chris8800 Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 ezeket a kódokat regisztrálta. 10,3,10,1 10,3,10,4 10,3,10,10 10,3,10,10 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 ezeket a kódokat regisztrálta. 10,3,10,1 10,3,10,4 10,3,10,10 10,3,10,10 Használd az idézést, légy szíves... Lefordítva: 0301 1.henger égéskimaradást érzékel 0304 4.henger égéskimaradást érzékel 0300 Rendszertelen/több hengert érintő égéskimaradást érzékelés Ez gyanús, hogy gyertya vagy gyújtó trafó. Én ilyen sorrendben nézném meg. De sajnos lehet trafó lesz. (vagy még lehet beragadt szelep, csak furcsa hogy a két szélső hengernél egyszerre) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
chris8800 Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 Használd az idézést, légy szíves... Lefordítva: 0301 1.henger égéskimaradást érzékel 0304 4.henger égéskimaradást érzékel 0300 Rendszertelen/több hengert érintő égéskimaradást érzékelés Ez gyanús, hogy gyertya vagy gyújtó trafó. Én ilyen sorrendben nézném meg. De sajnos lehet trafó lesz. (vagy még lehet beragadt szelep, csak furcsa hogy a két szélső hengernél egyszerre) 2-3 éve a gyári gyertyákat és a gyári trafót kicseréltem.a gyertyákat jó minőségüre a trafót utángyártottra. (gyári 50-60ezer) elképzelhető,h már tönkre ment volna a trafó és megint vehetek újat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 2-3 éve a gyári gyertyákat és a gyári trafót kicseréltem.a gyertyákat jó minőségüre a trafót utángyártottra. (gyári 50-60ezer) elképzelhető,h már tönkre ment volna a trafó és megint vehetek újat? Sajnos igen. Nincs egy astra a közelben, akivel át tudod cserélni a trafót egy próba idejére? Link to comment Megosztás: More sharing options...
chris8800 Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 Sajnos igen. Nincs egy astra a közelben, akivel át tudod cserélni a trafót egy próba idejére? sajnos,nincs. most is mászkáltam a szerelőhöz,de nincs nyitva és mintha semmi baja nem lenne. hideg motornál kínlódás utána minden tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 sajnos,nincs. most is mászkáltam a szerelőhöz,de nincs nyitva és mintha semmi baja nem lenne. hideg motornál kínlódás utána minden tökéletes. Háát nem tudom. Esetleg a trafóra menő csatit mozgasd meg, de nem hiszem, hogy segít. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 2-3 éve a gyári gyertyákat és a gyári trafót kicseréltem.a gyertyákat jó minőségüre a trafót utángyártottra. (gyári 50-60ezer) elképzelhető,h már tönkre ment volna a trafó és megint vehetek újat? Utángyártott trafó nem ajánlott, visszabeszélhet az ECU-nak is. Az, hogy mikor cserélt az ember gyertyát, vagy trafót, sajnos önmagában semmit se jelent. Már a beszerelés másnapján tönkremehet bármi... A hosszabb ideig tartó egyoldalú városi használat a legnagyobb gyilkosa ezeknek a motoroknak. Itt koksz, ott szutyok, aztán dobálja össze-vissza a hibakódokat, a szerelők kicserélik a jövő hetet is, és semmi javulás... Ezt megelőzni tudatos használattal lehet: gyakori olajcsere bele való olajjal (10-12 ekm), meleg üzemben lehetőség szerint 2500-3000-es fordulaton közlekedés, időnként hosszabb úton megzavarni (4000-4500-as fordulaton tartósabban). Mondjuk nagyon rövid a G Astra váltóáttételezése, hamar leforog és ilyenkor már zajos is, ezért ösztönösen is tart az ember a hajtásától, de meleg motornál nem kell félni, hogy - ésszerű határok között forszírozva - szétrúgod a motort, jobbat teszel vele így, mint „kímélve”, tötymörögve. A fogyasztásmatyik se tudnak pár decinél többet megtakarítani a lassú poroszkálással. Amit meg így meg lehet nyerni, azt el fogja vinni pl. a hengerfej felújítás... :ph34r: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dstudio Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 Srácok! Tanácsotokat szeretném kérni.... Tegnap megállt alattam az autó.... idáig ez gondolom nem túl izgatlmas nektek, de! A hibajelenség elég különös.... Menet közben, városon belül haladtam 50 km/h óra körül, amikor leállt a motor. Se kép,se hang. Ami furcsa volt, hogy a leállás után folyamatosan pörgött a hűtő ventillátor, a hűtés hiba visszajelző világított, ez idő alatt az autót beindítani nem tudtam, önindító szépen tekert. Más hibajelzés nem volt. pl. motorhiba... ha gyújtásra tettem, akkor a motor hőmérséklet mutató nullát mutatott, egyébként menet közben 89-90 fokot tartotta szépen, ahogy szokta. kb 2 perc a ventillátor leállt, a hiba visszajelző elaludt. Ekkor egyből indult az autó szépen ahogy szokott, mintha misem történt volna. A motorháztetőt felnyitottam, nem érzetem melegebbet a motor felöl mint máskor, a kiegyenlítő tartályban szép tiszta hűtőfolyadék normál szinten, üzemmelegnek éreztem a csöveket, semmi különös. Hűtőfolyadék hőmérséklet visszajelző szépen mutatta a 90 fokot. Óvatosságból csak 60-70 körül jöttem tovább, semmi gond nélkül, majd kb. 6 km. után ujra megesett a rémeset, de szerencsére ez már a mi utcánkban volt éppen így üresben hazáig gurultam. Ma próbálgattam, minden rendben, a hiba nem jött vissza. Tekintettel arra, hogy két pici gyerekkel rendszeresen utazom szeretném mihamarabb kideríteni a hibát. Van egy elm327 csatolóm, rádugtam hibakódot, rendellenességet nem tapasztaltam, pl. hogy aránytalanul nagy motor hőmérsékletet mutaott volna, vagy víz hőmérsékletet. bár ez a kódolvasás valószínűleg nem megbízható teljesen. Az autó: Astra G 1.7 TD 1998 évjárat, OPEL motoros. Várom segítő hozzászólásotokat, észrevételeteket. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 (edited) Srácok! Tanácsotokat szeretném kérni.... Tegnap megállt alattam az autó.... idáig ez gondolom nem túl izgatlmas nektek, de! A hibajelenség elég különös.... Menet közben, városon belül haladtam 50 km/h óra körül, amikor leállt a motor. Se kép,se hang. Ami furcsa volt, hogy a leállás után folyamatosan pörgött a hűtő ventillátor, a hűtés hiba visszajelző világított, ez idő alatt az autót beindítani nem tudtam, önindító szépen tekert. Más hibajelzés nem volt. pl. motorhiba... ha gyújtásra tettem, akkor a motor hőmérséklet mutató nullát mutatott, egyébként menet közben 89-90 fokot tartotta szépen, ahogy szokta. kb 2 perc a ventillátor leállt, a hiba visszajelző elaludt. Ekkor egyből indult az autó szépen ahogy szokott, mintha misem történt volna. A motorháztetőt felnyitottam, nem érzetem melegebbet a motor felöl mint máskor, a kiegyenlítő tartályban szép tiszta hűtőfolyadék normál szinten, üzemmelegnek éreztem a csöveket, semmi különös. Hűtőfolyadék hőmérséklet visszajelző szépen mutatta a 90 fokot. Óvatosságból csak 60-70 körül jöttem tovább, semmi gond nélkül, majd kb. 6 km. után ujra megesett a rémeset, de szerencsére ez már a mi utcánkban volt éppen így üresben hazáig gurultam. Ma próbálgattam, minden rendben, a hiba nem jött vissza. Tekintettel arra, hogy két pici gyerekkel rendszeresen utazom szeretném mihamarabb kideríteni a hibát. Van egy elm327 csatolóm, rádugtam hibakódot, rendellenességet nem tapasztaltam, pl. hogy aránytalanul nagy motor hőmérsékletet mutaott volna, vagy víz hőmérsékletet. bár ez a kódolvasás valószínűleg nem megbízható teljesen. Az autó: Astra G 1.7 TD 1998 évjárat, OPEL motoros. Várom segítő hozzászólásotokat, észrevételeteket. Köszönöm! Vizhőfok jeladó hiba (vagy érintkező hiba), és az ecu leállítja a motort a hűtőventit meg bekapcsolja a károsodás megelőzése érdekében. Amikor jó, akkor jó és azért látsz helyes értékeket. Módosítva Március1, 2014 : beghyn Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 Sziasztok! Találtam egy videót ,ami felkeltette az érdeklődésem...tudna valaki egy pontosabb magyarázatot adni hol található ez a bizonyos lemez?.... :http://youtu.be/fpNaCEQt_qI Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 Sziasztok! Találtam egy videót ,ami felkeltette az érdeklődésem...tudna valaki egy pontosabb magyarázatot adni hol található ez a bizonyos lemez?.... :http://youtu.be/fpNaCEQt_qI Ez milyen motorkódú gép? Srácok! Tanácsotokat szeretném kérni.... Tegnap megállt alattam az autó.... idáig ez gondolom nem túl izgatlmas nektek, de! A hibajelenség elég különös.... Menet közben, városon belül haladtam 50 km/h óra körül, amikor leállt a motor. Se kép,se hang. Ami furcsa volt, hogy a leállás után folyamatosan pörgött a hűtő ventillátor, a hűtés hiba visszajelző világított, ez idő alatt az autót beindítani nem tudtam, önindító szépen tekert. Más hibajelzés nem volt. pl. motorhiba... ha gyújtásra tettem, akkor a motor hőmérséklet mutató nullát mutatott, egyébként menet közben 89-90 fokot tartotta szépen, ahogy szokta. kb 2 perc a ventillátor leállt, a hiba visszajelző elaludt. Ekkor egyből indult az autó szépen ahogy szokott, mintha misem történt volna. A motorháztetőt felnyitottam, nem érzetem melegebbet a motor felöl mint máskor, a kiegyenlítő tartályban szép tiszta hűtőfolyadék normál szinten, üzemmelegnek éreztem a csöveket, semmi különös. Hűtőfolyadék hőmérséklet visszajelző szépen mutatta a 90 fokot. Óvatosságból csak 60-70 körül jöttem tovább, semmi gond nélkül, majd kb. 6 km. után ujra megesett a rémeset, de szerencsére ez már a mi utcánkban volt éppen így üresben hazáig gurultam. Ma próbálgattam, minden rendben, a hiba nem jött vissza. Tekintettel arra, hogy két pici gyerekkel rendszeresen utazom szeretném mihamarabb kideríteni a hibát. Van egy elm327 csatolóm, rádugtam hibakódot, rendellenességet nem tapasztaltam, pl. hogy aránytalanul nagy motor hőmérsékletet mutaott volna, vagy víz hőmérsékletet. bár ez a kódolvasás valószínűleg nem megbízható teljesen. Az autó: Astra G 1.7 TD 1998 évjárat, OPEL motoros. Várom segítő hozzászólásotokat, észrevételeteket. Köszönöm! Az ECU és környéke tiszta? Ennél a motornál mintha hallottam volna már arról hogy beszivárog oda egy szimering hiba miatt az olaj, és mindent megbolondít(hat). Az a hiba egy pár ezer forintos szimering cserével orvosolható egy ideig. Utána ECU-s szaki kell vagy másik ECU... Az úgy már nagyon drága. De lehet hogy nem itt lesz a hiba, ez csak egy tipp... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMiki Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Sziasztok! Találtam egy videót ,ami felkeltette az érdeklődésem...tudna valaki egy pontosabb magyarázatot adni hol található ez a bizonyos lemez?.... :http://youtu.be/fpNaCEQt_qI Üdv, Bakker, nekem is pont ilyen hangot szokott hallatni a masina. Csak néha jön elő és csak bizonyos fordulat tartományban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márk01 Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Sziasztok! Autom egy 2003-as Astra G 1.6 16V motorkód: Z16XE a hiba több éve fenn áll, egy szerelő sem tudta még megoldani! Teljesen tanácstalan vagyok hogy mit kellene már tennem hogy megszűnjön. Kérlek segítsetek ha tudtok. Hiba leírása: Csak és kizárólag télen jelentkező probléma, hidegen indítom kb. 30 másodpercig tökéletesen jár a motor majd elkezd dadogni leáll egy henger majd mégegy aztán már úgy zakatol mint egy traktor, az egész kaszni remeg majd kiugrik a motor a kocsiból és végül nem bírja tovább és leáll a motor ez körülbelül 1-2perc leforgása alatt történik. Aztán indítim újra ugyanaz a probléma annyi különbséggel, hogy nagyon nehezen indul be és már az indítás pillanatában kihagynak a hengerek. Ezt körülbeleül 6-7 alkalommal ismétlem meg egymás után, mire nagynehezen el tudok vele indulni ez kb. egy 15perces tortúra. Azután a hiba megszűnik és hibátlanul működik a motor akár több száz kilóméteren keresztül is, mindaddig amíg nem állok le vele újra egy kicsit hosszabb időre. Leírom miket cseréltünk benne és mit próbálltunk ki idáig: gyertyák cseréje gyárira, gyújtótrafó csere gyárira, második lambda szonda csere gyárira, kopogásérzékelő csere, EGR ledugózva, 16db hidrotőke cseréje, kompresszió mérés 16bár felett mind a 4henger max 0.5bár eltéréssel, üzemanyag szűrő csere, üzemanyagbefecskendező rendszer tisztító adalék, szeleptisztító, motoröblítő, mind hiába. Üdv: Mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Diagnosztikával nézve a motorhőmérsékletet jól látja a vezérlő? Nem csak egy pontban nézve, hanem egy bemelegedés folyamán végig. Főtengely, illetve vezérműtengely helyzet jeladót is jó lenne próbára megnézni, főleg, ha ez a probléma minden indításkor megvan. Üzemanyagnyomást sem ártana nézni, amikor így fuldoklik, bár ha ott lenne a gond, akkor valószínűleg már megállt volna végleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márk01 Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Diagnosztikával nézve a motorhőmérsékletet jól látja a vezérlő? Nem csak egy pontban nézve, hanem egy bemelegedés folyamán végig. Főtengely, illetve vezérműtengely helyzet jeladót is jó lenne próbára megnézni, főleg, ha ez a probléma minden indításkor megvan. Üzemanyagnyomást sem ártana nézni, amikor így fuldoklik, bár ha ott lenne a gond, akkor valószínűleg már megállt volna végleg. Diagnosztikával még nem követtük végig a bemelegedést de jó ötlet meg fogom nézni. A főtengely, vezérműtengely jeladó ha hibás lenne nyáron is okozna problémát? Csak télen jelentkezik a probléma és akkor ha legalább egy órát áll az autó. Üzemanyag nyomást mértünk egyszer az rendben volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Sziasztok! Autom egy 2003-as Astra G 1.6 16V motorkód: Z16XE a hiba több éve fenn áll, egy szerelő sem tudta még megoldani! Teljesen tanácstalan vagyok hogy mit kellene már tennem hogy megszűnjön. Kérlek segítsetek ha tudtok. Hiba leírása: Csak és kizárólag télen jelentkező probléma, hidegen indítom kb. 30 másodpercig tökéletesen jár a motor majd elkezd dadogni leáll egy henger majd mégegy aztán már úgy zakatol mint egy traktor, az egész kaszni remeg majd kiugrik a motor a kocsiból és végül nem bírja tovább és leáll a motor ez körülbelül 1-2perc leforgása alatt történik. Aztán indítim újra ugyanaz a probléma annyi különbséggel, hogy nagyon nehezen indul be és már az indítás pillanatában kihagynak a hengerek. Ezt körülbeleül 6-7 alkalommal ismétlem meg egymás után, mire nagynehezen el tudok vele indulni ez kb. egy 15perces tortúra. Azután a hiba megszűnik és hibátlanul működik a motor akár több száz kilóméteren keresztül is, mindaddig amíg nem állok le vele újra egy kicsit hosszabb időre. Leírom miket cseréltünk benne és mit próbálltunk ki idáig: gyertyák cseréje gyárira, gyújtótrafó csere gyárira, második lambda szonda csere gyárira, kopogásérzékelő csere, EGR ledugózva, 16db hidrotőke cseréje, kompresszió mérés 16bár felett mind a 4henger max 0.5bár eltéréssel, üzemanyag szűrő csere, üzemanyagbefecskendező rendszer tisztító adalék, szeleptisztító, motoröblítő, mind hiába. Üdv: Mindenkinek Gondolom dob sárga lámpát is. Ha valamelyik hengerbe/hengerekben gyújtáskimaradást érzékel, akkor lekapcsolja az adott hengert, hogy ne károsítsa a katalizátort. Ennek több oka lehet: gyertya, trafó, ECU, beragadt szelep stb.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márk01 Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Gondolom dob sárga lámpát is. Ha valamelyik hengerbe/hengerekben gyújtáskimaradást érzékel, akkor lekapcsolja az adott hengert, hogy ne károsítsa a katalizátort. Ennek több oka lehet: gyertya, trafó, ECU, beragadt szelep stb.... Igen van sárga lámpa gyújtáskimaradást érzékel, trafó, gyertya kizárva mindkettőt cseréltem ráadásul gyárira. Beragadt szelep erre én is gondoltam csak azt nem értem ha beragad a szelep annak ragadnia kéne akkor is mikor beindítom a motort és nem csak fél percre rá. Az ECU -t nem tudom hogyan lehetne tesztelni opel szervíben már voltam diagnosztikát csináltak gyári műszerrel minden rendben volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
barthagabor Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Sziasztok fiúk...Ha hullámzik az autó fékezéskor olyan mintha a tárcsa lenne rossz,de azt felszabályozták,sőt még a fékbetétből is szedtek le sikmarón és utána is hullámzik,mi lehet még?ha csak épphogy fékezek semmit nem érzek de közepes és nagy fékezéskor eléggé rossz a helyzet!Szilent lehet?vagy mi okozhtja?rosssz minőségű a betét?teljesen tanácstalan vok...a fékmunkhenger?jah és bal előlről érdekes súrlódás hangot hallok fékezéskor,halkan de régebben ilyet nem hallottam!Van ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 (edited) Sziasztok fiúk...Ha hullámzik az autó fékezéskor olyan mintha a tárcsa lenne rossz,de azt felszabályozták,sőt még a fékbetétből is szedtek le sikmarón és utána is hullámzik,mi lehet még?ha csak épphogy fékezek semmit nem érzek de közepes és nagy fékezéskor eléggé rossz a helyzet!Szilent lehet?vagy mi okozhtja?rosssz minőségű a betét?teljesen tanácstalan vok...a fékmunkhenger?jah és bal előlről érdekes súrlódás hangot hallok fékezéskor,halkan de régebben ilyet nem hallottam!Van ötlet? Súrlódó hang lehet a kopásjelző is főleg ha sokat síkoltak le a betétből. Nekem eddig egyszer szabályozták a hátsó dobot, sosem lett jó, ki kellett cserélni. Szerintem a hullámzás is akkor fog megszűnni, ha a tárcsákat és a betéteket is kicseréled. A munkahengerekre is rá kellene pillantani. Módosítva Március3, 2014 : beghyn Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Sziasztok fiúk...Ha hullámzik az autó fékezéskor olyan mintha a tárcsa lenne rossz,de azt felszabályozták,sőt még a fékbetétből is szedtek le sikmarón és utána is hullámzik,mi lehet még?ha csak épphogy fékezek semmit nem érzek de közepes és nagy fékezéskor eléggé rossz a helyzet!Szilent lehet?vagy mi okozhtja?rosssz minőségű a betét?teljesen tanácstalan vok...a fékmunkhenger?jah és bal előlről érdekes súrlódás hangot hallok fékezéskor,halkan de régebben ilyet nem hallottam!Van ötlet? Én is a sikertelen felszabályzásra tippelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
barthagabor Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Súrlódó hang lehet a kopásjelző is főleg ha sokat síkoltak le a betétből. Nekem eddig egyszer szabályozták a hátsó dobot, sosem lett jó, ki kellett cserélni. Szerintem a hullámzás is akkor fog megszűnni, ha a tárcsákat és a betéteket is kicseréled. A munkahengerekre is rá kellene pillantani. Az a baj,hogy új volt mindkettő a tárcsa is és a betét is...akkor is jelentkezik...a munkahengerek nem akadnak,nem ragadnak be...már gondoltam a devanderre is,de leállitottam a kocsit,vissza a gyújtást...fékeztem de akkor is csinálja...így ez kizárva talán...lehet veszek brembo tárcsát meg gm betétet...akkor jó volt...de ha nem akkor fog megölni az ideg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ycsy Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Sziasztok ! Kis segitsèg kellene. G Astra 1.4 16v z14xe 98 as ! 2 fő gondom van vele ! 1. Az ma indulàskor jelentkezett! Kivilant a légzsàk làmpa! És nem alszik el! Ülések alati érzékelöket megpiszkàltam és leuhuztam az aksit most épp vàrok hàtha elfelejti a hibàt! 2. Mikor messzebb megyek az autóval folyamatosan ..pl 100-150 km et ! Akkor elketzdi azt csinàlni ,hogy mikor kiveszem üresbe és ugye visszaesik a fordulat akkor nem àll meg alapjàraton hanem lefulad ! Ezutàn egyből indul mintha semmi sem tőrtént volna ! De miutàn megàllok és kühül a motor utànna megint jó egy darabig ! Rendszeresen hasznàlom olyan 40 50 km tàvolsàgba ott semmi gond ! Ami csere volt gyertyàk üzemanyag szürő kipufogó hàtsó dob..! Azóta nem próbàltam ! A km óra nemjàchat közre? Mert az olyant csinàl ,hogy kb fél óra gasznàlat utàn leesik a mutató ! És nem mér semmit ! Megàllok kihül és megin jó egy fél óràt ! Szerintem ez a km jeladó , nekem még a vàltóban van ! Nincs benbe abs ! Valaki valami okosàg? Előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Sziasztok ! Kis segitsèg kellene. G Astra 1.4 16v z14xe 98 as ! 2 fő gondom van vele ! 1. Az ma indulàskor jelentkezett! Kivilant a légzsàk làmpa! És nem alszik el! Ülések alati érzékelöket megpiszkàltam és leuhuztam az aksit most épp vàrok hàtha elfelejti a hibàt! 2. Mikor messzebb megyek az autóval folyamatosan ..pl 100-150 km et ! Akkor elketzdi azt csinàlni ,hogy mikor kiveszem üresbe és ugye visszaesik a fordulat akkor nem àll meg alapjàraton hanem lefulad ! Ezutàn egyből indul mintha semmi sem tőrtént volna ! De miutàn megàllok és kühül a motor utànna megint jó egy darabig ! Rendszeresen hasznàlom olyan 40 50 km tàvolsàgba ott semmi gond ! Ami csere volt gyertyàk üzemanyag szürő kipufogó hàtsó dob..! Azóta nem próbàltam ! A km óra nemjàchat közre? Mert az olyant csinàl ,hogy kb fél óra gasznàlat utàn leesik a mutató ! És nem mér semmit ! Megàllok kihül és megin jó egy fél óràt ! Szerintem ez a km jeladó , nekem még a vàltóban van ! Nincs benbe abs ! Valaki valami okosàg? Előre is köszönöm!!! Ejha... Néhol azon gondolkodtam, beírjam-e google translate-ba. Légzsák hibát nem felejt, azt csak Tech2-vel lehet törölni. EGR szelepet tisztítsd ki és járasd meg 3500-4000 fordulaton 40-50 km-en át. Km óra a hajtással nincs összefüggésben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ycsy Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Ejha... Néhol azon gondolkodtam, beírjam-e google translate-ba. Légzsák hibát nem felejt, azt csak Tech2-vel lehet törölni. EGR szelepet tisztítsd ki és járasd meg 3500-4000 fordulaton 40-50 km-en át. Km óra a hajtással nincs összefüggésben. Egr levan vakolva !! Màr ugy vettem az autót ! Akkor elviszem és kiütettem a hibàt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Igen van sárga lámpa gyújtáskimaradást érzékel, trafó, gyertya kizárva mindkettőt cseréltem ráadásul gyárira. Beragadt szelep erre én is gondoltam csak azt nem értem ha beragad a szelep annak ragadnia kéne akkor is mikor beindítom a motort és nem csak fél percre rá. Az ECU -t nem tudom hogyan lehetne tesztelni opel szervíben már voltam diagnosztikát csináltak gyári műszerrel minden rendben volt. Szia! ECU körül pedig lehetne esetleg nézelődni. Lehet egyszerű kontakt hiba, ami a melegen, a hőtágulás miatt nem észlelhető. Érdemes lenne a csatlakozást átnézni. Lehet, hogy belül valamilyen forrasztás engedett el, ami melegre szintén „megjavul” időlegesen. Érdemes lenne keresni egy ECU-javítással foglalkozót, és egy donor ECU-val megnézni ezt a kihűlős-melegedős témát. És addig nem cserélni ki semmit, amíg be nem bizonyosodik, hogy valóban az a vétkes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts