Bundy33 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj Menyus Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm. Szia. Én teljesen meg vagyok az enyimével elégedve. Nem azt mondom, hogy a legjobb, mert vezettem már jobb lámpásat is, de teljesen elfogadhato. Refi nélkül is látok refin meg olvad az aszfalt :) Nekem talán még gyári lámpák vannak de garázsos autó volt, így szép tiszta nincs bemattulva. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm. Tegyél bele növelt fényerejű izzót.Én Osram nightbreakert használtam,de nemrég égett ki.Sajnos nem bírnak sokat kb.1 év.Most Hella van benne,de azzal is látok.Majd télen megint veszek bele jobbat.Nyáron úgysem járok sötétbe:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm. Milyen típusú lámpatest? Nekem Depo volt, nagyon hamar lecseréltem Hella-ra. Azóta látok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundy33 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Tegyél bele növelt fényerejű izzót.Én Osram nightbreakert használtam,de nemrég égett ki.Sajnos nem bírnak sokat kb.1 év.Most Hella van benne,de azzal is látok.Majd télen megint veszek bele jobbat.Nyáron úgysem járok sötétbe:) Szia. Hasonló úton járok én is. Én is már raktam bele Osram növeltfényerejű izzót is, de 2 hónapig bírta :/ azután valami Tescos hasonló teljesítményű xenon blue izzót, de egyikkel sem voltam megelégedve. Én is várom már a nyarat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundy33 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Milyen típusú lámpatest? Nekem Depo volt, nagyon hamar lecseréltem Hella-ra. Azóta látok. Hát a jobbos az gyári, a balos meg szerintem a létező legolcsóbb utángyártott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Hát a jobbos az gyári, a balos meg szerintem a létező legolcsóbb utángyártott... Az utángyártott lámpák többnyire nem úgy világítanak mint a gyári.Tegyél bele Hellát,biztos sokkal jobb lesz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundy33 Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 Az utángyártott lámpák többnyire nem úgy világítanak mint a gyári.Tegyél bele Hellát,biztos sokkal jobb lesz. Gondolkodok még egy xenon szetten, de az őrületes pénz. Van esetleg még valami alternatíva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február22, 2014 Megoszt Elküldve Február22, 2014 (edited) Gondolkodok még egy xenon szetten, de az őrületes pénz. Van esetleg még valami alternatíva? Másik kocsit kell venni :)Esetleg felszerelni egy Hella xenon luminátor pencilbeamet.Azzal biztos lehet látni:) Módosítva Február22, 2014 : Geopake Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundy33 Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Másik kocsit kell venni :)Esetleg felszerelni egy Hella xenon luminátor pencilbeamet.Azzal biztos lehet látni:) Hát eddig még nem gondoltam rá, de átépíteni a kocsit rally autóvá...? Akkor a lámpák várhatnak a bukócsövezés utánra :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bami Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Nem kell azt feszegetni. A tekerentyű alján van egy kis nyílás. Oda ésszel betolsz el kis csavarhúzót és lehúzod a tekerentyűt. Ezután láthatóvá válik két kis ablakocska oldalt. Itt a füleket kiakasztod és ki tudod húzni az egészet kézzel. Kihúzásnál óvatosan, mert a rögzítő füleknél rugó van. Nekem az egyik megszökött. Így kénytelen voltam egy golyóstoll rugója ott munkára fogni. Köszi ,megpróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február23, 2014 Megoszt Elküldve Február23, 2014 Sziasztok! 2003 diesel 80le kombim van, picit nehezen indul, indításnál 400-500-nál megáll a fordulatszámmérő, és utána beáll 800 körülre. De sokszor 400-500 fordulat után nem megy 800-re hanem leáll, második indításnál 400-500-után beáll 800-rögtön. Az tuti hogy nem normális. 4-5 sebességnél 1200-1700 fordulat környékén enyhén rángat, nagyon minimálisan érezni de én érzem. Hol tudják megmondani mi a problémám, valami tuti helyet szeretnék, ahol értenek is hozzá. Budapesten lakom. Köszönöm. Gyuri szia. hibakodot nem nyom?keresd WESSZit törökbálinton ö tuti .fenn van az opelfoumon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február24, 2014 Megoszt Elküldve Február24, 2014 Sziasztok! Aki már szedte ki a világításkapcsoló egységet, az árulja már el hogy melyik oldalon kell megfeszíteni hogy sérülésmentesen kijöjjön a helyéről? köszönöm Két plasztikkártya is tökéletesen alkalmas a feladatra. Ezeket betolva kétoldalt, alul a kis hézagnál fogva könnyedén ki lehet húzni... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Valószínüleg nekem is tönkrement a belső levegőkeringetés állító motorja - párásodik/dott, kinti levegőt (büdöset) nem érzek bent soha, gyújtáson pörög a villanymotor. Tudom, lerágott csont, de mibe kerül javítani, mit szoktak ilyenkor cserélni, mennyiért? Terveztem szervizbe olajcserére vinni az autót, de csak 1-2000 km múlva lenne esedékes, más problémám meg nincs igazán... Link to comment Megosztás: More sharing options...
drotpete Elküldve Február26, 2014 Megoszt Elküldve Február26, 2014 Valószínüleg nekem is tönkrement a belső levegőkeringetés állító motorja - párásodik/dott, kinti levegőt (büdöset) nem érzek bent soha, gyújtáson pörög a villanymotor. Tudom, lerágott csont, de mibe kerül javítani, mit szoktak ilyenkor cserélni, mennyiért? Terveztem szervizbe olajcserére vinni az autót, de csak 1-2000 km múlva lenne esedékes, más problémám meg nincs igazán... Amennyiben csak pörög a motor úgy valami tört. (csekkolni kellene) Amennyiben néha jó néha nem akkor szerintem így: https://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetes/behr, nekem kb 700 Ft volt és 2-3 óra. (köszi DarthVödör-nek) 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Február26, 2014 Megoszt Elküldve Február26, 2014 (edited) Valószínüleg nekem is tönkrement a belső levegőkeringetés állító motorja - párásodik/dott, kinti levegőt (büdöset) nem érzek bent soha, gyújtáson pörög a villanymotor. Tudom, lerágott csont, de mibe kerül javítani, mit szoktak ilyenkor cserélni, mennyiért? Terveztem szervizbe olajcserére vinni az autót, de csak 1-2000 km múlva lenne esedékes, más problémám meg nincs igazán... Vagy az én költséghatékony megoldásom: kivágtam a csappantyú motort, a váltózsalut meg rögzítettem csak kinti állásba. Sosem használtam előtte sem a belső állást, ezért nem is hiányzik. Módosítva Február26, 2014 : beghyn 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Február26, 2014 Megoszt Elküldve Február26, 2014 Köszi drotpete, jó kis leírás! beghyn! Bár én sem kapcsolgattam soha a korábbi autókon sem, ezt inkább az én tudatlanságom számlájára írnám. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Február27, 2014 Megoszt Elküldve Február27, 2014 Vagy az én költséghatékony megoldásom: kivágtam a csappantyú motort, a váltózsalut meg rögzítettem csak kinti állásba. Sosem használtam előtte sem a belső állást, ezért nem is hiányzik. Nekem is eltörött a tengelye (Delphi), a lapátot "fixáltam" (drót) külső levegő állásban, motor vezetéket lehúztam. Várom a meleget, és ha lesz kedvem javítom a DarthV féle megoldással :D Annyira nem hiányzik..... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Február27, 2014 Megoszt Elküldve Február27, 2014 Nekem is eltörött a tengelye (Delphi), a lapátot "fixáltam" (drót) külső levegő állásban, motor vezetéket lehúztam. Várom a meleget, és ha lesz kedvem javítom a DarthV féle megoldással :D Annyira nem hiányzik..... Nálam is így van már vagy egy éve. Ha megállok valami büdös autó mögött, lekapcsolom a fűtőventilátort arra az időre. Akkor nem nagyon jön be füst. Talán majd egyszer foglalkozom vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
smartinho16 Elküldve Február28, 2014 Megoszt Elküldve Február28, 2014 Hali! EGR szelep hibám van. Valószínűleg elektromos hibája lehet, a számítógép kimutatta a hibát, a szelepeket kézzel könnyű mozgatni, szóval valószínűsítem az elektronikai hibát. Lefalaztam addig is, de nem az igazi, nincs benne olyan nyomaték alacsony fordulaton, és nem tetszik így. Made in USA volt benne (gondolom gyári)... Kérdés a következő: Delphi-vel helyettesíthető? Jó lesz azzal? Köszi előre is! X16XEL F_48, F_08 Link to comment Megosztás: More sharing options...
chris8800 Elküldve Február28, 2014 Megoszt Elküldve Február28, 2014 hi. segítséget kérnék. a probléma az,h mikor hideg motorral elindulok kb.1 kilométer után megáll alattam az autó. kigyullad az aksi lámpa,olaj lámpa.várok vele kicsit,újraindítom és mintha semmi baja nem lenne. de olyan is előfordul,h hideg motornál elindulok és elkezd rángatni a kocsi és 1ből kigyullad a check engine lámpa v. villog. trafó csere volt,gyertyák is. kivillogtatom a kódot és általános gyújtáskimaradást regisztrál és a 4-es hengernél gyújtáskimaradást. 1 ismerős azt mondta,h a benzin adagoló is lehet v. az ehhez kapcsolodó alkatrészek...én nem értek hozzá,de már nagyon zavaró,h megáll alattam az autó. vkinek volt ilyen préblémája v. mi lehet a gond? thx. üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Február28, 2014 Megoszt Elküldve Február28, 2014 (edited) hi. segítséget kérnék. a probléma az,h mikor hideg motorral elindulok kb.1 kilométer után megáll alattam az autó. kigyullad az aksi lámpa,olaj lámpa.várok vele kicsit,újraindítom és mintha semmi baja nem lenne. de olyan is előfordul,h hideg motornál elindulok és elkezd rángatni a kocsi és 1ből kigyullad a check engine lámpa v. villog. trafó csere volt,gyertyák is. kivillogtatom a kódot és általános gyújtáskimaradást regisztrál és a 4-es hengernél gyújtáskimaradást. 1 ismerős azt mondta,h a benzin adagoló is lehet v. az ehhez kapcsolodó alkatrészek...én nem értek hozzá,de már nagyon zavaró,h megáll alattam az autó. vkinek volt ilyen préblémája v. mi lehet a gond? thx. üdv. A benzin+levegő+szikra szentháromságból egyet vagy többet nem a megfelelő mértékben kap. Ha a trafó és a gyertyák cserélve lettek, akkor lehet továbballagni az AC pumpa, légtömegmérő, fojtószelep és egyéb üzemanyaggal, levegővel és azok érzékelőihez kapcsolódó alkatrészekhez. Szerintem vidd el egy szerelőhöz, mert látatlanban csak tapogatózunk. Módosítva Február28, 2014 : beghyn 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Február28, 2014 Megoszt Elküldve Február28, 2014 hi. segítséget kérnék. a probléma az,h mikor hideg motorral elindulok kb.1 kilométer után megáll alattam az autó. kigyullad az aksi lámpa,olaj lámpa.várok vele kicsit,újraindítom és mintha semmi baja nem lenne. de olyan is előfordul,h hideg motornál elindulok és elkezd rángatni a kocsi és 1ből kigyullad a check engine lámpa v. villog. trafó csere volt,gyertyák is. kivillogtatom a kódot és általános gyújtáskimaradást regisztrál és a 4-es hengernél gyújtáskimaradást. 1 ismerős azt mondta,h a benzin adagoló is lehet v. az ehhez kapcsolodó alkatrészek...én nem értek hozzá,de már nagyon zavaró,h megáll alattam az autó. vkinek volt ilyen préblémája v. mi lehet a gond? thx. üdv. Voltál már fagyizni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 Voltál már fagyizni? Ez a varázs kérdés!!! Erre az lesz a válasz, hogy: "Mi az a fagyizás?" Link to comment Megosztás: More sharing options...
chris8800 Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 még annyit,h szinte csak városban használom az autót. gondolom el van kormolódva sok minden... az EGR szelepet lehet takarítani? A benzin+levegő+szikra szentháromságból egyet vagy többet nem a megfelelő mértékben kap. Ha a trafó és a gyertyák cserélve lettek, akkor lehet továbballagni az AC pumpa, légtömegmérő, fojtószelep és egyéb üzemanyaggal, levegővel és azok érzékelőihez kapcsolódó alkatrészekhez. Szerintem vidd el egy szerelőhöz, mert látatlanban csak tapogatózunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts