Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ez beázott vagy állandóan kapta a párát, konkrétan megsült a zárlattól/hőtől... Szép... Hella lámpa? Mikori autó/lámpa?

Gyári Hella lámpa. Ez egy 2005-ös autó. Tavaly augusztus óta van nálam. Igazából 0-n használom a magasságot, így különösebben fel sem tűnt, csak valamelyik nap pont próbálgattam. Szerintem már amikor megvettem sem mehetett...

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy problémám. A váltónál olajfolyást látok. Vezérműcserénél kértem a szervizt, hogy nézzenek rá, de csak annyit mondtak, hogy nem kell vele törődni, mert valami szuszogó nyomott ki magából olajat.

Ettől függetlenül nem hagy nyugodni a dolog és megelőzésképpen szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mi lehet a probléma forrása (ha egyáltalán probléma) és okozhat-e nagyobb problémát a dolog?

Készítettem 2 fotót az említett részről:

http://kepfeltoltes.hu/view/130922/DSC04571_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130922/DSC04574_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy problémám. A váltónál olajfolyást látok. Vezérműcserénél kértem a szervizt, hogy nézzenek rá, de csak annyit mondtak, hogy nem kell vele törődni, mert valami szuszogó nyomott ki magából olajat.

Ettől függetlenül nem hagy nyugodni a dolog és megelőzésképpen szeretném kikérni a véleményeteket, hogy mi lehet a probléma forrása (ha egyáltalán probléma) és okozhat-e nagyobb problémát a dolog?

Készítettem 2 fotót az említett részről:

http://kepfeltoltes.hu/view/130922/DSC04571_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130922/DSC04574_www.kepfeltoltes

.hu_.jpg

Igazuk van

Elküldve

szia!

ki kell venni az első gólyalábakat !!! aztán befogod egy satuba!rugoösszehúzatóval összehúzod a rúgot ! lelazítod az anyát a tetején!és már cserélheted is a szilentet! összeszerelés meg fordítva ! ha nincs hozzá szerszámod akkor szerintem vidd szerelőhöz !

max 10000ft a kettő kicserélése +szilent!

itt egy kis videó:

"atalát "ezért akarták levenni márkaszervizben 56000ft-tal"vicc!! :D

Márkafüggetlen! A nevet nem írnám ide. Kövi héten megnézetem más helyen is, hogy most akkor mi van.

Elküldve

A szivargyújtónál van 4 csavar, ha a rádiót kiveszed ott pedig még 2. Ha ezeket kitekerted, és tudod mozgatni a középkonzolt, akkár már csak 1 helyen pattan be, a középkonzol legfelső-hátsó pontjánál. 1 csavarhúzót ha betolsz, azzal simán ki lehet pattintani.

A rádiónál ha nem gyári rádió, akkor általában 2 lemez szokott hozzá lenni. Ha leszeded az előlapot és a keretet, a rádió 2 oldalán lehet becsúsztatni. Benyomja a pöcköket és ki tudod húzni a rádiót.

Köszi!

Gyári rádió van benne, akkor ennek is le kell szednem az előlapját valahogyan, hogy be tudjam a lemezeket tolni mellé?

A váltóbox oldalát mi tartja az egy torx csavar kivétele után, ha esetleg szedted volna már szét, jobb oldal!?

Elküldve

Igazuk van

Kedves Mc-elek és imy!

Köszönöm a válaszotokat. Ebben az esetben nyugodt maradok. :)

Már csak azt szeretném megérteni, hogy 4 év után miért most köhögött ki olajat? Eddig porszáraz volt a motor és a váltó. Másik pedig az, hogy ha valahonnan kijött az az olaj, akkor az hiányzik is nem onnan nem?

Elküldve

Köszi!

Gyári rádió van benne, akkor ennek is le kell szednem az előlapját valahogyan, hogy be tudjam a lemezeket tolni mellé?

A váltóbox oldalát mi tartja az egy torx csavar kivétele után, ha esetleg szedted volna már szét, jobb oldal!?

Szia!

Gyári rádiónál 4 db. kis imbusz csavar van az előlapon a két szélen, ezeket kell kicsavarni (ha benne vannak még egyáltalán) és a helyükre betolni pl. 4 vékony szöget, ha nincs kiszedőd. Utána ki lehet húzni.

  • Like 1
Elküldve

Kedves Mc-elek és imy!

Köszönöm a válaszotokat. Ebben az esetben nyugodt maradok. :)

Már csak azt szeretném megérteni, hogy 4 év után miért most köhögött ki olajat? Eddig porszáraz volt a motor és a váltó. Másik pedig az, hogy ha valahonnan kijött az az olaj, akkor az hiányzik is nem onnan nem?

sok mindentől lehet .. pl idáig nem tűnt fel :)

a szintet érdemes ellenőrizni ;)

Elküldve

sok mindentől lehet .. pl idáig nem tűnt fel :)

a szintet érdemes ellenőrizni ;)

Most megfogtál. :) Hogy kell szintet ellenőrizni a váltóban?

Elküldve

Most megfogtál. :) Hogy kell szintet ellenőrizni a váltóban?

a váltó oldalán van egy szint ellenörző csavar

azt kell kicsavarni , ha furat aljával egyszinten van az olaj akkor ok :)

Elküldve

a váltó oldalán van egy szint ellenörző csavar

azt kell kicsavarni , ha furat aljával egyszinten van az olaj akkor ok :)

Köszönöm!

Ma megpróbálom megnézni. Bár nincs aknám. Remélem hozzáférek így is.

Elküldve

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani milyen izzóval és honnan van megoldva a szivargyújtó megvilágítása? Este figyeltem fel rá, hogy nem világít...

Elküldve

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani milyen izzóval és honnan van megoldva a szivargyújtó megvilágítása? Este figyeltem fel rá, hogy nem világít...

Üvegfoglalatos, T5 1,2W-os izzó kell oda. A szivargyújtó aljzatban van az izzófoglalat.

Elküldve

Szia!

Gyári rádiónál 4 db. kis imbusz csavar van az előlapon a két szélen, ezeket kell kicsavarni (ha benne vannak még egyáltalán) és a helyükre betolni pl. 4 vékony szöget, ha nincs kiszedőd. Utána ki lehet húzni.

Vagy nem használtad a kocsit. Vagy az pedig biztos előtte is olajos volt. Nekem új kora óta van ott olajfolt.

Elküldve

Hali!

Új vagyok a Fórumon és mindjárt egy akut problémával hozakodnék elő:

2003-as Astra G kombim van, 1,4-es, 90 lovas benzinmotorral. Pár éves kora óta csinálja az alábbiakat: reggeli első indításkor szépen indul, majd szó szerint 1-2 km megtétele után fulladni kezd és akármit csinálok, leáll. Újraindítás nem sikerül elsőre, de amikor beindul, zakatol a motor, mintha egy henger nem menne. Műszer gyújtáshibát jelez általában a 2. hengernél, de néha máshol. (Csináltunk gyújtástekercs cserét próbából, azzal is csinálta.) Ilyenkor egy-két percig állva hagyom, majd beindítom, megy rendesen. Sárga motorhiba lámpa világít, gázadásnál villog. Ez a probléma leginkább párásabb, hűvösebb reggelekhez köthető. Ja, és ha beindítás után alapjáraton megy a motor pár percet, akkor már nem csinálja, csak, ha mindjárt indulok is. Nyáron sem csinálja! Na ez mi a túró? A katalizátoromat már tönkrevágta a rengeteg leállás és zakatolva járás. Volt valakinek hasonló tapasztalata? Van megoldás? Köszi előre is!

Elküldve

Hali!

Új vagyok a Fórumon és mindjárt egy akut problémával hozakodnék elő:

2003-as Astra G kombim van, 1,4-es, 90 lovas benzinmotorral. Pár éves kora óta csinálja az alábbiakat: reggeli első indításkor szépen indul, majd szó szerint 1-2 km megtétele után fulladni kezd és akármit csinálok, leáll. Újraindítás nem sikerül elsőre, de amikor beindul, zakatol a motor, mintha egy henger nem menne. Műszer gyújtáshibát jelez általában a 2. hengernél, de néha máshol. (Csináltunk gyújtástekercs cserét próbából, azzal is csinálta.) Ilyenkor egy-két percig állva hagyom, majd beindítom, megy rendesen. Sárga motorhiba lámpa világít, gázadásnál villog. Ez a probléma leginkább párásabb, hűvösebb reggelekhez köthető. Ja, és ha beindítás után alapjáraton megy a motor pár percet, akkor már nem csinálja, csak, ha mindjárt indulok is. Nyáron sem csinálja! Na ez mi a túró? A katalizátoromat már tönkrevágta a rengeteg leállás és zakatolva járás. Volt valakinek hasonló tapasztalata? Van megoldás? Köszi előre is!

Mondjuk az ott nem gyújtáshiba, hanem égéskimaradás, ennélfogva pedig lehet rossz vagy koszos injektor, beragadó vagy nem rendesen záródó szelep is, és kb. minden, ami a keverékképzéssel kapcsolatban áll :(

  • Like 1
Elküldve

Mondjuk az ott nem gyújtáshiba, hanem égéskimaradás, ennélfogva pedig lehet rossz vagy koszos injektor, beragadó vagy nem rendesen záródó szelep is, és kb. minden, ami a keverékképzéssel kapcsolatban áll :(

Miért csak naponta egyszer csinálja? Miért csak hűvös, vagy párás időben? Olyan érzés, mint amikor valahol nedvesség miatti zárlat van, ami egy kis bemelegedés/száradás után elmúlik. Nagy ritkán hosszabb út során, menet közben is volt apró torpanás, ami aztán elmúlt, nem állt le, de sárgát világított, de ez is teljesen összevissza, nem következetesen.

Elküldve

Miért csak naponta egyszer csinálja? Miért csak hűvös, vagy párás időben? Olyan érzés, mint amikor valahol nedvesség miatti zárlat van, ami egy kis bemelegedés/száradás után elmúlik. Nagy ritkán hosszabb út során, menet közben is volt apró torpanás, ami aztán elmúlt, nem állt le, de sárgát világított, de ez is teljesen összevissza, nem következetesen.

Valószínű hogy elektromos tömítetlenségi probléma lesz valahol. Jó lenne megállapítani hogy melyik henger áll le ilyenkor.

Kicsi a valószínűsége hogy segít, de én még a gyertyákat megpróbálnám kicserélni. És elindulás előtt érdemes melegíteni egy kicsit a motort, én is szoktam.

Elküldve

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni.

Kb. 2 éve szerelőről szerelőre járok a G astrámmal (2000.12, 170.000Km, Z14XE, Benzin/Gáz).

A probléma, hogy hidegen nagyon dadog a motor és a fordulatszámot is magától dobálja fel-le, fel-le, van hogy magától fent tartja 2000 környékén. Hirtelen gáz adáskor torpan a kocsi, van úgy hogy puffan egyet, kettőt a motor tér felől. Miután bemelegszik a motor, beáll a fordulat is és viszonylag szépen jár.

Amit cseréltem rajta: Trafósor, gyergyák, üzemanyagszűrő, EGR és volt fojtószelep takarítás.

Sajnos a probléma még mindig fennáll.

Válaszotokat előre is köszönöm !!!

Fojtószelep takaritàs utàn be kell tanítatni a szàmitogépét ! Vedd le az aksirol a sarukat kb fél óràt ! Majd vissza és indídsd el ,és bemelegedésig alapjàraton jàratni ! Elvileg ienkor megtanulja a dolgokat ! Vagy màsik lehetőség ha gépre van dugva és ott csinàlja meg a szaki ! Nekem egy opel szervizes cimbib magyaràzta ezt !
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.