Mc-elek Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Valakinél programoztak már újra fojtószelepet? mire gondolsz ? max a tanult értékeket lehet törölni , ha jól emlékszek Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 mire gondolsz ? max a tanult értékeket lehet törölni , ha jól emlékszek Nálam elektromos fogyasztói terhelésre ugye hullámzik az alapjárat (750-->530->750-->530), ez fogyasztói terhelés megszüntetésekor is igaz. Hibakód nincs, nem tudja lekezelni, ahogy megterheli/elengedi a generátor (ami amúgy ok). Néztem ezt a videót ahol kifejti, hogy elektromos gázpedál esetén tisztításhoz kézzel nem szabad működtetni a fojtószelepet, csak gyújtás ráadásával benyomva a pedált, különben újra kell programozni (újratanítani) az ECU ezen részét. Arra gondoltam, hátha nálam is hasonló lehet, és az akku saru levételével a fojtószelep megtanult értékei továbbra is megmaradnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Néztem ezt a videót ahol kifejti, hogy elektromos gázpedál esetén tisztításhoz kézzel nem szabad működtetni a fojtószelepet, csak gyújtás ráadásával benyomva a pedált, különben újra kell programozni (újratanítani) az ECU ezen részét.He?Én anno leszedtem az egész fojtószelepházat, és a satupadon kézzel annyit működtettem hogy már meg is untam... sztem inkább az lenne a lényeg hogy ugyanolyan állásban szereld vissza, mint ahogy kiszereléskor volt (pl. teljesen zárt állás, gázpedál alaphelyzetben), akkor nem lehet baj. És talán nem kell programozni se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Semmit nem kell újraprogramozni és nyugodtan lehet kézzel is mozgatni, hiszen a rugó úgyis alaphelyzetbe húzza vissza. Belül meg fix fogaskerékáttételek vannak, azok sem ugranak át csak úgy. Nem egy házat pucoltam már, elég sok volt közöttük, ami elektromos vezérlésű volt, le lett kompletten szerelve, ki lett nyitva kézzel a fojtószelep és ki lett pucolva. Semmi gond nem volt velük. Esetleg picit más lehet utána az alapjárat, amíg meg nem tanulja a helyes pozíciót, mivel még a régi értékekek vannak benne, a megpucolt házzal meg picit másképp kell állítania. Ezek öntanuló rendszerek, próbálnak alkalmazkodni, ha valami változik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Ígérem nem lesz több videó(legalább is hidrotőkével kapcsolatban) :) Azért csináltam egy hosszabb videót,hogy hátha ezen jobban hallatszik mi is lehet ez...az a nagy dilemmám,hogy az olajszivattyút akarják kicserélni,de ha mellényúlnak és a hidrotőkékkel van a baj akkor kb plusz 100ezer kiadásba nyúlok.Ez jelenleg munkanélküli állapotban nem túl előnyös! A hidrotőkéket lehet/érdemes átmosni gázolajban vagy valami mosó cuccban??? Szerintem inkább próbáld meg hidrotőke adalékkal! Bár nem hiszem, hogy segíteni fog! Csak is ina hidrotőkét vegyél! Olaj szivattyút még ne cseréltess csak is ha probléma van az olajnyomással! Azt meg méresd meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Mindegy,el vagyok keseredve így is...mert ha olajpumpa,ha hidrotőke....zsebbenyúlós lesz...a Febi meg a Swag nem jó???Neked is ezt csinálta az autó??? Nekem kétszer kellett cserélnem láncot, és hidrotőkét is :omg: És még mindig nem tökéletes de már ez így is marad. Ina a gyári hidród is! Én csak azt tennék bele! A döntés a tied! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 He? Én anno leszedtem az egész fojtószelepházat, és a satupadon kézzel annyit működtettem hogy már meg is untam... sztem inkább az lenne a lényeg hogy ugyanolyan állásban szereld vissza, mint ahogy kiszereléskor volt (pl. teljesen zárt állás, gázpedál alaphelyzetben), akkor nem lehet baj. És talán nem kell programozni se. de szerintem nem is lehet az ingadozás szerintem inkább generátor hiba lehet vagy valamelyik kábel érintkezésnél Link to comment Megosztás: More sharing options...
picur77 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Sziasztok. Valaki tudna segíteni ? Van egy 2000 évjáratú g astrám, a minap az ablakot le akartam húzni ( e. ablak ) egyszer csak kattant egyet valami és attól kezdve se kép se hang. Tehát nem működik: ( e. ablak, rádió, hátsó ablakfűtés. ) Biztosítékok jók az utastérben és a motortérben is. Valakinek valami tipp...?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Sziasztok. Valaki tudna segíteni ? Van egy 2000 évjáratú g astrám, a minap az ablakot le akartam húzni ( e. ablak ) egyszer csak kattant egyet valami és attól kezdve se kép se hang. Tehát nem működik: ( e. ablak, rádió, hátsó ablakfűtés. ) Biztosítékok jók az utastérben és a motortérben is. Valakinek valami tipp...?! És amikor akarod működtetni, akkor semmi, nem is próbálkozik a motor? Szét kellene szedni, mechanika, vagy elektronika, így látatlanba nehéz mit mondani sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
picur77 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 És amikor akarod működtetni, akkor semmi, nem is próbálkozik a motor? Szét kellene szedni, mechanika, vagy elektronika, így látatlanba nehéz mit mondani sajnos. Nem sajnos semmit nem csinál. Értem ezalatt, hogy nem is kattan még a relé sem, mint eddig mikor bekapcsoltam pl: az ablakfűtést. Valahol a pozitív lenne megszakadva?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Semmit nem kell újraprogramozni és nyugodtan lehet kézzel is mozgatni, hiszen a rugó úgyis alaphelyzetbe húzza vissza. Belül meg fix fogaskerékáttételek vannak, azok sem ugranak át csak úgy. Nem egy házat pucoltam már, elég sok volt közöttük, ami elektromos vezérlésű volt, le lett kompletten szerelve, ki lett nyitva kézzel a fojtószelep és ki lett pucolva. Semmi gond nem volt velük. Esetleg picit más lehet utána az alapjárat, amíg meg nem tanulja a helyes pozíciót, mivel még a régi értékekek vannak benne, a megpucolt házzal meg picit másképp kell állítania. Ezek öntanuló rendszerek, próbálnak alkalmazkodni, ha valami változik. Megtaláltam, ezek szerint Z14XE-t nem kell újraprogramozni: http://struve.se/OSC/OP_COM/OP-COM/Manuals/Opcom%20Throttle%20Body%20Reset.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Mármint hogy a negyedik hengerből van visszavezetve, vagy a negyedik hengerbe van visszavezetve? Mert utóbbi eléggé meglepne, előbbi viszont simán elképzelhető, nem kötelező a közös gyűjtőből vezetni vissza. A negyedik hengerből van a szívócső plénumába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 A negyedik hengerből van a szívócső plénumába. Tehát minden hengerbe vissza van vezetve. Az lényegtelen, hogy melyik hengerből jön az, ami vissza van vezetve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsi89 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Egyébként tök mindegy, hogy hová van visszavezetve, a fojtószelep közvetlen közelébe, vagy valamelyik henger szívócsövébe. Menet közben bárhonnan tud szívni belőle az a henger, ami éppen a szívóütemben van, csak éppen hosszabb utat tesz meg a kipufogógáz a szívócsőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Sziasztok! z14Xep-sek segítségét kérem, hogy megtudnátok-e nézni valahogy az anyós oldali féltengely szárán nektek érezhető -e kb: 2000-s fordulaton rezonancia! Mert nekem ott elég rendesen rezeg :sick: kérdés akkor a váltóm szar vagy mi a fene... Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Sziasztok! z14Xep-sek segítségét kérem, hogy megtudnátok-e nézni valahogy az anyós oldali féltengely szárán nektek érezhető -e kb: 2000-s fordulaton rezonancia! Mert nekem ott elég rendesen rezeg :sick: kérdés akkor a váltóm szar vagy mi a fene... Köszi! Nem hagytad le róla a kiegyenlítő súlyt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Nem hagytad le róla a kiegyenlítő súlyt? Mert az van az xep-seken? Ha van hol kellene keresnem? tudok rá venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
drotpete Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Sziasztok! z14Xep-sek segítségét kérem, hogy megtudnátok-e nézni valahogy az anyós oldali féltengely szárán nektek érezhető -e kb: 2000-s fordulaton rezonancia! Mert nekem ott elég rendesen rezeg :sick: kérdés akkor a váltóm szar vagy mi a fene... Köszi! Probléma lehet a dísztárcsa (amennyiben van), ha nincs próbáld másik kerékkel szvsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Probléma lehet a dísztárcsa (amennyiben van), ha nincs próbáld másik kerékkel szvsz. Nem sajna nem ilyen egyszerű :blush: álló helyzetbe is gázadásra érezni a rezonanciát :o Ezért emeltük meg a kocsit és a jobb féltengelyen érezni a legjobban rezonanciát :sick: odabent a gázpedálon és a válton! Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Nem sajna nem ilyen egyszerű :blush: álló helyzetbe is gázadásra érezni a rezonanciát :o Ezért emeltük meg a kocsit és a jobb féltengelyen érezni a legjobban rezonanciát :sick: odabent a gázpedálon és a válton! Ha álló helyzetben is, akkor motortartó gumibak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
drotpete Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Ha álló helyzetben is, akkor motortartó gumibak. Amennyiben a kerék nem forog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Mert az van az xep-seken? Ha van hol kellene keresnem? tudok rá venni? z14xep-n nincs Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Senki nem tud segíteni, hogy x14xe motornál mit kell csinálnia a hibalámpának, ha összekötöm az 5-6-os lábakat, és ráadom a gyújtást? Nekem csak világít, viszont hallom, hogy az alapjárati motort mozgatja. Nem kellene ennek akkor is villogni valamit, ha nincs hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
drotpete Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Senki nem tud segíteni, hogy x14xe motornál mit kell csinálnia a hibalámpának, ha összekötöm az 5-6-os lábakat, és ráadom a gyújtást? Nekem csak világít, viszont hallom, hogy az alapjárati motort mozgatja. Nem kellene ennek akkor is villogni valamit, ha nincs hiba? Szerintem ha nincs hiba nincs mit villogni. X16XEL így működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
barthagabor Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Az olajnyomástartó szelep mi célt szolgál?Lehet,hogy miatta csattog a hidrotőke?Rakoncátlankodhat az?Mert egyszer kopog a motor egyszer meg nem....érdekes.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts