zolee77 Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Sziasztok! Szeretnék érdeklődni,hogy hamarosan egy 2003 1.4-es g astran kellene féktácsa+fékbetét cserét végrehajtani és ki mit javasolna? Én a cromax oldalán nézelődtem,de elég sok féle van....jó lenne ha mind a kettő egy márka lenne,de nem feltétel ha van egy jó párosítás. Évente 10e megyek tehát nem sokat, viszont gyerek is van ezért értelemszerűen nem a legolcsóbbra gondolok én! Meg ugye vannak olyan márkák is hogy hiába új a betét vagy tárcsa egyszerűen nyikorog,na ilyet egyáltalán nem szeretnék :) Ha esetleg vkinek van vmelyik márkáról jobb véleménye szívesen várom! Előre is köszönöm! Nekem bevált, bár akciósan vettem 2 éve most nem tudom milyen árban van a Brembo max 09.7628.75B/LA tárcsa + Textar betét páros. Nagyon jó fékezést biztosít, és egyáltalán nem csikorog, pedig már azóta van benne nekem is 25000km Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kenézaljai Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCZDVEX1hPdExuM1k/edit?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCVEcyQThtU0hvYzA/edit?usp=sharing EGR tömítés és zárólemez rajz, lézervágható formátumban. (Z14XE) Az előnézeti kép csalóka, de letöltve jó. :P Így néznek ki: https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCTE10cXhWblV6eVE/edit?usp=sharing Ha valakinek kell az írjon nekem, mert van még 3 db rozsdamentes és lézerrel vágott " lezáró "! Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Erre valaki? ???? Sziasztok. Ha jól gondolom, elméletileg engem is utólért az "eldugult a klíma"... Kb 180km klímázás után vizes volt a vezető oldali és az anyós oldali gumiszőnyeg. A sofőr oldali nem is annyira, az anyós oldali sem volt olyan vészes... Viszont k... nagy eső volt végig... Létezik, hogy az eső folyt volna be? Mert pénteken is ugyanennyi klímáztam, kb 1/4 úton megálltunk fagyit venni, ott nem állítottam le a kocsit és volt alatta tócsa... Most akkor ez mi lehet szerintetek? Köszönöm előre is a hozzászólásokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j_szilard Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Köszönöm a válaszokat! Stofl wakond andris83 zolee77 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Erre valaki? ???? A kondenzvíz kivezető csövet takarítsd ki. ;) 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
akos.pmc Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Legmélyebb tiszteletem az Uraknak! Após Astráján tnap lett feltöltve a klíma, de mégsem működik, nem fúj hideget. A biztosítékok jók, akkor hol lehet a hiba? Mit nézzünk meg rajta? Előre is köszönjük. Uff Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Május29, 2014 Megoszt Elküldve Május29, 2014 Tisztelt Uram! Szintén mélységes tisztelet de azért meg kell jegyezzem hogy van klimás topic. De azért röviden válaszolok itt. Több oka lehet hogy miért nem hűt. Ha van benne gáz akkor kompresszor hűtökör körül kell keresgéni. Meg kéne nézni hogy mikor a klíma be van kapcsolva akkor forog e a kompri külső tárcsája azaz húz e a kuplung. Tegyük fel hogy forog akkor kéne mérni egy nyomást hogy változik-e a gáz és a folyadék oldali nyomás. Ha nem változik akkor a kompri rossz felújítás csere a megoldás. Ha nem forog számtalan oka lehet. Ezt nézd meg utána irj mi a helyzet aztán még mondok pár ötletet . De kéne a klímád típusa motorkód és évjárat. Mert ha elektromos gondja van, akkor ezekből tudom hogy milyen irányba induljunk. Legmélyebb tiszteletem az Uraknak! Após Astráján tnap lett feltöltve a klíma, de mégsem működik, nem fúj hideget. A biztosítékok jók, akkor hol lehet a hiba? Mit nézzünk meg rajta? Előre is köszönjük. Uff 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Köszi. Azt hol találom pontosan az autó alatt? Akna nélkül hozzá lehet férni? Annak van valami speckó technikája? Vagy csak valami drótot toljak fel? ???? A kondenzvíz kivezető csövet takarítsd ki. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Köszi. Azt hol találom pontosan az autó alatt? Akna nélkül hozzá lehet férni? Annak van valami speckó technikája? Vagy csak valami drótot toljak fel? ???? Drótot kellene felnyomni rajta. A tűzfal közepén alulról, kb középen. Ha valahogy alá tudsz mászni, akkor hozzáférhető. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Erik1986 Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Sziasztok!!! Azután érdeklődnék, hogy mennyivel lenne jobb az autónak ha 95-ös benzin helyett 98-ast tankolnák bele és áttérnék erre az oktánszámú benzinre?! Azt mondták, hogy kevesebbet eszik Tőle az autó és dinamikusabb lesz ( Lukoil kút), vagy esetleg Ti véleményetek, ajánlásotok? Valami hátrány keletkezhet ebből? Persze teli tankra gondolok.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Sziasztok!!! Azután érdeklődnék, hogy mennyivel lenne jobb az autónak ha 95-ös benzin helyett 98-ast tankolnák bele és áttérnék erre az oktánszámú benzinre?! Azt mondták, hogy kevesebbet eszik Tőle az autó és dinamikusabb lesz ( Lukoil kút), vagy esetleg Ti véleményetek, ajánlásotok? Valami hátrány keletkezhet ebből? Persze teli tankra gondolok.. Hali! A dinamikával nem lesz gond, de nem fog kevesebbet fogyasztani, ahhoz a cumputeren állítani kell, mert 95-re van belőve. De nyugodtan tankolhatsz 98-t. Vagy próbáld ki az OMV MaxxMotion 95-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Sziasztok!!! Azután érdeklődnék, hogy mennyivel lenne jobb az autónak ha 95-ös benzin helyett 98-ast tankolnák bele és áttérnék erre az oktánszámú benzinre?! Azt mondták, hogy kevesebbet eszik Tőle az autó és dinamikusabb lesz ( Lukoil kút), vagy esetleg Ti véleményetek, ajánlásotok? Valami hátrány keletkezhet ebből? Persze teli tankra gondolok.. Szia! Én jártam ~2 hónapig 98-as agip benyával és őszintén szólva semmi különbséget nem vettem észre. Talán dinamikusabb lett egy icipicivel, bár lehet, hogy csak bemeséli magának ilyenkor az ember, meg amúgy is szeretek dinamikusan vezetni :icon1:. Szerintem inkább tankolj bele valami prémium 95-öst. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 (edited) Sziasztok!!! Azután érdeklődnék, hogy mennyivel lenne jobb az autónak ha 95-ös benzin helyett 98-ast tankolnák bele és áttérnék erre az oktánszámú benzinre?! Azt mondták, hogy kevesebbet eszik Tőle az autó és dinamikusabb lesz ( Lukoil kút), vagy esetleg Ti véleményetek, ajánlásotok? Valami hátrány keletkezhet ebből? Persze teli tankra gondolok.. Én az OMV MaxxxMotion 95-öst használom. Amennyivel drágább, azt behozza a fogyasztáson, tehát ugyanannyiba kerül, mint a sima 95. Cserében alig észrevehetően jobb, és mivel adalékolt, a szelepeknek, injektoroknak is jót tesz. A Lukoil és társait messze kerülöm. Módosítva Május30, 2014 : beghyn Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Sziasztok! Megcsináltam rendesen a rajzot. A korábbi szkennelt rajz volt, a tömítés be lett szkennelve és abból lett rajz csinálva. Árnyékolás stb miatt nem volt egészen pontos. Ez már az (a tömítés alapján). Méretezett rajz: https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCZGZqMFZWUDdWN28/edit?usp=sharing DXF, DWG (lézervágónak): https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCZlhTb28tVnk0Vmc/edit?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCQS1pbm4yc2RwTG8/edit?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCN0tTNzNGMURBeWM/edit?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B3Ogu6D3BWeCMHBLVnJUeXFGMms/edit?usp=sharing Prototípus sajnos még nincs. :( A sz*r EGR visszafoghatja az autót? Állítólag igen. Elég sz*rul megy az autó (még mindig). Tegnap mentem céges autóval Fabia 1.2 TSI Lóerőben kevesebb valamennyivel (63kW/86LE), de sokkal jobban ment/gyorsult. (jó persze ez turbós) Hidegen főleg, de melegen se viszi túlzásba. Alacsonyabb fordulatokon alig akar húzni, aztán meg hirtelen 2500 körül megjön az ereje (persze az sem tart sokáig). Nem érzem rajta a 90LE-t. Céges G Astránál nem volt ilyen hiányérzetem. Ugyanúgy 1.4 16V (ráadásul sedan, nagyobb súly), 3 emberrel megpakolva, nem ment szarul. (a motorkódját nem tudom) Sajna még EGR lezáróm csak készülget, de kíváncsi leszek mi lesz vakolás után. Olajcsere, szűrőcserék (olaj, levegő, benzin) remélem szintén segíthetnek a dolgon. Az olaj már elég régi 9000km, 1 éves lesz jövő hónapban. GM 10W40, már elég fekete :P 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Én az OMV MaxxxMotion 95-öst használom. Amennyivel drágább, azt behozza a fogyasztáson, tehát ugyanannyiba kerül, mint a sima 95. Cserében alig észrevehetően jobb, és mivel adalékolt, a szelepeknek, injektoroknak is jót tesz. A Lukoil és társait messze kerülöm. Lukoil-t én is. Karburátoros autóimba mindegy volt, jó volt az is, de mintha azok is gyengébben mentek volna tőle, a fogyasztás nőtt. Eleinte ebbe is Lukoilt tankoltam, alig vártam, hogy kifogyjon belőle... Sz*rul ment. Most OMV-t tankoltam, azzal jobb jár a motor (igaz volt azóta egy lájtos fagyizás is). Injektor tisztító is ment bele, ha kifogy, én is kipróbálom a maxxmotion-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 T outsider! "... 10W-40 ..." Az említett olaj nem való a motorba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 T outsider! "... 10W-40 ..." Az említett olaj nem való a motorba. Kedves mantec! A könyv szerint való... :) Egyébként még az előző tulaj tette bele, a 140E km-ből így kb 20E km-t (2 olajcsere) ment 10W40-el... Jövő hónapban 5W40-et tervezek bele tölteni. Castrol Magnatec C3 vagy Edge Titanium FST. Mindekettő dexos2 ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
akos.pmc Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Tisztelt Uram! Szintén mélységes tisztelet de azért meg kell jegyezzem hogy van klimás topic. De azért röviden válaszolok itt. Több oka lehet hogy miért nem hűt. Ha van benne gáz akkor kompresszor hűtökör körül kell keresgéni. Meg kéne nézni hogy mikor a klíma be van kapcsolva akkor forog e a kompri külső tárcsája azaz húz e a kuplung. Tegyük fel hogy forog akkor kéne mérni egy nyomást hogy változik-e a gáz és a folyadék oldali nyomás. Ha nem változik akkor a kompri rossz felújítás csere a megoldás. Ha nem forog számtalan oka lehet. Ezt nézd meg utána irj mi a helyzet aztán még mondok pár ötletet . De kéne a klímád típusa motorkód és évjárat. Mert ha elektromos gondja van, akkor ezekből tudom hogy milyen irányba induljunk. Köszi! :) Ma délelőtt megnéztük, az enyémben a klíma kapcsolására a motor és a tűzfal közt kattanást lehet hallani (gondolom vmi relé) és utána indul a kompresszor. Az övén pedig semmi kattanás és a kompresszor se indul el. Hol van ez a kattanó akármi??? És mi az? Amúgy 2003-as, Z14XE motorkódú az autója, a klíma típusát sajnos nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 T outsider! "... könyv szerint ..." Milyen könyv? Álmos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 T outsider! "... könyv szerint ..." Milyen könyv? Álmos? Természetesen a gyári kezelési utasításra gondoltam. (a szerzőknél tessék reklamálni) A Haynes manualban is szerepel a 10W40 (az 5W40 és a 15W40 mellett). Viszont joggal merülhet fel a kérdés, mi alapján nem való bele a 10W40-es olaj? Erre kíváncsi lennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Néztem egy másik G Astrát, és a fűtésvezérlő panelen, a levegő irányát állító kapcsoló érdekesen forgott. Nálam nagyon pontosan beugrik adott piktogram alatti pozícióba, de ezen nagyon vacakul lehetett tekerni, előtte utána köztes pontokon is megállt a kapcsoló. Mennyire jellemző ez a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Néztem egy másik G Astrát, és a fűtésvezérlő panelen, a levegő irányát állító kapcsoló érdekesen forgott. Nálam nagyon pontosan beugrik adott piktogram alatti pozícióba, de ezen nagyon vacakul lehetett tekerni, előtte utána köztes pontokon is megállt a kapcsoló. Mennyire jellemző ez a hiba? Miért, ez hiba? Nekem olyan mint amilyet írsz, de pl. az F-be is olyan volt. Lehet hogy más és más a két klímavezérlő ilyen téren is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Természetesen a gyári kezelési utasításra gondoltam. (a szerzőknél tessék reklamálni) A Haynes manualban is szerepel a 10W40 (az 5W40 és a 15W40 mellett). Viszont joggal merülhet fel a kérdés, mi alapján nem való bele a 10W40-es olaj? Erre kíváncsi lennék. 15W40? Ne vicceljünk már! :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 15W40? Ne vicceljünk már! :omg: Egyre vadabb dolgokat olvasni itt. :) :ninja: Link to comment Megosztás: More sharing options...
koopal Elküldve Május30, 2014 Megoszt Elküldve Május30, 2014 Természetesen a gyári kezelési utasításra gondoltam. (a szerzőknél tessék reklamálni) A Haynes manualban is szerepel a 10W40 (az 5W40 és a 15W40 mellett). Viszont joggal merülhet fel a kérdés, mi alapján nem való bele a 10W40-es olaj? Erre kíváncsi lennék. Dobd ki azt a manualt, kóklerekre ne hallgass! Itt megmondják neked a tutit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts