Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

az mi ?? :)

A papírra ezt írták: Első toronygumi lóg. Csak nem néznek hülyének és akarnának lehúzni. Csak az bosszant, hogy műszakin miért nem vették észre?

És ott van vmilyen toronycsapágy?

Olyat mondott, hogy ha aláemelek akkor meg tudom emelni a kereket.

Elküldve

A középkonzolban lévő kijelző panel egyik felfogatása letört, gondolom, valamit már javítottak rajta, és a szétszedésnél eltörték.

Ki kellene szednem az egész takarópanelt.

A lenti csavarok már ki vannak véve, valahol a tekerőgomboknál vagy a rádiónál fogja a következő rögzítés.

Ebben kérnék segítséget, hogy mit kell kiszerelnem, és hogyan?

Például a rádió kivételéhez hány helre és hová kell becsúsztatni lemezeket?

Valamint a váltóbox jobb oldalát mi tartja az egy darab torx csavaron kívül?

Elküldve

A papírra ezt írták: Első toronygumi lóg. Csak nem néznek hülyének és akarnának lehúzni. Csak az bosszant, hogy műszakin miért nem vették észre?

És ott van vmilyen toronycsapágy?

Olyat mondott, hogy ha aláemelek akkor meg tudom emelni a kereket.

Torony csapágy az van ott

  • Like 1
Elküldve

A középkonzolban lévő kijelző panel egyik felfogatása letört, gondolom, valamit már javítottak rajta, és a szétszedésnél eltörték.

Ki kellene szednem az egész takarópanelt.

A lenti csavarok már ki vannak véve, valahol a tekerőgomboknál vagy a rádiónál fogja a következő rögzítés.

Ebben kérnék segítséget, hogy mit kell kiszerelnem, és hogyan?

Például a rádió kivételéhez hány helre és hová kell becsúsztatni lemezeket?

Valamint a váltóbox jobb oldalát mi tartja az egy darab torx csavaron kívül?

A szivargyújtónál van 4 csavar, ha a rádiót kiveszed ott pedig még 2. Ha ezeket kitekerted, és tudod mozgatni a középkonzolt, akkár már csak 1 helyen pattan be, a középkonzol legfelső-hátsó pontjánál. 1 csavarhúzót ha betolsz, azzal simán ki lehet pattintani.

A rádiónál ha nem gyári rádió, akkor általában 2 lemez szokott hozzá lenni. Ha leszeded az előlapot és a keretet, a rádió 2 oldalán lehet becsúsztatni. Benyomja a pöcköket és ki tudod húzni a rádiót.

  • Like 1
Elküldve

Torony csapágy az van ott

Van külön toronycsapágy és t.cs tányérral. Mi a különbség a kettő között? Melyik kellene az enyémbe?

Mert ezeknek sincs össz értéke 40 amit nekem mondtak bent....

Elküldve

Van külön toronycsapágy és t.cs tányérral. Mi a különbség a kettő között? Melyik kellene az enyémbe?

Mert ezeknek sincs össz értéke 40 amit nekem mondtak bent....

szia!!

neked ez kell:

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200101-elso-toronycsapagy-szilent/186689-elso-toronyszilent-opel

ez van elkopva, és ettől koppan, log a gólyaláb!!

akkor kell toronycsapágyat cserélni ha tekered a kormányt álló helyzetbe jobbra-balra és ropogó-morgó hangot hallasz a torony felől!!! :icon13:

Elküldve

Sziasztok!

A napokban a kilóméter óra teljesen megzakkant. Hol működik hol nem. Van amikor rájön a dili és elkezd ingadozni a mutató 60 és 20 km/h között majd leesik 0-ra és ott is marad ilyenkor sem a kilóméter óra sem a megtett kilóméter számláló sem működik. De van hogy hibátlanul megy. Mi lehet a hiba oka? Talákozott már valaki ilyenne?

98-as amúgy maga az autó.

Köszönöm előre is a segítséget!

Elküldve

Sziasztok!

A napokban a kilóméter óra teljesen megzakkant. Hol működik hol nem. Van amikor rájön a dili és elkezd ingadozni a mutató 60 és 20 km/h között majd leesik 0-ra és ott is marad ilyenkor sem a kilóméter óra sem a megtett kilóméter számláló sem működik. De van hogy hibátlanul megy. Mi lehet a hiba oka? Talákozott már valaki ilyenne?

98-as amúgy maga az autó.

Köszönöm előre is a segítséget!

Én találkoztam a jelenséggel, amikor gyenge volt az akksim, és a töltésem. Generátor felújítás és akkumulátor csere óta nem tért vissza ez a hiba.

  • Like 1
Elküldve

Én találkoztam a jelenséggel, amikor gyenge volt az akksim, és a töltésem. Generátor felújítás és akkumulátor csere óta nem tért vissza ez a hiba.

Köszi! Az aksi tavaly télen lett véve..az talán még jó.. De a generátor..na az más tészta.. Akkor inkább rá tippelnék. Lehet azért van az hogy hosszabb állás után jó menet közbe meg megzavarodik?

Elküldve

Nem!

Biztos, hogy az óra, vagy csak a csatlakozója. Meg kellene mozgatni a csatlakozót, amikor csinálja.

Az összes mutató csinálja?

Lehet, hogy sebességjel adó, a bal első keréknél.

Vagy esetleg a sebesség jeladó, de ha ABS-es a kocsi, akkor az ABS hibajelzésnek is ki kell gyulladnia. Ha nincs benne ABS (mivel az első évjárat közül való) és az óra egyszer jó, egyszer nem akkor esélyes a jeladó, vagy csak kontaktos a csati. ;)

  • Like 1
Elküldve

Nem!

Biztos, hogy az óra, vagy csak a csatlakozója. Meg kellene mozgatni a csatlakozót, amikor csinálja.

Az összes mutató csinálja?

Lehet, hogy sebességjel adó, a bal első keréknél.

Nem csak a kilóméter óra. A többi az nem ugrál. Megnézem a csatit mindenképpen. Köszi na azt nem tudtam hogy hol van a jeladója! ;)

Elküldve

Vagy esetleg a sebesség jeladó, de ha ABS-es a kocsi, akkor az ABS hibajelzésnek is ki kell gyulladnia. Ha nincs benne ABS (mivel az első évjárat közül való) és az óra egyszer jó, egyszer nem akkor esélyes a jeladó, vagy csak kontaktos a csati. ;)

Nem nincs benne ABS! :icon1: Oké..megnézem mindegyiket mostmár! Köszönöm a tippeket! :D

Elküldve

Nem nincs benne ABS! :icon1: Oké..megnézem mindegyiket mostmár! Köszönöm a tippeket! :D

A kerékcsapágyban van benne, vagy a jobb, vagy a bal első. Csak már nem emlékszek melyik az, de gondolom neked csak az egyikben van, szóval az lesz. ;)

  • Like 1
Elküldve

A kerékcsapágyban van benne, vagy a jobb, vagy a bal első. Csak már nem emlékszek melyik az, de gondolom neked csak az egyikben van, szóval az lesz. ;)

Bal oldalon lesz az, feltéve, ha nem a váltóban van. Ugy hiszem 2001ig nagyrészt oda tették. Hanem tévedek nagyot.

  • Like 1
Elküldve

A kerékcsapágyban van benne, vagy a jobb, vagy a bal első. Csak már nem emlékszek melyik az, de gondolom neked csak az egyikben van, szóval az lesz. ;)

Kibontom amint lesz időm és megmondom! ;) Köszi még egyszer! :huh:

Elküldve

szia!!

neked ez kell:

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200101-elso-toronycsapagy-szilent/186689-elso-toronyszilent-opel

ez van elkopva, és ettől koppan, log a gólyaláb!!

akkor kell toronycsapágyat cserélni ha tekered a kormányt álló helyzetbe jobbra-balra és ropogó-morgó hangot hallasz a torony felől!!! :icon13:

Sziasztok.

Nálam is ez a helyzet sajnos. Házilag otthon elvégezhető a szilent csere, vagy le kell hozzá bontani a toronycsapágyat és inkább vigyem hozzá értőhöz.

Köszi X

Elküldve

Sziasztok.

Nálam is ez a helyzet sajnos. Házilag otthon elvégezhető a szilent csere, vagy le kell hozzá bontani a toronycsapágyat és inkább vigyem hozzá értőhöz.

Köszi X

szia!

ki kell venni az első gólyalábakat !!! aztán befogod egy satuba!rugoösszehúzatóval összehúzod a rúgot ! lelazítod az anyát a tetején!és már cserélheted is a szilentet! összeszerelés meg fordítva ! ha nincs hozzá szerszámod akkor szerintem vidd szerelőhöz !

max 10000ft a kettő kicserélése +szilent!

itt egy kis videó:

"atalát "ezért akarták levenni márkaszervizben 56000ft-tal"vicc!! :D

Elküldve

szia!

ki kell venni az első gólyalábakat !!! aztán befogod egy satuba!rugoösszehúzatóval összehúzod a rúgot ! lelazítod az anyát a tetején!és már cserélheted is a szilentet! összeszerelés meg fordítva ! ha nincs hozzá szerszámod akkor szerintem vidd szerelőhöz !

max 10000ft a kettő kicserélése +szilent!

"atalát "ezért akarták levenni márkaszervizben 56000ft-tal"vicc!! :D

Köszi a választ

Elküldve

Úgy tűnik, megadta magát a jobb oldali fényszóró állító motorom. Ezek szabadon cserélhetők egymással? Tehát ha a működő bal oldalit átrakom a jobb oldalra próbaként, abból nem lesz semmi gáz ugye?

Elküldve

Úgy tűnik, megadta magát a jobb oldali fényszóró állító motorom. Ezek szabadon cserélhetők egymással? Tehát ha a működő bal oldalit átrakom a jobb oldalra próbaként, abból nem lesz semmi gáz ugye?

Igen, átteheted, teljesen egyformák.

Elküldve

Úgy tűnik, megadta magát a jobb oldali fényszóró állító motorom. Ezek szabadon cserélhetők egymással? Tehát ha a működő bal oldalit átrakom a jobb oldalra próbaként, abból nem lesz semmi gáz ugye?

Közben szétkaptam a motort. Már a kezembe véve érdekes hangja volt amikor megráztam, úgyhogy semmi jóra nem számítottam. Az ami belül fogadott nagyjából sokkolt.

http://kepfeltoltes.hu/view/130922/2013-09-22-1624_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Így nem csodálom, hogy nem ment.

Elküldve

Közben szétkaptam a motort. Már a kezembe véve érdekes hangja volt amikor megráztam, úgyhogy semmi jóra nem számítottam. Az ami belül fogadott nagyjából sokkolt.

http://kepfeltoltes.hu/view/130922/2013-09-22-1624_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Így nem csodálom, hogy nem ment.

Ez beázott vagy állandóan kapta a párát, konkrétan megsült a zárlattól/hőtől... Szép... Hella lámpa? Mikori autó/lámpa?

Elküldve

szia!

ki kell venni az első gólyalábakat !!! aztán befogod egy satuba!rugoösszehúzatóval összehúzod a rúgot ! lelazítod az anyát a tetején!és már cserélheted is a szilentet! összeszerelés meg fordítva ! ha nincs hozzá szerszámod akkor szerintem vidd szerelőhöz !

max 10000ft a kettő kicserélése +szilent!

itt egy kis videó:

"atalát "ezért akarták levenni márkaszervizben 56000ft-tal"vicc!! :D

Klassz videó!

Azért az az autó már látott ezt-azt, elég mocskos az a motortér, és a gólyalábról is hullik minden rendesen... A szerelő sem finomkodik, azt a kerékcsavart se kelljen kézzel meglazítani az út szélén... :-)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.