wasquez Elküldve Január7, 2014 Elküldve Január7, 2014 Sziasztok! Mi okozhat olyan hibát, amitől a motor alacsonyabb fordulatokon rángat, és melegebb motornyál fokozódik a probléma? Gyújtás kimaradásra gyanakszom, mert a gyertyák is indokolatlanul kormosak. Főtengely jeladó, vagy a mindenki által közkedvelt lamdaszonda nem gyanús, föleg az első!? 13l/100km a fogyasztás, 1,5km-es szakaszokon van használva, napi két forduló általában, ez indokolhatja ezt a fogyasztást? Van ebben egyáltalán főtengely jeladó, vagy vezérműtengely jeladó van csak? Melyiket hol találom? X14XE
barthagabor Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Tudom,hogy ha ebből a kis videóból a hiba oka nem derül ki,nem lehet beazonosítani,de mire vezethető vissza az ha gázadásra megszűnik a hang!Ez hideg motornál van,de melegen is ilyen és sokkal csúnyábban,erősebben csinálja.Az olajnyomás 4 bár,tegnap mérték.ez egy 1.2 láncos motor.A hidrotőke elvileg ha rossz lenne akkor mindig kopogna nem?ahogy emelkedik a fordulat annál jobban.De itt pontosan hogy túráztatásra hallgat el...Aki rendelkizik motorszerelési tapasztalattal szivesen veszek minden tippet...
szili0709 Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Sziasztok. Opel Astra g x14xe 1998 kombi Data által előírt olajnyomás 850-es fordulaton üzem meleg motornál min 1.5 bár. Ma megmértem az enyémet hidegen 4.5 bár üzem melegen 2.2 bárra ment le. Szerintem ez hibátlan!
gyalázó Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Tudom,hogy ha ebből a kis videóból a hiba oka nem derül ki,nem lehet beazonosítani,de mire vezethető vissza az ha gázadásra megszűnik a hang!Ez hideg motornál van,de melegen is ilyen és sokkal csúnyábban,erősebben csinálja.Az olajnyomás 4 bár,tegnap mérték.ez egy 1.2 láncos motor.A hidrotőke elvileg ha rossz lenne akkor mindig kopogna nem?ahogy emelkedik a fordulat annál jobban.De itt pontosan hogy túráztatásra hallgat el...Aki rendelkizik motorszerelési tapasztalattal szivesen veszek minden tippet... Helló! Nem akarlak elkeseríteni de Sajna nekem is így kezdődött! És persze csere lett a vége :omg: Csak is Ina hidrotőkét vegyél! 1
barthagabor Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Helló! Nem akarlak elkeseríteni de Sajna nekem is így kezdődött! És persze csere lett a vége :omg: Csak is Ina hidrotőkét vegyél! Mindegy,el vagyok keseredve így is...mert ha olajpumpa,ha hidrotőke....zsebbenyúlós lesz...a Febi meg a Swag nem jó???Neked is ezt csinálta az autó???
barthagabor Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Helló! Nem akarlak elkeseríteni de Sajna nekem is így kezdődött! És persze csere lett a vége :omg: Csak is Ina hidrotőkét vegyél! Mindet ki kell cserélni ugye?Neked mennyibe fájt az egész???
wakond Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Sziasztok. toronycsapágy csere lesz. most összesen hány darab csapágy is a komplett toronycsapágy készlet? mert kaptam árajánlatot 2 darabra összesen, de kaptam 4 darabra összesen.(plusz a toronygumik, 2 darab összesen) most mennyi is van benne? köszi.
killermedve Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 szia a fogyasztás az tuti hogy annyi x es motort ilyen rövid távon használod!! az bizony bekapja a 12 l !! benyát, meg az olajat is!!ilyen rövidtávon még langyos sem lessz a motor, simán szivatoval mész oda vissza!!a rángatást csak hidegen csinálja?mert ha igen akkor a szivató miatt rángathat mert alacsony fordulaton elváltod és odalépszt neki bizony rángat a gép!vagy kezd megszorulni az egr szelep a sok rövidtáv,koszossá teszi az ege-rt+ egy folytoszelepház takaritás ráfétne a gépre!
Alex75 Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Sziasztok. toronycsapágy csere lesz. most összesen hány darab csapágy is a komplett toronycsapágy készlet? mert kaptam árajánlatot 2 darabra összesen, de kaptam 4 darabra összesen.(plusz a toronygumik, 2 darab összesen) most mennyi is van benne? köszi. Toronycsapágyból és -szilentből is két db van... 1
wakond Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Toronycsapágyból és -szilentből is két db van... bocs ha hülye kérdés, de oldalanként kettő? összesen 4 csapágy és 4 toronygumi, vagy szilent vagy micsoda.?
spzoli Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 bocs ha hülye kérdés, de oldalanként kettő?összesen 4 csapágy és 4 toronygumi, vagy szilent vagy micsoda.?Oldalanként 1csapágy és 1 gumi. 1
wasquez Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 szia a fogyasztás az tuti hogy annyi x es motort ilyen rövid távon használod!! az bizony bekapja a 12 l !! benyát, meg az olajat is!!ilyen rövidtávon még langyos sem lessz a motor, simán szivatoval mész oda vissza!!a rángatást csak hidegen csinálja?mert ha igen akkor a szivató miatt rángathat mert alacsony fordulaton elváltod és odalépszt neki bizony rángat a gép!vagy kezd megszorulni az egr szelep a sok rövidtáv,koszossá teszi az ege-rt+ egy folytoszelepház takaritás ráfétne a gépre! Melegen jobban rángat, hideg motornál is bedadog, jobban kell nyomni neki, de melegen nagyobbak a döccenések. EGR-t már megtakarítottam. A fojtószelep ház merre van? Főtengely jeladót hol kell keresni? Van valami érzékelő a vezérműszíj oldalánál is, egy alu öntvényben, hatlapfejű, az a víz hőfokhoz van? Hogyan lehet képet beszúrni sajátgépről?
wakond Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Oldalanként 1csapágy és 1 gumi. Köszönöm, már csak azt nem értem miért akartak rámsózni 4 csapágyat 4 gumival... :icon11:
terry13 Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Sziasztok. Neha olyan szagot erzek futes kozbe mintha valami kabel egne. Nem tudjatok mitol lehet? a levego utjaba lehet valahol kabel ami melegedhet?
wasquez Elküldve Január8, 2014 Elküldve Január8, 2014 Sziasztok. Neha olyan szagot erzek futes kozbe mintha valami kabel egne. Nem tudjatok mitol lehet? a levego utjaba lehet valahol kabel ami melegedhet? Nem lehet, hogy a fűtőmotorból jön a szag, kezdődő zárlat, vagy elfogyó szénkefe húz ívet már a motorban? Vedd ki a kesztyűtartót, alatta van a fűtés motor, azt kiszeded burkolatostól és megjáratod úgy, akkor érzrzed, hogy abból jön e? A másik, a fagyálló szivárgás, aminek fura égett szaga tud lenni, ha a fűtőtestnél párolog, de ha perfekt amperszag, akkor inkább az első tipp.
terry13 Elküldve Január9, 2014 Elküldve Január9, 2014 Nem lehet, hogy a fűtőmotorból jön a szag, kezdődő zárlat, vagy elfogyó szénkefe húz ívet már a motorban? Vedd ki a kesztyűtartót, alatta van a fűtés motor, azt kiszeded burkolatostól és megjáratod úgy, akkor érzrzed, hogy abból jön e? A másik, a fagyálló szivárgás, aminek fura égett szaga tud lenni, ha a fűtőtestnél párolog, de ha perfekt amperszag, akkor inkább az első tipp. Az az erdekes, hogy ritkan fordul elo es egy perc mulva mar nem erezheto
barthagabor Elküldve Január9, 2014 Elküldve Január9, 2014 Ígérem nem lesz több videó(legalább is hidrotőkével kapcsolatban) :) Azért csináltam egy hosszabb videót,hogy hátha ezen jobban hallatszik mi is lehet ez...az a nagy dilemmám,hogy az olajszivattyút akarják kicserélni,de ha mellényúlnak és a hidrotőkékkel van a baj akkor kb plusz 100ezer kiadásba nyúlok.Ez jelenleg munkanélküli állapotban nem túl előnyös! A hidrotőkéket lehet/érdemes átmosni gázolajban vagy valami mosó cuccban???
wasquez Elküldve Január10, 2014 Elküldve Január10, 2014 Az EGR szelep a kipufogógázt az összes hengerbe vezeti vissza? Valaki azt írta, hogy csak az első hengerbe vezet vissza. Mi az igazság, X14XE a motor?
potyo Elküldve Január10, 2014 Elküldve Január10, 2014 Az EGR szelep a kipufogógázt az összes hengerbe vezeti vissza? Valaki azt írta, hogy csak az első hengerbe vezet vissza. Mi az igazság, X14XE a motor? Mindegyikbe visszavezet. Nem lenne értelme csak egyikbe visszavezetni, egyrészt mert ez a nitrogénoxid csökkentésére van kitalálva, azzal meg nem mennénk semmire, ha csak egy hengerbe vezetnénk, mert akkor a többiben ugyanúgy keletkezne, másrészt a motor járásán is érezni lehetne, ha a hengerek nem azonos feltételekkel üzemelnének.
wasquez Elküldve Január10, 2014 Elküldve Január10, 2014 Mindegyikbe visszavezet. Nem lenne értelme csak egyikbe visszavezetni, egyrészt mert ez a nitrogénoxid csökkentésére van kitalálva, azzal meg nem mennénk semmire, ha csak egy hengerbe vezetnénk, mert akkor a többiben ugyanúgy keletkezne, másrészt a motor járásán is érezni lehetne, ha a hengerek nem azonos feltételekkel üzemelnének. Köszönöm! Én is hasonló dolgok miatt értetlenkedtem, hogy milyen hülyeség, hogy csak egy hengerbe vezet vissza. Szerintem itt a fórumon mondta valaki, hogy csak abba a hengerbe vezet vissza, amelyik melett van, nevezetesen a jobb oldali hengerbe, nem láttam még belülről, ezért nem vitáztam, olyan magabiztosan állította. Ezekszerint ez valahova a közös levegőbeszívó torokba vezet vissza? Megpróbálom a hétvégén leblindelni, hátha változik a motor rángatása, meg a gyertyák kormosodása. Most, hogy így átgondolom, a magas fogyasztás, a rángatás, a kormos gyertya is ennek a szelepnek a hibájára visszavezethető.
wasquez Elküldve Január10, 2014 Elküldve Január10, 2014 Szeretném kivillogtatni a hibakódot az X14XE motorból. Átolvastam már egy rakás leírást! Összekötöm az 5-6-os lábat, hallom, hogy járatja az alapjárati motort, de a kis motorblokk embléma nem villog, csak folyamatosan világít. Akkor az mit jelent, hogy nincs hiba? Nem kellene ennek valami olyat villogni, amiből látható, hogy üzemkész a diagnosztika? Ja és nekem nincs benne olyan lámpa amin autó van egy villáskulcsal. A kartergáz szellőztető szelepet merre kell keresnem?
Alex75 Elküldve Január10, 2014 Elküldve Január10, 2014 Köszönöm! Én is hasonló dolgok miatt értetlenkedtem, hogy milyen hülyeség, hogy csak egy hengerbe vezet vissza. Szerintem itt a fórumon mondta valaki, hogy csak abba a hengerbe vezet vissza, amelyik melett van, nevezetesen a jobb oldali hengerbe, nem láttam még belülről, ezért nem vitáztam, olyan magabiztosan állította. Ezekszerint ez valahova a közös levegőbeszívó torokba vezet vissza? Megpróbálom a hétvégén leblindelni, hátha változik a motor rángatása, meg a gyertyák kormosodása. Most, hogy így átgondolom, a magas fogyasztás, a rángatás, a kormos gyertya is ennek a szelepnek a hibájára visszavezethető. Az x20xev-nél, ill. az x20xer-nél csak a 4.henger van visszavezetve. Lekötve is hozza az elvárt értékeket, így műszakizott az autó.
potyo Elküldve Január10, 2014 Elküldve Január10, 2014 Az x20xev-nél, ill. az x20xer-nél csak a 4.henger van visszavezetve. Lekötve is hozza az elvárt értékeket, így műszakizott az autó. Mármint hogy a negyedik hengerből van visszavezetve, vagy a negyedik hengerbe van visszavezetve? Mert utóbbi eléggé meglepne, előbbi viszont simán elképzelhető, nem kötelező a közös gyűjtőből vezetni vissza.
gedikart Elküldve Január11, 2014 Elküldve Január11, 2014 Valakinél programoztak már újra fojtószelepet?
Recommended Posts