Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Köszönöm! És ezt merre találom? Láttam, hogy nem egy drága dolog.. csak nem tudom hol kell kicserélni. Szerk: és Delphi rendszerű. kiveszed a kesztűtartót , és a ventilátorházban(nál) van http://opelcentrum.hu/aruhaz/futorendszer/ellenallas-futo-ventillatorhoz-astra-g ettől biztos van olcsóbban is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Üdv emberek. Ma reggel jöttem melóba, s amikor jól alá volt szedve a kormány balra és lassan ment az autó, fémes csikorgó hang hallatszott szintén vállról. Kicsit visszább forgatva a kormányt azzonnal elhallgat. Vajon mi lehet ez, talán a kerékcsapágy ellett meg, vagy a szervónál valami? Esetleg lenne valakinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Üdv emberek. Ma reggel jöttem melóba, s amikor jól alá volt szedve a kormány balra és lassan ment az autó, fémes csikorgó hang hallatszott szintén vállról. Kicsit visszább forgatva a kormányt azzonnal elhallgat. Vajon mi lehet ez, talán a kerékcsapágy ellett meg, vagy a szervónál valami? Esetleg lenne valakinek ötlete? Sztem csak porvedo er bele a tarcsaba. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Sztem csak porvedo er bele a tarcsaba. Köszi. Remélem tényleg csak Ennyi. Hazaérek egyből megsasolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Üdv emberek. Ma reggel jöttem melóba, s amikor jól alá volt szedve a kormány balra és lassan ment az autó, fémes csikorgó hang hallatszott szintén vállról. Kicsit visszább forgatva a kormányt azzonnal elhallgat. Vajon mi lehet ez, talán a kerékcsapágy ellett meg, vagy a szervónál valami? Esetleg lenne valakinek ötlete? Szervóolajat kell cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Sziasztok! Tegnap vettem észre, hogy a szellőző 1-2-3 állásban hallhatóan nem kapcsolbe a motor, egyedül a 4-ben. Mi lehet a probléma? A kocsi úgy lett lerakva, hogy előtte párnappal rengeteget - >8 órát - ment rendszerint 1-2 állásban semmi gondot nem tapasztaltunk. Mivel 4-ben fúj rendesen, ezért arra gondolok, hogy a kapcsoló környékén vagy a biztosítással lehet a gond? Ötletek, mit nézzek meg? Köszönöm! Mielőtt másikat veszel ellenőrizni kellene a fűtő motor mekkora áramot vesz fel 20Ap az jó de 30 felett már a fűtő motor hibás menet zárlat keletkezik a tekercsen nekem is ilyen bajom volt egy motor 5-10ezer ft ,egy kis ügyeséggel cserélhető a hő dióda vagy csak simán forasztani kell ezek kb 400C -nál olvadnak ki a védelem miatt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 valaki valahol javított ilyen ellenállást ... itt volt??? valami böszme ellenállást kellet kicserélni rajta .. ennyire emlékszek :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Amikor beindítom a motort, akkor még 1000 felett van az alapjárat, viszont ha megyek vele 1-2 km-t akkor már csak 750. Kicsit idegesítő, mikor állok a lámpánál és minden remeg (szoktam kicsit játszani ilyenkor a gázzal, kicsit pörgetem, hogy 1000 legyen fordulat, de ez nem egy hosszútávú megoldás :/) Egyébként Te mire tippelnél? Mi lehet a baj? Talán alapjárati motor? Az okozhatja a túl alacsony alapjáratot? Bocs, benéztem, még szoknom kell az F után a műszeregységeket. Az F skálázása más. Valóban 750 az alapjárati fordulat (nem hidegen). Első körben és is az alapjárati motorra gondolnék. Az F amikor remegett, akkor két okra lehetett még "rámenni" az alapjárati motoron kívül: az egyik a tartóbakok a másik pedig generátor. Egy idő után már hangja is lett a generátornak, majd visszajelzett halványan és rá két napra végleg bedobta a törölközőt... De a G azért sok mindenben már, közel sem biztos hogy szabad bármire is következteti F tapasztalatokból... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor93 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Bocs, benéztem, még szoknom kell az F után a műszeregységeket. Az F skálázása más. Valóban 750 az alapjárati fordulat (nem hidegen). Első körben és is az alapjárati motorra gondolnék. Az F amikor remegett, akkor két okra lehetett még "rámenni" az alapjárati motoron kívül: az egyik a tartóbakok a másik pedig generátor. Egy idő után már hangja is lett a generátornak, majd visszajelzett halványan és rá két napra végleg bedobta a törölközőt... De a G azért sok mindenben már, közel sem biztos hogy szabad bármire is következteti F tapasztalatokból... Köszi a választ. A kocsinak igazából semmi baja nincs, sőt most a lambdaszonda csere után még jobb, mint előtte. Csak kicsit zavar, hogy remeg álló helyzetben meg meginduláskor. Mostmár azért kezdek hozzászokni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Szervóolajat kell cserélni. Mintha azt olvastam volna, hogy nem kell a szervóban olajat cserélni, csak utánna tölteni, ha szükséges! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Mintha azt olvastam volna, hogy nem kell a szervóban olajat cserélni, csak utánna tölteni, ha szükséges! Még én sem hallottam sehol sem, hogy az olajat le kellene cserélni. Szerintem még leengedője sincs.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Mostanában azt játszuk, hogy ha üzemmeleg motort leállítom és kb 5-10 perc múlva újból indítani akarom, csak köszörül, de nem kapja el. Pici gázpöccintésre beindul, azután minden rendben. Ha tovább hagyom hűlni, vagy teljesen hideg, semmi gond, pöcc-röff. Arra tippelek, hogy az ECU rossz vízhőmérséklet értéket kap, és szegényre állítja az indítási keveréket. A műszercsoportra kötött hőmérő jó értékeket mutat (szemből állva a vízkörön bal oldalt, aminek a vezetékelése a műanyag borítás alatt fut), ha jól tudom, az ECU máshonnan mér (magyarul 2 db vízhőfok jeladó van). Ha így van, hol a másik? Ha nem így van, akkor mi a fene lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
TC82 Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Mostanában azt játszuk, hogy ha üzemmeleg motort leállítom és kb 5-10 perc múlva újból indítani akarom, csak köszörül, de nem kapja el. Pici gázpöccintésre beindul, azután minden rendben. Ha tovább hagyom hűlni, vagy teljesen hideg, semmi gond, pöcc-röff. Arra tippelek, hogy az ECU rossz vízhőmérséklet értéket kap, és szegényre állítja az indítási keveréket. A műszercsoportra kötött hőmérő jó értékeket mutat (szemből állva a vízkörön bal oldalt, aminek a vezetékelése a műanyag borítás alatt fut), ha jól tudom, az ECU máshonnan mér (magyarul 2 db vízhőfok jeladó van). Ha így van, hol a másik? Ha nem így van, akkor mi a fene lehet? Nekem is hasonló gondom volt. Én is végignéztem egy csomó mindent, végűl az EGR volt megszorúlva, plussz fals levegőt szívott az EGR tömítésénél. Wessz megcsinálta, most nincs vele semmi gáz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
haric Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Helló! Olyan problémám van, hogy tele tankoltam az autót és elmentem a fővárosba. Hazafelé jövet ( addig rendesen működött az üzemanyag visszajelző műszer szépen ment lefelé) kb. fele alatt volt amikor azt vettem észre, hogy a műszer mutatója szépen lassan megy felfelé és elment egészen a 3/4 ig ( előszőr azt hittem, hogy a verda termeli a benzint de réjöttem valószínüleg nem) majd lassan elindúlt visszafelé kb. a feléig majd ismét felfelé. Hazaértem leállítottam az autót majd ismét beindítottam akkor a tényleges értéket mutatta. Eddig ilyent soha nem produkált. Most hogy rövid távon használom rendesen mutat a műszer. Nem tudom a hosszú táv miben befojásolta! Valaki erre tud valami okosatm mondani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Helló! Olyan problémám van, hogy tele tankoltam az autót és elmentem a fővárosba. Hazafelé jövet ( addig rendesen működött az üzemanyag visszajelző műszer szépen ment lefelé) kb. fele alatt volt amikor azt vettem észre, hogy a műszer mutatója szépen lassan megy felfelé és elment egészen a 3/4 ig ( előszőr azt hittem, hogy a verda termeli a benzint de réjöttem valószínüleg nem) majd lassan elindúlt visszafelé kb. a feléig majd ismét felfelé. Hazaértem leállítottam az autót majd ismét beindítottam akkor a tényleges értéket mutatta. Eddig ilyent soha nem produkált. Most hogy rövid távon használom rendesen mutat a műszer. Nem tudom a hosszú táv miben befojásolta! Valaki erre tud valami okosatm mondani? tankszellőztető szelep csere a megoldás ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
haric Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 tankszellőztető szelep csere a megoldás ;) Az mit foglal magába? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Az mit foglal magába? azt hogy van egy szelep amit az ecu vezérel .és ez a szelep emgedi le a váákumot az üzemanyag tartályból ... ezért valszeg csere a szelep mielőtt összetöri a tartályod a váákum ;) és vagy leégeti az ac pumpát Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 tankszellőztető szelep csere a megoldás ;) Az nekem is lassan kinéz, de ahogy néztem, a Cromaxnál 10600 ft. Nekem nem ilyen drasztikus, de a telit sosem mutatja telinek, és már villog, mikor még kb. 10 liter hátravan. Meg néha negyedről visszamászik félig, meg vissza. Más: lassan összegyűlik a todo lista. EGR és fojtószelep tisztítás. Leírás megvan a szétszedéshez, de mivel ajánlott ezeket pucolni? Nitróhigító+kiskefe (ecset) jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Az nekem is lassan kinéz, de ahogy néztem, a Cromaxnál 10600 ft. Nekem nem ilyen drasztikus, de a telit sosem mutatja telinek, és már villog, mikor még kb. 10 liter hátravan. Meg néha negyedről visszamászik félig, meg vissza. Más: lassan összegyűlik a todo lista. EGR és fojtószelep tisztítás. Leírás megvan a szétszedéshez, de mivel ajánlott ezeket pucolni? Nitróhigító+kiskefe (ecset) jó? féktisztitó és hidegzsíroldó csodákra képes :) a zsíroldóval óvatosan , megeheti az alut 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Üdv. Ma vittem olajcserére és a szervízben nyomtak egy 12 pontos átvizsgálást és olyat dobott a gép, hogy első toronygumi lóg. Ez gondolom nem jelent jót de ez mit is takar pontoson? mennyit bír ki? májusban volt műszakin akkor nem vették észre (vagy nem foglalkoztak vele) és azóta mentem vele kb 2ezret. Munkadíjjal együtt mondtak rá 56e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 toronygumi az mi ?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Sziasztok! Életbevágóan fontos kérdésem lenne. Meg tudnátok nekem mondani, hogy Z14XEP-ben hol találom az EGR szelepet? Ha valakinek van képe a motortérről, és bekarikázná nekem, azt külön nagyon megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Sziasztok! Életbevágóan fontos kérdésem lenne. Meg tudnátok nekem mondani, hogy Z14XEP-ben hol találom az EGR szelepet? Ha valakinek van képe a motortérről, és bekarikázná nekem, azt külön nagyon megköszönném. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Hálám üldözzön! Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Szeptember19, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2013 Üdv. Ma vittem olajcserére és a szervízben nyomtak egy 12 pontos átvizsgálást és olyat dobott a gép, hogy első toronygumi lóg. Ez gondolom nem jelent jót de ez mit is takar pontoson? mennyit bír ki? májusban volt műszakin akkor nem vették észre (vagy nem foglalkoztak vele) és azóta mentem vele kb 2ezret. Munkadíjjal együtt mondtak rá 56e. annyiért én is kicserélem!! :D ennyi az ára: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200101-elso-toronycsapagy-szilent/186689-elso-toronyszilent-opel max 5000ft a munkadij /db nekem egy haverom cserélte maszekba a mind két oldalon 7000ft + toronyszilent ára!!!!!!! én ilyet raktam bele:Hanspries - Német Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts