Atala Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Nem toronycsapágyat kell cserélni, hanem toronyszilentet.A csapágynak 250-300.000Km el kell mennie.Ezt a szerelő mondta. Igen, nekem szilentett mondtak, de elnézést ha egybe vontam a kettőt. Szilentek akkor csak ennyit birnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Október13, 2013 Megoszt Elküldve Október13, 2013 Igen, nekem szilentett mondtak, de elnézést ha egybe vontam a kettőt. Szilentek akkor csak ennyit birnak? Ha továbbra is marad a magyar utak állapota, egyre kevesebbet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meggyleves Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 Nem toronycsapágyat kell cserélni, hanem toronyszilentet.A csapágynak 250-300.000Km el kell mennie.Ezt a szerelő mondta. SWAG (elvileg prémium minőségű) toronyszilentek kerültek be, szereléssel együtt volt 18e pénz végül. Cromaxban furán számolnak, de a vége olcsóbb mint amit az elején mondanak. Csapágyakat nem kellett cserélni nekem sem. Azóta stabilabb a kormányzás, ill amit észrevettem, 130-nál nem remeg be a kormány. Azt hittem gyárilag olyan, nem erősen csinálta, csak picit. Az elmúlt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 Ott a Cromaxban lehet nézni ahogy csinálják a kocsit, vagy kizavarnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalAstra Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 1.4 twinport : Egy hónap alatt kétszer volt az, hogy komolyabb odalépés közben, már már nagy fordulaton, pl. előzés közben kigyullad a motorhiba jel, és átáll vészüzemmódra. Az előbb rádugtuk a lapira, és az alábbi hibakódokat írta ki : 030001 030301 030401 030201 031308 Meg tudná valaki mondani, hogy ezek mit jelentenek ? A progi nem azonosította be a hibát, ismeretlennek mondja.... Ahogy google-zgattam, annyira jutottam, hogy a 02-03-04 közepű az valószínű gyújtáskimaradás... Ha igaz. Tudna valaki segíteni, hogy ez mitől lehet, ill. mi a megoldás rá ? Ami még fontos lehet, hogy az autó LPG üzemű ( pár hónapja ). Gondoltam arra is, hogy rosszul van beállítva a szett, és fordulaton elfogy a kaja, reális ? Köszönöm előre is ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 1.4 twinport : Egy hónap alatt kétszer volt az, hogy komolyabb odalépés közben, már már nagy fordulaton, pl. előzés közben kigyullad a motorhiba jel, és átáll vészüzemmódra. Az előbb rádugtuk a lapira, és az alábbi hibakódokat írta ki : 030001 030301 030401 030201 031308 Meg tudná valaki mondani, hogy ezek mit jelentenek ? A progi nem azonosította be a hibát, ismeretlennek mondja.... Ahogy google-zgattam, annyira jutottam, hogy a 02-03-04 közepű az valószínű gyújtáskimaradás... Ha igaz. Tudna valaki segíteni, hogy ez mitől lehet, ill. mi a megoldás rá ? Ami még fontos lehet, hogy az autó LPG üzemű ( pár hónapja ). Gondoltam arra is, hogy rosszul van beállítva a szett, és fordulaton elfogy a kaja, reális ? Köszönöm előre is ! a sejtésed jó :) rosszul van beállítva az lpg 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalAstra Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 a sejtésed jó :) rosszul van beállítva az lpg Köszönöm. És maga a hibakódok mit jelentenek ? Létezik erről valamiféle lista, hogy mi mit jelent ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 Köszönöm. És maga a hibakódok mit jelentenek ? Létezik erről valamiféle lista, hogy mi mit jelent ? mindegyik gyújtáshibára utal (égéskimaradás) Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalAstra Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 mindegyik gyújtáshibára utal (égéskimaradás) Ezer köszönet! Akkor vissza a beszerelő műhelyhez egy kis finomításra... Csak hát akkor ezek szerint ez csak próbálgatással fog menni, nemde? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 Ezer köszönet! Akkor vissza a beszerelő műhelyhez egy kis finomításra... Csak hát akkor ezek szerint ez csak próbálgatással fog menni, nemde? pontosan ez lesz a menet elfogják vinni próba körre ,majd kiolvassák a hibát és átprogramozzák vagy csernek injektor vagy reduktor vagy kitudjamit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 Köszönöm. És maga a hibakódok mit jelentenek ? Létezik erről valamiféle lista, hogy mi mit jelent ? Küldtem privátban a hibakód listát. Igaz itt P0-val kezdődnek a kódok, de szerintem az utolsó három számot ha nézed, akkor stimmel. OBD2 lista. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jumiguchi Elküldve Október14, 2013 Megoszt Elküldve Október14, 2013 Ott a Cromaxban lehet nézni ahogy csinálják a kocsit, vagy kizavarnak? Erre én is kíváncsi lennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Sziasztok, találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy amikor engedi fel az ember a kuplungot, berángat a kumplungpedál és rángat a kocsi is. Elég durván éreztem a lábammal, ahogy dobálja a pedált...szinte visszarúgott. A másik, és lehet ezzel van összefüggésben, hogy gyorsításnál, ha intenzívebben akarok indulni, hörög a motor és alig akar felpörögni, nagyon nehezen kapja el a fordulatot. Nem vagyok autógyilkos, de gondoltam már kipróbálom mit csinál, ha hülye módjára akarok indulni... Semmi, kb 4000-es fordulaton tart, kuplung felenged (nem lassan) és nem elkapart szegénykém, hanem visszaesett a fordulat, mélyről jövő búgás, hörgés és úgy kezdett el felkapaszkodni a gép. De a kerék szinte meg sem nyikkant. Mintha azt a kis erőt ami kijönne az 1.4-ből, nem tudja levinni aszfaltra. Mi lehet a baj? Kuplung? kb 3 éve cserélték, de sajna csak a szerkezetet, mert a tárcsa "jó" volt még, én idióta meg nem erőltettem, hogy egyben cseréljenek szettet. Aztán egy évre rá lett kicserélve a tárcsa is. Szóval jól el lett cseszve. Ráadásul az első cserénél kiderült, hogy lyukas a kinyomó és köpi az olajat. Elég húzós kiadás volt... De ezt az erőtlen jelenséget nem értem miért csinálja. Ráadásul ugyan ez a helyzet, ha kettesben akarnék intenzíven gyorsítani egy kanyar után. Gázadás és már jön is a "búgás". Majd szépen jó lassan kezd el gyorsulni. Ha lenne valakinek ötlete, kérem ossza meg. Köszönöm! Üdv nektek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
feel2006 Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Valamiért a lambda-érték nem megfelelő. Lehet lambdaszonda hiba is, de lehet a keverékképzésben résztvevő alkatrészek (pl.légtömegmérő) nem megfelelő működése által generált hiba is. Vidd el egy olyan szerizbe, ahol tudják is, mit miért csinálnak... Pl Weszi, Törökbálinton. Köszi, bejelentkeztem! :-)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Sziasztok, találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy amikor engedi fel az ember a kuplungot, berángat a kumplungpedál és rángat a kocsi is. Elég durván éreztem a lábammal, ahogy dobálja a pedált...szinte visszarúgott. A másik, és lehet ezzel van összefüggésben, hogy gyorsításnál, ha intenzívebben akarok indulni, hörög a motor és alig akar felpörögni, nagyon nehezen kapja el a fordulatot. Nem vagyok autógyilkos, de gondoltam már kipróbálom mit csinál, ha hülye módjára akarok indulni... Semmi, kb 4000-es fordulaton tart, kuplung felenged (nem lassan) és nem elkapart szegénykém, hanem visszaesett a fordulat, mélyről jövő búgás, hörgés és úgy kezdett el felkapaszkodni a gép. De a kerék szinte meg sem nyikkant. Mintha azt a kis erőt ami kijönne az 1.4-ből, nem tudja levinni aszfaltra. Mi lehet a baj? Kuplung? kb 3 éve cserélték, de sajna csak a szerkezetet, mert a tárcsa "jó" volt még, én idióta meg nem erőltettem, hogy egyben cseréljenek szettet. Aztán egy évre rá lett kicserélve a tárcsa is. Szóval jól el lett cseszve. Ráadásul az első cserénél kiderült, hogy lyukas a kinyomó és köpi az olajat. Elég húzós kiadás volt... De ezt az erőtlen jelenséget nem értem miért csinálja. Ráadásul ugyan ez a helyzet, ha kettesben akarnék intenzíven gyorsítani egy kanyar után. Gázadás és már jön is a "búgás". Majd szépen jó lassan kezd el gyorsulni. Ha lenne valakinek ötlete, kérem ossza meg. Köszönöm! Üdv nektek! Hidegen, vagy melegen is? Ha melegen is, akkor valószínű a kuplung szerkezetben keresendő valahol a hiba. Nekem szinte új kora óta hidegen rángat, de okos kuplungolással csökkenthető szinte 0-ra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Sziasztok! A következő problémával küszködök: Ha hátramenetbe kapcsolok, a tolatás után kiveszem üresbe a váltót, és a gyűrű amit fel kell húzni h. hátramenetbe lehessen tenni a váltót, nem ugrik vissza, hanem fent ragad. Jobbra-balra mozgatás után megy csak vissza. Ez mitől lehet? Közben felhúztam a váltószoknyát és befújkáltam WD40-el a rudazat környékét, ahol csak van kapcsolódó elem. Úgy tűnik a probléma megoldódott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
demura Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Hidegen, vagy melegen is? Ha melegen is, akkor valószínű a kuplung szerkezetben keresendő valahol a hiba. Nekem szinte új kora óta hidegen rángat, de okos kuplungolással csökkenthető szinte 0-ra... Hidegen nekem is dadog. Kuplung felengedés előtt egy kicsit megpörgeted, és szépen indul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Hidegen csak rángat, de azt már kitapasztaltam, hogy ha párszor kinyomom indítás előtt a kuplungot, hogy "bejárassam" az olajat, akkor nem csinálja. Viszont a ledadogást melegen is csinálja. Azon gondolkoztam, ha esetleg lecseréltetem a fékolajat jobb minőségűre, talán segíthet. Mármint a rángatáson. Meg még a lendkeréken gondolkoztam, hogy eldeformálódhat e? Vagy egyáltalán elcsesződhet az valamiért? Vagy annak annyira nincs köze ezekhez? Szerkesztve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Hidegen csak rángat, de azt már kitapasztaltam, hogy ha párszor kinyomom indítás előtt a kuplungot, hogy "bejárassam" az olajat, akkor nem csinálja. Viszont a ledadogást melegen is csinálja. Azon gondolkoztam, ha esetleg lecseréltetem a fékolajat jobb minőségűre, talán segíthet. Mármint a rángatáson. Meg még a lendkeréken gondolkoztam, hogy eldeformálódhat e? Vagy egyáltalán elcsesződhet az valamiért? Vagy annak annyira nincs köze ezekhez? Szerkesztve. A fékolajnak mi köze an ehhez? Nem értem... :blink: Lehet, h a rángatós kupplung, illete a csökkent teljesítmény két különálló probléma. A teljesítményprobléma lehet esetleg egy részlegesen eltömődött katalizátor is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 A fékolajnak mi köze an ehhez? Nem értem... :blink: Lehet, h a rángatós kupplung, illete a csökkent teljesítmény két különálló probléma. A teljesítményprobléma lehet esetleg egy részlegesen eltömődött katalizátor is... Tudtommal a fékolajat használja a kuplung is, mivel hidrauikus. Vagy rosszul tudom? Nem vagyok autószerelő, szóval bocsi, ha baromságokat beszélek. :blush: Katalizátor... azt esetleg hogyan lehetne kizárni? Mert régen az A Vectranál kivágattam, próba, majd vissza. De itt ez szinte lehetetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Tudtommal a fékolajat használja a kuplung is, mivel hidrauikus. Vagy rosszul tudom? Nem vagyok autószerelő, szóval bocsi, ha baromságokat beszélek. :blush: Katalizátor... azt esetleg hogyan lehetne kizárni? Mert régen az A Vectranál kivágattam, próba, majd vissza. De itt ez szinte lehetetlen. Katalizátor gondom nekem is volt, kb. 4000-től semmit nem gyorsult a kocsi padlógázon se, és odáig se volt az igazi. Mivel egyforma a motorkódunk, elvileg a leömlő után neked is szét lehet kötni még a katalizátor előtt a rendszert, és egy rövid próbaúton ki is derül, azzal van-e a gond. Ha igen, akkor a) kifúratod (csak ne állítsanak le mobil ellenőrzésre), b) veszel bele másik katalizátor (ez viszont nem olcsó, még az utángyártott sem). Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Katalizátor gondom nekem is volt, kb. 4000-től semmit nem gyorsult a kocsi padlógázon se, és odáig se volt az igazi. Mivel egyforma a motorkódunk, elvileg a leömlő után neked is szét lehet kötni még a katalizátor előtt a rendszert, és egy rövid próbaúton ki is derül, azzal van-e a gond. Ha igen, akkor a.) kifúratod (csak ne állítsanak le mobil ellenőrzésre), b.) veszel bele másik katalizátor (ez viszont nem olcsó, még az utángyártott sem). Link to comment Megosztás: More sharing options...
vaga Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Katalizátor gondom nekem is volt, kb. 4000-től semmit nem gyorsult a kocsi padlógázon se, és odáig se volt az igazi. Mivel egyforma a motorkódunk, elvileg a leömlő után neked is szét lehet kötni még a katalizátor előtt a rendszert, és egy rövid próbaúton ki is derül, azzal van-e a gond. Ha igen, akkor a) kifúratod (csak ne állítsanak le mobil ellenőrzésre), B) veszel bele másik katalizátor (ez viszont nem olcsó, még az utángyártott sem). Hmm... az rendben van ha szétkötöm, de akkor nem lesz lényegesen rosszabb a teljesítmény, mert közvetlen ott választod le a rendszerről és ezáltal nem lesz meg a motorban a megfelelő folytás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 Sokkal jobban megfogja, ha el van tömődve. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Október15, 2013 Megoszt Elküldve Október15, 2013 T Alex75!"...fékolaj..." Fékfolyadék az. Bocsánat, de nem hagyhattam ki! :D :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts