Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A régire is azt hittük,hogy üt...ledobtuk,vettem is újat!Mivel vettem újat azt hittem ennyi de nem...levettük mindkettőt,padon órával megnéztük...nagyon minimális...egy tizeden belül van...0,5-0,6....attól tartok,hogy nem tárcsa lesz....

gondolom 0,05-0,06 akart lenni :icon1:

Elküldve

A jobb oldali féltengelyről nem hagytad el a kiegyensúlyozó súlyt?

Említettek már ilyet,még nem néztem....esetleg nagyobb fékezésnél gondolnám érezhetőnek,de kisebb fékezésnél nem hinném,hogy ennyire érezném a hiányát...de megnézem mindenképp....minden lehetőség érdekel már!

Elküldve

gondolom 0,05-0,06 akart lenni :icon1:

Igen az akart lenni...főleg,hogy írtam is,hogy egy tizeden belül van.....-_- de ettől nem lettem okosabb,de köszi,hogy megjegyezted a hibát!Sajnálom,hogy már nem látok az idegtől.....

  • Like 1
Elküldve

Igen az akart lenni...főleg,hogy írtam is,hogy egy tizeden belül van.....-_- de ettől nem lettem okosabb,de köszi,hogy megjegyezted a hibát!Sajnálom,hogy már nem látok az idegtől.....

Írtad, hogy nincs ABS. És elektronikus fékerőelosztó? Csak ötletelek...
Elküldve

Írtad, hogy nincs ABS. És elektronikus fékerőelosztó? Csak ötletelek...

G Astrában nincs elektronikus fékerőelosztó! Legalábbis én úgy tudom!

Mechanikus van azokban az autókban amelyekben nincs ABS. A hátsó hídra van szerelve és a terhelés függvényében szabályoz.

Elküldve

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata FEBI lambdaszondával kapcsolatban ? (febi 29343 kat.előtti szabályozó szonda)

Tudom hogy a Bosch jobb, a gyári meg pláne, de vajon evvel mire lehet számítani?

Hamarabb tönkremegy, vagy pontatlanabb és többet fogyaszt vele?

Köszi!

Elküldve

Triviális kérdés: belső levegő keringetőt kikapcsoltad?

Nem triviális: hallasz állandó zúgást a kesztyűtartó felől, amikor gyújtást adsz?

Persze hogy kikapcsoltam! Miért ha zúg akkor mi lehet a probléma?

Elküldve

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata FEBI lambdaszondával kapcsolatban ? (febi 29343 kat.előtti szabályozó szonda)

Tudom hogy a Bosch jobb, a gyári meg pláne, de vajon evvel mire lehet számítani?

Hamarabb tönkremegy, vagy pontatlanabb és többet fogyaszt vele?

Köszi!

Minek szórakozol nem BOSCH-al?

Mennyiért kapod meg?

Itt egy link: https://sites.google.com/site/opelrepair/lambda-szonda

Még én adtam DV kartársnak is, és láthatod, nem bánja....

  • Like 1
Elküldve

üdv skacok

váltókar és rögzítőfékkar szoknyát hogyan tudok cserélni?

Először is ajánlanék egy jó beszerzési helyet:

Kiss János

jani0170@gmail.com

Nála mesteribb és hozzáértőbb szaki nem hinném hogy létezik. Nem csak hogy korrekt és kulturált ember (nagyon vevőbarát a hozzáállása), de a termékei minősége is hihetetlen jó. Az árakról nem is beszélve... Nekem kb egy hónapja cserélet a szettet, kb 20 perc alatt, semmit nem bontott (!), hihetetlenül szép lett a végeredmény, épp tegnap csodálkoztak rá a szakszervizesek, azt hitték hogy gyári "cucc".

A cserét Ő elmeséli Neked telefonon, de max én is át tudom küldeni pár mondatban, de szerintem az Ő variánsa a speciálisabb és kézenfekvőbb...

Elküldve

A váltó az enyémben is szar(z14xep), már új kora óta.A múltkor a szerelő srác cserélt olajat, meg próbálta beállítani a pontosságot a rudazattal, de nem hozott eredményt.Azt mondta, hogy szétszedi.Mondtam hogy majd jövőre, mert most nics rá keret, meg ha jó volt így hat évig, akkor már nem / nem *.

Nekem az egyes sebességet nehéz betenni néha.A többi jó, csak az 1 rossz.

Nekem is Brembo-Textar kombináció van elől.A fék valóbban ilyen.Meg kell szokni.

A múltkor vezettem egy Ford Fiesta kombit, és amikor először fékeztem majdnem lefejeltem a kormányt, mivel olyan erővel léptem a pedálra, mint a saját kocsimban.

Nálam ugyan nem uj kora ota van az autó, de az egyes ebben sem az igazi. Legtöbbször az is gond nélkül működik, de van, hogy egész nehéz betenni egyesbe, majd újra jó. A többi fokozat szerencsére gond nélkül működik.

Elküldve

Minek szórakozol nem BOSCH-al?

Mennyiért kapod meg?

Itt egy link: https://sites.google.com/site/opelrepair/lambda-szonda

Még én adtam DV kartársnak is, és láthatod, nem bánja....

Hirtelen katalizátor utáni volt 25e-ért (Bosch), kat.előtti meg csak FEBI 16e-ért.

Persze 40e-ért bármikor lehet Bosch-t venni. De azért az mégsem 25.

A febi műanyag csatlakozóján van egy miniatűr bosch jel, úgyhogy lehet hogy a csati az bosch :D .

Az univerzálisra meg talán itt a fórumon mondták, hogy ami mindenhez jó, az nem jó semmihez :blink: .

(Ez mondjuk nagyon igaz pl. a 4évszakos gumikra :icon1: )

Szóval, valaki tapasztalat febi lambdával?

Köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Astra G X14XE. Frissen cserélt vezérlés kompletten mindennel együtt, friss olaj cserével. Megcsinálta az egyik szerelő, de valami kattogó hang jött ki az új vezérlés csere után meleg motornál. Vissza vittem, azt mondták, ne foglalkozzak vele, nem vészes. De engem zavart. Elvittem egy másik szerelőhöz, ő fedezte fel hogy a nagyobbik vezető görgő lesz az. Kiderült, a gyári szettben a nagyobbik vezető görgőben van egy picike kis lógás, az okozhatta a fura hangot, mint a kenetlen csapágy hang. Befújta WD40-el és elmúlt a hangja. Ugye ehhez levette a szíjat. Vissza rakta, hazajöttem. Következő nap lettem figyelmes egy másik fura hangra. Csakis meleg motornál jön elő.

Csakis alapjáratról való hirtelen gázfröccsökre csinálja!
Ha finoman adagolod a gázt, akkor nem csinálja, csak hirtelen
gázadásra. Magas fordulaton nem hallani.
Mintha valami vissza csapó szelep ciripelne, vagy valami lemez rezonálna. Arra is gondoltam már, hogy az EGR mágnesszelepe kattogna?

Az EGR szelep évek óta le van lemezelve. Két leszorító csavar furata van, az egyik eltörött (anyag fáradás) ezért kábel korbácson az egész EGR szelep lóg kábel kötegelőre felfogatva, a lényeg, hogy a csatlakozó rá van dugva.

Nagyon reménykedem, hogy nem a motorból jön ez a hang, mert szerintem a motoron kívülről jön.

Vissza vittem a szerelőnek, aki a vezető görgőt orvosolta, azt mondta, ő alig hallja, majd ha hangosabb lesz, akkor foglalkozzak vele. Nála alig akarta csinálni a csörgést, persze itthon már igen :)

Töltöttem fel egy videót, és egy hangfelvételt. Innen letölthető pár napig:

http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=9008a084e5fce7bd25d527f4cf473dd2

Elég hangos a hangfelvételen, mert a telefont bedugtam a motortérbe.

Érdemes foglalkozzak vele, majd amíg nem hangosodik vagy érzékelek problémát, addig járhatok vele így? Nagyon sokat költöttünk az autóra most, így már nem nagyon van keret szerelőkhöz járni hallgatózni :)

Köszi a válaszokat!

Elküldve

A vezető görgő hangja elmúlt, tökéletes azóta. Ez a fura hang biztos hogy nem bal oldalról, a vezérlésből jön, hanem jobb oldalról.

Elküldve

Hirtelen katalizátor utáni volt 25e-ért (Bosch), kat.előtti meg csak FEBI 16e-ért.

Persze 40e-ért bármikor lehet Bosch-t venni. De azért az mégsem 25.

A febi műanyag csatlakozóján van egy miniatűr bosch jel, úgyhogy lehet hogy a csati az bosch :D .

Az univerzálisra meg talán itt a fórumon mondták, hogy ami mindenhez jó, az nem jó semmihez :blink: .

(Ez mondjuk nagyon igaz pl. a 4évszakos gumikra :icon1: )

Szóval, valaki tapasztalat febi lambdával?

Köszi!

Akkor fizess ki érte többet.... :D

Miért nem Bosch-t veszel, ha mondjuk, hogy jobb? DV-nél is működik. Miért nem kérdezed meg őt is? Neki is én ajánlottam, s nem csalódott benne. ;)

Amikor nekem behalt, akkor én is sokat keresgettem, és ezt találtam, ami jó bele, és több Astrába beletették hiba nélkül. Ha meg megveszed a FEBI-t, akkor meg majd csodálkozol, ha pár hónap múlva megint gondod lesz...

Én gyári GM-es csomagolásban vettem az enyimbe valót 8e-ért, mert a srác aki megvette, már több éve a polcon állt neki, s senkinek nem tudta eladni, és még helyben is volt.... Te ilyet ennyiért bitos nem tudsz kifogni. ;)

Elküldve

Sziasztok. Valaki használ első utángyártott fényszórót? Az érdekelne hogy milyen a fényhatása a gyárival szemben? Ki szeretném cserélni a gyárit mert már kétszer becsiszoltam és polírozam de már nagyon öreg az anyag. Esetleg van valami lakk amivel lehet kezelni? Köszönöm előre az infót!

Elküldve

Sziasztok. Valaki használ első utángyártott fényszórót? Az érdekelne hogy milyen a fényhatása a gyárival szemben? Ki szeretném cserélni a gyárit mert már kétszer becsiszoltam és polírozam de már nagyon öreg az anyag. Esetleg van valami lakk amivel lehet kezelni? Köszönöm előre az infót!

Szia,

Én 1,5 éve cseréltem miután vettem a kocsit. Nekem már a polir nem segített és olyan volt, mint ha tejfehér lámpaburával világítanék éjszaka (alig láttam) egy áttetsző lámpatest helyett.

Csak ajánlani tudom a cserét, otthon elvégezhető szeritem 20-30p alatt is, csak az első lököst kell lekapni (óvatosan a ködlámpa és a hőmérséklet mérő csatlakozókkal!), mert a lámpatest 3 csavarja közül 1db ami miatt le kell bontani. :(

Nekem így nézett ki a lámpatest mielőtt cseréltem és ilyen lett a csere után.

Amikor vettem a sok javítás után nem sok maradt lámpára, ezért TYC márkát vettem itt, a kettőt ~17eFt-ért. Féltem, milyen lesz, de így 1,5 év után sem bántam meg! Nem mattúlt meg, még, nem tudok rá egyelőre rosszat mondani, teszi a dolgát ahogy kell!

jah, és még két dolog, a lámpatestbe az izzókhoz nem jár foglalat, azokat át lehet tenni, gond nélkül, mint írtam 20-30p alatt megvolt a 2 lámpatest csere szóval nem nehéz. Viszont ha megcsináltad vidd el a fényszórót beállítani, emlékszem én estére végeztem és 60km-t sötétben égbe világító lámpával tettem meg (ahol volt közvilágítás ott már ez a kellemetlenség miatt helyzetjelzővel, mert sajnos vakított)

üdv

  • Like 1
Elküldve

Szia,

Én 1,5 éve cseréltem miután vettem a kocsit. Nekem már a polir nem segített és olyan volt, mint ha tejfehér lámpaburával világítanék éjszaka (alig láttam) egy áttetsző lámpatest helyett.

Csak ajánlani tudom a cserét, otthon elvégezhető szeritem 20-30p alatt is, csak az első lököst kell lekapni (óvatosan a ködlámpa és a hőmérséklet mérő csatlakozókkal!), mert a lámpatest 3 csavarja közül 1db ami miatt le kell bontani. :(

Nekem így nézett ki a lámpatest mielőtt cseréltem és ilyen lett a csere után.

Amikor vettem a sok javítás után nem sok maradt lámpára, ezért TYC márkát vettem itt, a kettőt ~17eFt-ért. Féltem, milyen lesz, de így 1,5 év után sem bántam meg! Nem mattúlt meg, még, nem tudok rá egyelőre rosszat mondani, teszi a dolgát ahogy kell!

jah, és még két dolog, a lámpatestbe az izzókhoz nem jár foglalat, azokat át lehet tenni, gond nélkül, mint írtam 20-30p alatt megvolt a 2 lámpatest csere szóval nem nehéz. Viszont ha megcsináltad vidd el a fényszórót beállítani, emlékszem én estére végeztem és 60km-t sötétben égbe világító lámpával tettem meg (ahol volt közvilágítás ott már ez a kellemetlenség miatt helyzetjelzővel, mert sajnos vakított)

üdv

  • Like 1
Elküldve

Triviális kérdés: belső levegő keringetőt kikapcsoltad?

Nem triviális: hallasz állandó zúgást a kesztyűtartó felől, amikor gyújtást adsz?

Nekem ugyanez a baj , és igen.... nekem van bugó hang ! Mi a teendőm? Előre is köszi!!
Elküldve

Sziasztok!

Astra G X14XE. Frissen cserélt vezérlés kompletten mindennel együtt, friss olaj cserével. Megcsinálta az egyik szerelő, de valami kattogó hang jött ki az új vezérlés csere után meleg motornál. Vissza vittem, azt mondták, ne foglalkozzak vele, nem vészes. De engem zavart. Elvittem egy másik szerelőhöz, ő fedezte fel hogy a nagyobbik vezető görgő lesz az. Kiderült, a gyári szettben a nagyobbik vezető görgőben van egy picike kis lógás, az okozhatta a fura hangot, mint a kenetlen csapágy hang. Befújta WD40-el és elmúlt a hangja. Ugye ehhez levette a szíjat. Vissza rakta, hazajöttem. Következő nap lettem figyelmes egy másik fura hangra. Csakis meleg motornál jön elő.

Csakis alapjáratról való hirtelen gázfröccsökre csinálja!

Ha finoman adagolod a gázt, akkor nem csinálja, csak hirtelen

gázadásra. Magas fordulaton nem hallani.

Mintha valami vissza csapó szelep ciripelne, vagy valami lemez rezonálna. Arra is gondoltam már, hogy az EGR mágnesszelepe kattogna?

Az EGR szelep évek óta le van lemezelve. Két leszorító csavar furata van, az egyik eltörött (anyag fáradás) ezért kábel korbácson az egész EGR szelep lóg kábel kötegelőre felfogatva, a lényeg, hogy a csatlakozó rá van dugva.

Nagyon reménykedem, hogy nem a motorból jön ez a hang, mert szerintem a motoron kívülről jön.

Vissza vittem a szerelőnek, aki a vezető görgőt orvosolta, azt mondta, ő alig hallja, majd ha hangosabb lesz, akkor foglalkozzak vele. Nála alig akarta csinálni a csörgést, persze itthon már igen :)

Töltöttem fel egy videót, és egy hangfelvételt. Innen letölthető pár napig:

http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=9008a084e5fce7bd25d527f4cf473dd2

Elég hangos a hangfelvételen, mert a telefont bedugtam a motortérbe.

Érdemes foglalkozzak vele, majd amíg nem hangosodik vagy érzékelek problémát, addig járhatok vele így? Nagyon sokat költöttünk az autóra most, így már nem nagyon van keret szerelőkhöz járni hallgatózni :)

Köszi a válaszokat!

Üdv.

Azt írtad ,hogy az agr le van vakolva.

Nekem is le van ! (Igy vettem !) Olyan kérdésem lenne ,hogy müszakin nem variàlnak miatta? Nekem z14xe !

Előre is köszi a vàlaszt!

Elküldve

Már két műszakin ment át úgy, hogy az EGR le van lemezelve :) Motortérben pedig nem nézik.

Valaki SOS az én kérdésemre is!?

Üdv.
Azt írtad ,hogy az agr le van vakolva.
Nekem is le van ! (Igy vettem !) Olyan kérdésem lenne ,hogy müszakin nem variàlnak miatta? Nekem z14xe !
Előre is köszi a vàlaszt!

Elküldve

Neked is ég a műszerfalon a check engine (sárga lámpa) ?

Üdv.
Azt írtad ,hogy az agr le van vakolva.
Nekem is le van ! (Igy vettem !) Olyan kérdésem lenne ,hogy müszakin nem variàlnak miatta? Nekem z14xe !
Előre is köszi a vàlaszt!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.