Pali001 Elküldve Szeptember13, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2013 Sziasztok! Hideg időben hangos az ékszíj indításkor, belül hallatszik is egy kis sípoló hang, meg rezonáló hang is. 1 km megtéte után megszűnik. Ékszíjfeszítő görgő volt 2 hete cserélve de szíj nem. Érdemes cseréltetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 Ez szerintem kívül van. A műanyagon van egy speciális UV álló bevonat, ami idővel megsérül és elkezd lekopni. Megállítani sajnos nem lehet. Le szoktam csiszolni, utána polírozom, és lekezelem egy speciális szerrel. Kicsit tovább tart mintha csak polírozva lenne. Azért ez nem teljesen igaz. Ugyan a folyamatot teljesen megállítani nem lehet, de késleltetni igen. Pl. soha nem szabad a lámpatestet polirozni, dörzsölni. Amikor az autó waxolva (nem poilirozva) van a lámpákat se felejtsük ki. Az uv álló bevonat lecsiszolása már csak azért sem szerencsés, mert utánna nem csak a külső műanyagot (bemattulás) teszi tönkre, hanem a foncsort is. De, ha már lecsiszolta valaki, vagy elkezdett leválni a bevonat akkor célszerű foliázni. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert az Audi "támogat" , de elég sok helyen lehet már vásárolni. Semmit nem akarok reklámozni, ezért csak egy kis szöveget másolnék be, meg egy kis videót a felhelyezésről, ha valakit érdekel: A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt. Első lámpára és hátsó lámpára is szerelhető. A fólia ragasztója nem károsítja fényszórót. Nem lép reakcióba a műanyaggal. Az időjárás viszontagságainak tökéletesen ellenáll. UV stabilizátorral van a fólia ellátva , kivállóan bírja a hideget, meleget, a mosást és a gőzborotvát . Védi a lámpát a kőfelverődésektől !Rendkivül dekoratív megjelenést kölcsönöz tökéletes tuning elem ! A lámpa fólia kapható :Szintelen ,sötét fekete ,világos fekete ,zöld ,piros-és árnyalatai,sárga,király kék ,kék,azúr kék,STB. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 Azért ez nem teljesen igaz. Ugyan a folyamatot teljesen megállítani nem lehet, de késleltetni igen. Pl. soha nem szabad a lámpatestet polirozni, dörzsölni. Amikor az autó waxolva (nem poilirozva) van a lámpákat se felejtsük ki. Az uv álló bevonat lecsiszolása már csak azért sem szerencsés, mert utánna nem csak a külső műanyagot (bemattulás) teszi tönkre, hanem a foncsort is. De, ha már lecsiszolta valaki, vagy elkezdett leválni a bevonat akkor célszerű foliázni. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert az Audi "támogat" , de elég sok helyen lehet már vásárolni. Semmit nem akarok reklámozni, ezért csak egy kis szöveget másolnék be, meg egy kis videót a felhelyezésről, ha valakit érdekel: A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt. Első lámpára és hátsó lámpára is szerelhető. A fólia ragasztója nem károsítja fényszórót. Nem lép reakcióba a műanyaggal. Az időjárás viszontagságainak tökéletesen ellenáll. UV stabilizátorral van a fólia ellátva , kivállóan bírja a hideget, meleget, a mosást és a gőzborotvát . Védi a lámpát a kőfelverődésektől !Rendkivül dekoratív megjelenést kölcsönöz tökéletes tuning elem ! A lámpa fólia kapható :Szintelen ,sötét fekete ,világos fekete ,zöld ,piros-és árnyalatai,sárga,király kék ,kék,azúr kék,STB. Szerintem senki nem fog megsértődni, ha adsz linkeket is, ez nem reklám, mert lehet, hogy érdekelne másokat is! Én arra gondoltam, hogy lecsiszolom, felpolírozom, és uv álló lakkal lefújom, de ez egyszerűbbnek tűnik. Ára? Hol kapható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 Azért ez nem teljesen igaz. Ugyan a folyamatot teljesen megállítani nem lehet, de késleltetni igen. Pl. soha nem szabad a lámpatestet polirozni, dörzsölni. Amikor az autó waxolva (nem poilirozva) van a lámpákat se felejtsük ki. Az uv álló bevonat lecsiszolása már csak azért sem szerencsés, mert utánna nem csak a külső műanyagot (bemattulás) teszi tönkre, hanem a foncsort is. De, ha már lecsiszolta valaki, vagy elkezdett leválni a bevonat akkor célszerű foliázni. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert az Audi "támogat" , de elég sok helyen lehet már vásárolni. Semmit nem akarok reklámozni, ezért csak egy kis szöveget másolnék be, meg egy kis videót a felhelyezésről, ha valakit érdekel: A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt. Első lámpára és hátsó lámpára is szerelhető. A fólia ragasztója nem károsítja fényszórót. Nem lép reakcióba a műanyaggal. Az időjárás viszontagságainak tökéletesen ellenáll. UV stabilizátorral van a fólia ellátva , kivállóan bírja a hideget, meleget, a mosást és a gőzborotvát . Védi a lámpát a kőfelverődésektől !Rendkivül dekoratív megjelenést kölcsönöz tökéletes tuning elem ! A lámpa fólia kapható :Szintelen ,sötét fekete ,világos fekete ,zöld ,piros-és árnyalatai,sárga,király kék ,kék,azúr kék,STB. Nem rossz dolog ez. Hátra el tudnám képzelni a sötétet, előre viszont csak színtelent raknék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 Szerintem senki nem fog megsértődni, ha adsz linkeket is, ez nem reklám, mert lehet, hogy érdekelne másokat is! Én arra gondoltam, hogy lecsiszolom, felpolírozom, és uv álló lakkal lefújom, de ez egyszerűbbnek tűnik. Ára? Hol kapható? Mint írtam én még nem vásároltam, igy nem sok infom van az árakrol, de bemásolok neked gyorsan pár linket. A lakkozás sajnos nem túl hosszú életű, ezt tapasztalatból mondom. http://www.eufoliatech.com/tuning-lampa-folia-foliazas-auto-foliazashttp://www.carcustoms.hu/rendeles.html?page=shop.browse&category_id=18 http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/kulso_autofelszereles/optikai_tuning/fenyszoro_vedo_3_d_lampafolia_1_m_x_0_3_m_1200_ft_1795000736.html Nem rossz dolog ez. Hátra el tudnám képzelni a sötétet, előre viszont csak színtelent raknék. Én is pontosan igy látom a dolgot. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt.És a fényerő?Mert dícséretes hogy ugyanazzal a színnel világít mint előtte és nem károsítja az UV sem, de az egész mit sem ér ha nem fogok látni vele utána (vagy nem látnak engem a mögöttem jövők)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dobogep Elküldve Szeptember14, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2013 Üdv! Astra G-n (X12) lenne olyan problémám, hogy első indításnál (illetve ha fél-1 órát áll a kocsi), gyakran (10-ből kb 7x) gyújtás ráadásakor a kilométeróra mutatója elkezd ugrálni 0 környékén, indítás után, menet közben is ugrál, vagy éppen meg sem mozdul, majd menet közben, fél/1/5 perc után egyszer csak a helyére ugrik, mintha mi sem történt volna. Általában a fordulatszámmérővel együtt csinálja, csak az nem ugrál gyujtásnál, hanem folyamatosan 0-n van. Ha indítom, és előjön a hiba, a gyujtás le-fel, illetve újra indítás nem használ, csak magától, több-kevesebb idő elteltével tér észhez. MI lehet a baja? Magát a kilóméteróra-fordulatszámmérő egységet kell cserélnem? esetleg jeladó? Vagy a Computer bolondult meg? Valakinek valami használható ötlet? Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Szeptember15, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2013 Azért ez nem teljesen igaz. Ugyan a folyamatot teljesen megállítani nem lehet, de késleltetni igen. Pl. soha nem szabad a lámpatestet polirozni, dörzsölni. Amikor az autó waxolva (nem poilirozva) van a lámpákat se felejtsük ki. Az uv álló bevonat lecsiszolása már csak azért sem szerencsés, mert utánna nem csak a külső műanyagot (bemattulás) teszi tönkre, hanem a foncsort is. De, ha már lecsiszolta valaki, vagy elkezdett leválni a bevonat akkor célszerű foliázni. Én szerencsés helyzetben vagyok, mert az Audi "támogat" , de elég sok helyen lehet már vásárolni. Semmit nem akarok reklámozni, ezért csak egy kis szöveget másolnék be, meg egy kis videót a felhelyezésről, ha valakit érdekel: A fólia felszerelés után a fényszóró és az index fényének színét nem változtatja meg a lámpa ugyan azzal a színnel világit mint az előtt. Első lámpára és hátsó lámpára is szerelhető. A fólia ragasztója nem károsítja fényszórót. Nem lép reakcióba a műanyaggal. Az időjárás viszontagságainak tökéletesen ellenáll. UV stabilizátorral van a fólia ellátva , kivállóan bírja a hideget, meleget, a mosást és a gőzborotvát . Védi a lámpát a kőfelverődésektől !Rendkivül dekoratív megjelenést kölcsönöz tökéletes tuning elem ! A lámpa fólia kapható :Szintelen ,sötét fekete ,világos fekete ,zöld ,piros-és árnyalatai,sárga,király kék ,kék,azúr kék,STB. Mivel spricceli meg a felületeket felhelyezés előtt? Desztillált víz, vagy valami speciális folyadék? Gondolom, hogy a ragasztó az a fólián van rajta!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember15, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2013 Oké :icon1: , a forrasztás nem gond, de ki is kellen valamivel törölni. Utóbbira van ötleted? Szia! ELM327 Kínából 4eFt alatt megvan. Én EGR hibát töröltem vele gond élkül. Légzsák még szerencsére nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember15, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2013 És a fényerő? Mert dícséretes hogy ugyanazzal a színnel világít mint előtte és nem károsítja az UV sem, de az egész mit sem ér ha nem fogok látni vele utána (vagy nem látnak engem a mögöttem jövők)... Ezért is javasolt előre lehetőleg a színtelen fólia felhelyezése. Hátulra mehet akár színes is gond nélkül fognak látni. wasquez Igen a ragasztó a fólián van, pont ugy mint amit a szélvédőkre tesznek. Nem kell semmilyen speciális folyadék, elég a langyos enyhén lúgos (szappanos) víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember15, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2013 Szóval akkor vesz el a fényerőből... :( Kár, valami nagyon enyhén szürkét szívesen raktam volna az első lámpámra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Szeptember15, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2013 Szóval akkor vesz el a fényerőből... :( Kár, valami nagyon enyhén szürkét szívesen raktam volna az első lámpámra is. Látod a videón, hogy milyen sötétet tesz rá, egy enyhén színezett biztosan nem ront sokat a fényerőn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor93 Elküldve Szeptember16, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2013 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy remeg az autó. Ezt alapjáraton csinálja, plusz ha bekapcsolom a klímát, akkor felerősödik. A remegés szemmel is látható pl. motorháztetőn. Mi lehet a probléma? Talán a motortartó bakok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy remeg az autó. Ezt alapjáraton csinálja, plusz ha bekapcsolom a klímát, akkor felerősödik. A remegés szemmel is látható pl. motorháztetőn. Mi lehet a probléma? Talán a motortartó bakok? Nagyobb fordulatnál nem csinálja? Belül lehet érezni remegést? Milyen motor van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Üdv! Erőteljes motorfék után (4000 fordulatról motorfék 2000 fordulatig) finom gázadásra elkezd dadogni a jószág. Ha nem finomkodom, hanem erőteljesebben lépek oda motorfék után, akkor nincs ilyen probléma. Bármilyen fokozatnál elő tudom idézni. Nem tudom, hogy összefüggésben van-e a dologgal, de kihúzatásnál sebességfokozattól függetlenül 4500-as fordulatnál van egy kicsi torpanás, erővesztés. Ha nem padlózom, hanem mondjuk 3/4 gázállásnál kergetem 4500 fölé, nem érezni, olyankor folyamatos a gyorsulás. Ezek külön problémák, vagy valahol összeérhet a történet? Hibakódom sehol sincs. Esetleg benzinnyomás gond? AC? Injektor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Üdv! Erőteljes motorfék után (4000 fordulatról motorfék 2000 fordulatig) finom gázadásra elkezd dadogni a jószág. Ha nem finomkodom, hanem erőteljesebben lépek oda motorfék után, akkor nincs ilyen probléma. Bármilyen fokozatnál elő tudom idézni. Nem tudom, hogy összefüggésben van-e a dologgal, de kihúzatásnál sebességfokozattól függetlenül 4500-as fordulatnál van egy kicsi torpanás, erővesztés. Ha nem padlózom, hanem mondjuk 3/4 gázállásnál kergetem 4500 fölé, nem érezni, olyankor folyamatos a gyorsulás. Ezek külön problémák, vagy valahol összeérhet a történet? Hibakódom sehol sincs. Esetleg benzinnyomás gond? AC? Injektor? Esetleg a folytószelep környékén nem néztél körbe? Lehet hogy az alsóbb állásoknál szorul, vagy koszos. Esetleg gyertya mikor volt cserélve? Injektorok tisztítására spuri,. E85 vagy itt a fórumon volt valami lötyi, amit kevergettek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Esetleg a folytószelep környékén nem néztél körbe? Lehet hogy az alsóbb állásoknál szorul, vagy koszos. Esetleg gyertya mikor volt cserélve? Injektorok tisztítására spuri,. E85 vagy itt a fórumon volt valami lötyi, amit kevergettek... Gyertyák nemrég, kb 2e km-el ezelőtt, azért azokat ki is zártam. Fojtószelepet megnézem, lehet az lesz. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor93 Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Nagyobb fordulatnál nem csinálja? Belül lehet érezni remegést? Milyen motor van benne? A motor: Z16XE. Igen, belül is lehet érezni. Ma reggel próbálgattam, kb. 1000 fordulaton már megszűnik a remegés. A kocsi alapjárata 750 körül van és ez az a fordulat ahol remeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 A motor: Z16XE. Igen, belül is lehet érezni. Ma reggel próbálgattam, kb. 1000 fordulaton már megszűnik a remegés. A kocsi alapjárata 750 körül van és ez az a fordulat ahol remeg. Hát, sajnos érdemben nem tudok mit hozzászólni a problémához, csak találgatni tudnék. Azonban nekem még ilyen alacsony (750) sohasem volt az alapjárati fordulatszámom.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor93 Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Hát, sajnos érdemben nem tudok mit hozzászólni a problémához, csak találgatni tudnék. Azonban nekem még ilyen alacsony (750) sohasem volt az alapjárati fordulatszámom.... Amikor beindítom a motort, akkor még 1000 felett van az alapjárat, viszont ha megyek vele 1-2 km-t akkor már csak 750. Kicsit idegesítő, mikor állok a lámpánál és minden remeg (szoktam kicsit játszani ilyenkor a gázzal, kicsit pörgetem, hogy 1000 legyen fordulat, de ez nem egy hosszútávú megoldás :/) Egyébként Te mire tippelnél? Mi lehet a baj? Talán alapjárati motor? Az okozhatja a túl alacsony alapjáratot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Szeptember17, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2013 Amikor beindítom a motort, akkor még 1000 felett van az alapjárat, viszont ha megyek vele 1-2 km-t akkor már csak 750. Kicsit idegesítő, mikor állok a lámpánál és minden remeg (szoktam kicsit játszani ilyenkor a gázzal, kicsit pörgetem, hogy 1000 legyen fordulat, de ez nem egy hosszútávú megoldás :/) Egyébként Te mire tippelnél? Mi lehet a baj? Talán alapjárati motor? Az okozhatja a túl alacsony alapjáratot? Igazából az nem alacsony, én úgy tudom üzemmeleg állapotban annyinak kell lennie, nekem is annyi mégis egyenletesen jár. A megoldásra sajnos én sem tudok mondani semmi okosat, csak arra szerettem volna kilyukadni, hogy nem az alacsony alapjárat az oka, mert a 750 normális érték. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Amikor beindítom a motort, akkor még 1000 felett van az alapjárat, viszont ha megyek vele 1-2 km-t akkor már csak 750. Kicsit idegesítő, mikor állok a lámpánál és minden remeg (szoktam kicsit játszani ilyenkor a gázzal, kicsit pörgetem, hogy 1000 legyen fordulat, de ez nem egy hosszútávú megoldás :/) Egyébként Te mire tippelnél? Mi lehet a baj? Talán alapjárati motor? Az okozhatja a túl alacsony alapjáratot? A 750rpm az normális érték.... Ha jól emlékszem 720-780 a jó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
amargo Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Sziasztok! Tegnap vettem észre, hogy a szellőző 1-2-3 állásban hallhatóan nem kapcsolbe a motor, egyedül a 4-ben. Mi lehet a probléma? A kocsi úgy lett lerakva, hogy előtte párnappal rengeteget - >8 órát - ment rendszerint 1-2 állásban semmi gondot nem tapasztaltunk. Mivel 4-ben fúj rendesen, ezért arra gondolok, hogy a kapcsoló környékén vagy a biztosítással lehet a gond? Ötletek, mit nézzek meg? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 Sziasztok! Tegnap vettem észre, hogy a szellőző 1-2-3 állásban hallhatóan nem kapcsolbe a motor, egyedül a 4-ben. Mi lehet a probléma? A kocsi úgy lett lerakva, hogy előtte párnappal rengeteget - >8 órát - ment rendszerint 1-2 állásban semmi gondot nem tapasztaltunk. Mivel 4-ben fúj rendesen, ezért arra gondolok, hogy a kapcsoló környékén vagy a biztosítással lehet a gond? Ötletek, mit nézzek meg? Köszönöm!előtét ellenállás meghalt 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
amargo Elküldve Szeptember18, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2013 előtét ellenállás meghalt Köszönöm! És ezt merre találom? Láttam, hogy nem egy drága dolog.. csak nem tudom hol kell kicserélni. Szerk: és Delphi rendszerű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts