szürkeastra Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Milyen anyagból gyártottátok? Rézből, aluból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Szia Imy! Lehet hülyeséget kérdezek,a tolató lámpa kapcsolónál is utána lehet tölteni? Mármint kicsavarom a kapcsolót és ott töltöm fel. Azt nem tudom hol van, így nem tudom, de ha mutatsz képet, akkor megmondom. (ha nincs olaj alatt, és könnyen hozzáférsz, akkor jó lehet) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Milyen anyagból gyártottátok? Rézből, aluból? 4furat van a köracélban ami rozsdamentesből készült a menetes oldala 10köracél (M10*1 L=12mm ) , a másik felét pedig 8ra kell esztergálni és végén hagyni bumszlit :) aminek átmérője 9 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
jokedc Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni. Kb. 2 éve szerelőről szerelőre járok a G astrámmal (2000.12, 170.000Km, Z14XE, Benzin/Gáz). A probléma, hogy hidegen nagyon dadog a motor és a fordulatszámot is magától dobálja fel-le, fel-le, van hogy magától fent tartja 2000 környékén. Hirtelen gáz adáskor torpan a kocsi, van úgy hogy puffan egyet, kettőt a motor tér felől. Miután bemelegszik a motor, beáll a fordulat is és viszonylag szépen jár. Amit cseréltem rajta: Trafósor, gyergyák, üzemanyagszűrő, EGR és volt fojtószelep takarítás. Sajnos a probléma még mindig fennáll. Válaszotokat előre is köszönöm !!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Szia Imy! Lehet hülyeséget kérdezek,a tolató lámpa kapcsolónál is utána lehet tölteni? Mármint kicsavarom a kapcsolót és ott töltöm fel. Az egyszerűbb lenne? Le kell venni a bal első kereket, ki kell venned a kapcsolót, és kell gyártanod valami tölcsérfélét, amin jó hosszú és vékony cső van. Ráadásul marha lassan folyna bele, levegőt se kapna sehol, szerintem nem jó ötlet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Az egyszerűbb lenne? Le kell venni a bal első kereket, ki kell venned a kapcsolót, és kell gyártanod valami tölcsérfélét, amin jó hosszú és vékony cső van. Ráadásul marha lassan folyna bele, levegőt se kapna sehol, szerintem nem jó ötlet. Szia! Nem tudom,hogy egyszerűbb lenne,pont azért kérdeztem. Nálam sajna elég nehezen lehet odaférni a légtelenítőhöz is,normálisan hozzáférni csak úgy lehet,ha kiveszem az akkut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Azt nem tudom hol van, így nem tudom, de ha mutatsz képet, akkor megmondom. (ha nincs olaj alatt, és könnyen hozzáférsz, akkor jó lehet) Szia! Sajna képem nincsen róla,de ahogy grofbandi leírta,első kerék levesz,kapcsoló kicsavar....tehát valahol ott kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rotel Elküldve Szeptember11, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2013 Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni. Kb. 2 éve szerelőről szerelőre járok a G astrámmal (2000.12, 170.000Km, Z14XE, Benzin/Gáz). A probléma, hogy hidegen nagyon dadog a motor és a fordulatszámot is magától dobálja fel-le, fel-le, van hogy magától fent tartja 2000 környékén. Hirtelen gáz adáskor torpan a kocsi, van úgy hogy puffan egyet, kettőt a motor tér felől. Miután bemelegszik a motor, beáll a fordulat is és viszonylag szépen jár. Amit cseréltem rajta: Trafósor, gyergyák, üzemanyagszűrő, EGR és volt fojtószelep takarítás. Sajnos a probléma még mindig fennáll. Válaszotokat előre is köszönöm !!! Hőmérséklet jeladó körül nézelődnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Ez a throttle position sensor, GM 17080671 vagy 17087653 hol van pontosan az autón (z14xe)? Beépített kütyü a fojtószelepen belül vagy az elektronyik pedálon (de az a képek alapján máshogy néz ki). Link to comment Megosztás: More sharing options...
barna78 Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Jo reggelt mindenkinek egy kis gondom adodott es szeretnek tanacsot kerni.van egy astram ami a multkor menet kozben leallt aztan egy par perc mulva elindult ezt eljatszotta kb 5 szor aztan utanna nem volt semmi gond tegnapig amikor vegleg leallt es nem indul be az elso amire gondoltunk a benzin pumpa mert nem ad hangot amikor raadjuk a gyujtast , kicsereltuk de nem az olyan mintha nem menne hatra az aram a pumpaig de.. a multkor elromlott a fordulat es km ora egyszerre es azota sem mer egyiksem lehet ennek koze hozza vagy nem? Meg mire gondoltunk az az immo vagy a relle de kivancsi lennek ti mit gondoltok ez egy 99 1.4 16v astra benzines koszonom mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Mondjuk azt, hogy megy-e áram a pumpáig vagy sem, azt nem tippelni kellene, hanem lemérni. Ha megy jó, ha nem, akkor meg kell keresni, hol bukik el. Első körben a reléjét kell kivenni, betenni a pumpa felé egy rövidzárat helyette és próba. Ha ekkor megy a pumpa, akkor a relé a hibás, vagy pedig nem kap meghajtást, ezt is ki lehet mérni. Ha ekkor sem jó, akkor azt kimérni, hogy a reléig jön-e áram, vagy már oda sem, stb. Én biztos nem cserélnék pumpát hang alapján... Lehet valami testeléshiba, az tud kacifántos hibajelenségeket produkálni Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Sziasztok! Szeretnék venni a Astra-hoz egy hibakód olvasót/törlőt. Alapvetően légzsák hibát szeretnék vele törölni, mert a csatlakozók miatt mostanság állandóa hibákat kapok. Tech2-vel nézték Opel szervízben és minden alkalommal ugyan az a probléma: kontakt hiba. Milyen műszert ajánlanátok ami már bevált és nem százezres esetleg milliós tétel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Sziasztok! Szeretnék venni a Astra-hoz egy hibakód olvasót/törlőt. Alapvetően légzsák hibát szeretnék vele törölni, mert a csatlakozók miatt mostanság állandóa hibákat kapok. Tech2-vel nézték Opel szervízben és minden alkalommal ugyan az a probléma: kontakt hiba. Milyen műszert ajánlanátok ami már bevált és nem százezres esetleg milliós tétel. Forrasztó páka! Akkusaru le, majd befeküdni az ülés elé, kihúzni a vezetékköteget, csokit óvatosan lehámozni és a vezetékek párosítás után összeforrasztás. Nekem itt a fórumon mondta valaki, hogyha nem veszem ki az ülést, akkor forrasszam össze. Bevált! Azóta, kopp-kopp, nem jött elő a hibajel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Tech2-vel nézték Opel szervízben és minden alkalommal ugyan az a probléma: kontakt hiba. És miért nem javít(tat)od ki a hibát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 És miért nem javít(tat)od ki a hibát? Az utasoldali légzsák csatlakozónál mutatott a Tech2 hibát, de azt mondta a szerelő, hogy egy 14 éves kocsinál előfordul kontakt hiba. Megigazgatta, törölte a hibát, de pár nap mulva indításkor ismét világított a műszerfalon a kis piros ikon. Ma beszéltem vele és ő is a forrasztást javasolta, de ezzel ha jól tudom a hiba még nem fog törlődni magától (20 indítás vagy huzamossabb ideig akku nélkül). Ezért gondolkodom valami "diagnosztikán". Olvastam anno itt, hogy ELM27-et vesézgettetek, de abból sem mindegy ha jól emlékszem, hogy milyen. Ebben kellene egy kis segítség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Az utasoldali légzsák csatlakozónál mutatott a Tech2 hibát, de azt mondta a szerelő, hogy egy 14 éves kocsinál előfordul kontakt hiba. Megigazgatta, törölte a hibát, de pár nap mulva indításkor ismét világított a műszerfalon a kis piros ikon. Ma beszéltem vele és ő is a forrasztást javasolta, de ezzel ha jól tudom a hiba még nem fog törlődni magától (20 indítás vagy huzamossabb ideig akku nélkül). Ezért gondolkodom valami "diagnosztikán". Olvastam anno itt, hogy ELM27-et vesézgettetek, de abból sem mindegy ha jól emlékszem, hogy milyen. Ebben kellene egy kis segítség. Forrasztás, majd hiba törlés és a hibajel nem jön vissza többet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Forrasztás, majd hiba törlés és a hibajel nem jön vissza többet. :D Oké :icon1: , a forrasztás nem gond, de ki is kellen valamivel törölni. Utóbbira van ötleted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Oké :icon1: , a forrasztás nem gond, de ki is kellen valamivel törölni. Utóbbira van ötleted? A szerelő nem veszi ki a hibát miután megforrasztottad? Szerintem felesleges venned egy kütyüt, hogy 1 évben esetleg egyszer használd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Oké :icon1: , a forrasztás nem gond, de ki is kellen valamivel törölni. Utóbbira van ötleted? Szerelő eddig hogy törölte? ELM327-et nem tudom, eddig csak motorral kapcsolatos dolgokban kutattam. De próbálj neten utánanézni, vagy hátha jelentkezik valaki, aki használta már másra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 Szerelő eddig hogy törölte? ELM327-et nem tudom, eddig csak motorral kapcsolatos dolgokban kutattam. De próbálj neten utánanézni, vagy hátha jelentkezik valaki, aki használta már másra is. Tech2-vel törölte a hibát. Ahogy mozgatta a csatlakozót a légzsáknál úgy változott a hozzá tartozó ellenállás érték is. ELM327 (én írtam rosszul) sokmindenre alkalmas, de nem tudom, hogy biztonsági dolgokkal kapcsolatos hibát tud-e törölni. Op-Com-ról van tapasztalatod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
borzd505 Elküldve Szeptember12, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2013 A szerelő nem veszi ki a hibát miután megforrasztottad? Szerintem felesleges venned egy kütyüt, hogy 1 évben esetleg egyszer használd. Igazad van, de amennyit már kifizettem ilyen apróságokért, annyiból már tudtam volna venni pl. egy ELM327-et és most már inkább olyanért fizetnék, ami meg is marad. Tudom, hogy egy kb 20 ezer Ft-os kütyüvel nem lehet megváltani a világot, csak kisebb dolgokra szeretném használni, esetleg menet közben adatokat kiolvasni vele stb... Ajánlották Vat.rán az Op-Com-ot is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Szeptember13, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2013 Sziasztok! Csak egy kérdés! Olajszivattyú az okozhat rezonanciát? Mikor kell cserélni? Valami előjele? Nyomást mértek régebben az jó volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Szeptember13, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2013 Sziasztok! Szerintetek mi lehet a fényszóró burkolatán az átlátszó részen, ami félig le van kopva? Olyan, mint ha valami lakk, vagy bevonat lenne, ez gyári lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember13, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2013 Ez belül van? Mert akkor sztem ez lehet az a portaszító bevonat, amivel én anno a Calibra lámpabúrájánál találkoztam, le is mostam szorgalmasan, és onnantól kezdve mindig porosodott belülről a lámpatestem... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Szeptember13, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2013 Ez szerintem kívül van. A műanyagon van egy speciális UV álló bevonat, ami idővel megsérül és elkezd lekopni. Megállítani sajnos nem lehet. Le szoktam csiszolni, utána polírozom, és lekezelem egy speciális szerrel. Kicsit tovább tart mintha csak polírozva lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts