Mc-elek Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ki kellene cserélnem a légtömeg mérőt, mert küldi a hibakódot. Úgy néztem nem egy nagy ördöngösség. Ha én maszekba megcsinálom akkor még utána bent marad a hibakód és ki kell ütettenem? Köszönöm, ha a hiba nincs jelen akkor kb 15-20 indítás után törlődik . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Hali! Mennyezeti megvilágításból hogyan lehet kiszedni az izzót? a két mutató újjamon már alig van bőr :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Üdv. Használt, jó állapotú fojtószelepházat hozzávetőlegesen mennyiért lehet kapni? (2004 Z14XE) Szerelő szerint ott nem stimmelhet minden a kommutátorral, azért kezeli le lassan a fordulatszám változást alapjáraton (nagy fogyasztó terhelésére kb 230-at esik az alapjárati fordulat, majd 1-2 másodperc múlva visszaáll) Link to comment Megosztás: More sharing options...
smasszer78 Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Sziasztok! Kb 1 hónapja kértem segítségeteket, de a problémám a szerelők szerint is egy nagy kérdőjel. Egy 2006-os Opel Astra G, 1.6 16 szelepes autóm van. Amit művel: Haladok városban, 50-60 km/h-val, vagy külterületen akár 80 km/h-val, és ha a pedálon tartom a lábam a sebességet tartva, akkor az autó rángat. És már nem is kicsit. Ha gyorsítok, akkor rendesen húz, és nem jelentkezik a probléma, sőt ha autpályán megyek 120 km/h-val folyamatosan, akkor sem jelentkezik ez a rángatás. Eddig 3x lett kiolvassa belőle a sárga motorhiba jelző kód, ami minden alkalommal mind a 4 hengerben gyújtáskimaradást írt. Eddig 85.000. Ft-ba került, és jelenleg az 5. szerelőnél van a kocsi, de a probléma továbbra is jelen van, a jelenlegi szerelő is azt mondja, hogy ilyet még nem látott. Eddig cseréltem gyertyát, trafó hidat, ebből 2 vadonat új, gyári volt benne, de mivel nem az volt a baja, ezt vissza is vittem. Cserélve lett EGR szelep, akkumulátor. Injektorok elvileg rendben. Voltam vele Opel szervízben a pontos diagnosztika miatt, de csak a pénzem hagytam ott is. Ott azt mondták, hogy a 2. és a 3. hengerem 85, illetve 90%-os veszteséggel működik. Ezt a mai hengerek nyomáspróbája cáfolta, mert a szerelő szerint mindegyik egyszerre jár. A vezérlés többször be lett mérve, és rendben van. Csak ötlet nincs több. Esetleg valaki járt így? Valakinek volna ötlete mit nézzünk meg? Nagy segítség lenne. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Az a bizonyos hiba helyesen nem gyújtáskimaradás, hanem égéskimaradás (nem megfelelő égés a hengerekben), és okozhatja akár szelepszorulás is... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
smasszer78 Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Az a bizonyos hiba helyesen nem gyújtáskimaradás, hanem égéskimaradás (nem megfelelő égés a hengerekben), és okozhatja akár szelepszorulás is... Köszi. de az nem jelentkezne valamilyen műszeren, vagy a nyomáspróbán? 1.5 hónapja a 4. hengerben eltört az egyik szelepem. Az meg lett csináltatva, de ez a rángatás már előtt elkezdődött, bár akkor még csak minimális szinten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Sziasztok! Kicseréltem a gyújtógyertyákat, megszűnt a dadogás alacsony fordulatról gyorsítva. Echotech motornál normális a gyújtógyertyákon ilyen mértékű korom a gyertyákon, állítólagosan 130000km futás mellett? A corsán nem voltam ilyenhez szokva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Ha jól emlékszem itt olvastam valahol a fórumon, hogy valaki kicserélte a termosztát házon a műanyag csonkot egy esztergált darabra (X14XE motorról beszélünk, nem Z14XEP!). A kérdésem, hogy egyeneset gyártottatok, vagy derékszögűt? Működik rendesen? Esetleg egy méretezett rajzotok is van? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
adyy Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Ha jól emlékszem itt olvastam valahol a fórumon, hogy valaki kicserélte a termosztát házon a műanyag csonkot egy esztergált darabra (X14XE motorról beszélünk, nem Z14XEP!). A kérdésem, hogy egyeneset gyártottatok, vagy derékszögűt? Működik rendesen? Esetleg egy méretezett rajzotok is van? Köszönöm Én írtam egyszer, hogy megcsináltuk (szintén X14XE), nem tudom, hogy azt a hozzászólást láttad-e, vagy másét. Derékszögű lett gyártva, rendesen működik azóta is. Volt róla méretezett rajzom is, csak nem tudom hová tettem, igyekszem előkeríteni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Sziasztok! Ismét próbálkoztam a rezonancia megoldásával! Középső kipufogó gumitartóból lehúztam az egyiket és gyengült a rezgés! Valahonnan a kipufogó felől jöhet a rezonancia de nem ér hozzá semmihez. :icon11: Nagyon idegesítő mikor 20-90 tempónál lerázódik a pedálról a lábad. Majd csinálok egy hibalistát amit 8-év öröme hozott nekem! köszönöm GM!" van mit ideírni" Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Sziasztok! Ismét próbálkoztam a rezonancia megoldásával! Középső kipufogó gumitartóból lehúztam az egyiket és gyengült a rezgés! Valahonnan a kipufogó felől jöhet a rezonancia de nem ér hozzá semmihez. :icon11: Nagyon idegesítő mikor 20-90 tempónál lerázódik a pedálról a lábad. Majd csinálok egy hibalistát amit 8-év öröme hozott nekem! köszönöm GM!" van mit ideírni" A flexibilis cső nem hiányzik a rendszerből? Már engem is érdekel, mi lesz a hiba oka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Pont a flexibilist akartam gyanúsítani én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Pont a flexibilist akartam gyanúsítani én is. Az is a helyén van! mozog szerintem az úgy jó Nincs elengedve a csőről! Mit nézzek még meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Az is a helyén van! mozog szerintem az úgy jó Nincs elengedve a csőről! Mit nézzek még meg? Katalizátor? Egyben van? Nem alakult át csörgővé a lemezek elégése miatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Hogy tudom levenni ezt a vezetéket a fojtószelepházról? A kis szürke műanyag fület hiába nyomom le, akkor is max 1 mm-t ha mozdul hátrafelé az egész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Szerintem próbáld meg emelni a fekete részt a fül körül. Pl egy lapos csavarhúzóval alányúlsz a szürke fül felől, és próbálod alábújtatni a fület. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Katalizátor? Egyben van? Nem alakult át csörgővé a lemezek elégése miatt? Semmi zörgést nem hallani! Ami érdekes az egészben semmi jele nem volt egyszer csak észrevettem , hogy valami rezonál aztán már a talpam alatt is érezhető volt. A motor járása nem változott minden ugyan olyan, nem érzem rezgősebbnek mint régebben. Viszont a kasznin érezni a nyitott ajtón tisztán látni a rezgést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Szerintem próbáld meg emelni a fekete részt a fül körül. Pl egy lapos csavarhúzóval alányúlsz a szürke fül felől, és próbálod alábújtatni a fület. Köszi. Végül meglett, a szürkét kell hátrahúzva eltávolítani (ez egy biztosító elem - előzőleg valaki már letört belőle egy darabot). Utána a fekete fület kell lenyomni kézzel, és lehúzható a csatlakozó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
TamásV Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Sziasztok! 2003-as 1.7cdti astra caravanom van. Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az üzemanyag szintjelzőm hamis adatokat mutat. Tankoltam bele 10 litert, már furcsa volt mert tankolás után a mutató nem ment fel, hanem maradt kb azon a szinten amin volt. A visszajelzője villogott. Majd mentem vele max 10 Km-t és a mutató teljesen lement nullára viszont a lámpa nem villogott. Egy óra múlva ismét útnak indultam akkor pedig kb reális értéket mutatott, lámpa nem villogott. Eltelt azóta jó pár nap és Km de ez teljesen rendszertelenül megmaradt. Mi lehet ennek az oka? Tankban a szintjelző hibásodott meg? Esetleg a műszeregység ment tönkre? Válaszotokat/ segítségeteke előre is köszönöm! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukamatyi Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Sziasztok! 2000-es évjáratú G tulaj vagyok.A gondom az,hogy az autó,úgy a tél vége körül ,túlzott párásodásokat produkált,olyan szinten,hogy szabályosan folyt a víz az összes ablakon.Pollenszűrő,oké,és az érdekes az,hogy a fűtőradiátor alatti kárpitok szárazak voltak,illetve fagyálló szag sem volt a kocsiban.Kiegyenlítőben minimális fogyást tapasztaltam.Amit észre vettem,hogy a szélvédő alsó gumi díszléce a két szélen,elég lazán áll,de gondolom,hogy maga szélvédő,mivel be van ragasztva,így tömít is....De akkor mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm:kuka Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Sziasztok! 2000-es évjáratú G tulaj vagyok.A gondom az,hogy az autó,úgy a tél vége körül ,túlzott párásodásokat produkált,olyan szinten,hogy szabályosan folyt a víz az összes ablakon.Pollenszűrő,oké,és az érdekes az,hogy a fűtőradiátor alatti kárpitok szárazak voltak,illetve fagyálló szag sem volt a kocsiban.Kiegyenlítőben minimális fogyást tapasztaltam.Amit észre vettem,hogy a szélvédő alsó gumi díszléce a két szélen,elég lazán áll,de gondolom,hogy maga szélvédő,mivel be van ragasztva,így tömít is....De akkor mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm:kuka A belső levegő keringetőd működik? Nem maradt zárva? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Sziasztok! 2000-es évjáratú G tulaj vagyok.A gondom az,hogy az autó,úgy a tél vége körül ,túlzott párásodásokat produkált,olyan szinten,hogy szabályosan folyt a víz az összes ablakon.Pollenszűrő,oké,és az érdekes az,hogy a fűtőradiátor alatti kárpitok szárazak voltak,illetve fagyálló szag sem volt a kocsiban.Kiegyenlítőben minimális fogyást tapasztaltam.Amit észre vettem,hogy a szélvédő alsó gumi díszléce a két szélen,elég lazán áll,de gondolom,hogy maga szélvédő,mivel be van ragasztva,így tömít is....De akkor mi lehet a gond?Segítségeteket előre is köszönöm:kuka Valószínűleg a tiédben is eltört a külső-belső keringetés átkapcsolását végző lapát tengelye, és belső keringetésen maradt. Nem hallasz zúgó hangot a kesztyűtartó felől ráadott gyújtásnál? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukamatyi Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 zúgó hang nincs...ha kiveszem a kesztyűtartót,akkor láthatom esetleg a lapátot? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 zúgó hang nincs...ha kiveszem a kesztyűtartót,akkor láthatom esetleg a lapátot? Igen. És nem nehéz kivenni, csak pár csavar tartja a peremnél, ha jól emlékszem négy. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kukamatyi Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 de mindenképp le kell venni?vagy ha bekapcsolom a belső keringetést ,akkor esetleg látom,hogy mozdul-e az a lapát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts