Atala Elküldve Szeptember19, 2013 Elküldve Szeptember19, 2013 az mi ?? :) A papírra ezt írták: Első toronygumi lóg. Csak nem néznek hülyének és akarnának lehúzni. Csak az bosszant, hogy műszakin miért nem vették észre? És ott van vmilyen toronycsapágy? Olyat mondott, hogy ha aláemelek akkor meg tudom emelni a kereket.
wasquez Elküldve Szeptember20, 2013 Elküldve Szeptember20, 2013 http://www.op-com.hu/OP-COM_HU.aspx, az eredeti árát itt a menüben megtalálod és pedig ezt vettem:http://www.fasttech.com/product/1048001 Köszönöm szépen! 21$ az a szoftverrel együtt van, mert akkor ez nem pénz ezért a lehetőségért!
wasquez Elküldve Szeptember20, 2013 Elküldve Szeptember20, 2013 A középkonzolban lévő kijelző panel egyik felfogatása letört, gondolom, valamit már javítottak rajta, és a szétszedésnél eltörték. Ki kellene szednem az egész takarópanelt. A lenti csavarok már ki vannak véve, valahol a tekerőgomboknál vagy a rádiónál fogja a következő rögzítés. Ebben kérnék segítséget, hogy mit kell kiszerelnem, és hogyan? Például a rádió kivételéhez hány helre és hová kell becsúsztatni lemezeket? Valamint a váltóbox jobb oldalát mi tartja az egy darab torx csavaron kívül?
Mc-elek Elküldve Szeptember20, 2013 Elküldve Szeptember20, 2013 A papírra ezt írták: Első toronygumi lóg. Csak nem néznek hülyének és akarnának lehúzni. Csak az bosszant, hogy műszakin miért nem vették észre? És ott van vmilyen toronycsapágy? Olyat mondott, hogy ha aláemelek akkor meg tudom emelni a kereket. Torony csapágy az van ott 1
kacsa7 Elküldve Szeptember20, 2013 Elküldve Szeptember20, 2013 A középkonzolban lévő kijelző panel egyik felfogatása letört, gondolom, valamit már javítottak rajta, és a szétszedésnél eltörték. Ki kellene szednem az egész takarópanelt. A lenti csavarok már ki vannak véve, valahol a tekerőgomboknál vagy a rádiónál fogja a következő rögzítés. Ebben kérnék segítséget, hogy mit kell kiszerelnem, és hogyan? Például a rádió kivételéhez hány helre és hová kell becsúsztatni lemezeket? Valamint a váltóbox jobb oldalát mi tartja az egy darab torx csavaron kívül? A szivargyújtónál van 4 csavar, ha a rádiót kiveszed ott pedig még 2. Ha ezeket kitekerted, és tudod mozgatni a középkonzolt, akkár már csak 1 helyen pattan be, a középkonzol legfelső-hátsó pontjánál. 1 csavarhúzót ha betolsz, azzal simán ki lehet pattintani. A rádiónál ha nem gyári rádió, akkor általában 2 lemez szokott hozzá lenni. Ha leszeded az előlapot és a keretet, a rádió 2 oldalán lehet becsúsztatni. Benyomja a pöcköket és ki tudod húzni a rádiót. 1
Atala Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 Torony csapágy az van ott Van külön toronycsapágy és t.cs tányérral. Mi a különbség a kettő között? Melyik kellene az enyémbe? Mert ezeknek sincs össz értéke 40 amit nekem mondtak bent....
killermedve Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 Van külön toronycsapágy és t.cs tányérral. Mi a különbség a kettő között? Melyik kellene az enyémbe? Mert ezeknek sincs össz értéke 40 amit nekem mondtak bent.... szia!! neked ez kell: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200101-elso-toronycsapagy-szilent/186689-elso-toronyszilent-opel ez van elkopva, és ettől koppan, log a gólyaláb!! akkor kell toronycsapágyat cserélni ha tekered a kormányt álló helyzetbe jobbra-balra és ropogó-morgó hangot hallasz a torony felől!!! :icon13:
portoky Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 Sziasztok! A napokban a kilóméter óra teljesen megzakkant. Hol működik hol nem. Van amikor rájön a dili és elkezd ingadozni a mutató 60 és 20 km/h között majd leesik 0-ra és ott is marad ilyenkor sem a kilóméter óra sem a megtett kilóméter számláló sem működik. De van hogy hibátlanul megy. Mi lehet a hiba oka? Talákozott már valaki ilyenne? 98-as amúgy maga az autó. Köszönöm előre is a segítséget!
grofbandi Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 Sziasztok! A napokban a kilóméter óra teljesen megzakkant. Hol működik hol nem. Van amikor rájön a dili és elkezd ingadozni a mutató 60 és 20 km/h között majd leesik 0-ra és ott is marad ilyenkor sem a kilóméter óra sem a megtett kilóméter számláló sem működik. De van hogy hibátlanul megy. Mi lehet a hiba oka? Talákozott már valaki ilyenne? 98-as amúgy maga az autó. Köszönöm előre is a segítséget! Én találkoztam a jelenséggel, amikor gyenge volt az akksim, és a töltésem. Generátor felújítás és akkumulátor csere óta nem tért vissza ez a hiba. 1
portoky Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 Én találkoztam a jelenséggel, amikor gyenge volt az akksim, és a töltésem. Generátor felújítás és akkumulátor csere óta nem tért vissza ez a hiba. Köszi! Az aksi tavaly télen lett véve..az talán még jó.. De a generátor..na az más tészta.. Akkor inkább rá tippelnék. Lehet azért van az hogy hosszabb állás után jó menet közbe meg megzavarodik?
DarthVödör Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 (edited) On 2013. 09. 21. at 17:12, portoky írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1
imy Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 Nem! Biztos, hogy az óra, vagy csak a csatlakozója. Meg kellene mozgatni a csatlakozót, amikor csinálja. Az összes mutató csinálja? Lehet, hogy sebességjel adó, a bal első keréknél. Vagy esetleg a sebesség jeladó, de ha ABS-es a kocsi, akkor az ABS hibajelzésnek is ki kell gyulladnia. Ha nincs benne ABS (mivel az első évjárat közül való) és az óra egyszer jó, egyszer nem akkor esélyes a jeladó, vagy csak kontaktos a csati. ;) 1
portoky Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 Nem! Biztos, hogy az óra, vagy csak a csatlakozója. Meg kellene mozgatni a csatlakozót, amikor csinálja. Az összes mutató csinálja? Lehet, hogy sebességjel adó, a bal első keréknél. Nem csak a kilóméter óra. A többi az nem ugrál. Megnézem a csatit mindenképpen. Köszi na azt nem tudtam hogy hol van a jeladója! ;)
portoky Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 Vagy esetleg a sebesség jeladó, de ha ABS-es a kocsi, akkor az ABS hibajelzésnek is ki kell gyulladnia. Ha nincs benne ABS (mivel az első évjárat közül való) és az óra egyszer jó, egyszer nem akkor esélyes a jeladó, vagy csak kontaktos a csati. ;) Nem nincs benne ABS! :icon1: Oké..megnézem mindegyiket mostmár! Köszönöm a tippeket! :D
imy Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 Nem nincs benne ABS! :icon1: Oké..megnézem mindegyiket mostmár! Köszönöm a tippeket! :D A kerékcsapágyban van benne, vagy a jobb, vagy a bal első. Csak már nem emlékszek melyik az, de gondolom neked csak az egyikben van, szóval az lesz. ;) 1
scream24 Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 A kerékcsapágyban van benne, vagy a jobb, vagy a bal első. Csak már nem emlékszek melyik az, de gondolom neked csak az egyikben van, szóval az lesz. ;) Bal oldalon lesz az, feltéve, ha nem a váltóban van. Ugy hiszem 2001ig nagyrészt oda tették. Hanem tévedek nagyot. 1
portoky Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 A kerékcsapágyban van benne, vagy a jobb, vagy a bal első. Csak már nem emlékszek melyik az, de gondolom neked csak az egyikben van, szóval az lesz. ;) Kibontom amint lesz időm és megmondom! ;) Köszi még egyszer! :huh:
xenof Elküldve Szeptember21, 2013 Elküldve Szeptember21, 2013 szia!! neked ez kell: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200101-elso-toronycsapagy-szilent/186689-elso-toronyszilent-opel ez van elkopva, és ettől koppan, log a gólyaláb!! akkor kell toronycsapágyat cserélni ha tekered a kormányt álló helyzetbe jobbra-balra és ropogó-morgó hangot hallasz a torony felől!!! :icon13: Sziasztok. Nálam is ez a helyzet sajnos. Házilag otthon elvégezhető a szilent csere, vagy le kell hozzá bontani a toronycsapágyat és inkább vigyem hozzá értőhöz. Köszi X
killermedve Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Sziasztok. Nálam is ez a helyzet sajnos. Házilag otthon elvégezhető a szilent csere, vagy le kell hozzá bontani a toronycsapágyat és inkább vigyem hozzá értőhöz. Köszi X szia! ki kell venni az első gólyalábakat !!! aztán befogod egy satuba!rugoösszehúzatóval összehúzod a rúgot ! lelazítod az anyát a tetején!és már cserélheted is a szilentet! összeszerelés meg fordítva ! ha nincs hozzá szerszámod akkor szerintem vidd szerelőhöz ! max 10000ft a kettő kicserélése +szilent! itt egy kis videó: "atalát "ezért akarták levenni márkaszervizben 56000ft-tal"vicc!! :D
xenof Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 szia! ki kell venni az első gólyalábakat !!! aztán befogod egy satuba!rugoösszehúzatóval összehúzod a rúgot ! lelazítod az anyát a tetején!és már cserélheted is a szilentet! összeszerelés meg fordítva ! ha nincs hozzá szerszámod akkor szerintem vidd szerelőhöz ! max 10000ft a kettő kicserélése +szilent! "atalát "ezért akarták levenni márkaszervizben 56000ft-tal"vicc!! :D Köszi a választ
kacsa7 Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Úgy tűnik, megadta magát a jobb oldali fényszóró állító motorom. Ezek szabadon cserélhetők egymással? Tehát ha a működő bal oldalit átrakom a jobb oldalra próbaként, abból nem lesz semmi gáz ugye?
ampervadasz Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Úgy tűnik, megadta magát a jobb oldali fényszóró állító motorom. Ezek szabadon cserélhetők egymással? Tehát ha a működő bal oldalit átrakom a jobb oldalra próbaként, abból nem lesz semmi gáz ugye? Igen, átteheted, teljesen egyformák.
kacsa7 Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Úgy tűnik, megadta magát a jobb oldali fényszóró állító motorom. Ezek szabadon cserélhetők egymással? Tehát ha a működő bal oldalit átrakom a jobb oldalra próbaként, abból nem lesz semmi gáz ugye? Közben szétkaptam a motort. Már a kezembe véve érdekes hangja volt amikor megráztam, úgyhogy semmi jóra nem számítottam. Az ami belül fogadott nagyjából sokkolt. http://kepfeltoltes.hu/view/130922/2013-09-22-1624_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Így nem csodálom, hogy nem ment.
Janó32 Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Közben szétkaptam a motort. Már a kezembe véve érdekes hangja volt amikor megráztam, úgyhogy semmi jóra nem számítottam. Az ami belül fogadott nagyjából sokkolt. http://kepfeltoltes.hu/view/130922/2013-09-22-1624_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Így nem csodálom, hogy nem ment. Ez beázott vagy állandóan kapta a párát, konkrétan megsült a zárlattól/hőtől... Szép... Hella lámpa? Mikori autó/lámpa?
Janó32 Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 szia! ki kell venni az első gólyalábakat !!! aztán befogod egy satuba!rugoösszehúzatóval összehúzod a rúgot ! lelazítod az anyát a tetején!és már cserélheted is a szilentet! összeszerelés meg fordítva ! ha nincs hozzá szerszámod akkor szerintem vidd szerelőhöz ! max 10000ft a kettő kicserélése +szilent! itt egy kis videó: "atalát "ezért akarták levenni márkaszervizben 56000ft-tal"vicc!! :D Klassz videó! Azért az az autó már látott ezt-azt, elég mocskos az a motortér, és a gólyalábról is hullik minden rendesen... A szerelő sem finomkodik, azt a kerékcsavart se kelljen kézzel meglazítani az út szélén... :-)
Recommended Posts