Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Helló! Sehogy sem tudom lehúzni! Nem igazán akarom feszegetni nehogy eltörjön! Arra lennék kiváncsi hogy jön le a szélvédővel párhuzamosan lefelé húzzam vagy a szélvédővel merőlegesen magam felé?

Szia, már nem emlékszem rá én merre húztam, de azt tudom hogy két kézzel kellett megragadni. Előszőr én is féltem hogy eltöröm, de csak lepattant a helyéről. Talán a váltó felé húztam.

Maga a tükörtartó egy rúd aminek gömb a vége, arról kell lepattanjon.

56e6_2_big.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Olyan problémával fordulok hozzátok hogy 1.4 16v klímás hidegen mikor beindítom , indul is szépen de a hűtés vezérlő hibajelző villog 4szer 5ször halványan és utána minden rendben! Volt már cserélve vízhőfok jeladó de nem változott semmi! Valaki már találkozott hasonlóval??? Segítséget előre is köszönöm! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy Z14XE motorkódú, 1.4 16 szelepes G Opel Astrám. A visszatérően a következő hibát produkálja: elindítás után egy kis utat megtéve, kb. 1-2 km. után a műszerfalon kigyullad a narancssárga motor diagnosztikai lámpa és gyorsítás során folyamatosan villog, a motornak pedig olyan hangja van mintha egy henger nem menne. A motort leállítva és újra indítva a hiba megszűnik. Az esetek többségében a hiba aznap már nem is jelentkezik újra. A hibakódot kiolvasva gyújtáskimaradást jelez különböző hengerekben. A kompressziómérés után, mivel a 4. hengerben jelentősen csökkent a kompresszió, a motort megbontva kiderült, hogy a 4. hengerben lévő egyik kipufogó szelep elégett. A szelepek cseréje után a motorban lévő összes szelep megtisztításra, felcsiszolásra került és a szelepszár szimeringekek kicseréltük. A hiba sajnos ezzel nem szűnt meg. Egy kis idő után ugyan ezt a hibát produkálta, de a kompresszió teljesen jó volt, három hengerben 14.5, egy hengerben pedig 15. Kicseréltük már a gyújtótrafót, de az sem oldotta meg a problémát. Az autó 2004. decemberi gyártású és ebben a szériában már nincs EGR szelep sem, ami még esetleg hasonló hibát okozhatna.

Kiszedtük az üzemanyag szivattyút, megnéztük a csöveit nincsenek-e kilyukadva, de semmit rendelleneset nem találtunk.

A szerelők csak tippelgetnek, hogy mi okozhatja a gondot, de megnyugtatót nem tudtak mondani. Ha esetleg valaki már találkozott hasonló jelenséggel, ami állítólag az ilyen típusú Opeleknél és az ugyan ilyen motorral szerelt Lacettiknél típushiba, legyen szíves ossza meg velem.

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy Z14XE motorkódú, 1.4 16 szelepes G Opel Astrám. A visszatérően a következő hibát produkálja: elindítás után egy kis utat megtéve, kb. 1-2 km. után a műszerfalon kigyullad a narancssárga motor diagnosztikai lámpa és gyorsítás során folyamatosan villog, a motornak pedig olyan hangja van mintha egy henger nem menne. A motort leállítva és újra indítva a hiba megszűnik. Az esetek többségében a hiba aznap már nem is jelentkezik újra. A hibakódot kiolvasva gyújtáskimaradást jelez különböző hengerekben. A kompressziómérés után, mivel a 4. hengerben jelentősen csökkent a kompresszió, a motort megbontva kiderült, hogy a 4. hengerben lévő egyik kipufogó szelep elégett. A szelepek cseréje után a motorban lévő összes szelep megtisztításra, felcsiszolásra került és a szelepszár szimeringekek kicseréltük. A hiba sajnos ezzel nem szűnt meg. Egy kis idő után ugyan ezt a hibát produkálta, de a kompresszió teljesen jó volt, három hengerben 14.5, egy hengerben pedig 15. Kicseréltük már a gyújtótrafót, de az sem oldotta meg a problémát. Az autó 2004. decemberi gyártású és ebben a szériában már nincs EGR szelep sem, ami még esetleg hasonló hibát okozhatna.

Kiszedtük az üzemanyag szivattyút, megnéztük a csöveit nincsenek-e kilyukadva, de semmit rendelleneset nem találtunk.

A szerelők csak tippelgetnek, hogy mi okozhatja a gondot, de megnyugtatót nem tudtak mondani. Ha esetleg valaki már találkozott hasonló jelenséggel, ami állítólag az ilyen típusú Opeleknél és az ugyan ilyen motorral szerelt Lacettiknél típushiba, legyen szíves ossza meg velem.

Előre is köszönöm.

A kollégámnak is ezt csinálta.ECU-t kellett javítani.Itt csináltatta meg.AutoM3 15.ker Tompa Mihály utca 76.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudod mi a különbség az INA 420001410 és az INA 420007210 között???

Az első: Külső átmérő [mm]: 21,4 ezt inkább az 1.4-től felfelé írják.

Magasság [mm]: 67,9

A második: Külső átmérő [mm]: 13 ez kell neked sztem az 1.2-be

Magasság [mm]: 36

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szép jó nagyot!

Megjött az EGR vakolat, beépíteném (félrefordítós módszer). Ami gyárilag az EGR szelep és a csonk között van vékony lemez (alátét?) az maradjon és arra menjen a vaklap, vagy azt dobjam ki a fenébe és közvetlenül a csonkra csavarozzam a vakot?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Mértetek benzinnyomást? Mert lehet, hogy a pumpa nem tud eleget szállítani, meg mondjuk a nyomásszabályzó is lehet hibás. Gyertyacsere mikor volt?

A benzinnyomás rendben van, 3.8-at nyom a szivattyú. Gyertyacsere is megvolt, A nyomásszabályzót még nem néztük. Köszi a tippet.

Link to comment
Megosztás:

A kollégámnak is ezt csinálta.ECU-t kellett javítani.Itt csináltatta meg.AutoM3 15.ker Tompa Mihály utca 76.

Köszönöm a tippet. Sajnos elég messze vagyok Budapesttől, hogy érdemes legyen felvinni szervizbe, de körülnézek a környéken, hogy ki foglalkozik ilyesmivel. Mit kóstál egy ilyen javítás? A kollégádnak megoldódott a problémája?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a tippet. Sajnos elég messze vagyok Budapesttől, hogy érdemes legyen felvinni szervizbe, de körülnézek a környéken, hogy ki foglalkozik ilyesmivel. Mit kóstál egy ilyen javítás? A kollégádnak megoldódott a problémája?

Megoldódott,aztán ellopták a kocsiját.Megkérdezem tőle holnap mennyit fizetett.Sok helyen javítanak ecu-t,szerintem van arra is amerre laksz.

Link to comment
Megosztás:

Szia, már nem emlékszem rá én merre húztam, de azt tudom hogy két kézzel kellett megragadni. Előszőr én is féltem hogy eltöröm, de csak lepattant a helyéről. Talán a váltó felé húztam.

Maga a tükörtartó egy rúd aminek gömb a vége, arról kell lepattanjon.

56e6_2_big.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Opel astra g belső visszapillantó tükrét az istenért nem tudom levenni. Próbálom lefelé felfelé húzni semmi. Csak lötyög rajta mozdúl fel le egy kicsit. Okosságokat várok! Köszi!

A tükörtalp és a tetőkárpit között azon a kis résen nyúlj be. Érezni fogsz a tükörtalpban egy kis fém pöcköt amit nyomj be az ujjbegyeddel és a tükörtalpat csúsztasd le lefelé a szélvédőre ragasztott sínről. Könnyen lejön!!!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Astra G autómra "sidelock" -os ablaktörlő kart szeretnék szerelni .

maxresdefault.jpg

Létezik Astra G típushoz ilyen ablaktörlőkar ?

Üdv.

Astra

Én pont Bosch-t vettem, abból létezik. Ajánlom is! A Bosch AeroTwin lett az ADAC tesztgyőztes lapátja, valamint tetszett, hogy létezik belőle Astra G-hez gyártott szett. A csatlakozó stimmel és 500 mm és 475 mm lapátok vannak egy dobozban. Piszok Jó!!!!

Ráadásul nekem már ki lettek cserélve az ablakmosó fúvókák Insignia fúvókára, és bekerült egy intervallum szabályzós ablaktörlő kar! Egy szóval fullos az ablaktörlőm :)

Link to comment
Megosztás:

Én pont Bosch-t vettem, abból létezik. Ajánlom is! A Bosch AeroTwin lett az ADAC tesztgyőztes lapátja, valamint tetszett, hogy létezik belőle Astra G-hez gyártott szett. A csatlakozó stimmel és 500 mm és 475 mm lapátok vannak egy dobozban. Piszok Jó!!!!

Ráadásul nekem már ki lettek cserélve az ablakmosó fúvókák Insignia fúvókára, és bekerült egy intervallum szabályzós ablaktörlő kar! Egy szóval fullos az ablaktörlőm :)

Hol és mennyiért vetted? Épp most tervezem a lapátok cseréjét.

Link to comment
Megosztás:

Én pont Bosch-t vettem, abból létezik. Ajánlom is! A Bosch AeroTwin lett az ADAC tesztgyőztes lapátja, valamint tetszett, hogy létezik belőle Astra G-hez gyártott szett. A csatlakozó stimmel és 500 mm és 475 mm lapátok vannak egy dobozban. Piszok Jó!!!!

Ráadásul nekem már ki lettek cserélve az ablakmosó fúvókák Insignia fúvókára, és bekerült egy intervallum szabályzós ablaktörlő kar! Egy szóval fullos az ablaktörlőm :)

Én egyszer vettem drágát, élt:2 napot. Csillaggarázs rodrigói tettek róla, hogy többet ne költsek 700 ft-nál többet egy lapátra.

Drágát csak az vegyen, akinek zárható garázsa van. Máskülönben leugrik róla reggelre, mert azért bármilyen amőbák, a Bosch meg Valeo feliratot ismerik.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

BárdiAuto

Nekem járt kedvezmény és úgy volt 6.000-7.000 Ft között a pár. Mondjuk tényleg ez az idáig használt eddigi legjobb lapátom... Csak megnyerte valahogy a német autóklub tesztjét.

És ez meddig bírja? Mert nálam a gyári is talán ha 1 évet ment el. Most pedig fél-és egy év között dobom le, az összes nekiáll csíkozni, én meg ki nem állhatom, és hol máshol, mint szem magasságban....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.