PGA Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 Én biztos, hogy nem húzogatnám! Csatlakozom. Katalizátoros autót nem is egészséges, pláne hosszasan próbálgatva! ;) 1
csicsó Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 Beülsz, gyújtásra teszed, világítás fel pár másodpercre vagy pl. fénykürt 5 másodpercre. Ezt követően indítasz. Állítólag így az akksiban megindul egy kicsit az "élet". Nálunk a parkolóban többektől is láttam már télen hidegebb éjszakák után. Igaz, lehet annak tudható be, hogy a város egyik "híresebb" akksi szaküzlete szórólapozta anno, ahol többek közt ez volt az egyik tanács a "hogyan hosszabbíthatjuk meg az akkumulátorunk élettartamát" fejezetben... Azonban ha a döglődik (pl már a központizárat sem nyitja), akkor ez a praktika nem fog használni értelem szerűen. emlékszek rá,én is kaptam ilyen papírt a szélvédőre Most azt hirdetik,hogy ingyen bebikázzák a gépet,majd utána gondolom rábeszélnek egy új akksira... :D
maksay28 Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 Az valóban nem sok. Esetleg még ha sok a rövidtáv az okozhat kokszosodást. De mint írtam ki kell takarítani és utána ledugózni. kösszi a választ még anyit kérdeznék ,hogy nem a koszosodás miat marad nyitva hanem apro törmelékekel mint a katalizator darabkak volnanak vagy egyebb vajon mi lehett volt tesztre teve de sem nem mutatot elöre is kösszi a valaszokat 1
potyo Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 Csatlakozom. Katalizátoros autót nem is egészséges, pláne hosszasan próbálgatva! ;) Ez így ebben a formában nem igaz. Katalizátoros autót nem egészséges hosszasan próbálgatva tolással indítani. De ugyanúgy nem egészséges hosszasan az indítómotorral tekertetni sem. Ha akkulemerülés miatt nem indul, akkor nyugodtan betolható-húzható, nem lesz a katalizátornak semmi baja. 1
mantec Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 T potyo! "... Ha akkulemerülés miatt nem indul, akkor nyugodtan betolható-húzható, nem lesz a katalizátornak semmi baja. .." Tárgyi tévedés.
potyo Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 T potyo! "... Ha akkulemerülés miatt nem indul, akkor nyugodtan betolható-húzható, nem lesz a katalizátornak semmi baja. .." Tárgyi tévedés. Persze annyi energia legyen az akkuban, hogy a benzinpumpát, injektorokat és gyújtást azért tudjon produkálni. Ha ez a kiegészítés után sem értesz egyet, akkor indokold, hogy miért is lenne a katalizátornak attól baja, ha tolással-húzással indítjuk be!
kobraCode Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 Persze annyi energia legyen az akkuban, hogy a benzinpumpát, injektorokat és gyújtást azért tudjon produkálni. Ha ez a kiegészítés után sem értesz egyet, akkor indokold, hogy miért is lenne a katalizátornak attól baja, ha tolással-húzással indítjuk be! Ez engem is érdekelne mint érintetett! Amúgy mint már írtam a szerelőm nagy rutinnal bír, évek (20-30) óta Opelnál dolgozik a mai napig. Csak nem mondott volna olyat amivel ártok a gépnek. Amúgy ha nem lehetne behúzatni, tolni, merre kellene keresni a további hibákat?
potyo Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 (edited) Egyenlőre ennyi, azt mondta talán úgy megszívta magát hogy most nem képes elrobbantani az anyagot, meg kéne próbálni behúzatni. S jelenleg itt tartok, majd talán holnap mert esik ez a fagyott sz@r ónos eső és korcsolya pálya lett mindenből. Ki kell venni a gyertyákat, és esetleg egy kis forró levegővel kiszárítani a benzint belőle, ha benzinszagúak. Ha nem benzinszagúak, akkor viszont nem kapnak az injektorok vezérlést (ha van benzinnyomás), akkor ki kellene deríteni, miért nem akar benzint adni a vezérlő - az nem valószínű, hogy négy injektor egyszerre hibásodjon meg. Esetleg kiszedni az injektorokat is, kint összerakni az injektorokat a benzinelosztó csővel, és indítózni, megnézni, hogy porlasztanak-e. Módosítva Február1, 2014 : potyo 1
kobraCode Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 Ki kell venni a gyertyákat, és esetleg egy kis forró levegővel kiszárítani a benzint belőle, ha benzinszagúak. Ha nem benzinszagúak, akkor viszont nem kapnak az injektorok vezérlést (ha van benzinnyomás), akkor ki kellene deríteni, miért nem akar benzint adni a vezérlő - az nem valószínű, hogy négy injektor egyszerre hibásodjon meg. Esetleg kiszedni az injektorokat is, kint összerakni az injektorokat a benzinelosztó csővel, és indítózni, megnézni, hogy porlasztanak-e. Kap anyagot a gép, ezt ma néztem, benzinesek voltak a gyertyák. Szerelőtől az utolsó tipp így látatlanban hogy sokat indítóztam megszívta magát ezért nem tudja most indítani. Ugye reggel meg az aksi miatt. Gyertyákat amúgy kiszárítottam mielőtt újra próbáltam indítani.
gedikart Elküldve Február1, 2014 Elküldve Február1, 2014 Üdv. Olajbetöltő sapka-tömítés gyári számát meg tudná valaki adni? Z14XE
mantec Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 T gedikart!Olajbeöntő sapka tömítés: GM alkatrész szám: 90448217, Opel katalógus szám: 6 50 463. 1
gyalázó Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 Sziasztok! Szerintetek mit kezdjek ezzel a hibával? P0300=Különböző hengerek felismert gyújtáskimaradás Régebben már volt ilyesmi gondom de eltűnt! Rá indítottam és most megint jó! Lehet benzin miatt is? mert már sárgalámpázok :-)
gezoli Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 Sziasztok! Szerintetek mit kezdjek ezzel a hibával? P0300=Különböző hengerek felismert gyújtáskimaradás Régebben már volt ilyesmi gondom de eltűnt! Rá indítottam és most megint jó! Lehet benzin miatt is? mert már sárgalámpázok :-) FAGYIZÁS!!!!! 1
amargo Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 Sziasztok! Kaptam egy ilyen hibát: P0300(B) - Gyújtáshiba alacsony üzemanyagszint mellett érzékelt P0304(0) - 4. henger gyujtáshiba P0300(0) - Több hengernél gyújtáshiba Mindegyik végén, hogy nincs jelen. Mitől lehet ez a probléma? Köszönöm a segítséget!
Janó32 Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 emlékszek rá,én is kaptam ilyen papírt a szélvédőre Most azt hirdetik,hogy ingyen bebikázzák a gépet,majd utána gondolom rábeszélnek egy új akksira... :D Így volt, bizony! :icon1: Szerintem ezen szolgáltatásuk egész jó(nak tűnik). Egy csörgés és jönnek (ingyen?) és bebikázza ill. előtte/utána megméri. Persze náluk venni akkumulátort azért húzós mutatvány, pláne hogy a nagyobbat és drágábbat erőltetik és nem pedig a szükséges/elégséges kategóriát...
amargo Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 FAGYIZÁS!!!!! Hi, most látom hogy ugyan azt a kérdést tettem fel én is. Ezt a fagyizást, ha jól értem, akkor fagyás. Mit lehet tenni? Fújjam be a gyújtás kábeleket - ha igen, mivel? Vagy mit lehet megelőzés céljából tenni?
Mc-elek Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 Hi, most látom hogy ugyan azt a kérdést tettem fel én is. Ezt a fagyizást, ha jól értem, akkor fagyás. Mit lehet tenni? Fújjam be a gyújtás kábeleket - ha igen, mivel? Vagy mit lehet megelőzés céljából tenni? :) fagyizás : magas fordulaton való autózás (4000rpm vagy nagyobb) 30-40percig 1
PGA Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 Hi, most látom hogy ugyan azt a kérdést tettem fel én is. Ezt a fagyizást, ha jól értem, akkor fagyás. Mit lehet tenni? Fújjam be a gyújtás kábeleket - ha igen, mivel? Vagy mit lehet megelőzés céljából tenni? Nem-nem... Fagyizás az itteni szlengben a motor kiégetését jelenti. Azaz, hosszabb utat (>50km) magasabb fordulaton (kb. 4000) megtenni, hadd tisztuljanak ki a szelepfészkek, meg a lerakódások a motorból. Enyhébb esetekben ez tudja orvosolni a gyújtáshibás panaszokat. Úgy általában pedig a 16 szelepes benzines ecotec-eket ajánlatos mindig – ésszerű határok között – forgatni, terhelni, hogy megelőzhetőek legyenek az ilyen bajok. 1
gezoli Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 (edited) Hi, most látom hogy ugyan azt a kérdést tettem fel én is. Ezt a fagyizást, ha jól értem, akkor fagyás. Mit lehet tenni? Fújjam be a gyújtás kábeleket - ha igen, mivel? Vagy mit lehet megelőzés céljából tenni? Neeeeem! :pinch: :omg: Ha visszaolvasnál akkor megtalálnád amit már 1000x írtunk a fagyizásról!! A lényege, hogy a sok városi használattól, vagyis inkább az alacsony fordulatszám miatt, a szelepek elkokszosodnak. Ez vezet a szelep szorulásához és a nálad is fönnálló hibakódhoz! Megoldás: Magas fordulatszámon 4000rpm fölött menni 20-25km-t (4.-ben autópályán). Ez a fagyizás elnevezés pedig onnan jött, hogy a pesti szakik így mentek le Fehérvárra elnyalni egy fagyit. Ezt a régi fórumlakók még olvashatták! Apropó! Most néztem, hogy az idén lesz 10 éves a regisztrációm az oldalon! Nem kaphatnék ajándékba egy korlátlan hozzászólási lehetőséget?! :hiya: Módosítva Február2, 2014 : gezoli 1
gyalázó Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 FAGYIZÁS!!!!! Kiszedtem a gyertyákat és mind a 4 fekete volt! Most talán nem teszem meg a fagyizást megvárom, hogy jó idő legyen :omg:
imy Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 Neeeeem! :pinch: :omg: Ha visszaolvasnál akkor megtalálnád amit már 1000x írtunk a fagyizásról!! A lényege, hogy a sok városi használattól, vagyis inkább az alacsony fordulatszám miatt, a szelepek elkokszosodnak. Ez vezet a szelep szorulásához és a nálad is fönnálló hibakódhoz! Megoldás: Magas fordulatszámon 4000rpm fölött menni 20-25km-t (4.-ben autópályán). Ez a fagyizás elnevezés pedig onnan jött, hogy a pesti szakik így mentek le Fehérvárra elnyalni egy fagyit. Ezt a régi fórumlakók még olvashatták! Apropó! Most néztem, hogy az idén lesz 10 éves a regisztrációm az oldalon! Nem kaphatnék ajándékba egy korlátlan hozzászólási lehetőséget?! :hiya: Én meg már 6 éve, sok hozzászólással, és 160+ köszönömmel (a 3. helyen) és én sem kaptam korlátlan hozzászólást... Így próbáljon meg segíteni az ember, ha elfogy a hozzászólási lehetősége....
amargo Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 Köszönöm mindenkinek, az életbe nem gondoltam volna erre, így nem is kerestem vissza. De ennyivel is okosabb lettem :)
gyalázó Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 0 242 236 571 Bosch gyertya! Erről mi a véleményetek?
wakond Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 Sziasztok! https://cromax.hu/-/144019-ajtokarpit-patent-opel ez jó a belső tükör takaró háromszöghöz? levettem, hogy megnézzem van-e csipogó benne, de természetesen az egyik ilyesmi patent a 3-ból beletört az ajtóba. Köszi.
Mc-elek Elküldve Február2, 2014 Elküldve Február2, 2014 Sziasztok! https://cromax.hu/-/144019-ajtokarpit-patent-opel ez jó a belső tükör takaró háromszöghöz? levettem, hogy megnézzem van-e csipogó benne, de természetesen az egyik ilyesmi patent a 3-ból beletört az ajtóba. Köszi. igen , jó hozzá 1
Recommended Posts