001-es évjárat 1.8i(125ps). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Beep Elküldve Március25, 2015 Megoszt Elküldve Március25, 2015 Sziasztok. Olyan problémám jelentkezezz, hogy megyek az autóval (x20xev vectra B) és elkezd rángatni közben a fordulatszámmérő össze-vissza ugrál és nagyon durrog a motor. Leáll vagy leállítom, újraindítom és megint minden rendben egy darabig aztán megint minden kezdődik előröl. Van hogy többször egymás után van mikor sokáig nem (20-30km). A kérdésem az mi lehet a gond? Hol kezdjem el keresni a probléma forrását? Remélem tud valaki segíteni. Köszi előre is mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisgyufa Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 Sziasztok segítségeteket kérném! X20DTH motorról van szó, elment a turbónyomás vákumszivattyút cseréltem mert fele annyit szívott mint kellett volna már cseréltem mágnesszelepeket is mind a 3-at... de igy sincsen semmi változás turbócsövek rendben meg a turbó is mert ha wastegate szelep kis menetesszárját elhúzom kézzel akkor van nyomás tehát a turbó vagy egr szabalyzassal lehet gond szerintem de nemr tudok rájönni hogy hol.. valakinek valami tapasztalat vagy esetleg tipp??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
becike Elküldve Március28, 2015 Megoszt Elküldve Március28, 2015 Sziasztok,hazajövet felé azzal a problémával találkoztam hogy az 1-est nem akarja venni,minden más sebességet rendesen bevesz,de az 1-est nem akarja valamiért,valaki esetleg tudja hogy mi lehet a probléma? Továbbá valamilyen okból kifolyóan nincs olyan húzás az autóban mint eddig volt,gyertyánál nagyon olajos,pedig új gyertyát is vettem bele. (elnézést ha rossz helyre írtam,és azt is ha már másnak megválaszolta valaki de sehol sem találtam rá a választ.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Március28, 2015 Megoszt Elküldve Március28, 2015 Álló helyzetben se veszi az 1-est? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Coll79 Elküldve Április7, 2015 Megoszt Elküldve Április7, 2015 Sziasztok! Vettem egy 1999 -es évjáratú Opel Vectra B caravant 8 szelepes 1.6 - os motor még nem az ECO bújik meg benne. Ki kellett cserélnem az aksimat a hétvégén. Majd ma du. miután mindent kikapcsoltam levettem a gyújtást kulcsot kivettem és még így is sípolt. Nem hiábavalóan mert a jobb első világítás égve maradt. Valaki tapasztalt már ilyesmit és ha igen akkor mi a megoldás? Előre is köszi. Jani Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április7, 2015 Megoszt Elküldve Április7, 2015 Irányjelzőkar nincs jobbra felkapcsolva? Gyújtás nélkül a fényszóró parkolófényként üzemel, csak az az oldal világít amerre az irányjelző (index) kar kapcsolva van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Potyi888 Elküldve Április7, 2015 Megoszt Elküldve Április7, 2015 (edited) Sziasztok! 2.0i 16v vectra b autóm hirtelen gyorsításkor rángat és meg is torpan egy pillanatra minden sebességben, de a hiba nem mindíg jön elő. Jobbára meleg motornál vettem észre. Esetleg gyújtás hiba lehet? Válaszotokat előre is köszönöm! Módosítva Április7, 2015 : Potyi888 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Coll79 Elküldve Április7, 2015 Megoszt Elküldve Április7, 2015 Háát kicsit pirongok, De ezt nem néztem. Simán lehet, nagyon siettem. Megnézem. Kösz a gyors választ. Jani Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztian880212 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Sziasztok!!! Egy olyan probléma megoldásában szeretném a segítségeteket kérni. Mit jelent pontosan a P1632-es hibakód? Azt tudom, hogy az adagolóhoz van köze. De amikor rákeresek adagolóra kidob kb 5 féle hibakódot is. Ha valaki tudja, hogy pontosan mit jelen ez a fajta akkor megköszönném a segítséget. Előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabi90 Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 Sziasztok. Egy komoly kérdés. Igaz nem túl műszaki de annál idegesítőbb problémám van. Műszerfal tetejét mivel kezeljem? Mostani áldott napsütéses időben mindig tükröződik a szélvédőre a fény. ( a napsütés ) Fújtam le szilikonos ápolóval, úgynevezett mattító hatású ápolóval de de valahogy egyiksem érte el a várt hatást. Valami praktika van e erre a problémára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 Sziasztok. Egy komoly kérdés. Igaz nem túl műszaki de annál idegesítőbb problémám van. Műszerfal tetejét mivel kezeljem? Mostani áldott napsütéses időben mindig tükröződik a szélvédőre a fény. ( a napsütés ) Fújtam le szilikonos ápolóval, úgynevezett mattító hatású ápolóval de de valahogy egyiksem érte el a várt hatást. Valami praktika van e erre a problémára? Nem kellett volna hozzányúlni, szilokonozni. Attól fénylik Link to comment Megosztás: More sharing options...
96bvectra Elküldve Április16, 2015 Megoszt Elküldve Április16, 2015 96-os 1.7 td vectrám van. Úgy tűnik hogy a fékrásegítőm membránja elszakadhatott nagy valószínűséggel. Városkám bontójában áll egy benzines B vectra. Megegyezhet vajon a benne lévő fékrásegítő az enyémmel? Hibajelenségemet azért még idebiggyesztem, hátha mond valaki valami okosat. Menet közben ha fékezek akkor semmi gond, a fék teszi a dolgát. De ha másodszor is fékeznem kell, és a két fékezés között csak pár másodperc telik el, akkor elég komolyan felkeményedik a fékpedál, és ha izomból nyomom a 94 kilómmal akkor sem nagyon tudom elérni azt a fékhatást mint normál fékezéskor. De ha a második fékezés nem közvetlenül az első után van akkor megint jól működik a fékem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április16, 2015 Megoszt Elküldve Április16, 2015 Én azért először átnézném a vákuumcsöveket és a vákuumszivattyút, mielőtt rohanok fékrásegítő devanderért. Nem kizárt, hogy azzal van a baj, de én még nem hallottam ilyenről, jópár éves Opel fórumos pályafutásom alatt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
96bvectra Elküldve Április17, 2015 Megoszt Elküldve Április17, 2015 Én azért először átnézném a vákuumcsöveket és a vákuumszivattyút, mielőtt rohanok fékrásegítő devanderért. Nem kizárt, hogy azzal van a baj, de én még nem hallottam ilyenről, jópár éves Opel fórumos pályafutásom alatt. Köszönöm. Megfontolom a tanácsod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 Üdv! Lenne egy kis gond a vassal: pár napja nem nagyon akar menni a gép, mintha szűrő lenne eltömődve. Megy, húz, de nem az igazi, hibakód nincs. Gázolajszűrőt már kicseréltem, 3napig jó volt, utána megint elkezdte. Találtam egy ilyen képet: http://www.partsbase.org/opel/vectra-b-1996-2002-7--7-15-1-reservoir-x17td-lu8-x20dtl-ld3-x20dth-ld1-y20dth-lbs-ld1-lp4-y22dtr-l50-lre-engines/ Ebben hol van maga a szűrő, ami eltömődhet? Nem nagyon akar javulni a vas és csak vasárnap lesz időm szétszedni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április25, 2015 Megoszt Elküldve Április25, 2015 Kannázott gázolajjal hajtottad valaha a kocsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Április26, 2015 Megoszt Elküldve Április26, 2015 Jaa, kútból pisztollyal kannázva. :) De nem, azért gondoltam a tankban lévő szűrőre (úgy tudom, ott is van), mert csak 15 éves a gép, az a szűrő csak összeszedett az évek során szutykot a tankból. Tegnap este kicsit jobban toltam neki, ma reggelig megjavult, momentán megint jó. Eddig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április26, 2015 Megoszt Elküldve Április26, 2015 Jaa, kútból pisztollyal kannázva. :) De nem, azért gondoltam a tankban lévő szűrőre (úgy tudom, ott is van), mert csak 15 éves a gép, az a szűrő csak összeszedett az évek során szutykot a tankból. Tegnap este kicsit jobban toltam neki, ma reggelig megjavult, momentán megint jó. Eddig. Szerintem akkor nem gázolaj ellátási probléma van. Az eredeti kérdésedre visszatérve, bontsd meg azt a részt, a hátsó ülés alatt, és meglátod, hogy van-e ott valami szűrő. Én még nem szedtem szét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Április26, 2015 Megoszt Elküldve Április26, 2015 Heh, leszedtem a tetejét, kiemeltem, de belül 2 üa.cső megy belűl a magára a szűrőházra, attól nem tudtam teljesen kiemelni, a szűrőház tetejét meg nem tudtam kipattintani, féltem, hogy eltörnek a csövek, így ment viszza a helyére. AGR-t, szívócső-nyomás érzékelőt megtakarítottam, alig voltak dzsuvásak. Viszont hiányzott hűtővíz a kiegyenlítő tartályból, töltöttem utána, aztán láttam, hogy a klíma alsó csövére csöpög a víz valahonnan. Hiába keresem, talán az olajhűtőnél folyhat, nem láttam rendesen. Holnap vihetem műhelybe... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
fintarob Elküldve Április29, 2015 Megoszt Elküldve Április29, 2015 Sziasztok! Opel Vectra 2.0Di '97 az alábbi jelenséget tapasztalom kb. fél éve: hidegen minden ok, 1., 2.,...sebességfokozat. 10 perc után autó leállít, majd indít. 1-es sebesség fokozat, 2000 ford fölött visító hang. 2-es sebesség fokozat 2000 ford fölött visító hang, 3-as 4-es minden ok, normál hang. Ha ezután "pihentetés nélkül" megállok és 1., 2. fokozatban pörgetem, normál hangja van a motorházban mindennek. A jelenség langyosodó motornál kezdődik és akkor jelentkezik, ha pihent a motor - le volt állítva vagy alapjáraton járt pl. egy hosszabb piros lámpánál. A hang hasonló egy szárazon futó zörgős csapágy magas fordulati hangjához. Motor hideg állapotában nem jelentkezik, "huzathatom" 1,2-be. Jelentkezik: ha ment a motor és pihent 1-be és 2-be gyorsításnál, de csak egyszer, ha "kivisította magát" és nem pihent a motor nincs visító hang. 3,4 sebességfokozatban egyáltalán nem hallható. Én úgy gondolom, mintha a turbó bekapcsolásánál kezdene "visítani". Ha túráztatom 2-be rövid időn belül elcsendesül és normál hanggal gyorsul. Olajcsere volt, nem befolyásolta a viselkedést. Mit gondoltok? :) Ötleteitek előre is köszi! R. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 Heh, leszedtem a tetejét, kiemeltem, de belül 2 üa.cső megy belűl a magára a szűrőházra, attól nem tudtam teljesen kiemelni, a szűrőház tetejét meg nem tudtam kipattintani, féltem, hogy eltörnek a csövek, így ment viszza a helyére. AGR-t, szívócső-nyomás érzékelőt megtakarítottam, alig voltak dzsuvásak. Viszont hiányzott hűtővíz a kiegyenlítő tartályból, töltöttem utána, aztán láttam, hogy a klíma alsó csövére csöpög a víz valahonnan. Hiába keresem, talán az olajhűtőnél folyhat, nem láttam rendesen. Holnap vihetem műhelybe... :(Hétfő reggel hazamentem és elég nagy adag vizet láttam a kocsi alatt. Na megvan miért hiányzott a hűtővíz:http://www.kephost.com/image/FWR5 A vízcsöveket összefogó műanyag elem kidörzsölte az olajhűtő jobb alsó sarkát. Bontóból szereztem másikat, de csak kompletten volt a szűrőházzal, a csere kb. 2óra volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Április30, 2015 Megoszt Elküldve Április30, 2015 Az ilyenekre minden szereléskor vigyázni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts