B.Gergő Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Sziasztok kérnék egy kis segítséget van egy 1.4 es G astrám menet közben sokszor úgy bepárásodik a szélvédőm h nem lehet kilátni rajta és csak klímával tudom lefújatni, a pollen szűrőt ki cseréltem pedig. Mi lehet a baja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Sziasztok kérnék egy kis segítséget van egy 1.4 es G astrám menet közben sokszor úgy bepárásodik a szélvédőm h nem lehet kilátni rajta és csak klímával tudom lefújatni, a pollen szűrőt ki cseréltem pedig. Mi lehet a baja? Triviális kérdés: belső levegő keringetőt kikapcsoltad? Nem triviális: hallasz állandó zúgást a kesztyűtartó felől, amikor gyújtást adsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Szép napot mindenkinek.Sajnos újra kérdéssel fordulok opeles társaimhoz. Korábban jeleztem, hogy a G-s astrám hideg reggeli indításnál leejti a fordulatot 3-400-ra kb és dadog,majd megáll. A tanácsok közül a "kiégetést " már megtettem 5 ezres fordulaton kb 50 km-en keresztük,de nem volt eredménye. Kicseréltem a benzinszűrőt,de annak sem volt eredménye:-(. trafóhíd és gyertya csere is volt már , illetve főtengely jeladó is. Kitakarítottam a torkot is,de semmi. az injektor vizsgálat a jövőhéten lesz és még a benzinszivattyú lehet még. Valakinek más ötlete? A dadogást csak hideg motornál csinálja. A Transit is ezt csinálja amivel dolgozom.Reggel beindítom és leáll meg úgy rángat,hogy majd kiesek a kocsiból.Sőt van,hogy napközben is leáll ha indítom,van hogy 3.indításra indul be csak.EGR szelep a szar.Már párszor kipucolták a szervízben,de nem akarják kicserélni mert drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
celebrin Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Sziasztok, szeretném kérdezni, hogy valaki tudja, hogy kell(-e) beállítani a hátsó dobfékeket?! Tisztítás után a kéziféket jóval magasabbra kell húzni... pedig csak az utánállító racsnikat csavargattam el, hogy könnyebben lejöjjön/felmenjen a dob :) Gondoltam egy pár erős fékre taposás után úgyis visszaracsnizza magát, de a jelek nem erre utalnak, pedig kipróbálva működnek rendesen a racsnik. Van a helyes beállításukra valami módszer? Vagy állítsak utána a kézifék bovdennek? De akkor előtte miért volt jó ugyanez a beállítás?Köszi, ha válaszol valaki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Volt érezhető hatása is? Vagy csak a tudat miatt szeretted? Igen, volt valamennyi hatása meg sokáig birta, kb 100e km- t használtam és még utána is jól nézett ki aztán kocsival együtt elvitték.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ycsy Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Sziasztok ! Van egy kis problémàm ,így a hűvös hatàsàra ! Kocsim nagyon erősen pàràsodik ! 98-as G astra . (Belülről ) ez normàlis? Vagy lehet vele valamit kezdeni? Előre is köszönöm a segìtséget! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 (edited) On 2013. 11. 08. at 9:48, ycsy írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Nem olyan vészes az. Én egy sima keskeny fejű kombinált fogóval nyomtam össze picit és pikkpakk lejött. Kicseréltem a benzinszürőt! tényleg nem volt olyan vészes:) meg a fogóval nekem is síkerült leszedni köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Kicseréltem a benzinszürőt! tényleg nem volt olyan vészes:) meg a fogóval nekem is síkerült leszedni köszi a segítséget Én majd tavasszal cserélem le, s majd szétvágom (nem flexxel :D )... Kíváncsi vagyok, hogy mennyi koszt fog meg. Az LPG szűrőim is szinte tiszták voltak.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Én majd tavasszal cserélem le, s majd szétvágom (nem flexxel :D )... Kíváncsi vagyok, hogy mennyi koszt fog meg. Az LPG szűrőim is szinte tiszták voltak.... Arra én is kíváncsi leszek, hogy milyen belül a tiéd. Érdekel, hogy másnál is olyan ótvarul néz e ki mint az enyém a nyáron :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 https://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetesKöszi a linket, nekem is ez a problémám. Nálam megy a motor, hallani ha átváltom, csak semmi eredménye. Nekem csak annyi lenne a célom, hogy a csappantyút kézzel a külső állásba tegyem, nem használnám utána a belső keringetést. Ezt meg tudom oldani? Hozzáférek a kesztyűtartó felől? Merre keressem? Delphim van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Köszi a linket, nekem is ez a problémám. Nálam megy a motor, hallani ha átváltom, csak semmi eredménye. Nekem csak annyi lenne a célom, hogy a csappantyút kézzel a külső állásba tegyem, nem használnám utána a belső keringetést. Ezt meg tudom oldani? Hozzáférek a kesztyűtartó felől? Merre keressem? Delphim van. Hozzáférni. Kikapod a kesztyűtartot és pont szembenéz veled. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Én majd tavasszal cserélem le, s majd szétvágom (nem flexxel :D )... Kíváncsi vagyok, hogy mennyi koszt fog meg. Az LPG szűrőim is szinte tiszták voltak.... Én még soha nem vágtam szét de lehet megnézem én is menyire koszos :D Azán majd jön még a tárcsa fékbetét csere! ahhoz mi kell amúgy??? gondolom cseréltétek már páran! meg idővel tervezem a toronycsapágy cserét is főleg ha lesz majd rugó összehuzatom is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Szia! A leg specialisabb szerszam a 7mm-es imbuszkulcs. Ha elso tarcsakrol van szo. Én még soha nem vágtam szét de lehet megnézem én is menyire koszos :D Azán majd jön még a tárcsa fékbetét csere! ahhoz mi kell amúgy??? gondolom cseréltétek már páran! meg idővel tervezem a toronycsapágy cserét is főleg ha lesz majd rugó összehuzatom is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Szia! A leg specialisabb szerszam a 7mm-es imbuszkulcs. Ha elso tarcsakrol van szo. Szia! igen arról!! hát az nem valami sok az fogja gondolom a féknyerget akkor úgye? és a dugattyút viszza nyomni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Szia! igen arról!! hát az nem valami sok az fogja gondolom a féknyerget akkor úgye? és a dugattyút viszza nyomni? Én egy sima asztalos szoritot használtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
barcastoi Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Sziasztok. Van egy ferdehatu z14 xep motoros g astram.Tudja valaki,hogy a hatso lengescsillapito csavarja mekkora meretu es hogy mekkora meretu torx krova kell a kicsavarashoz?Ahogy neztem az also csavar es a felso nem egyforma Link to comment Megosztás: More sharing options...
BéCsé Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Sziasztok. Van egy ferdehatu z14 xep motoros g astram.Tudja valaki,hogy a hatso lengescsillapito csavarja mekkora meretu es hogy mekkora meretu torx krova kell a kicsavarashoz?Ahogy neztem az also csavar es a felso nem egyforma Szia! E18 és E20 Az enyém ugyan lépcsőshátú, de gondolom ugyanaz kell hozzá. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Én egy sima asztalos szoritot használtam. Igen arra gondoltam én is! de más akkor nem is kell hozzá??! légteleníteni meg nem kell ha jól tudom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Ehhez nem kell legteleniteni. Elso feknel eleg csak visszanyomni barmivel. Nekem a fa kalapacsnyellel is visszament. Csak a hatso feknel kell csavarni nyomas kozben. Ha mar bontasz, akkor ellenorizd a dugattyu porvedojet, hogy nem-e serult, es a dugattyu szep-e. (mielott visszanyomod!) Rez pasztaval nem art bekenni a felfekvesi pontokat es az uszo nyereg csuszkajat! Igen arra gondoltam én is! de más akkor nem is kell hozzá??! légteleníteni meg nem kell ha jól tudom Link to comment Megosztás: More sharing options...
BéCsé Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Igen arra gondoltam én is! de más akkor nem is kell hozzá??! légteleníteni meg nem kell ha jól tudom Szia! A dugattyú visszanyomásakor figyeld a fékfolyadék szintjét, meg fog emelkedni. Lehetőleg ne follyon ki, lehet hogy le kell szívni belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 sziasztok.Uraim arra lennék kiváncsi hogy valos adat-e az hogy az y-os motoroknak a vezérlés csere idejük 150000 km. vagy 10év . Most olvastam a hasznos informáciok cimü topikban .kösz a választ .ui. a vez . szijj elmegy 150000km-t? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 sziasztok.Uraim arra lennék kiváncsi hogy valos adat-e az hogy az y-os motoroknak a vezérlés csere idejük 150000 km. vagy 10év . Most olvastam a hasznos informáciok cimü topikban .kösz a választ .ui. a vez . szijj elmegy 150000km-t? Szerény véleményem szerint, ez olyan mint a 20 meg 25 ezres olajcsere. Én 80 ezernél cseréltem először, és most meg 160 ezernél. Legközelebb 210-nél fogok. Úgy tudom rövidíteni kell a csereperiódusokat, de majd a szakik megmondják. Olajat 10eként cserélek. Az a tuti... Szerintem....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Szia! A dugattyú visszanyomásakor figyeld a fékfolyadék szintjét, meg fog emelkedni. Lehetőleg ne follyon ki, lehet hogy le kell szívni belőle. Szia! köszi figyelni fogom akkor és ha sok lesz akor a tartályból szívjak le? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November10, 2013 Megoszt Elküldve November10, 2013 Ehhez nem kell legteleniteni. Elso feknel eleg csak visszanyomni barmivel. Nekem a fa kalapacsnyellel is visszament. Csak a hatso feknel kell csavarni nyomas kozben. Ha mar bontasz, akkor ellenorizd a dugattyu porvedojet, hogy nem-e serult, es a dugattyu szep-e. (mielott visszanyomod!) Rez pasztaval nem art bekenni a felfekvesi pontokat es az uszo nyereg csuszkajat! Éertem köszi a segítséget! ellenörizni fogom Hogy érted a Hátso féknél csavarni nyomás közbe? Réz pasztát meg akkor szereznem kell majd vagy vennem még A féknyereg meg a 7 es imbuszzal van felfogatva a tárcsa meg 1 csavarral azt kész vagy van még valami amire oda kel fiygelni szétszedéskor? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts