beghyn Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 Sajna álló helyzetben is!! Ha 1000 fölé viszem már érezni nem értem mi lehet a gond! Próbáltam úgy is ha benyomom a kuplungot de semmi változás. Rezonátor cső? Tanácstalan vagyok! Erre gondoltam: http://rbcdn.hu/b/201304/84/2419131_400x400.jpg Meg úgy általában az egész kipuf rendszert átnézni, hátha ott rezonál valami. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 Ezt flexicsőnek hívják, és a kipufogóleömlő után van elvileg. A rezonátorcső/box a szívóoldalon szokott lenni (már ahol van) és a feladata a káros gázlengések megakadályozása. Emez itt nem akadályoz meg ilyesmit, csak a rezgést csökkenti hogy lehetőleg ne törjön el/zörögjön a kipufogórendszer valamely alkatrésze idő előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor93 Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 Sziasztok! Olyan problémám van, hogyha normál fordulatszám mellett indulok el, akkor remeg az autó. Ha magasabb a fordulatszám (kb. 2200-2400 felett), akkor viszont ez a jelenség nem fordul elő. Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mitől lehet? (én a kuplungra gyanakszom) Tapasztalt már valaki ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 Erre gondoltam: http://rbcdn.hu/b/201304/84/2419131_400x400.jpg Meg úgy általában az egész kipuf rendszert átnézni, hátha ott rezonál valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus25, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2013 Erre gondoltam: http://rbcdn.hu/b/201304/84/2419131_400x400.jpg Meg úgy általában az egész kipuf rendszert átnézni, hátha ott rezonál valami. Köszi a tippet ! Már mindent átnéztem ill nézettem szerelővel, mindenki a vállát vonogatta:-( Gumibaknak keménynek vagy lágyabbnak kellene lennie? Ha alapon jár a motor nem nagyon lehet érezni de gázadásra igen még ha vissza esik a fordulat az egész kasznit berázza sőt ha a gumiabroncsot megfogom azon is érezni a rezgést :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 de ez akkor csak benzinen csinálja ?? Bocsi de most kerültem gép közelébe.Csak indításkor akkor sem mindig és előtte mikor gázzal jártam nem volt ilyen problémám.De már megszűnt az indítási gondom!Voltam autószerelőknél! :icon1: Mindkettő szerelő ugyanazt a diagnózist állapította meg.Valószínű túl sok olajat kapott a gyertya a szelepkenő miatt ugyanis majdnem hogy folyamatosan folyt az olaj belőle.Nem tudom hogy állít-hatódott el most be van lőve 9 mp/csepp azóta semmi baj, indul mint a doksza. 800 km mentem és nem mutatkozott semmi se hibakód. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Tegnap autópályán már fogytán volt a benzinem (negyed alatt kicsivel). Egyszer csak elindul a mutató felfele, lassan felkúszik fél tank állásba, majd ugyanúgy lassan vissza eredeti pozíciójába. Ezt eljátszotta kétszer, utána tankoltam vagy 15 litert, figyeltem de nem csinálta többé. Találkozott már valaki hasonlóval? Nekem is volt már ilyen problémám negyed tankról felment majdnem telire a mutató és szintén autópályán és mindig ugyanott eddig akárhányszor mentem az M6 on Paksnál mindig előfordul ez a jelenség nem tudom miért.Máshol sehol se lőtte se utána csak ott! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frantique Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Valószínű, hogy a bal oldali csapágy lesz a ludas. Mindenképpen szerelőhöz kell vinni, mielőtt megszorul - mondjuk -autópályán. Üdv! Amikor kanyarodás közben fékezek valami recsegés, ropogás hallatszik a bal első futómű felől. mi lehet? Ha csak simán kanyarodok és nem fékezek, akkor nincs ilyen hang. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frantique Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Nekem is lenne egy kérdésem (G Astra Classic kombi, 2006-os gyártmány, 1,4-es benzin, motorkód: Z14XEP): alapjárat környékén főleg műszerfal (és minden árammal működő rész) villog, az ablakemelők kaotikusan működnek néha (nem tudom semmihez kötni, hogy mikor jelentkezik a hiba): fel akarom húzni, és visszajön egy darabon, néha csak a 3.-4. próbálkozásra megy fel teljesen, és marad úgy. Ja, mindkét ablak csinálja, bármelyik kapcsolóról. Alapjáraton nagyon enyhe fordulatingadozás is tapasztalható. Hibakód nincs, töltés jó, akku jó (szerviz szerint), a fordulattal nincs összefüggésben a villogás periódusa (értsd: nem gyorsul-lassul az üteme), viszont amint leállítom a motort, minden működik rendesen. Valami tipp? Láttatok már ilyent? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Ez nagyon testeléshibának tűnik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frantique Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Hol/mit nézzek meg? A szerviz hülyének néz, szerintük nem villog, és minden heppi... :( Ez nagyon testeléshibának tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Benö1.4 Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Sziasztok remélem tud segíteni valaki van egy 2005 astra g classik2 van egy olyan problémám amire évek óta nem tudtam rájönni de nagyon idegesítő amikor elér a motor egy bizonyos fordulat számot az utastérbe a műszerfal alól zörgő hangot hallani és nem tudok rájönni mi lehet az! és a családba van egy kombi is csak az 2008 as és ugyan ez csak hidegbe inkább tud valaki segíteni mit nézzek meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Augusztus26, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2013 Sziasztok remélem tud segíteni valaki van egy 2005 astra g classik2 van egy olyan problémám amire évek óta nem tudtam rájönni de nagyon idegesítő amikor elér a motor egy bizonyos fordulat számot az utastérbe a műszerfal alól zörgő hangot hallani és nem tudok rájönni mi lehet az! és a családba van egy kombi is csak az 2008 as és ugyan ez csak hidegbe inkább tud valaki segíteni mit nézzek meg? Nálam a szélvédő szellőző közepe rezonált - megoldva, ezt használtam (tesamoll e-profil ) http://www.zebrainsectscreens.com/media/image/thumbnail/gummidichtung-e-profil-12m-selbstklebend-266_720x600.jpg Most a kesztyűtartó zörög, Azt is körberagasztottam ezzel a szigetelővel, de továbbra is zenél - ha kézzel megnyomom, elhallgat egy ideig. Még nem jöttem rá hol zörög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 (edited) On 2013. 08. 26. at 21:59, imy írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Üdv!A következő problémám lenne!(Opel Astra G Z12XE) Pár hete lett a komplett vezérlés cserélve,olajjal,szűrőkkel,gyertyákkal! Ha esetleg számít: GM Dexos2 5W-30 olaj,GM gyári szűrő és mivel nem volt gyári gyertya,így Denso került bele! Szóval a vezérlés csere óta P0340-es hiba (vezérmű tengely jeladó) van jelen az autóban!Törlés után ideiglenesnek tárolja a hibát de eltűnik a kis ikon,viszont 3-4 indítás után újra megjelenik és hiba olvasásakor is már ezt írja ki!"Jelen van!" Az autó menet közben úgy viselkedik,mint ha kihagyna az egyik henger,ugrik egyet!Gondolom van is gyújtás kimaradás,de nem tudom hogy ez okozhatja e ezt a problémát! A vezérlés csere közben cseszhettek el valamit,a levett saruk is okozhatnak ilyet,vagy csak egyszerűen pont a szervíz közben romlott el ez a jeladó??Cseréje házilag megoldható?Gyárit érdemes venni vagy jó valami utángyártott is? Köszi előre is a válaszokat! Egyik autószerelő ismerősöm járt ugyanígy. Ott is vezérműtengely jeladó hibát dobott és 3 hengerezett. Az volt a gond, hogy az utángyári vezérlésszettben lévő két vezérműtengely fogaskerék nem egyezett meg teljesen a gyárival. A fogak száma ugyan az volt, de felszerelve picit kintebb volt, mint a gyári és így nem tudta a jeladó rendesen venni róla a jelet. Opel szervizes ismerős tanácsára visszakerültek a régi fogaskerekek és azóta tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Amit ajánlottál, Bosch-t. Várpalotán. Dugalj nélkül. 9500. Huf. :D https://sites.google.com/site/opelrepair/lambda-szonda :icon13: Annak örülök. Azért a kontaktot dobd fel szte, mert én is alig találtam meg a régi leveleim között, más is megtalálja. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 (edited) On 2013. 08. 27. at 17:58, imy írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Nálam a szélvédő szellőző közepe rezonált - megoldva, ezt használtam (tesamoll e-profil ) http://www.zebrainsectscreens.com/media/image/thumbnail/gummidichtung-e-profil-12m-selbstklebend-266_720x600.jpg Most a kesztyűtartó zörög, Azt is körberagasztottam ezzel a szigetelővel, de továbbra is zenél - ha kézzel megnyomom, elhallgat egy ideig. Még nem jöttem rá hol zörög. Ezt a szellőzőt hogy lehet kivenni? Patentos? Az enyémnél is zörög a jobb oldalon, de nem mertem feszegetni, nehogy eltörjön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Ezt a szellőzőt hogy lehet kivenni? Patentos? Az enyémnél is zörög a jobb oldalon, de nem mertem feszegetni, nehogy eltörjön. Patentos, egyszerűen csak ki kell pattintani a helyéről. Én az ablakok és ajtók szigeteléshez használatos kis habszivacsot használtam, azzal is tökéletes lett :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus27, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2013 Kiegészítve a kontakttal. :D Lambda szonda, (univerzális) Bosch, 4 vezetékes. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ycsy Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Üdv ! Még mindig nemkaptam vàlaszt arra , hogy bemelegedés utàn miért esik le a km óràm ? 1998 1.4 16v z14 xe motor van benne amugy a kocsi gyàrilag x14 xe nemtom szàmít e ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Üdv ! Még mindig nemkaptam vàlaszt arra , hogy bemelegedés utàn miért esik le a km óràm ? 1998 1.4 16v z14 xe motor van benne amugy a kocsi gyàrilag x14 xe nemtom szàmít e ? Az egyik ABS jeladód (kerékcsapágy) lehet a ludas, most passzolom, hogy melyik, de talán a ball? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Sziasztok. Kicseréltem a gyertyákat és javult a rezonancia. Pedig mindegyik henger ment a régi gyertyákkal kicsit jobban rázkódott a motor . Nem értem az összefüggést... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Ezt a szellőzőt hogy lehet kivenni? Patentos? Az enyémnél is zörög a jobb oldalon, de nem mertem feszegetni, nehogy eltörjön. Csavarhúzóval picit alányúlva lehet haladni balról jobbra, nem kell nagy erővel feszíteni, könnyen kijön. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Augusztus28, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2013 Üdv ! Még mindig nemkaptam vàlaszt arra , hogy bemelegedés utàn miért esik le a km óràm ? 1998 1.4 16v z14 xe motor van benne amugy a kocsi gyàrilag x14 xe nemtom szàmít e ? Én még mindig a jeladóra tippelek. Úgy emlékszem korábban azt írtad még neked is a váltóban van, valószínű azt kellene cserélni. Nincs kizárva a műszer hibája sem, de az nem annyira jellemző, inkább a jeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts