Mc-elek Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 Én most vettem gyárit azon made in USA volt írva remélem nem kamu....???? és neked is z14xep -d van ?? és bosch szűrőt vettél ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 A Knecht/Mahle nem szottyad össze? Amúgy az ilyen olajszűrószottyadás okozhat valami hibát? Igaz, csak 8000kmt ment, de többet tuti nem veszek bosch olajszűrőt... Helló egy ideje már knecht szűrőt használok és ez egész jónak tűnik.! Nem szottyad össze! Elötte GM betét volt szét is mállott ,mivel későn vettem észre feljutott a trutyi a hidrotőkéimhez ezért azt is cserélni kellett! Ennyit a Gm minöségről Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 Köszönöm az infót. Lehet veszek majd 2-t belőle és 2000kmenként rácsekkolok. Előtte én valami nevesincs szűrőt tettem bele (ezt kaptap egy ismerőstől, de nem tudjuk a nevét :) ) az gond nélkül kibírta a 8000kmt Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 és neked is z14xep -d van ?? és bosch szűrőt vettél ? Igen, z14xep-es a kocsi. Gyári gm et vettem és azon volt a USA felirat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bami Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 Én idáig mindig eredeti vagy német beszállítótól való szűrőt vettem,nem is tudom miért a Cromaxból és a Bosch-t választottam,talán mert a Bosch gyertyákra amit használok soha semmi panaszom nem volt.De úgy döntöttem ezek után inkább én sem rakom be,veszek újból németet. Ma írtam egy e-mailt a Cromaxnak hogy nem lehetne-e egy gyárira kicserélni a Bosch -t amit most vettem?Felhívott az eladó hogy szívesen ad helyette gyárit,rá kell valamit fizetni de azt mondta hogy azt is a Bosch gyártja.Érdekes nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morgó Medve Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 Ma írtam egy e-mailt a Cromaxnak hogy nem lehetne-e egy gyárira kicserélni a Bosch -t amit most vettem?Felhívott az eladó hogy szívesen ad helyette gyárit,rá kell valamit fizetni de azt mondta hogy azt is a Bosch gyártja.Érdekes nem? Valóban érdekes a válasz. Több szempontból is: a gyári olajszűrőt tudomásom szerint a Hengst gyártja, és a típustól függően ugyan, de a GM-es olcsóbb mint pl. egy Bosch... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 Helló egy ideje már knecht szűrőt használok és ez egész jónak tűnik.! Nem szottyad össze! Elötte GM betét volt szét is mállott ,mivel későn vettem észre feljutott a trutyi a hidrotőkéimhez ezért azt is cserélni kellett! Ennyit a Gm minöségről Nem gondoltam volna hogy pont a GM-es szűrővel lenne gond... Mennyibe "fájt" a csere? Miben nyilvánult meg hogy cserések a hidrotőkék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 Valóban érdekes a válasz. Több szempontból is: a gyári olajszűrőt tudomásom szerint a Hengst gyártja, és a típustól függően ugyan, de a GM-es olcsóbb mint pl. egy Bosch... Nem olcsóbb.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morgó Medve Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 Nem olcsóbb.... Kedves imy, alaposan végig olvasta a bejegyzésem (hsz-em)? Kiemeltem, hogy "típustól függően", mivel pl. XEP előttiekhez való szűrők (fémházas) esetében a GM majdnem a felébe kerül mint pl. a Bosch... Link to comment Megosztás: More sharing options...
demura Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 Sziasztok ! Tanácsot kérnék. Az idén úgy alakult hogy talán ha 100 km-et mentem csak a kocsival, A nejem viszont naponta nyitotta zárta az ajtókat. A csomagtartóban tartjuk a babakocsit. Múlt hét közepén nem tudta bezárni. Lemerült az aksi. Én külföldön voltam, a sógorom kivette, feltöltötte. A fia hozta vissza az aksit, beletette, nem indult. Ahogy hazaértem, rámértem műszerrel, 0,6 V. Bebikáztam, pöccre indult. Mentem vele 40-50 km-et. Töltődik rendesen. Viszont nem vált a belső levegő keringetés. Első ránézésre minden egyéb működik. Előfordulhat hogy ha nem jó sorrendben lettek visszarakva a feltöltött akku érintkezői, akkor kisülhetett az akksi ? Ha így van okozhatott ez valami kárt? Mit érdemes átnéznem ? Lehet hogy elég láma a kérdésem, előre is köszönöm a tanácsokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 Sorrend a visszarakásnál nem számít, ha nem cserélte fel a két kivezetést. Ha felcserélte volna, akkor meg nem ez lenne a legnagyobb problémád, úgyhogy ez rendben volt. Inkább az lehetett, hogy a sógor nemis töltötte fel az akkut, azért nem indult a visszarakás után. Szomszédom is már vett akkut amiatt, mert a töltője hibás volt, ő meg azt hitte, hogy az akku a rossz... Viszont mivel hosszabb ideig le volt merülve, ezért elég jelentősen szulfátosodhatott, készítsd el a pénzt egy másik akkura, ne érjen meglepetésként, ha ez egyszercsak tönkremegy. A belső levegő keringetésnek valószínűleg semmi köze a dologhoz, csak véletlen egybeesés. Viszont egy kérdés felmerült bennem: miért rakjátok ki-be a babakocsit, ha nem mentek az autóval? Legközelebb ilyen lesz, asszony 10-15 naponta menjen vele egy 15-20km-es kört. Akkut is feltölti, olajat is felkeveri, gumikat sem ugyanazon a ponton nyomja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 (edited) On 2014. 03. 10. at 15:53, demura írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
demura Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 Köszi a tanácsokat. Hála Istennek fordítva nem is lehet betenni, úgy van kialakítva a hely Z14XEP, max a saruk sorrendjére gyanakodtam. Sajnos a gyerekkocsit ott kell tárolnunk, nagyon macerás lenne felcaplatni vele az emeletre. Amúgy én boldog lennék ha a nejem néha megjáratná az autót. Jogsija is van! Csak NEM VEZET ! De már túl vagyok rajta.... Én meg külföldre járok hét közben céges kocsival, amit hétvégén is hajthatok. De végre beindul a tavasz és lehet kirándulni OPEL-el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 (edited) On 2014. 03. 10. at 16:22, demura írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
bami Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 Valóban érdekes a válasz. Több szempontból is: a gyári olajszűrőt tudomásom szerint a Hengst gyártja, és a típustól függően ugyan, de a GM-es olcsóbb mint pl. egy Bosch... Ma kicserélték a Cromaxban a Bosch szűrőmet gyári GM Germany-re.Valóban Hengst gyártmányú ,és még nem is fizettettek rá pedig pár száz forinttal drágább.Azt mondták hogy nem probléma és örülnek hogy segíthettek.El vagyok varázsolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
donaldkacsa Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 Sziasztok! 2007-es Z14XEP-s motor van a kocsimba, alig pár hete vagyok a gazdája. Olyan jelenséget tapasztaltam, hogy meleg motornál részterhelésnél amikor szépen húz el-el veszik az erő 1-1 pillanatra aztán egyből húz is tovább a motort. Kb ahogy gyorsítok olyan 500as fordulatszám növekedésenként teszi ezt. Hideg motornál semmi probléma. Van valakinek ötlete tapasztalata ilyesmivel? Köszi előre is!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
portoky Elküldve Március12, 2014 Megoszt Elküldve Március12, 2014 Sziasztok! Találkozott már valaki az alábbi hibával: Menet közben kivillan a generátortöltés jel. Ezután ha üresbe váltok leáll a motor. Nem dadog nem fullad egyszerűen csak leáll,mintha a gyújtást venném le. Ha beváltok tovább megy ha üresbe hagyom megáll..de utána simán újraindul mindenféle erőlködés nélkül és be is áll az alapjárat. Egy darabig megy majd újra jelentkezik a hiba.. Valakinek ötlet esetleg? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március12, 2014 Megoszt Elküldve Március12, 2014 Megnézném a motor-kasztni közötti testkábelt, és töltőfeszültséget is kellene mérni, lehet kopott a kefe. Bár utóbbi nem magyarázat a motor leállására, de ki tudja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
portoky Elküldve Március12, 2014 Megoszt Elküldve Március12, 2014 A test kábelen mit nézzek? Nincs e eloxidálódva? Töltőfeszültséget hogyan lehet mérni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jigsaw23 Elküldve Március12, 2014 Megoszt Elküldve Március12, 2014 Sziasztok! Szeretném a segítségeteket, megerősítéseteket kérni, hiszen nem vagyok jártas a témában, viszont a napokban a fórumozásra fordítottam az időmet, miután a szervízből hazatértem. Adott egy GCC 1.4 Z14XE 2003-as évjáratú "beteg autó" 0304-es hibakód, 4. henger felismert gyújtáskimaradás; Volt gyertyacsere (gyári), új cseretrafóval is próbáltuk, nyomáskompresszió OK, a vezérlőegység(?) vízzel locsolása sem befolyásolta a motort abban, hogy továbbra is 3 (néha 4) hengerrel működjön. Olvastam, másoknak is volt ilyen problémájuk. A problémát a szívótorok és az alapjárati motor okozhatja, vagy mi lehet a baja? (A városban alacsony fordulatszámon járatott motor így reagálna?) A "kikormolás" 3 hengerrel gondolom hülyeség. (vagy mégsem?) magasabb oktánszámú benzin+ szeleptisztító adalék? A probléma megoldásához szeretném kérni a tapasztalt autótulajdonosok véleményét, szakértelmét. Köszönöm a segítségeteket! Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március12, 2014 Megoszt Elküldve Március12, 2014 Sziasztok! Szeretném a segítségeteket, megerősítéseteket kérni, hiszen nem vagyok jártas a témában, viszont a napokban a fórumozásra fordítottam az időmet, miután a szervízből hazatértem. Adott egy GCC 1.4 Z14XE 2003-as évjáratú "beteg autó" 0304-es hibakód, 4. henger felismert gyújtáskimaradás; Volt gyertyacsere (gyári), új cseretrafóval is próbáltuk, nyomáskompresszió OK, a vezérlőegység(?) vízzel locsolása sem befolyásolta a motort abban, hogy továbbra is 3 (néha 4) hengerrel működjön. A motor "kikormolását" (fagyizás) csak akkor szabad csinálni ha megy mind a négy henger!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Március13, 2014 Megoszt Elküldve Március13, 2014 Sziasztok! Szeretném a segítségeteket, megerősítéseteket kérni, hiszen nem vagyok jártas a témában, viszont a napokban a fórumozásra fordítottam az időmet, miután a szervízből hazatértem. Adott egy GCC 1.4 Z14XE 2003-as évjáratú "beteg autó" 0304-es hibakód, 4. henger felismert gyújtáskimaradás; Volt gyertyacsere (gyári), új cseretrafóval is próbáltuk, nyomáskompresszió OK, a vezérlőegység(?) vízzel locsolása sem befolyásolta a motort abban, hogy továbbra is 3 (néha 4) hengerrel működjön. Olvastam, másoknak is volt ilyen problémájuk. A problémát a szívótorok és az alapjárati motor okozhatja, vagy mi lehet a baja? (A városban alacsony fordulatszámon járatott motor így reagálna?) A "kikormolás" 3 hengerrel gondolom hülyeség. (vagy mégsem?) magasabb oktánszámú benzin+ szeleptisztító adalék? A probléma megoldásához szeretném kérni a tapasztalt autótulajdonosok véleményét, szakértelmét. Köszönöm a segítségeteket! Zoli Szia! Haverom ugyanezzel a problémával kínlódott. A megoldás: Bosch Car szervizekbe, vagy lehet, hogy máshol is van, 15EFt-ért rákötik a motorodat egy koromtalanító gépre, a benzin helyett egy tisztító folyadékot kap a motor és utánna hibátlanul működik. A gyökérok: az EGR szelep elkormolódott, néha megragad, és a 4. hengerbe nyomja be a kipufogó gázt, ami városi araszolgatásnál a szívószelep elkormolódásához és időnkénti leragadásához vezet és emiatt lesz gyújtáskimaradásod. Az EGR-t pucold ki, vagy vegyél újat, és vakold le, vagy szoftveresen tiltasd le a működését, utánna vidd el egy ilyen tisztításra, akár két flakon tisztítószerrel is megjáratni. Szeleptisztító adalék itt már nem segít, csak a későbbiekben megelőzésképpen lehet használni, meg azért havonta érdemes üzemmeleg motornál "üveghangon" megjáratni a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sarocker Elküldve Március13, 2014 Megoszt Elküldve Március13, 2014 Sziasztok! Van egy 2004 májusi 1.4 G Astrám. A belső keringetéssel van olyan problémám, hogy az utastér felé vezető szellőzőkön állandóan jön a levegő, akárhogy kapcsolom a középkonzolon. Természetesen, ha egyenként lezárom őket, akkor nem jön. :) Ennek így kell működnie, vagy ez hiba? Szerintem hiba. Ha hiba, akkor javítható-e? Javítható-e otthon? Hogy javítható otthon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március13, 2014 Megoszt Elküldve Március13, 2014 Sziasztok! Van egy 2004 májusi 1.4 G Astrám. A belső keringetéssel van olyan problémám, hogy az utastér felé vezető szellőzőkön állandóan jön a levegő, akárhogy kapcsolom a középkonzolon. Természetesen, ha egyenként lezárom őket, akkor nem jön. :) Ennek így kell működnie, vagy ez hiba? Szerintem hiba. Ha hiba, akkor javítható-e? Javítható-e otthon? Hogy javítható otthon? Szia, a két középső szellőzőre gondolsz? Mert ha igen akkor gyárilag ilyen azt nem lehet lezárni bárhova tekered a kapcsolót, illetve ott hidegebb levegő áramlik be mint a többin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sarocker Elküldve Március13, 2014 Megoszt Elküldve Március13, 2014 Szia, a két középső szellőzőre gondolsz? Mert ha igen akkor gyárilag ilyen azt nem lehet lezárni bárhova tekered a kapcsolót, illetve ott hidegebb levegő áramlik be mint a többin. Igen, a két középsőre illetve a két szélsőre gondolok. Mind a négyen áramlik a levegő, ha kell, ha nem. De ezek szerint ez ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts