wakond Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Sziasztok. nyugtassatok meg, hogy ez normális :unsure: http://kepfeltoltes.hu/131223/20131223_134747_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/131223/20131223_134756_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 1200km-ert mentem vele, olaj nem hiányzik. karácsonyra tekintettel ugye nem a lánc, és fogaskerék és tömítés szett csere kell.....??? Köszi. Balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Sziasztok. nyugtassatok meg, hogy ez normális :unsure: http://kepfeltoltes.hu/131223/20131223_134747_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/131223/20131223_134756_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 1200km-ert mentem vele, olaj nem hiányzik. karácsonyra tekintettel ugye nem a lánc, és fogaskerék és tömítés szett csere kell.....??? Köszi. Balázs Ha sok a rovidtav, akkor ez normalis jelenseg. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Ha sok a rovidtav, akkor ez normalis jelenseg. sajnos igen, a flórián tértől az árpád hídig. amúgy ez mi? olajsár, vagy vizesedik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 sajnos igen, a flórián tértől az árpád hídig.amúgy ez mi?olajsár, vagy vizesedik?Pára a levegőből és kicsapódik a kupakra. Ott meg nyilván van olaj, úgyh keverednek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Pára a levegőből és kicsapódik a kupakra. Ott meg nyilván van olaj, úgyh keverednek. Nálam is megjelenik sokszor, nincs ok aggodalomra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Kösz! Mennyit kell hozza bontani? Fontos, hogy áll a főtengely? Mindenkinek köszönöm a hozzászólást! Képzeljétek, tegnap estére elaludt a motorikon és ma reggel sem jött vissza. Megjavult magától??? :) Mindenesetre karácsony után azt hiszem elviszem szerelőhöz, mert más gond is akad. A jobb lámpa magasságállítása nem működik. A balt tekeri szépen és mozog a fénysugár ahogy kell, de a jobb oldali meg van akadva alsó állásban. A motor mintha zümmögne, de nem mozog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Nálam is megjelenik sokszor, nincs ok aggodalomra. Azért én gyakrabban megnézném a hűtővíz szintjét. Ha abból fogy, akkor baj van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Azért én gyakrabban megnézném a hűtővíz szintjét. Ha abból fogy, akkor baj van... Persze, ellenőrizni sosem árt a szinteket, de ez a páralecsapódás valóban előfordulhat, és nem kell feleslegesen aggódni miatta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 A jobb lámpa magasságállítása nem működik. A balt tekeri szépen és mozog a fénysugár ahogy kell, de a jobb oldali meg van akadva alsó állásban. A motor mintha zümmögne, de nem mozog. Melyik jobb? :D Csak azért mert, nekem a bal oldali (bent ülve) produkálta ugyan ezt. Használva a magasságállító motor kb akkor volt utoljára mikor megvettem a kocsit. Akkor működött. Aztán 2-3 hete a garázsba állva jött az isteni szikra, hogy megnézem működik e még. Hát a baloldalai az nem akart. Nem is zümmögött. Szétszedtem kimértem van e delej a csatinál. Volt. Kiszedtem a motort és lepattintottam a hátulját, ez a látvány fogadott: Gondolom sikeresen ráfolyattam valamikor az ablakmosót mikor töltöttem fel mert a lámpám és környéke nem ázik be. Alsó állásban ment tönkre, használva nincs így majd jövőre kap egy bontott motort. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szergely Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Ez jó kérdés. Még nem merült fel itt a fórumon tudtommal ez a korom probléma. Főleg azért sem, mert gyárilag lefalazott (2004) motorok is vannak, ott sem szokták szétszedni és takarítani. Visszatérve a félig lefalazásnak annyi hátránya van, hogy az AGR továbbra is nyitogat, csak nem enged át semmit. Ezért ugyan úgy előfordulhat AGR hiba. Csak ugyebár a motor "tisztább" marad. Megoldás a leprogramozás. Fékhez nem tudok hozzászólni. Korom engem is érdekel! A szelep alsó része kicsit kormos volt, de azt lefújtam kompresszorral. Belül teljesen tisztának nézett ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pootj Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Melyik jobb? :D Csak azért mert, nekem a bal oldali (bent ülve) produkálta ugyan ezt. Használva a magasságállító motor kb akkor volt utoljára mikor megvettem a kocsit. Akkor működött. Aztán 2-3 hete a garázsba állva jött az isteni szikra, hogy megnézem működik e még. Hát a baloldalai az nem akart. Nem is zümmögött. Szétszedtem kimértem van e delej a csatinál. Volt. Kiszedtem a motort és lepattintottam a hátulját, ez a látvány fogadott: Gondolom sikeresen ráfolyattam valamikor az ablakmosót mikor töltöttem fel mert a lámpám és környéke nem ázik be. Alsó állásban ment tönkre, használva nincs így majd jövőre kap egy bontott motort. Engem sem zavar, mert így minden terhelési viszony mellett mutat valamit :) Azért megnézem majd, de nem most így karácsony-január környékén... Egyébként a motorvizsgálathoz kiszedted a lámpát? Vagy hozzáfértél teljes kiszerelés nélkül is? A javítási útmutató szerint ki kell szedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Engem sem zavar, mert így minden terhelési viszony mellett mutat valamit :) Azért megnézem majd, de nem most így karácsony-január környékén... Egyébként a motorvizsgálathoz kiszedted a lámpát? Vagy hozzáfértél teljes kiszerelés nélkül is? A javítási útmutató szerint ki kell szedni. Nem szedtem ki. Bőven hozzáférni. Könnyen kijött. A többi minden ugyanúgy ahogy a javításiban le van írva. A motor tengelyének a végén egy gömb van: http://img18.aprod.hu/images_aprodhu/6194708_1_644x461_opel-astra-g-fenyszoro-magassag-allito-motor-tatabanya.jpg Ez a gömb a lámpán belül egy "félbevágott" henger szerű műanyagba illik bele aminek a két oldala nyitott ott ki lehet húzni belőle a gömböt oldalirányba ha kicsit félrefordítod a motort. Vissza ugyan így. Nem sokkal bonyolultabb mint egy izzó csere. Kb 5 perc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 köszönöm a megnyugtató válaszokat, akkor majd sűrűbben ránézek a hűtővízre. másik kérdés: amikor beindítom a motort, olyan 2 másodperc múlva kezd indulni a generátor töltése. vagyis ilyen a jelenség, indítom és rá 2 másodpercre jóval erősebben világít a belső pilács, és minden más is. persze még a helyzetjelzőt nem kapcsolom fel. generátor 14.50v-ot tölt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Sziasztok! Adott egy 98as X14XE G Astra. a Hibajelenség az, hogy szépen beáll üzemi hőre a vízhő, majd lerakom a kocsit, leállítom, rá pl 1 órára újra beindítom és megyek vele tovább (ergo a víz nem hűlt annyira le, hogy ne érje el gyorsan újra az üzemi fokot ELVILEG) DE! elindulok vele, beáll szépen a mutató 90-re, majd egyszer csak leesik nullára, aztán sok idő múlva még 70 fokig sem megy fel, de van, hogy alig, vagy meg sem mozdul. Ezt nem mindig csinálja, de egyre sűrűbben. Gondolom nem hűlhet vissza ennyire a víz, ezt mi okozhatja? Valami vízhőfok jeladó? Esetleg az óra? Az autó vezetésén semmit nem veszek észre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 Sziasztok! Adott egy 98as X14XE G Astra. a Hibajelenség az, hogy szépen beáll üzemi hőre a vízhő, majd lerakom a kocsit, leállítom, rá pl 1 órára újra beindítom és megyek vele tovább (ergo a víz nem hűlt annyira le, hogy ne érje el gyorsan újra az üzemi fokot ELVILEG) DE! elindulok vele, beáll szépen a mutató 90-re, majd egyszer csak leesik nullára, aztán sok idő múlva még 70 fokig sem megy fel, de van, hogy alig, vagy meg sem mozdul. Ezt nem mindig csinálja, de egyre sűrűbben. Gondolom nem hűlhet vissza ennyire a víz, ezt mi okozhatja? Valami vízhőfok jeladó? Esetleg az óra? Az autó vezetésén semmit nem veszek észre. Nullára nem esik le, a műszer kb. 60-fok ról indul. A termosztát nyitása után a víz hirtelen elég sokat hűl, és ilyen időben, nagy sebességgel haladva, előfordul hogy nehezen melegszik vissza. Ha van rendes fűtésed, akkor szerintem nincs ok aggodalomra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargata Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 Üdv, és Boldog Karit! :icon1: 2004-es Astra G 1.4 16V műszerfalból a gyújtás ráadása után hangos berregő hang jön ki, először a "fedélzeti computer"-re gondoltam, viszont a belső levegőkeringetés váltó gombjai (hova fújjon) kapcsolgatásaikor a hang pillanatra megszűnik, majd újra van. Ez mellett még a belső levegő gomb ledje nem világít. Ezekből arra gondolnék, hogy nem kap megfeleő áramot a belső levegőkeringetést végző motor, és kijelző ledje. Biztosíték cserét gondolnék, de fogalmam sincs melyik biztosíték jöhet szóba, és nem szívesen próbálkoznék. (nehogy légzsák -katasztrófát okozzak :icon11: ) Ki tudja melyik biztosítékhoz kellene nyúlnom? Vagy esetleg más ötlet a hang megszüntetésére? (a rádió felcsavarását kivéve :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 (edited) On 2013. 12. 23. at 9:30, vargata írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
rigtamas Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 Üdv! Opel Astra G Kombi 99 1.6 benzin 8v Olyan probléma fordult elő hogy néha indulásnál mikor kicsit több gázzal indulok és váltok olyan mint ha a gáz beragadt volna először azt hittem hogy rajta maradtam a gázon de mikor már 2x-3x előjött akkor jöttem rá hogy valami hiba lehet. Tud valami valami ötletet mi lehet az oka? Finom gáznál nem jelentkezik főleg akkor jelentkezik mikor indulok. Előre is köszönöm a válaszoakt és Boldog Karácsonyt mindenkinek:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 Üdv! Opel Astra G Kombi 99 1.6 benzin 8v Olyan probléma fordult elő hogy néha indulásnál mikor kicsit több gázzal indulok és váltok olyan mint ha a gáz beragadt volna először azt hittem hogy rajta maradtam a gázon de mikor már 2x-3x előjött akkor jöttem rá hogy valami hiba lehet. Tud valami valami ötletet mi lehet az oka? Finom gáznál nem jelentkezik főleg akkor jelentkezik mikor indulok. Előre is köszönöm a válaszoakt és Boldog Karácsonyt mindenkinek:) Nem olyan, hogy csak lassabban ejti vissza a fordulatot? Azaz leveszed a lábad, s még egy kicsit meg is ugrik, majd leesik? Ha olyan, akkor az természetes.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 Nullára nem esik le, a műszer kb. 60-fok ról indul. A termosztát nyitása után a víz hirtelen elég sokat hűl, és ilyen időben, nagy sebességgel haladva, előfordul hogy nehezen melegszik vissza. Ha van rendes fűtésed, akkor szerintem nincs ok aggodalomra. Fűtés van közben, nem változik meg a befújt levegő hőmérséklete, ugyanúgy kazán. Viszont ez szerintem akkor sem normális. Van, hogy megyek 20 kilométert, és meg sem mozdul a mutató. Vagy fölmegy 80ig, és visszaesik kopp nullára. Nem 60-ra, teljesen alsó végállásába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 Vagy fölmegy 80ig, és visszaesik kopp nullára. Nem 60-ra, teljesen alsó végállásába. De épp ezt mondom, nincs nulla állása, kb. 60 fokos a víz, amikor kimozdul a mutató, de lehet hogy 70. Az a legalsó állása. Vagy nem egyforma műszerünk van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 Fűtés van közben, nem változik meg a befújt levegő hőmérséklete, ugyanúgy kazán. Viszont ez szerintem akkor sem normális. Van, hogy megyek 20 kilométert, és meg sem mozdul a mutató. Vagy fölmegy 80ig, és visszaesik kopp nullára. Nem 60-ra, teljesen alsó végállásába. Az a lényeg, hogy ha van jó fűtés, akkor a motor üzemmeleg, a hőfok jeladónál lehet valami érintkezési probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rigtamas Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 Nem olyan, hogy csak lassabban ejti vissza a fordulatot? Azaz leveszed a lábad, s még egy kicsit meg is ugrik, majd leesik? Ha olyan, akkor az természetes.... Nem sajna ez olyan mint ha váltásnál rajta lenne fullon a lábad a gázon és közbe ugye kuplungolsz most menem vele pár kört csak indítás után csinálja mondjuk ha nagyobb gázzal indulok és úgy váltok utána meg minden normálisan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bami Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 Sziasztok! Valaki meg tudná mondani hogy hol található a tank szellőztető szelep és hogy néz ki?Nem találtam képet róla.Állítólag az kopog, néha elég hangosan.Valahonnan a jobb oldalról a kesztyűtartó irányából hallom.(Z14 XEP) Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 Sziasztok! Valaki meg tudná mondani hogy hol található a tank szellőztető szelep és hogy néz ki?Nem találtam képet róla.Állítólag az kopog, néha elég hangosan.Valahonnan a jobb oldalról a kesztyűtartó irányából hallom.(Z14 XEP) Köszönöm! Ha szemben állsz a motortérrel, akkor bal oldalt, fent a sarokban. Látni fogod, ahol cső megy oda. Nem téveszted el. Mi a gondod vele? Hangja van? Nem tankoltad nagyon tele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts