Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm.

Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm.

Szia. Én teljesen meg vagyok az enyimével elégedve. Nem azt mondom, hogy a legjobb, mert vezettem már jobb lámpásat is, de teljesen elfogadhato. Refi nélkül is látok refin meg olvad az aszfalt :) Nekem talán még gyári lámpák vannak de garázsos autó volt, így szép tiszta nincs bemattulva.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm.

Tegyél bele növelt fényerejű izzót.Én Osram nightbreakert használtam,de nemrég égett ki.Sajnos nem bírnak sokat kb.1 év.Most Hella van benne,de azzal is látok.Majd télen megint veszek bele jobbat.Nyáron úgysem járok sötétbe:)

Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm.

Milyen típusú lámpatest? Nekem Depo volt, nagyon hamar lecseréltem Hella-ra. Azóta látok.

Elküldve

Tegyél bele növelt fényerejű izzót.Én Osram nightbreakert használtam,de nemrég égett ki.Sajnos nem bírnak sokat kb.1 év.Most Hella van benne,de azzal is látok.Majd télen megint veszek bele jobbat.Nyáron úgysem járok sötétbe:)

Szia. Hasonló úton járok én is. Én is már raktam bele Osram növeltfényerejű izzót is, de 2 hónapig bírta :/ azután valami Tescos hasonló teljesítményű xenon blue izzót, de egyikkel sem voltam megelégedve. Én is várom már a nyarat...

Elküldve

Milyen típusú lámpatest? Nekem Depo volt, nagyon hamar lecseréltem Hella-ra. Azóta látok.

Hát a jobbos az gyári, a balos meg szerintem a létező legolcsóbb utángyártott...

Elküldve

Hát a jobbos az gyári, a balos meg szerintem a létező legolcsóbb utángyártott...

Az utángyártott lámpák többnyire nem úgy világítanak mint a gyári.Tegyél bele Hellát,biztos sokkal jobb lesz.

  • Like 1
Elküldve

Az utángyártott lámpák többnyire nem úgy világítanak mint a gyári.Tegyél bele Hellát,biztos sokkal jobb lesz.

Gondolkodok még egy xenon szetten, de az őrületes pénz. Van esetleg még valami alternatíva?

Elküldve (edited)

Gondolkodok még egy xenon szetten, de az őrületes pénz. Van esetleg még valami alternatíva?

Másik kocsit kell venni :)Esetleg felszerelni egy Hella xenon luminátor pencilbeamet.Azzal biztos lehet látni:)

Módosítva : Geopake
Elküldve

Másik kocsit kell venni :)Esetleg felszerelni egy Hella xenon luminátor pencilbeamet.Azzal biztos lehet látni:)

Hát eddig még nem gondoltam rá, de átépíteni a kocsit rally autóvá...? Akkor a lámpák várhatnak a bukócsövezés utánra :D

Elküldve

Nem kell azt feszegetni. A tekerentyű alján van egy kis nyílás. Oda ésszel betolsz el kis csavarhúzót és lehúzod a tekerentyűt. Ezután láthatóvá válik két kis ablakocska oldalt. Itt a füleket kiakasztod és ki tudod húzni az egészet kézzel. Kihúzásnál óvatosan, mert a rögzítő füleknél rugó van. Nekem az egyik megszökött. Így kénytelen voltam egy golyóstoll rugója ott munkára fogni.

Köszi ,megpróbálom.

Elküldve

Sziasztok!

2003 diesel 80le kombim van, picit nehezen indul, indításnál 400-500-nál megáll a fordulatszámmérő, és utána beáll 800 körülre. De sokszor 400-500 fordulat után nem megy 800-re hanem leáll, második indításnál 400-500-után beáll 800-rögtön. Az tuti hogy nem normális. 4-5 sebességnél 1200-1700 fordulat környékén enyhén rángat, nagyon minimálisan érezni de én érzem. Hol tudják megmondani mi a problémám, valami tuti helyet szeretnék, ahol értenek is hozzá. Budapesten lakom.

Köszönöm.

Gyuri

szia. hibakodot nem nyom?keresd WESSZit törökbálinton ö tuti .fenn van az opelfoumon.

Elküldve

Sziasztok!

Aki már szedte ki a világításkapcsoló egységet, az árulja már el hogy melyik oldalon kell megfeszíteni hogy sérülésmentesen kijöjjön a helyéről?

köszönöm

Két plasztikkártya is tökéletesen alkalmas a feladatra. Ezeket betolva kétoldalt, alul a kis hézagnál fogva könnyedén ki lehet húzni...

  • Like 1
Elküldve

Valószínüleg nekem is tönkrement a belső levegőkeringetés állító motorja - párásodik/dott, kinti levegőt (büdöset) nem érzek bent soha, gyújtáson pörög a villanymotor.

Tudom, lerágott csont, de mibe kerül javítani, mit szoktak ilyenkor cserélni, mennyiért? Terveztem szervizbe olajcserére vinni az autót, de csak 1-2000 km múlva lenne esedékes, más problémám meg nincs igazán...

Elküldve

Valószínüleg nekem is tönkrement a belső levegőkeringetés állító motorja - párásodik/dott, kinti levegőt (büdöset) nem érzek bent soha, gyújtáson pörög a villanymotor.

Tudom, lerágott csont, de mibe kerül javítani, mit szoktak ilyenkor cserélni, mennyiért? Terveztem szervizbe olajcserére vinni az autót, de csak 1-2000 km múlva lenne esedékes, más problémám meg nincs igazán...

Amennyiben csak pörög a motor úgy valami tört. (csekkolni kellene)

Amennyiben néha jó néha nem akkor szerintem így: https://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetes/behr, nekem kb 700 Ft volt és 2-3 óra. (köszi DarthVödör-nek)

  • Like 2
Elküldve (edited)

Valószínüleg nekem is tönkrement a belső levegőkeringetés állító motorja - párásodik/dott, kinti levegőt (büdöset) nem érzek bent soha, gyújtáson pörög a villanymotor.

Tudom, lerágott csont, de mibe kerül javítani, mit szoktak ilyenkor cserélni, mennyiért? Terveztem szervizbe olajcserére vinni az autót, de csak 1-2000 km múlva lenne esedékes, más problémám meg nincs igazán...

Vagy az én költséghatékony megoldásom: kivágtam a csappantyú motort, a váltózsalut meg rögzítettem csak kinti állásba. Sosem használtam előtte sem a belső állást, ezért nem is hiányzik. Módosítva : beghyn
  • Like 1
Elküldve

Köszi drotpete, jó kis leírás!

beghyn!

Bár én sem kapcsolgattam soha a korábbi autókon sem, ezt inkább az én tudatlanságom számlájára írnám.

  • Like 1
Elküldve

Vagy az én költséghatékony megoldásom: kivágtam a csappantyú motort, a váltózsalut meg rögzítettem csak kinti állásba. Sosem használtam előtte sem a belső állást, ezért nem is hiányzik.

Nekem is eltörött a tengelye (Delphi), a lapátot "fixáltam" (drót) külső levegő állásban, motor vezetéket lehúztam.

Várom a meleget, és ha lesz kedvem javítom a DarthV féle megoldással :D

Annyira nem hiányzik.....

  • Like 1
Elküldve

Nekem is eltörött a tengelye (Delphi), a lapátot "fixáltam" (drót) külső levegő állásban, motor vezetéket lehúztam.

Várom a meleget, és ha lesz kedvem javítom a DarthV féle megoldással :D

Annyira nem hiányzik.....

Nálam is így van már vagy egy éve. Ha megállok valami büdös autó mögött, lekapcsolom a fűtőventilátort arra az időre. Akkor nem nagyon jön be füst. Talán majd egyszer foglalkozom vele...

Elküldve

Hali! EGR szelep hibám van. Valószínűleg elektromos hibája lehet, a számítógép kimutatta a hibát, a szelepeket kézzel könnyű mozgatni, szóval valószínűsítem az elektronikai hibát. Lefalaztam addig is, de nem az igazi, nincs benne olyan nyomaték alacsony fordulaton, és nem tetszik így. Made in USA volt benne (gondolom gyári)... Kérdés a következő: Delphi-vel helyettesíthető? Jó lesz azzal? Köszi előre is!

X16XEL

F_48, F_08

Elküldve

hi.

segítséget kérnék.

a probléma az,h mikor hideg motorral elindulok kb.1 kilométer után megáll alattam az autó.

kigyullad az aksi lámpa,olaj lámpa.várok vele kicsit,újraindítom és mintha semmi baja nem lenne.

de olyan is előfordul,h hideg motornál elindulok és elkezd rángatni a kocsi és 1ből kigyullad a check engine lámpa v. villog.

trafó csere volt,gyertyák is.

kivillogtatom a kódot és általános gyújtáskimaradást regisztrál és a 4-es hengernél gyújtáskimaradást.

1 ismerős azt mondta,h a benzin adagoló is lehet v. az ehhez kapcsolodó alkatrészek...én nem értek hozzá,de már nagyon zavaró,h megáll alattam az autó.

vkinek volt ilyen préblémája v. mi lehet a gond?

thx.

üdv.

Elküldve (edited)

hi.

segítséget kérnék.

a probléma az,h mikor hideg motorral elindulok kb.1 kilométer után megáll alattam az autó.

kigyullad az aksi lámpa,olaj lámpa.várok vele kicsit,újraindítom és mintha semmi baja nem lenne.

de olyan is előfordul,h hideg motornál elindulok és elkezd rángatni a kocsi és 1ből kigyullad a check engine lámpa v. villog.

trafó csere volt,gyertyák is.

kivillogtatom a kódot és általános gyújtáskimaradást regisztrál és a 4-es hengernél gyújtáskimaradást.

1 ismerős azt mondta,h a benzin adagoló is lehet v. az ehhez kapcsolodó alkatrészek...én nem értek hozzá,de már nagyon zavaró,h megáll alattam az autó.

vkinek volt ilyen préblémája v. mi lehet a gond?

thx.

üdv.

A benzin+levegő+szikra szentháromságból egyet vagy többet nem a megfelelő mértékben kap. Ha a trafó és a gyertyák cserélve lettek, akkor lehet továbballagni az AC pumpa, légtömegmérő, fojtószelep és egyéb üzemanyaggal, levegővel és azok érzékelőihez kapcsolódó alkatrészekhez. Szerintem vidd el egy szerelőhöz, mert látatlanban csak tapogatózunk.

Módosítva : beghyn
  • Like 1
Elküldve

hi.

segítséget kérnék.

a probléma az,h mikor hideg motorral elindulok kb.1 kilométer után megáll alattam az autó.

kigyullad az aksi lámpa,olaj lámpa.várok vele kicsit,újraindítom és mintha semmi baja nem lenne.

de olyan is előfordul,h hideg motornál elindulok és elkezd rángatni a kocsi és 1ből kigyullad a check engine lámpa v. villog.

trafó csere volt,gyertyák is.

kivillogtatom a kódot és általános gyújtáskimaradást regisztrál és a 4-es hengernél gyújtáskimaradást.

1 ismerős azt mondta,h a benzin adagoló is lehet v. az ehhez kapcsolodó alkatrészek...én nem értek hozzá,de már nagyon zavaró,h megáll alattam az autó.

vkinek volt ilyen préblémája v. mi lehet a gond?

thx.

üdv.

Voltál már fagyizni?

Elküldve

még annyit,h szinte csak városban használom az autót.

gondolom el van kormolódva sok minden...

az EGR szelepet lehet takarítani?

A benzin+levegő+szikra szentháromságból egyet vagy többet nem a megfelelő mértékben kap. Ha a trafó és a gyertyák cserélve lettek, akkor lehet továbballagni az AC pumpa, légtömegmérő, fojtószelep és egyéb üzemanyaggal, levegővel és azok érzékelőihez kapcsolódó alkatrészekhez. Szerintem vidd el egy szerelőhöz, mert látatlanban csak tapogatózunk.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.